Met mijn Spaans kom ik niet ver, een paar zinnen in de beleeftbaarheidsnorm kan net.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:15 schreef chufi het volgende:
Maar ook Spaans hoor.. Ben er eens een keer een weekje wezen skien... Leuke gebieden wel..
Gelukkig zijn er steeds meer Spanjaarden die al wel een paar woordjes Engels spreken of anders wat Frans.. Dat was vroeger anders.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mijn Spaans kom ik niet ver, een paar zinnen in de beleeftbaarheidsnorm kan net.
Ach steekwoorden haal ik er meestal ook wel uit maar als je het mis hebt sla je toch wel een flater.quote:
Ben blij dat vriendin van Baardaap Engels spreekt, we kunnen iig communiceren.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er steeds meer Spanjaarden die al wel een paar woordjes Engels spreken of anders wat Frans.. Dat was vroeger anders.
Mijn ex geeft tegenwoordig Engels les aldaar
Jij hebt ook een brede muzieksmaak.quote:
Joh, ik ga alle kanten op.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt ook een brede muzieksmaak.
Ik heb 4 jaar frans gehad en als ik niet Spaans was gaan spreken had ik er zeker geen probleem mee gehad, nu is het verwarrend.. Maar met wat oefening krijg ik dat ook wel weer onder de knie zou het nodig zijnquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij dat vriendin van Baardaap Engels spreekt, we kunnen iig communiceren.![]()
Want met alleen Frans ga ik het niet redden.
Ik heb 1 jaar Frans gehad en dat laten vallen en Duits en Engels behouden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar frans gehad en als ik niet Spaans was gaan spreken had ik er zeker geen probleem mee gehad, nu is het verwarrend.. Maar met wat oefening krijg ik dat ook wel weer onder de knie zou het nodig zijn
Alles draait om de eenvoud.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ga alle kanten op.![]()
Heb maar één basisregel, als ik het lekker vind, dan is het OK, en natuurlijk is het ene muziekje verfijnder dan het andere, maar eenvoud kan ook heel lekker zijn, het gaat ook om het gevoel dat je er bij krijgt.
Het goede doelquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles draait om de eenvoud.
Pak die bal.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Old Amsterdam bitterballen on salehet leven is mooi
Is ook wel leuke muziekquote:
Bitterballen horen uit de frituur te komen en behoren zeer zeker geen kaas te bevatten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die kwekkeboom zijn topdingen uit de oven
quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bitterballen horen uit de frituur te komen en behoren zeer zeker geen kaas te bevatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |