Probeer de conversatie gaande te houden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Je geeft ze wel lekker voor vandaag he AIU
En zit dat glas nog vol dan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word altijd wakker met een biertje in mijn hand
quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En zit dat glas nog vol dan?
ik met een piemelquote:Op dinsdag 11 september 2018 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word altijd wakker met een biertje in mijn hand
Whahahaquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:24 schreef Driepink het volgende:
Ook elke mogelijkheid aangrijpen om niets te doen he
Groot gelijk
Stom is dat eigenlijk he. Dat je soms na het uitslapen brak wakker word. Moet niet kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Werd 7:30 wakker, kwam na even wat eten tot de conclusie dat het toch nog vroeg is, ging weer slapen en werd zojuist gigantisch brak wakker
Niet goed voor je, uitslapen.
Helemaal niet waar.quote:Op dinsdag 11 september 2018 06:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jouw humor is nooit leuk hoor. Heeft niks met de ochtend maken
Magazijn werk weer?quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:46 schreef Driepink het volgende:
Tijd om te werken, maar niet in de buurt van een pc
Hé, dat is toevallig. Ik ook.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben niet weg hoor, om 13.30 college, dus tot die tijd nog wel hier denk ik
quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:51 schreef markdeajaxfan het volgende:
meer punten voor de nummer 1 van rode 12
markdespamfan heeft een nieuwe vorm van spam gevonden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, alleen mark, die groet iedereen vervolgens terug
nette kerel is mark.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, alleen mark, die groet iedereen vervolgens terug
hoi haagsquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laten we dat maar niet doen inderdaad.
Ik wil graag de groetjes terug doenquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:57 schreef Already_in_use het volgende:
Ik wil graag de groetjes aan Dev doen
hoi haagsgodquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laten we dat maar doen inderdaad.
quote:
Hihiquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil graag de groetjes terug doen
Whahaha.. dat kut stemmetje ook gelijk in mijn hoofd nuquote:
nja dan gaan we maar zwaaienquote:Op dinsdag 11 september 2018 12:03 schreef devzero het volgende:
Oh, er mocht geen hoi meer van haags?
quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat aardig. Wat staat erin?
SPOILER: :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou niet durven, hans steekt daar wel een stokje voor.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:12 schreef Driepink het volgende:
Probeer je aiu nou gewoon te versieren
quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:11 schreef devzero het volgende:
[..]Ge-wel-dig Dev. HahahaSPOILER: :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor jou gooi ik de poorten open.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Nee hoor. Hans is uit mijn leven. Sinds die hier niet meer komt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou niet durven, hans steekt daar wel een stokje voor.
Niet je moeder, die was flink aan de gang met hema vannachtquote:Op dinsdag 11 september 2018 12:16 schreef Driepink het volgende:
Nu vraag ik me af door wie dev gereserveerd is
Mysterieus hequote:Op dinsdag 11 september 2018 12:16 schreef Driepink het volgende:
Nu vraag ik me af door wie dev gereserveerd is
De gracht om haar huis moet nog verder gegraven worden nu hans weg is.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
AiU kan een gereserveerd type als jij best hebben hoor
Dev de klusjesmanquote:Op dinsdag 11 september 2018 12:24 schreef devzero het volgende:
[..]
De gracht om haar huis moet nog verder gegraven worden nu hans weg is.
Die kan ik me nog herinnerenquote:
Ja, die dikke buik herken je uit duizenden. Maar heb coca cola nooit lekker gevonden.quote:
Volgens mij is dat een vervolg idd.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was toch ook een langere versie of was dat een vervolg?
Ik paste er ook helemaal niet inquote:Op dinsdag 11 september 2018 12:37 schreef Driepink het volgende:
Ze hebben zero uit de automaat gehaald hier
1000 woorden kom je zo aan, maar moet je er ook nog research voor doen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
Bleh, kom erachter dat ik volgende week alweer een paper moet gaan inleveren van 1000 woorden
Ja, dat is dus ook nu het plan, maar ik heb totaal geen inspiratie atmquote:
1000 woorden is toch maar iets van 2 paginaas toch?quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook nu het plan, maar ik heb totaal geen inspiratie atmHopelijk brengt college zometeen wat inspiratie...
Altijd makkelijk om iets "controversieel" te verdedigenquote:Op dinsdag 11 september 2018 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien ga ik wel gewoon de these van het Vaticaan weerleggen of verdedigen
Ik ben geen zesjesstudentquote:Op dinsdag 11 september 2018 12:46 schreef Driepink het volgende:
Waarom niet gewoon een makkelijk onderwerp
Omdat je dan wel heel creatief moet zijn om een leuk verhaal van 2 paginaas te schrijven.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:46 schreef Driepink het volgende:
Waarom niet gewoon een makkelijk onderwerp
En dit dusquote:Op dinsdag 11 september 2018 12:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je dan wel heel creatief moet zijn om een leuk verhaal van 2 paginaas te schrijven.
Hangt van het vak af. Soms is het ook gewoon leuk om je best te doen op een vak, je studeert toch voor je zelf en niet voor iemand anders, dus je wilt ook iets opsteken.quote:
niks dusquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Ja was alleen ochtend. Nou even niks doen tot ik weet wat te doen
Ze hebben dat nog steeds niet door hequote:Op dinsdag 11 september 2018 14:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
Je bent dan ook mijn kloon
quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze hebben dat nog steeds niet door he
Nee leuk is dat he.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze hebben dat nog steeds niet door he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |