quote:Op woensdag 12 september 2018 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
clip verwijderd op verzoek van zelfbescherming
Nou alles is wel supertraag ik zal is even cache doenquote:Op woensdag 12 september 2018 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is er iets met jullie internet, denk ik.
quote:Op woensdag 12 september 2018 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een leuke TT.
Was die Manon van Guus nu zwanger of niet?
Zag dat kind laatst wel een keer om aandacht kreunen omdat ze zo vet was geworden.
quote:Op woensdag 12 september 2018 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vorige Topic Scrutt doe nog is
quote:
Ik trek dat soort wijvengezeik heul slecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ff zoeken naar de bas, het bleek geen trompet te zijn.quote:
Geen idee, zit ff op d’r insta te neuzen maar ze gaat zo te zien wel veel met Guus z’n kinderen om, dat is dan wel weer schattig.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een leuke TT.
Was die Manon van Guus nu zwanger of niet?
Zag dat kind laatst wel een keer om aandacht kreunen omdat ze zo vet was geworden.
NannyM?quote:Op woensdag 12 september 2018 00:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen idee, zit ff op d’r insta te neuzen maar ze gaat zo te zien wel veel met Guus z’n kinderen om, dat is dan wel weer schattig.
ja behoorlijkquote:Op woensdag 12 september 2018 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fran Fine was ook wel van de outfitjes
Nee, saaiste basic bitch vlog die ik in tijden heb gezienquote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
In de nieuwe vlog zegt die pretty boy van Romy "Koep Dettet"
ah de vlog kenn je?quote:Op woensdag 12 september 2018 01:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee, saaiste basic bitch vlog die ik in tijden heb gezienkolere zeg
Die raak ik regelmatig kwijt tilly dr Topic...quote:Op woensdag 12 september 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
In de nieuwe vlog zegt die pretty boy van Romy "Koep Dettet"
zijn toch meer alle zijn zeker niet saai maar ik heb nog niet veel gekijktquote:Op woensdag 12 september 2018 01:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat filmpje gekeken wat je had gepost
Ergens bij die kapper ben ik afgehaakt, kon het niet meer aanquote:Op woensdag 12 september 2018 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zij trekt haar neus een keer of 10 op
Sorry ik weet al genoeg van dat ene filmpjequote:Op woensdag 12 september 2018 01:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn toch meer alle zijn zeker niet saai maar ik heb nog niet veel gekijkt
Die kapper vind 'm ook maar een lul-de-behanger. Dat is dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 12 september 2018 01:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ergens bij die kapper ben ik afgehaakt, kon het niet meer aan
quote:Op woensdag 12 september 2018 01:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sorry ik weet al genoeg van dat ene filmpje
Ja die chemie spatte niet echt van het schermquote:Op woensdag 12 september 2018 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kapper vind 'm ook maar een lul-de-behanger. Dat is dan wel weer grappig.
Zij lijkt me een dispuutsmuts, onnie?quote:Op woensdag 12 september 2018 01:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja die chemie spatte niet echt van het scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |