abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 september 2018 @ 19:43:57 #1
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_181823068
Go Ahead Eagles



Vorige topics

VBL / Go Ahead Eagles
VBL / GAE Topic #2: No One Should Go Where Eagles Dare
VBL / GAE topic #3 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
VBL / GAE topic #4 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
VBL / GAE topic #5 - Biet 'm in de rugge!
VBL / GAE Topic #6 - Fly like an Eagle!
VBL / GAE Topic #7 - Rood Geel is mooier dan Delfsblauw
VBL / GAE Topic #8 - Go ahead is niet te kraken
VBL / GAE Topic #9 - Aan gelijkspelen doen wij weer wel
VBL / GAE Topic #10 Met de scorende broer van Pieter Post
VBL / GAE Topic #11 Baas over de bal -> Nog kans op de dubbel !!
VBL / GAE Topic #12 Doet Deventer De Dubbel?
VBL / GAE Topic #13 Klaar voor de play-offs!
VBL / GAE Topic #14 We pro-mo-ve-ren niet!
VBL / GAE Topic #15 We're Go Ahead, We're wonderful!
VBL / GAE Topic #16 Welcome to 109 years of pure club culture
VBL / GAE Topic #17 Waar talentjes worden gekweekt
VBL / GAE Topic #18 Cup fighters !
VBL / GAE Topic #19 Back Where We Belong
VBL / GAE Topic #20 Waar handhaving nog niet zeker is !?
VBL / GAE Topic #21 Liever een droge bek...
VBL / GAE Topic #22 Gedegradeerd, maar wel Europa in!
VBL / GAE Topic #23 Deceptie
VBL / GAE Topic #24 Terug in de Eredivisie!

De club

Go Ahead in Deventer is een club die in het hele land tot de verbeelding spreekt. Het technisch verzorgde voetbal, het stadion met de authentieke voetbalsfeer en de rijke historie zorgen ervoor dat de club net even iets meer uitstraling heeft dan de gemiddelde club in de Jupiler League. De Eagles (Vanaf 1 juli 1971, met dank aan trainer Barry Hughes) spelen al weer sinds 1996 op het een na hoogste niveau in Nederland, maar bezetten desondanks de zestiende plaats op de ranglijst aller tijden van de eredivisie. In 1917, 1922, 1930 en 1933 kwam de kampioen van Nederland zelfs uit Deventer! Ook Europese wedstrijden zijn geen onbekend fenomeen voor de Deventer trots, al zal de huidige selectie er weinig van weten. In 1965 werd een tweetal wedstrijden tegen Celtic gespeeld in het toernooi om de Europa Cup II.

Beroemde spelers en trainers als Bert van Marwijk, Dick Schneider, René Eijkelkamp, Michel Boerebach, Marc Overmars, Harry Decheiver, Robert Maaskant, Henk ten Cate, Cees van Kooten en Paul Bosvelt zijn het levende bewijs van het bestaansrecht van Go Ahead Eagles.

Links

http://www.ga-eagles.nl - Officiële website Go Ahead Eagles
http://www.sv-gae.nl/ - Supportersvereniging GAE
http://www.sr-gae.nl - SupportersRaad GAE
http://www.gaeagles.com/digihome - GAE forum
http://gaewatcher.nl/ - GAE nieuwssite

Daarnaast kun je voor updates met betrekking tot Eagles de volgende mensen volgen op Twitter:

https://twitter.com/GAEagles - Officiële twitteraccount GAE
https://twitter.com/SfeerteamADHD
https://twitter.com/GoAheadSupp
https://twitter.com/EAGLES_FANS

GAE supporters op FOK!
Xurk
mattttPUNTnl
Silver_Shark
Blinker
-Vaduz-
jaspah
NelsonWandelaar
Kluupkluup
Erasmusch
Freshthinking
Sassie
Martijn_fijn
Messenga
Sjander
GeneraalUli
eagle75
HumbertoT
daftme
Downstar
Obiekulu
hafcfan
Humberto-T

[ Bericht 17% gewijzigd door Blinker op 10-09-2018 19:50:24 ]
  maandag 10 september 2018 @ 19:51:27 #2
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_181823275
Laatste reactie:

quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:46 schreef mrpoch het volgende:
Afgelopen vrijdag live geweest en denk a.s. vrijdag weer. Dus vooralsnog mooi. Overigens heeft GAE, buiten de inkomsten die er bij komen kijken, niet zoveel aan periode. Die play-offs halen ze met dit elftal toch wel. Ze moeten zorgen dat ze de eerste ronde mogen overslaan, dat kan alleen als je ongeveer top 5/6 haalt. Periodewinnaars stromen in ronde 1 in.
Inderdaad. In dat opzicht kan ik de filosofie van Stegeman goed volgen.
Je moet nu bouwen, schaven en perfectioneren totdat je een goed lopend elftal hebt.
Dan dan hopelijk oogsten in de nacompetitie, want voor een eventueel kampioenschap zijn we niet goed genoeg, ben ik bang.

Maar gezien het huidige aantal laagvliegers in de Eredivisie zou het uitschakelen van een Eredivisionist geen onmogelijke opgave moeten zijn. ;-)
[/quote]
  dinsdag 11 september 2018 @ 09:19:15 #3
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_181833079
TT O+ Laten we het hopen. Nog één "makkelijkere" wedstrijd en vervolgens vier achtereenvolgende toppers (als de regerend kampioen momenteel daartoe mag worden gerekend).
pi_181942785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 09:19 schreef Xurk het volgende:
TT O+ Laten we het hopen. Nog één "makkelijkere" wedstrijd en vervolgens vier achtereenvolgende toppers (als de regerend kampioen momenteel daartoe mag worden gerekend).
Welke "makkelijker" wedstrijd bedoel je hier?
  zondag 16 september 2018 @ 18:12:20 #5
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_181945675
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 15:33 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Welke "makkelijker" wedstrijd bedoel je hier?
Gevalletje: niet je A-game spelen en 2 penalties tegen krijgen, dan wordt het een hele lastige avond.
Maar gelukkig is het seizoen nog lang.
  zondag 16 september 2018 @ 22:53:59 #6
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_181952838
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 15:33 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Welke "makkelijker" wedstrijd bedoel je hier?
Achteraf makkelijk praten hè ;) Mijn uitspraak was puur op statistieken gebaseerd. Jong AZ staat / stond net zo min door enkel pech zo laag als dat GAE door enkel geluk bovenaan stond. Maar goed, door twee penalties verliezen is ook gewoon flink balen.

Zoals Blinker aangeeft, door naar de volgende wedstrijd. Het wordt een loodzware serie, maar aan de andere kant weet je erna wel waar je staat; doe je mee om de bovenste plaatsen (vanaf #2 bedoel ik dan), of ben je een subtopper / onderkant linkerrijtje en red je de play-offs?
pi_181961377
Ik weet dat wij in speelronde 11 een van de moeilijkste wedstrijden zullen krijgen. :Y Niet voor niets hebben wij tegen jullie club de grootste nederlaag ooit geleden.
  maandag 24 september 2018 @ 12:08:46 #8
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_182100625
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 22:53 schreef Xurk het volgende:

[..]

Achteraf makkelijk praten hè ;) Mijn uitspraak was puur op statistieken gebaseerd. Jong AZ staat / stond net zo min door enkel pech zo laag als dat GAE door enkel geluk bovenaan stond. Maar goed, door twee penalties verliezen is ook gewoon flink balen.

Zoals Blinker aangeeft, door naar de volgende wedstrijd. Het wordt een loodzware serie, maar aan de andere kant weet je erna wel waar je staat; doe je mee om de bovenste plaatsen (vanaf #2 bedoel ik dan), of ben je een subtopper / onderkant linkerrijtje en red je de play-offs?
Jong Utrecht uit is op papier ook een 'makkelijke wedstrijd". ;-)
  vrijdag 28 september 2018 @ 22:19:38 #9
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_182194654
De status van koploper wordt eindelijk erkend (dat het tegen de #3 was helpt uiteraard ook): schakelprogramma op FOX was toch wel 75% NEC - GAE!

Wat een heerlijke, spannende wedstrijd. Gelijkspel op zich wel terecht gezien dreiging aan beide kanten en kansen heen en weer. Maar ondanks dat ik wellicht bevooroordeeld ben, heeft GAE mijns inziens de beste kansen gehad. 2x paal, 3-tegen-1 situatie (slecht uitgespeeld), aantal goede gekraakte schoten en paar keer voor de keeper opduiken.

Hier kan zeker vertrouwen uit worden geput voor de volgende wedstrijden in deze zware serie!
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:47:42 #10
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_182525104
Twee topwedstrijden verder, nog steeds koploper :Y

De wedstrijd tegen Sparta was wel doodzonde, grote delen van de wedstrijd superieur zijn maar in blessuretijd tegen de gelijkmaker aanlopen. Maar gisteren tegen Roda gewoon weer een (zeker in de tweede helft) overwicht ruimschoots beloond!

En nu weer naar Almere, alweer een topwedstrijd, maar dan eentje die van tevoren niet zo voorspeld was :P Vervolgens direct Cambuur en dan een paar weekjes 'rust' (as if ;) ) totdat Twente aan de beurt is...
  maandag 29 oktober 2018 @ 13:32:34 #11
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_182814057
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:47 schreef Xurk het volgende:
Twee topwedstrijden verder, nog steeds koploper :Y
Ik kan er nog steeds niet aan wennen, maar ik kan dus mijn vorige reactie nu gewoon quoten :D

Dit is echt een bijzonder seizoen. Ieder van de afgelopen 6 'top' wedstrijden was ik erg zenuwachtig dat er nu dan eindelijk een ontmaskering zou gaan komen. Het voelt echt als 'imposter syndrome' namelijk dat we al heel het seizoen (op een speelronde tweede op doelsaldo en een speelronde echt tweede na) bovenaan staan. Maar ze flikken het toch maar weer, tegen alle clubs die voor aanvang van het seizoen echt als een maatje te groot zouden zijn gezien.

Hopelijk worden de komende tegenstanders niet onderschat (Telstar en Dordt), vervolgens volgt de laatste serieuze test (FC Twente), waar ik wederom zenuwachtig voor ben. Volgens mij zijn daarna echter wel alle concurrenten (want dat zijn het onderhand) geweest. Als daarna de koppositie nog steeds in handen is durf ik langzaam aan iets meer te gaan geloven...
pi_182823158
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:32 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik kan er nog steeds niet aan wennen, maar ik kan dus mijn vorige reactie nu gewoon quoten :D

Dit is echt een bijzonder seizoen. Ieder van de afgelopen 6 'top' wedstrijden was ik erg zenuwachtig dat er nu dan eindelijk een ontmaskering zou gaan komen. Het voelt echt als 'imposter syndrome' namelijk dat we al heel het seizoen (op een speelronde tweede op doelsaldo en een speelronde echt tweede na) bovenaan staan. Maar ze flikken het toch maar weer, tegen alle clubs die voor aanvang van het seizoen echt als een maatje te groot zouden zijn gezien.

Hopelijk worden de komende tegenstanders niet onderschat (Telstar en Dordt), vervolgens volgt de laatste serieuze test (FC Twente), waar ik wederom zenuwachtig voor ben. Volgens mij zijn daarna echter wel alle concurrenten (want dat zijn het onderhand) geweest. Als daarna de koppositie nog steeds in handen is durf ik langzaam aan iets meer te gaan geloven...
Afgelopen wedstrijd gaf in ieder geval goede hoop dat we wel in de top 5 gaan eindigen. Ik kan me weinig keren heugen dat ik GAE zulk verzorgd voetbal heb zien spelen. Zelfs achterin werd er niet naar voren geroeid maar werd het netjes voetballend opgelost.

Alleen voorin leek het wat stroef te lopen, maar dat lag misschien ook aan SCC dat bij balverlies met z’n allen op 5 meter max van de eigen zestien meter lijn liep te verdedigen.
pi_182828507
Veel succes en plezier morgenavond.
Hopelijk winnen jullie in Amsterdam en worden jullie geloot aan Zwolle die hopelijk vanavond wint van de Graafschap.

Wel weer zin in een IJsselderby. Veul te lang geleden onnie ;)
pi_182939280
Hele slechte pot vandaag, totaal geen vechtlust gezien.

Heel veel onnodig balverlies op het middenveld, vaak door hele slechte aannames.
Dat we punten gaan verspelen was wel bekend, maar dat zie ik toch liever niet tegen dit soort clubs...
  zondag 4 november 2018 @ 20:05:38 #15
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_182943935
Helaas precies waar ik bang voor was. De vorige keer dat we een op papier "makkelijke" tegenstander hadden (in september alweer, zo lang geleden) in Jong AZ werd er ook verloren. Hopelijk is het niet een geval van alleen écht ervoor gaan tegen ploegen die veel kwaliteit hebben… in elk geval hopelijk nu tegen Dordt herpakken en dan er stáán tegen Twente.

Met een in steeds betere vorm verkerende Sparta (d.w.z. Veldwijk) en Twente zie ik het heroveren van de koppositie niet meer zo snel gebeuren als de vorige keer, toen het Almere City was.
  zondag 18 november 2018 @ 17:11:39 #16
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_183225570
Wát een spanning die laatste twintig minuten! Nagelbijten.

Maar eerste helft gewoon prima gespeeld, tweede helft gedisciplineerd verdedigd. Wel erg slecht aan de bal de laatste tien minuten en een paar keer goed weggekomen. Veel glijpartijen ook aan onze kant, veld extra gesproeid?

Geweldig om deze wedstrijd winnend af te sluiten! Hopen dat NEC de voorsprong tegen Sparta vast weet te houden :Y
pi_183225675
Mooi gevuld uitvak, complimenten. Go Ahead leeft weer aardig de laatste jaren.
  zondag 18 november 2018 @ 17:23:47 #18
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_183225745
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:32 schreef Xurk het volgende:
vervolgens volgt de laatste serieuze test (FC Twente), waar ik wederom zenuwachtig voor ben. Volgens mij zijn daarna echter wel alle concurrenten (want dat zijn het onderhand) geweest. Als daarna de koppositie nog steeds in handen is durf ik langzaam aan iets meer te gaan geloven...
w/ gaat lekker!
  maandag 19 november 2018 @ 09:22:35 #19
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_183236772
Zeker!

Ondertussen heeft wel Den Bosch zich ook nadrukkelijk gemeld in de top, en rammelt TOP Oss ook aan de poort. Die twee staan de komende maand ook (beiden in de Adelaarshorst) op het programma.

Ik had niet verwacht dat het al zo snel zou lukken om weer op #1 te komen, ik zie Sparta en Twente toch nog steeds als de gedoodverfde titelkandidaten. En dan verspeelt Sparta punten tegen NEC, die toch al een hele tijd niet echt lekker meer draait. Maar het is de KKD, er gebeuren wekelijks rare dingen :P

Net als bij GAE: winnen van Roda, Almere, Cambuur en Twente. Gelijk spelen tegen Sparta en NEC. En dan vervolgens verliezen van Jong AZ en Telstar :+

Toch heb ik het gevoel dat het iets minder lekker draait bij ons lately. De overwinningen zijn elke week heel zwaarbevochten, volgens mij was de laatste keer dat het voor mijn gevoel redelijk eenvoudig ging, tegen Roda (14 oktober). Zolang er gewonnen blijft worden maakt het niet uit, maar het maakt me wel zenuwachtig nu er zoveel achtervolgers zo dicht op zitten ;)
  maandag 19 november 2018 @ 17:37:25 #20
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183246511
Hopelijk houden jullie dit vol. Ik zie veel liever Go Ahead terugkeren dan FC Fraude.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183288935
Nog meer mensen het clubboek gekocht?Godver wat een joekel.
  maandag 26 november 2018 @ 22:43:01 #22
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_183392201
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 09:22 schreef Xurk het volgende:
en rammelt TOP Oss ook aan de poort.
Rammelen? Noem dat maar beuken!
  dinsdag 27 november 2018 @ 09:14:42 #23
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_183395975
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:43 schreef Kopiko het volgende:
Rammelen? Noem dat maar beuken!
Dat mag je na afgelopen vrijdag wel zeggen ja!

En ik ben nu alweer nerveus voor aanstaande maandagavond :+ Weer een paar wedstrijden waarin er verdedigend disclipine wordt getoond en simultaan verzorgd aanvallend voetbal gespeeld wordt zou me weer wat meer gerust stellen. Dan heb je weer een paar wedstrijden die je met 3-0 wint i.p.v. in de laatste minuten pas nipt.
  maandag 3 december 2018 @ 09:03:30 #24
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_183509023
Ik hoop echt dat er met de juiste instelling vanavond aan de wedstrijd tegen Jong PSV wordt begonnen... als álle naaste belagers (die in actie kwamen (Sparta, TOP, Twente)) gewoon dik verliezen (en Almere speelde gelijk) -- hoe vaak ga je de kans krijgen om vervolgens weer drie punten weg te kunnen lopen?

Daarnaast ga ik er niet vanuit dat DB vanavond punten laat liggen tegen Jong Utrecht, dus om koploper te blijven zijn de drie punten waarschijnlijk wel een must!
  maandag 3 december 2018 @ 21:13:42 #25
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_183522148
Ik denk: tof, de wedstrijd wordt live uitgezonden op Fox! Maar wat een ware martelgang is deze wedstrijd zeg, brr. Het lijkt wel alsof ik naar vorig seizoen zit te kijken :{
  maandag 14 januari 2019 @ 09:42:44 #26
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_184393020
Na de herfstdip werd 2018 toch goed afgesloten met drie aardige wedstrijden op rij, vervolgens wordt er van een Turkse ploeg van het hoogste niveau gewonnen in de oefencampagne en de vorige wedstrijd tegen Roda werd overtuigend gewonnen.

Dus deze hervatting van het seizoen had ik niet verwacht :+ Jammer dat er niet uitgelopen is op Sparta en dat nu de laagste klassering van het seizoen tot dusver is bereikt (al is het toch wel fijn om dat laatste te kunnen zeggen, met plek 4 in handen ;) ). Periode 2 was gewoon kut, nu hopen dat periode 3 weer in de buurt van periode 1 komt qua presteren :Y
pi_186449081
quote:
Go Ahead-aanvaller Vince Gino Dekker brengt eerste rapnummer ‘Gucci Chanel’ uit

Vince Gino Dekker staat onder contract bij Keuken Kampioen Divisionist Go Ahead Eagles, maar lijkt naast zijn loopbaan als voetballer het ook te willen gaan maken als rapper. Samen met Mashi Taka bracht hij deze week het nummer 'Gucci Chanel' uit.

De 22-jarige aanvaller, die hiervoor bij AZ en Ajax speelde, had zijn trainer wel op de hoogte mogen stellen van zijn carrière als rapper. "Huh? Dekker, dat is toch een voetballer?", reageerde Go Ahead-coach John Stegeman verbaasd voor de camera's van FOX Sports.

PC Hoofdpijn dingen

Veel meer dan dat, John! Net als bijvoorbeeld Memphis Depay (naar wie Dekker ook in het nummer verwijst) en Ryan Babel wil Dekker dus hit na hit produceren.

Met Gucci Chanel is in ieder geval de eerste stap gezet. Met songteksten over allerlei dure merken en "ik laat die keepers voor me duiken net als de chicks in mijn DM" hopen we dat Dekker binnenkort de hitlijsten binnenstormt als een boze leraar die de boefjes van de klas betrapt. Wat vind jij van deze track?
  zaterdag 27 april 2019 @ 17:46:52 #28
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_186461988
🤦🏻‍♂️
  maandag 20 mei 2019 @ 10:34:08 #29
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_186979953
Ik ben erbij woensdagavond. Laten we hopen dat ze net zoveel kansen krijgen als gisterenmiddag, maar er dan wél een stuk of 3 in schieten. Dan komt de finale héél dichtbij -- en met de huidige tussenstanden is dat tegen RKC...
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:29:07 #30
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_187042409
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 10:34 schreef Xurk het volgende:
Ik ben erbij woensdagavond.
Dat moet mooi zijn geweest! _O_
  donderdag 23 mei 2019 @ 13:25:25 #31
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_187046062
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:29 schreef Kopiko het volgende:
Dat moet mooi zijn geweest! _O_
Zeker!! Eén van de mooiste (uit)wedstrijden die ik van Go Ahead heb meegemaakt uiteindelijk :D Ik woon op een kwartier fietsen van De Vliert, dus ik zat op de hoofdtribune. Ieder jaar bezoek ik DB - GAE en houd ik me altijd keurig gedeisd gezien het geen geheim is dat de supporters van Den Bosch niet zo tolerant zijn. Maar nu bleken er -- na het vallen van de 0-1 -- gewoon nog tientallen andere GAE supporters met mij in het vak te zitten! Ik kan er een heel verhaal van maken, maar "Niet Te Kraken" heeft het in de nieuwste blogpost perfect samengevat, hoe de sfeer was:

https://www.niettekraken.nl/roodgele-brieven-2018-2019-68/

Na afloop liep het stadion enorm snel leeg, maar wij stonden ter hoogte van de spelerstunnel de spelers bij hun aftocht toe te juichen en te zwaaien naar het uitvak *O*

Op naar Wolluk!
  dinsdag 28 mei 2019 @ 09:41:02 #32
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_187127265
MATCHDAY! FINALE! Promotie...?

Pff, als dit tijdens de reguliere competitie was geweest had ik er wel vertrouwen in dat in de Adelaarshorst van RKC gewonnen kon worden. Maar zij zijn flink gegroeid de laatste maanden en hebben in de play-offs toch indruk gemaakt. Uit vond ik RKC ook beter dan GAE. Hopen dat in een tot de nok toe uitverkochte Adelaarshorst er weer net zo'n sensationele wedstrijd wordt gespeeld als vorige week zondag tegen Den Bosch, maar dan met minder tegendoelpunten en meer doelpunten voor :+ Moet kunnen toch?!
pi_187142976
Wat een mongool die keeper en Verheid
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 29 mei 2019 @ 09:12:58 #34
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_187147318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een mongool die keeper en Verheid
Verhulst had kunnen proberen de bal uit de lucht te pakken i.p.v. het weg te boksen, maar dat vond ik nog geen hele grote fout. Verheydt was vele malen erger. Als er vier minuten blessuretijd zijn en je gaat op 93:17 richting het strafschopgebied met 3 aanvallers tegenover 1 verdediger (en nog een 4de aanvaller er vlak achter), hoe kan je het dan zo verprutsen? Ga desnoods bij de cornervlag een Fellaini uithalen en je promoveert. Maar nee hoor, het was niet gegund ;(

Bij de 2-0 van RKC baalde ik als een stekker maar was er al een soort van berusting als dit het dan was. Maar om dan 3-2 en (1 minuut voor tijd) 4-3 voor te komen en promotie te kunnne proeven maakt het allemaal zo ongelofelijk veel zuurder.
  woensdag 29 mei 2019 @ 13:28:49 #35
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_187151184
Ongelofelijk. Ik vraag me echt af wat Stegeman bezielt. Bij je aanstelling het hebben over clubliefde, stabiliteit en minimaal twee jaar, om vervolgens de dag na het mislopen van promotie over te stappan naar de aartsrivaal. Ik kan er met mijn verstand niet bij :{
  Forum Admin woensdag 29 mei 2019 @ 13:30:36 #36
35723 crew  GGMM
pi_187151219
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 13:28 schreef Xurk het volgende:
Ongelofelijk. Ik vraag me echt af wat Stegeman bezielt. Bij je aanstelling het hebben over clubliefde, stabiliteit en minimaal twee jaar, om vervolgens de dag na het mislopen van promotie over te stappan naar de aartsrivaal. Ik kan er met mijn verstand niet bij :{
Geloven in clubliefde is ook een beetje naïef.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 mei 2019 @ 13:39:32 #37
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_187151353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 13:30 schreef GGMM het volgende:
Geloven in clubliefde is ook een beetje naïef.
Dat kan je inderdaad stellen. Maar dan had hij dat ook niet overal zo moeten verkondigen, gezien je het in zijn geval echt wel geloofde (vroeger stond hij zelf op de B-side, is speler van de club geweest).
  Forum Admin woensdag 29 mei 2019 @ 13:40:54 #38
35723 crew  GGMM
pi_187151374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 13:39 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dat kan je inderdaad stellen. Maar dan had hij dat ook niet overal zo moeten verkondigen, gezien je het in zijn geval echt wel geloofde (vroeger stond hij zelf op de B-side, is speler van de club geweest).
Ah, dat wist ik niet.
Ja, deze is wel pijnlijk dan. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 mei 2019 @ 14:02:40 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187151711
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 13:39 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dat kan je inderdaad stellen. Maar dan had hij dat ook niet overal zo moeten verkondigen, gezien je het in zijn geval echt wel geloofde (vroeger stond hij zelf op de B-side, is speler van de club geweest).
Misschien vond hij er toen al geen flikker aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_187155393
Het zou me niks verbazen als Go Ahead Eagles en PEC Zwolle onderling hebben afgesproken dat Stegeman alleen kon verkassen als de Eagles niet promoveerden. Zou ook best kunnen dat er een clausule in z'n contract staat met als strekking dat hij weg kan als hij zich sportief kan verbeteren.

Overigens had ik als Zwollenaar graag gezien dat Go Ahead Eagles was gepromoveerd. Vier Overijsselse clubs in de eredivisie en de IJsselderby op het hoogste niveau; was mooi geweest. Hopelijk kunnen de Eagles komend seizoen weer meedoen om promotie.
pi_187181061
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 13:28 schreef Xurk het volgende:
Ongelofelijk. Ik vraag me echt af wat Stegeman bezielt. Bij je aanstelling het hebben over clubliefde, stabiliteit en minimaal twee jaar, om vervolgens de dag na het mislopen van promotie over te stappan naar de aartsrivaal. Ik kan er met mijn verstand niet bij :{
Wat een bloedhond ja. Hopelijk wordt hij snel ontslagen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_187207982
Stond een clausule in zijn contract.
  dinsdag 17 december 2019 @ 21:22:15 #43
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_190503948
Cupfighters O+
pi_190505245
Totaal onverwacht dit.Maar des te lekkerder.😁😁
  woensdag 18 december 2019 @ 15:49:10 #45
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_190519212
En nu gewoon al 17 wedstrijden op rij in alle competities ongeslagen 8)7 :D
  maandag 20 januari 2020 @ 08:59:30 #46
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_191111492
Traditioneel bij de wedstrijd in Den Bosch geweest gisteren en wat voor één :9 Heerlijk om na 2-0 achter te staan, te vertrekken met de winst! Erg fraaie goals ook allemaal _O_

Ik bezoek dan wel minder wedstrijden dan in mijn jeugd toen ik nog een seizoenskaart had (en belangrijker nog: vlakbij Deventer woonde i.p.v. in Noord-Brabant), maar ik heb er haast patent op bij bijzondere wedstrijden aanwezig te zijn lijkt wel. Bijv. Europees gelijkspel tegen Ferencvaros, afgelopen mei de winst tegen Den Bosch in de halve finale play-offs, en nu een verbetering van het record uit 1918 :D 20 wedstrijden op rij ongeslagen, dat we dit mogen meemaken!

En dan te bedenken dat bij drie gelijke spelen waarbij de munt de andere keer op was gevallen, je op één punt na bovenaan zou kunnen hebben staan :+
  Forum Admin zondag 19 juli 2020 @ 17:35:52 #47
35723 crew  GGMM
pi_194163427
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 20 juli 2020 @ 10:09:32 #48
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_194172996
Ben erg benieuwd! Hij is inmiddels wel 10 jaar ouder natuurlijk en heeft al een jaar of 3 geen wedstrijd gespeeld, maar voor een verdediger is hij nog niet te oud en als hij enigszins in de buurt van zijn oude niveau kan komen is hij dubbel en dwars een meerwaarde in de selectie!
  Forum Admin zaterdag 25 juli 2020 @ 16:13:44 #49
35723 crew  GGMM
pi_194254864
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_194255320
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:13 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Speelt hij al in het Nederlands elftal? #dtv
  Redactie Sport zaterdag 25 juli 2020 @ 20:23:31 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194257883
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:40 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Speelt hij al in het Nederlands elftal? #dtv
Beter dan Virgil.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194261258
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:40 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Speelt hij al in het Nederlands elftal? #dtv
Zolang John Heitinga niet in de Seleçao speelt, nee.
...
pi_195893777
Voer voor discussie: ik heb meer met de manier waarop Go Ahead zich na de rust ietwat inhield tegen NAC dan met hoe Ajax tegen VVV speelde of iets langer geleden de Amerikaanse vrouwen tegen Thailand op het WK.
...
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:13:06 #54
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_195895769
Er valt wel wat voor te zeggen maar gezien het heerlijke eerste half uur duurde de wedstrijd vervolgens wel erg lang met slechts één doelpunt wat er nog aan werd toegevoegd 😉 Gezien de moeite met scoren in de competitie tot dusver was het sowieso meer dan welkom om flink wat doelpunten te zien!
pi_196399239
Turuc scoort even op Old Trafford.
Ik heb de goal nog niet gezien.
...
  woensdag 25 november 2020 @ 12:04:38 #56
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_196404804
Vond ik ook leuk ja! Blijft tof dat hij eigenlijk nog niet zo lang geleden voor Kowet speelde :)

pi_196582184
Wat vinden we van dit seizoen?

De Stentor dat er in de winterstop zeker versterkingen moeten komen.
Ik vind het verstandig en langzaam bouwen altijd wel prima.
...
  maandag 7 december 2020 @ 10:54:55 #58
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_196595704
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 15:28 schreef Obiekulu het volgende:
Wat vinden we van dit seizoen?

De Stentor dat er in de winterstop zeker versterkingen moeten komen.
Ik vind het verstandig en langzaam bouwen altijd wel prima.
Ik vind het tot nu toe een verschrikkelijk seizoen. Aan de ene kant is het fijn dat de zaakjes achterin goed in orde zijn en dat GAE de minst gepasseerde ploeg is van de competitie(!), maar als je aanvallend zo inspiratieloos en machteloos bent om te scoren (slechts vier ploegen scoren minder en die staan allen op de onderste zes plaatsen) dan word je er gewoon regelmatig erg chagrijnig en moedeloos van.

Het werd al aan het begin van de competitie duidelijk dat er geen scorend vermogen was met twee doelpunten uit drie wedstrijden. Toen bekend werd dat Hendriks erbij kwam slaakte ik een zucht van opluchting want in het verleden stond hij toch garant voor doelpunten. Helaas gold dat nu enkel voor zijn debuut waarin hij twee keer scoorde tegen Jong Utrecht (wat uiteindelijk een 2-3 verlies werd). Ook hij heeft volgens mij erna in competitieverband niet meer gescoord?
Elke keer als Mulenga invalt gebeurt er wel wat en ontstaat er uit opportunistisch spel wel wat dreiging maar het is ook niet zo dat de doelpunten dan wél als rijpe appels vallen. En hij houdt het niet langer vol dan een invalbeurt schijnbaar.

Het vervelendste zijn al die nederlagen tegen de Jong ploegen, en alle 0-0 gelijke spelen waarin GAE toch een licht tot zware overwicht had (sowieso Dordrecht, Volendam en Excelsior -- Graafschap weet ik niet meer), als er dan steeds één doelpuntje gevallen was dat ze nu 6 tot 8 punten meer hadden gehad en dus keurig vierde hadden gestaan.

Ik mag echt hopen dat er in de winterstop wat creativiteit op het middenveld erbij kan worden gezet en een niet-statische aanvaller.

[edit] Bizar vond ik de bekerwedstrijd tegen NAC. Hoe gehavend die ploeg toen door Corona wel niet was, toch scoorde GAE zélf binnen 20 minuten toen 5 doelpunten. Ik hoopte dat ze die lijn door konden trekken, dat het toen 'klikte', maar helaas...
pi_196782246
Vanavond Cambuur op het program. Ik verwacht er weinig van. Zag dat Veldmate ook niet meedoet vanwege Corona. Wat mij betreft doeken ze dit hele seizoen op. Een beetje extra creativiteit zou niet misstaan inderdaad, maar voor échte versterkingen zal wel weer geen geld zijn.
pi_196782319
Wellicht dat dit de verlosser is trouwens: https://www.destentor.nl/(...)aek-athene~a1bc1393/

(denk het echter niet)
pi_196806767
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2020 12:38 schreef B03 het volgende:
Vanavond Cambuur op het program. Ik verwacht er weinig van. Zag dat Veldmate ook niet meedoet vanwege Corona. Wat mij betreft doeken ze dit hele seizoen op. Een beetje extra creativiteit zou niet misstaan inderdaad, maar voor échte versterkingen zal wel weer geen geld zijn.
Kom op, houd de moed er een beetje in.

Inmiddels Angstgegner van Cambuur ;)
...
pi_196806782
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2020 12:41 schreef B03 het volgende:
Wellicht dat dit de verlosser is trouwens: https://www.destentor.nl/(...)aek-athene~a1bc1393/

(denk het echter niet)
Wel goed dat ze voor die positie aan het zoeken zijn. Het liefste zou ik Van der Venne daar terug zien, maar als Bosvelt in al zijn wijsheid besluit dat het een Griek moet worden, dan moeten we er maar op vertrouwen.
...
pi_196910709
Voor de Kerst dat enorme jubileumboek gekocht bij Praamstra.
#stoeptegel
...
pi_198198117
Zijn er mensen die de plaatjes sparen?
Ik heb er een paar voorbij zien komen, aangezien m'n ouders boodschappen doen bij een van de deelnemende supermarkten, maar ik vind het niet zo goed gelukt allemaal. Rommelige foto's van matige kwaliteit.

Over de voetbalprestaties op dit moment niets dan lof. Duidelijk, degelijk, betrouwbaar, met in verhouding tot de aanwezige kwaliteiten redelijk wat punten, een aardige positie op de ranglijst en een prettige sfeer in het team.
...
  donderdag 25 februari 2021 @ 15:21:04 #65
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_198198453
Zijn er GAE voetbalplaatjes? Ik woon niet meer in Overijssel dus dat is volledig aan mij voorbij gegaan :P

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:54 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik vind het tot nu toe een verschrikkelijk seizoen. Aan de ene kant is het fijn dat de zaakjes achterin goed in orde zijn en dat GAE de minst gepasseerde ploeg is van de competitie(!), maar als je aanvallend zo inspiratieloos en machteloos bent om te scoren (slechts vier ploegen scoren minder en die staan allen op de onderste zes plaatsen) dan word je er gewoon regelmatig erg chagrijnig en moedeloos van.

[..]
Grappig om mijn post terug te lezen nu slechts twee maandjes later. Niet dat er nou opeens zo bizar veel gescoord wordt, maar het verschil is dat nu bijna alle wedstrijden gewonnen worden in plaats van dat er met 0-0 gelijk wordt gespeeld! Wel is het tekenend dat de verdedigers de topscorers van het elftal zijn, maar zolang ze én de minst gepasseerde verdediging vormen én de aanvallende taken op zich nemen waardoor wedstrijden worden gewonnen, zal ik niet meer zoveel klagen als in de herfst ;)

quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2020 12:41 schreef B03 het volgende:
Wellicht dat dit de verlosser is trouwens: https://www.destentor.nl/(...)aek-athene~a1bc1393/

(denk het echter niet)
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben met Botos!
pi_198381684
Stilletjes en ontzettend degelijk naar de subtop geklommen en naar de top van de derde periode.
Komende vrijdag zal een mooie indicatie zijn in een serieuze wedstrijd.
...
pi_198467470
Nog deelnemers aan de quiz?
Veel onmogelijke vragen...
...
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:46:38 #68
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_198983504
Eigenlijk had ik er begin 2021 al genoegen mee genomen dat het play-offs zouden worden maar toen bleven ze maandenlang ongeslagen en ging ik stiekem toch dromen van rechtstreekse promotie. Al helemaal toen er afgelopen weekend tegen de Superboeren moest worden gespeeld en bij winst er maar een paar punten achterstand op plek 2 zou zijn :P Helaas liep het net even anders en is het gat nu acht punten. Aan het begin van ieder seizoen teken ik altijd voor play-offs, dus het is prima zo! Hopelijk toch stunten tegen die tijd ^O^

Wat ik altijd vrij frustrerend vind is dat er bij Kowet zelden een échte goalgetter is, maar dat oud-GAE spitsen elders opeens alles erin schieten. Actuele voorbeelden zijn Verheydt en Plet, de nummers twee en drie op de KKD topscorerslijst met beiden tegen de 20 doelpunten... Verheydt deed het bij GAE op zich wel aardig maar haalde zo'n moyenne bij lange na niet, Plet was een regelrechte drama. Volgens mij zijn de enigen die de laatste jaren echt veel gescoord hebben Sam Hendriks (eerste periode, nu is hij ook vrij matig bezig) en Leon de Kogel (promotie seizoen). Rond de 'eerste' promotie was Marnix Kolder ook wel een degelijke spits maar die haalde de topscorerslijsten IIRC ook niet.

Waar zou het aan liggen? De speelstijl en opvattingen van de club, of toch matigere spelers om de spits heen die onvoldoende (goede) aanvoer verzorgen? In het geval van bijv. Verheydt is het niet zo dat hij stiekem een geweldige speler is. Hoe hij de 5-3 tegen RKC in de play-offs finale zo verprutste (counter met 4 spelers van GAE mee naar voren tegen 2 verdedigers en laatste minuut blessuretijd) staat nog altijd in mijn geheugen gegrift. Maakt hij bij Almere dan gewoon veel intikkers?
  maandag 19 april 2021 @ 11:00:55 #69
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_199067514
Heerlijke wedstrijd tegen Almere hoor, afgelopen weekend! Ik had overigens echt niet door dat dit cijfermatig dus het beste seizoen van Kowet ooit is :o

Natuurlijk qua clean sheets het record inmiddels geëvenaard door Gorter met 23 wedstrijden, hopelijk lukt het om alleenhouder te worden, door één van de resterende wedstrijden (Jong Utrecht, Helmond, NEC en Excelsior) de nul te houden!

Maar los daarvan dus nu 65 punten (waar mogelijk maximaal nog 12 bij kunnen komen om op 77 te eindigen), ik was wel verbaasd te lezen dat dit het hoogste aantal ooit in een seizoen is. Het klinkt namelijk niet echt indrukwekkend :') En in mijn beleving draait GAE toch bijna ieder (Eerste Divisie) seizoen sinds ik hen aanhang (1995/1996) minimaal in de subtop mee met een paar uitschieters waar ze Top 3 draaien en aan directe promotie ruiken. Maar dat valt dus toch tegen in de realiteit blijkbaar.

Dan blijft het eeuwig zonde dat ze aan het begin van het seizoen met zoveel gelijke spelen tot en met speelronde 14 rond plek 10-12 hebben gebivakkeerd ;( Daardoor is het gevoelsmatig toch niet 'het beste seizoen ooit'. Al zou promotie uiteraard nog veel kunnen bijdragen aan het gevoel ;)

[edit] Even Wikipedia gecheckt en ze zijn (in het moderne voetbal) nooit hoger dan plek 5 geëindigd in de Eerste Divisie, dus dan snap ik al iets beter dat 65 een record is :P Al moet ik wel zeggen dat twee seizoenen geleden ik de vijfde plek vertekend vond want ze stonden heel het seizoen op één van de top drie plekken en zakten op de laatste speelronde naar plek 5.
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:10:16 #70
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_199384264
Toch wel spanning voor vanavond, D-day! Zeker gezien je met het oog op eventuele play-offs nu zowel Brouwers als Veldmate mist en de kans groot is dat er tegen Emmen moet worden gespeeld (die de laatste maanden indruk maken), zou het zo enorm prettig zijn om die tweede plek te pakken! Zo niet, hebben ze het echt laten liggen bji twee recente wedstrijden: ondanks een gelijk opgaande wedstrijd met 1-0 verliezen van De Graafschap, en na een 2-0 voorsprong met 3-3 gelijkspelen tegen Den Bosch... hadden ze in één van die twee wedstrijden een doelpunt minder tegen gekregen, dan was alles vanavond in eigen hand :P

Maar goed, eerst zelf winnen van Excelsior en dan hopen op een stunt van Helmond Sport! Als ik het goed heb was dit de eerste periodetitel die door Kowet is gewonnen sinds ik supporter ben (1995), hoe mooi zou het zijn als ze dan ook voor het eerst ooit(?) directe promotie afdwingen? :D
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:02:48 #71
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199395646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:10 schreef Xurk het volgende:
Maar goed, eerst zelf winnen van Excelsior en dan hopen op een stunt van Helmond Sport!
Deel één van de klus is geklaard *O*
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:28:41 #72
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_199396210
quote:
5s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:02 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Deel één van de klus is geklaard *O*
Ja, erg netjes! Nu billenknijpend naar de Superboeren kijken… Jammer dat die hoosbui nu tot een soort competitievervalsing heeft geleid, maar wat doe je eraan?
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:59:35 #73
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199396857
Historische minuten dit _O_
  woensdag 12 mei 2021 @ 23:05:55 #74
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199396989
*O* *O* *O* *O* *O*

_O_ JAAA!!! _O_
_O_ GAE _O_
_O_ EREDIVISIE _O_

*O* *O* *O* *O* *O*
  Moderator woensdag 12 mei 2021 @ 23:07:38 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199397045
Gefeliciteerd!
Welkom terug boys :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 12 mei 2021 @ 23:12:18 #76
416931 yats
(non) Average Joe
pi_199397129
Gefeliciteerd! Welkom terug
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 12 mei 2021 @ 23:14:20 #77
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199397154
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
We have always been at war with Eastasia.
pi_199397170
Heel fijn. Had vanmiddag al de seizoenskaart verlengt. Hoop wel dat er volgend jaar ook wat wedstrijden gewonnen worden.
pi_199397181
GENOT. Volgend jaar weer paar potjes meepakken.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 12 mei 2021 @ 23:17:10 #80
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199397212
Welkom terug! :)
Makkelijk tweede.
  woensdag 12 mei 2021 @ 23:42:14 #81
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_199397576
Leuke posts allemaal hierboven! :Y

Bijna niet te bevatten, wat een sprookje!

Eindelijk de ontzettend bittere nasmaak van de play-offs finale tegen RKC twee jaar terug weggespoeld. Nu lachte het geluk Kowet toe!! :D

Ongelofelijk die hervatte wedstrijd van De Graafschap. Kans na kans na kans na kans. En er maar niet in gaan. In blessuretijd zag ik mijn hartslag gestaag oplopen :') Al helemaal toen er doodleuk na de +5 minuten nog anderhalve minuut langer werd doorgespeeld mét nog een paar flinke kansen…

Wat is voetbal toch mooi op zulke momenten O+
pi_199397642
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:28 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ja, erg netjes! Nu billenknijpend naar de Superboeren kijken… Jammer dat die hoosbui nu tot een soort competitievervalsing heeft geleid, maar wat doe je eraan?
Valt mee, de Graafschap moest al winnen. De kans dat alle 3 concurrenten punten zouden verliezen was precies 0%
  woensdag 12 mei 2021 @ 23:55:49 #83
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_199397847
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Valt mee, de Graafschap moest al winnen. De kans dat alle 3 concurrenten punten zouden verliezen was precies 0%
Valt ook mee, maar was meer dat ze nu wisten dat ze écht moesten winnen, terwijl als de wedstrijden tegelijkertijd hadden gelopen, hadden ze tot minuut 82 (toen GAE scoorde) genoeg gehad aan hun 0-0 om te promoveren. Dat is mentaal toch wel anders spelen dan zoals het nu ging. Wat je ook merkte zeker het eerste kwartier na hervatting – toen klapte de Graafschap er vól op!
pi_199398194
Go Ahead Eagles blijft een leuke club, mooi dat ze weer terug zijn :)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Forum Admin donderdag 13 mei 2021 @ 02:26:35 #85
35723 crew  GGMM
pi_199398638
Gefeliciteerd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 13 mei 2021 @ 11:27:03 #86
318507 Jester65
Stay frosty
pi_199401544
Echt een wonder dat De Graafschap niet wist te winnen van Helmond Sport.

Mooie ontlading na afloop, Beukema die helemaal de weg kwijt is _O-
  donderdag 13 mei 2021 @ 21:47:52 #87
416931 yats
(non) Average Joe
pi_199411315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:15 schreef LordVoldermort het volgende:
GENOT. Volgend jaar weer paar potjes meepakken.
Kom jij überhaupt ooit nog bij jouw eigen club?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 16 mei 2021 @ 14:02:22 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199450032
twitter

God.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199458654
Is dat die beroemde Feyenoord-humor uit de periode rond 2002?

Het petje van Beukema is gelukkig niet doorgeknipt.
...
pi_199504814
De TT klopt weer.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:52:48 #91
318507 Jester65
Stay frosty
pi_199624214

Eus heeft weer een aantal video's over Kowet gemaakt met daarin een kijkje achter de schermen. Mooi om te zien hoe het in de kleedkamer van Go Ahead werkt, onder andere hoe spelers iets voor de groep moet zeggen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 12:12:04 #92
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_199625247
"Home of Eus" is inderdaad erg leuk, dit is al de derde reeks die hij heeft gemaakt. Normaal pik ik er af en to eentje mee maar na de afgelopen weken kijk ik er iedere week naar uit dat er een nieuwe aflevering is omdat een kijkje achter de schermen tijdens de weg naar promotie uiteraard extra genieten is :D

De nieuwste aflevering nog niet gezien (vanavond doen), maar in de vorige was het in de wetenschap van nu toch wel genieten toen er spelers werden geïnterviewd over de aankomende play-offs wedstrijden |:)

[edit] Oh, die aflevering die boven mij gepost had ik toch al gezien, dacht dat er al een volgende uit was gekomen :') Daar sprak ik dan ook over in mijn laatste zin hierboven.

[ Bericht 16% gewijzigd door Xurk op 28-05-2021 08:42:35 ]
  zaterdag 5 juni 2021 @ 17:25:52 #93
318507 Jester65
Stay frosty
pi_199757563
De laatste aflevering van Home of Eus, met de ontknoping:
pi_200405869
Meestal ben ik wel vrij optimistisch volgens mij.

Ik zie op dit moment absoluut niet een eredivisie-waardige selectie staan. Ik hoop dat Bosvelt een plan heeft waardoor het toch nog goed komt... maar de eventuele nieuwe spelers missen in ieder geval al een groot deel van de voorbereiding op deze manier.
...
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:34:10 #95
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_201116623
Eerste drie punten zijn binnen! Prima overwinning, zelfs verdiend te noemen.

De eerste twee wedstrijden lieten al een keurige indruk achter, maar tegen Heerenveen was er wat pech en tegen Feyenoord was er sprake van een tegenstander die (terecht) een maatje te groot was.

Al is het seizoen nog erg pril, deze eerste drie wedstrijden geven wel vertrouwen in de gedachte dat een veilige 15de plek mogelijk zou kunnen zijn.
pi_201116974
Mooie wedstrijd, verdient gewonnen. Had nog wel een derde doelpunt ingezeten om het negatieve doelsaldo te neutraliseren.

In ander nieuws; Olle hekkensluiter.
pi_201136870
Ik heb het gevoel dat Van Wonderen een bovengemiddelde coach is die niet lang in Deventer zal blijven hangen. Beetje net als Ten Hag.

Knap hoe hij met dit toch beperkte materiaal in relatief korte tijd een behoorlijk team neer weet te zetten.
pi_201137081
Ik ben als PEC supporter echt bang voor de komende 2 wedstrijden. Ajax thuis (0 punter en waarschijnlijk weer geen doelpunt), en dan naar GAE uit. Beladen pot en GAE heeft wel vertrouwen geput uit de vorige wedstrijd.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_201138431
quote:
3s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:16 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ben als PEC supporter echt bang voor de komende 2 wedstrijden. Ajax thuis (0 punter en waarschijnlijk weer geen doelpunt), en dan naar GAE uit. Beladen pot en GAE heeft wel vertrouwen geput uit de vorige wedstrijd.
Ik heb net even een artikel uit de Stentor Zwolle gelezen. Ziet er idd niet best uit nu. Maar heb vertrouwen, zeker jonge spelers moeten kunnen groeien in zo'n jaar. En hopen op een nieuwe spits die kan scoren. Dinsdagavond sluit de transfermarkt las ik. En een week rust door interlands, helpt vaak voor teambuilding en geeft geblesseerde spelers even tijd.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 12:07:18 ]
  Redactie Sport dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:34:41 #100
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201155031
Inigo cordoba, jeetje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')