is het je maandelijkse feestje of dat nietquote:Op dinsdag 11 september 2018 03:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hierbij kunnen we bevestigen dat ik een vrouw ben.
Doe godverdomme ffe normaal johquote:Op dinsdag 11 september 2018 03:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Of gewoon niet helemaal honderd. Ik ben er nog niet uit.
Ik ga m'n hok weer inquote:Op dinsdag 11 september 2018 03:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe godverdomme ffe normaal joh
Nee al ben ik soms wel overgevoelig rond die tijdquote:Op dinsdag 11 september 2018 03:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is het je maandelijkse feestje of dat nietdan is het extra kut
Je zult er vast een leuke website van maken, maar de doelgroep is enorm smal en je maakt geen deel uit (nog niet?) van die doelgroep.quote:Op dinsdag 11 september 2018 03:51 schreef I. het volgende:
[..]
Zou niet weten wat het één met het ander te maken heeftVandaar m'n vreemde antwoord.
herkenbaar de aanloop heeft dan al wat in petto 😭quote:Op dinsdag 11 september 2018 03:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee al ben ik soms wel overgevoelig rond die tijd
Ah, op die fiets. Neh, vind het vooral zelf wel interessante data, en vond dat idee van zarGon al een hele poos best vet. Leuk spul om inzichtelijk te hebben. En wederom een leuk hobby projectje.quote:Op dinsdag 11 september 2018 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zult er vast een leuke website van maken, maar de doelgroep is enorm smal en je maakt geen deel uit (nog niet?) van die doelgroep.
Gezelligheid trekt mensen aan en mensen trekken gezelligheid aanquote:
Ok, ja zal vast een leuk hobby projectje zijn. Je trekt toch automatisch alle posts in FB en MED toch? Dus misschien kun je het automatisch laten updaten als er een nieuwe mod komt of weggaat.quote:Op dinsdag 11 september 2018 03:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Neh, vind het vooral zelf wel interessante data, en vond dat idee van zarGon al een hele poos best vet. Leuk spul om inzichtelijk te hebben. En wederom een leuk hobby projectje.
Ja dat dus. En dan alles proberen te relativeren want je weet al hoe ver het is. (Nee, je ga gaat niet dood, mensen vinden je wel leuk/lief/aardig, het komt allemaal wel goed)🙈quote:Op dinsdag 11 september 2018 03:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
herkenbaar de aanloop heeft dan al wat in petto 😭
pijnlijke borsten.. puistjesaanvallen.. 💩 Afschuwelijkquote:Op dinsdag 11 september 2018 03:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat dus. En dan alles proberen te relativeren want je weet al hoe ver het is. (Nee, je ga gaat niet dood, mensen vinden je wel leuk/lief/aardig, het komt allemaal wel goed)🙈
dat is zoquote:Op dinsdag 11 september 2018 03:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gezelligheid trekt mensen aan en mensen trekken gezelligheid aan
Oh ja en kramp en hoofdpijn. Het houdt niet opquote:Op dinsdag 11 september 2018 04:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
pijnlijke borsten.. puistjesaanvallen.. 💩 Afschuwelijk
niet vanzelf.... (uiteindelijk wel maar soort vicieuze cirkelquote:Op dinsdag 11 september 2018 04:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja en kramp en hoofdpijn. Het houdt niet op
Zo gezellig ben ik niet hoor, moet eigenlijk nog een klas voorbereiden voor straksquote:Op dinsdag 11 september 2018 03:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gezelligheid trekt mensen aan en mensen trekken gezelligheid aan
Preciesquote:Op dinsdag 11 september 2018 04:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niet vanzelf.... (uiteindelijk wel maar soort vicieuze cirkel)
hoeveel tijd heb je nogquote:Op dinsdag 11 september 2018 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo gezellig ben ik niet hoor, moet eigenlijk nog een klas voorbereiden voor straks
slaap lkkrquote:Op dinsdag 11 september 2018 04:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga een poging wagen. Hopelijk spreek ik jullie pas over een paar uur. Welterusten schatjes
Kon dat maar, automatisch die posts uit MED trekken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, ja zal vast een leuk hobby projectje zijn. Je trekt toch automatisch alle posts in FB en MED toch? Dus misschien kun je het automatisch laten updaten als er een nieuwe mod komt of weggaat.
Trustenquote:Op dinsdag 11 september 2018 04:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga een poging wagen. Hopelijk spreek ik jullie pas over een paar uur. Welterusten schatjes
Daar doe ik dus niet aan hé.quote:Op dinsdag 11 september 2018 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu kun je nog even met hem gaan tellen en toch om 7 uur in bed liggen.
ahhhquote:Op dinsdag 11 september 2018 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ruim de tijd, pas vanmiddag. Maar ben toch al "bijna" klaar
2 uur vollullen kan iedereen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 04:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ahhhmay the force be with you 🙏
quote:Op dinsdag 11 september 2018 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
2 uur vollullen kan iedereen natuurlijk.
Niet goed hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2018 04:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, uur te vroeg. Kon echt niet meer slapen dit keer.
Dankuu, jij ook!quote:Op dinsdag 11 september 2018 04:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
een gezegende nachtrust allen 🙌❤
Trusten nootjequote:Op dinsdag 11 september 2018 04:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
een gezegende nachtrust allen 🙌❤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |