abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 maart 2015 @ 21:53:44 #1
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_150930091
Vorige topics

VBL / Go Ahead Eagles
VBL / GAE Topic #2: No One Should Go Where Eagles Dare
VBL / GAE topic #3 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
VBL / GAE topic #4 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
VBL / GAE topic #5 - Biet 'm in de rugge!
VBL / GAE Topic #6 - Fly like an Eagle!
VBL / GAE Topic #7 - Rood Geel is mooier dan Delfsblauw
VBL / GAE Topic #8 - Go ahead is niet te kraken
VBL / GAE Topic #9 - Aan gelijkspelen doen wij weer wel
VBL / GAE Topic #10 Met de scorende broer van Pieter Post
VBL / GAE Topic #11 Baas over de bal -> Nog kans op de dubbel !!
VBL / GAE Topic #12 Doet Deventer De Dubbel?
VBL / GAE Topic #14 We pro-mo-ve-ren niet!
VBL / GAE Topic #15 We're Go Ahead, We're wonderful!
VBL / GAE Topic #16 Welcome to 109 years of pure club culture
VBL / GAE Topic #17 Waar talentjes worden gekweekt
VBL / GAE Topic #18 Cup fighters !
VBL / GAE Topic #19 Back Where We Belong
VBL / GAE Topic #20 Waar handhaving nog niet zeker is !?
VBL / GAE Topic #21 Liever een droge bek...

De club

Go Ahead in Deventer is een club die in het hele land tot de verbeelding spreekt. Het technisch verzorgde voetbal, het stadion met de authentieke voetbalsfeer en de rijke historie zorgen ervoor dat de club net even iets meer uitstraling heeft dan de gemiddelde club in de Jupiler League. De Eagles (Vanaf 1 juli 1971, met dank aan trainer Barry Hughes) spelen al weer sinds 1996 op het een na hoogste niveau in Nederland, maar bezetten desondanks de zestiende plaats op de ranglijst aller tijden van de eredivisie. In 1917, 1922, 1930 en 1933 kwam de kampioen van Nederland zelfs uit Deventer! Ook Europese wedstrijden zijn geen onbekend fenomeen voor de Deventer trots, al zal de huidige selectie er weinig van weten. In 1965 werd een tweetal wedstrijden tegen Celtic gespeeld in het toernooi om de Europa Cup II.

Beroemde spelers en trainers als Bert van Marwijk, Dick Schneider, René Eijkelkamp, Michel Boerebach, Marc Overmars, Harry Decheiver, Robert Maaskant, Henk ten Cate, Cees van Kooten en Paul Bosvelt zijn het levende bewijs van het bestaansrecht van Go Ahead Eagles.

SPOILER: Overzicht vorige seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk weer Eredivisie (2013/2014):

26 mei 2013, dat was de dag waarop wij(go ahead eagles) weer terug zijn op de plek waar wij horen. DE EREDIVISIE!

Go Ahead Eagles komt na ruim zeventien jaar terug in de eredivisie. De club uit Deventer kon zich in de finale van de play-offs een 1-0 nederlaag tegen FC Volendam permitteren na de 3-0 overwinning in de eerste wedstrijd. Nadat het eerder FC Dordrecht en VVV Venlo versloeg.

Momenteel(10-03-2014) staat Eagles op een 12de plek in de Eredivisie. Met name in thuiswedstrijden staat Eagles bekend als moeilijk te verslaan. Zo is de club een jaar lang ongeslagen geweest in eigen huis. Een eerste verliespartij heeft plaatsgevonden op zondag 24 november 2013 tegen titelkandidaat Vitesse. De wedstrijd viel op doordat scheidsrechter van dienst, Danny Makkelie binnen 7 minuten twee penalty's gaf aan Vitesse.

Aan de eerste penalty ging een overtreding vooraf van Deniz Turuc, een penalty werd gegeven maar ook kreeg hij (zwaar gestraft) een rode kaart. Nog geen 5 minuten laten lag de bal alweer op de stip. Deze keer door een hands bal van Jop van der linden die juist weg draaide van de bal.

De stoppen sloegen daarop door bij een gefrustreerde fan, die vervolgens het veld op kwam om verhaal te houden.Vervolgens gooiden supporters van Go Ahead ook nog vuurwerk op het veld.

Reden genoeg voor Makkelie om het verhitte duel te staken. Na een kleine onderbreking werd de wedstrijd weer hervat met een strafschop van Lucas Piazon, die voor de tweede keer onberispelijk raak schoot vanaf de stip. Daardoor leidde Vitesse bij de rust met 2-0 in De Adelaarshorst en eindigde de wedstrijd uiteindelijk in een 3-0 overwinning voor Vitesse.

zie hierboven een mooi sfeerverslag van de wedstrijd tegen Vitesse.

Naast bovenstaande wedstrijd zijn er nog andere opmerkelijke wedstrijden gespeeld in de adelaarshorst.
Zo is er verrassend gelijk gespeeld tegen Feyenoord(2-2), werd PEC zwolle met 4-1 afgestraft en werd de wedstrijd tegen Heracles Almelo na 19 minuten gestaakt wegens noodweer/wateroverlast, waardoor het veld niet meer bespeelbaar was.
De wedstrijd werd op 4 december ingehaald vanaf de 20ste minuut en eindigde door een late treffer van Falkenburg in een 1-1.

bron: twentesport.com


Ook de 3de Overijsselse derby werd niet verloren. Eagles won met 1-0 verrassend van FC Twente door een treffer van Jarchino Antonia, die oud-keeper Nick Marsman de bal door de benen heen schoot vanuit een onmogelijke hoek.


**********************************************************************************************
Go Ahead heeft zich keurig gehandhaafd in de eredivisie in het seizoen 2013/2014.

Voor het nieuwe seizoen zijn al aangetrokken:


Robin van der Meer


Nick de Bondt


Sven Nieuwpoort


Peter van Ooijen


Mickey van der Hart

Links

http://www.ga-eagles.nl - Officiële website Go Ahead Eagles
http://www.eredivisie.nl - Officiële website Eredivisie.
http://www.foxsports.nl - FOX Sports is het sportkanaal van Nederland.
http://www.kowet.nl - Supporterssite (inmiddels gestopt)
http://www.sv-gae.nl/ - Supportersvereniging GAE
http://www.bvho.eu/ - De beruchte Bozen van het Oosten
http://www.sr-gae.nl - SupportersRaad GAE
http://www.gaeagles.com/digihome - GAE forum
http://www.eaglesfans.nl/ - Supporterssite

Daarnaast kun je voor updates met betrekking tot eagles de volgende mensen volgen op Twitter:

https://twitter.com/GAEagles - Officiële twitteraccount GAE
https://twitter.com/EdwinLugt - Officiële twitteraccount Edwin Lugt
https://twitter.com/SfeerteamADHD
https://twitter.com/GoAheadSupp
https://twitter.com/EAGLES_FANS
https://twitter.com/TrotsadIJssel
https://twitter.com/LeoHalleTribune
https://twitter.com/ForzaGAE

GAE supporters op FOK!
Xurk
mattttPUNTnl
Silver_Shark
Blinker
-Vaduz-
jaspah
NelsonWandelaar
Kluupkluup
Erasmusch
Freshthinking
Sassie
Martijn_fijn
Messenga
Sjander
GeneraalUli
eagle75
HumbertoT
daftme
Downstar
pi_150930407
Niet gezien dat ik de laatste post had. Enfin, op naar de wedstrijden tegen de periode kampioenen.
pi_150930558
Hoop dat GAE erin blijft, leuk clubje en een aanwinst voor de Eredivisie. Van mij mag Heracles weg.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  zondag 22 maart 2015 @ 23:22:21 #4
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_150934761
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef 1312-FRFC het volgende:
Hoop dat GAE erin blijft, leuk clubje en een aanwinst voor de Eredivisie. Van mij mag Heracles weg.
Laten we het hopen dat we er in blijven.

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef Humberto-T het volgende:
Niet gezien dat ik de laatste post had. Enfin, op naar de wedstrijden tegen de periode kampioenen.
Ik zal morgen nog even de OP aanpassen. Hopelijk blijft de topic titel actueel. ;)
pi_150934838
Alsnog zie ik jullie er wel in blijven dmv nacompetitie. Moet je wel geluk hebben met de clubs daarzo, denk dat je Roda wel kan hebben.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  zondag 22 maart 2015 @ 23:46:57 #6
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_150935448
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:24 schreef 1312-FRFC het volgende:
Alsnog zie ik jullie er wel in blijven dmv nacompetitie. Moet je wel geluk hebben met de clubs daarzo, denk dat je Roda wel kan hebben.
Op papier moet je ze allemaal kunnen hebben. Het is alleen te hopen dat het lek tegen die tijd boven is en de boel weer loopt.
Voetballen kunnen ze echt wel, dat hebben we dit seizoen meerdere malen laten zien.
Daarnaast heb je als Eredivisie club het thuisvoordeel, dus je kan wedstrijden thuis beslissen.

Mijn grootste zorg is dat we een soort VVV Venlo of RKC worden die niet meer weten hoe ze moeten voetballen. Daarom zijn de komende weken ook zo belangrijk, ze moeten de feeling weer terug vinden.

Persoonlijk zou ik zelfs kunnen leven met degradatie, alleen het zou nu erg ongelukkig zijn zo vlak voor de verbouwing. Een extra Eredivisiejaar betekent dat je nog sterker terug zal terugkomen in de Jupiler League. ( maar misschien loop ik dan een beetje vooruit op de feiten ;) )
pi_150935477
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:46 schreef Blinker het volgende:

[..]

Op papier moet je ze allemaal kunnen hebben. Het is alleen te hopen dat het lek tegen die tijd boven is en de boel weer loopt.
Voetballen kunnen ze echt wel, dat hebben we dit seizoen meerdere malen laten zien.
Daarnaast heb je als Eredivisie club het thuisvoordeel, dus je kan wedstrijden thuis beslissen.

Mijn grootste zorg is dat we een soort VVV Venlo of RKC worden die niet meer weten hoe ze moeten voetballen. Daarom zijn de komende weken ook zo belangrijk, ze moeten de feeling weer terug vinden.

Persoonlijk zou ik zelfs kunnen leven met degradatie, alleen het zou nu erg ongelukkig zijn zo vlak voor de verbouwing. Een extra Eredivisiejaar betekent dat je nog sterker terug zal terugkomen in de Jupiler League. ( maar misschien loop ik dan een beetje vooruit op de feiten ;) )
Tja, een tussenjaar kan ook goed zijn, dat je 1 jaartje Jupiler League zit en dan weer teruggaat. Dus 1 stap achteruit en 2 vooruit. Maar ik gun het jullie! Zet m op!
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_150935799
Bij clubs zoals GAE en in mijn geval Cambuur ga ik altijd uit van het liefst 38 wedstrijden per jaar. Hetzij als nummer 16 en 17 in de Eredivisie, hetzij als de subtop in de eerste divisie.
Soms valt het echt mee, zoals bij Cambuur op dit ogenblik.
Zolang je maar niet op een 18-de troosteloze plaats komt te staan.
  maandag 23 maart 2015 @ 00:44:34 #9
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_150936813
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:59 schreef Idisrom het volgende:
Bij clubs zoals GAE en in mijn geval Cambuur ga ik altijd uit van het liefst 38 wedstrijden per jaar. Hetzij als nummer 16 en 17 in de Eredivisie, hetzij als de subtop in de eerste divisie.
Soms valt het echt mee, zoals bij Cambuur op dit ogenblik.
Zolang je maar niet op een 18-de troosteloze plaats komt te staan.
Dat is het enige waar ik niet bang voor. Die 18e plek is toch echt voor Dordt.
  maandag 23 maart 2015 @ 10:38:57 #10
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_150941547
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 00:44 schreef Blinker het volgende:
Dat is het enige waar ik niet bang voor. Die 18e plek is toch echt voor Dordt.
Inderdaad. Die gaan 8 punten in 6 wedstrijden echt niet goed maken. Het vervelende is gewoon dat wij slechts 3 punten nodig hebben om "veilig" te zijn op dit moment, maar het programma van alle resterende concurrenten + die van ons werkt niet echt mee wat dat betreft. Het is vooral vervelend dat zowel Heracles als NAC nog tegen Dordt moeten :{ Ze moeten ook nog tegen elkaar, dat is wel weer fijn voor ons.

Tegen Cambuur moet het sowieso al "alles of niets" spel worden, want tegen Twente wordt het alleen wat als die in hun huidige vormdip van x wedstrijden zonder zege blijven en tegen Feyenoord, Utrecht en Heerenveen zie ik ons niet meer dan 1 punt halen (in totaal). Het slotwedstrijd zal erom spannen, helaas niet thuis.

Dit is de 'jaarstand' van 2015, de slechte reeks is goed te zien in waar wij te vinden zijn... http://www.epsig.nl/sport_voetbal_nl_jaarstanden.html

Een overzichtje, wij:

Cambuur - GAE
GAE - Twente
Feyenoord - GAE
GAE - Utrecht
GAE - Heerenveen
Heracles - GAE

Zij:

Dordt - Heracles
Heracles - Ajax
Heracles - Zwolle
NAC - Heracles
PSV - Heracles
Heracles - GAE

Heerenveen - NAC
NAC - Dordt
Ajax - NAC
NAC - Heracles
AZ - NAC
NAC - Grunn

Dordt - Heracles
NAC - Dordt
Vitesse - Dordt
Dordt - Cambuur
Twente - Dordt
Dordt - Ajax
pi_150944081
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:46 schreef Blinker het volgende:

[..]
Het is alleen te hopen dat het lek tegen die tijd boven is en de boel weer loopt.
Voetballen kunnen ze echt wel, dat hebben we dit seizoen meerdere malen laten zien.
Daarnaast heb je als Eredivisie club het thuisvoordeel, dus je kan wedstrijden thuis beslissen.

Ik vond het met Kolder voorin al weer beter lopen dan de laatste paar wedstrijden. Plet is dan wel binnengehaald als doelpunten maker, voorals nog is Kolder de enige die een (hoge) bal fatsoenlijk aan lijkt te kunnen nemen en kan kaatsen.
Nu nog de Sa wedstrijd ritme laten opdoen zodat Verhoek eruit kan blijven.
pi_150946167
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef 1312-FRFC het volgende:
Hoop dat GAE erin blijft, leuk clubje en een aanwinst voor de Eredivisie.
Van mij ook. Hoort in de Eredivisie thuis. Dortdrecht mag van mij mooven.
pi_151394686
nog ff zo doorgaan en ik sla ze dalijk een keer bij de training voor de bek.
Wat een aftands zooitje koorknaapjes waar de ballen nog niet van zijn ingedaald zeg.

Enige met ballen zijn duits/vriends en kolder. De rest poep al in de broek als ze ook maar even zien dat ze in duel gaan...

zelfs na die 1-0 zetten ze nog geen druk..
het is triest maar met dit team hebben gaan we het zelfs nog in de jupiler league moeilijk krijgen..
pi_151394826
Het was inderdaad niet het type voetbal dat we graag zien vanuit Deventer. Met 11 man achter de bal en pas druk zetten op eigen helft zijn we niet gewend.

Cambuur wist daar ook niet direct een antwoord op en dat resulteerde in een pot die niet om aan te gluren is.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  zondag 5 april 2015 @ 20:40:02 #15
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_151398528
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 18:50 schreef Cultuur058 het volgende:
Het was inderdaad niet het type voetbal dat we graag zien vanuit Deventer. Met 11 man achter de bal en pas druk zetten op eigen helft zijn we niet gewend.

Cambuur wist daar ook niet direct een antwoord op en dat resulteerde in een pot die niet om aan te gluren is.
Ach, die tactiek is wel begrijpelijk. Cambuur is gewoon een een stuk beter, dan loop je direct in het mes.
Op het einde zag het er uit dat we nog een resultaat zouden behalen, maar het mocht niet zo zijn.

Hopelijk is de boel op tijd op de rit. Als het zo moet dan speel ik liever in de Jupiler League.
Eredivisie is toch overrated. :7 Ik mis de uitwedstrijden van de JL. ( nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen! )
pi_151398604
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ach, die tactiek is wel begrijpelijk. Cambuur is gewoon een een stuk beter, dan loop je direct in het mes.
Op het einde zag het er uit dat we nog een resultaat zouden behalen, maar het mocht niet zo zijn.

Hopelijk is de boel op tijd op de rit. Als het zo moet dan speel ik liever in de Jupiler League.
Eredivisie is toch overrated. :7 Ik mis de uitwedstrijden van de JL. ( nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen! )
Een degradatie zou momenteel toch slecht uitkomen qua financiën en het werk aan het stadion?
  zondag 5 april 2015 @ 20:43:20 #17
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_151398677
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Een degradatie zou momenteel toch slecht uitkomen qua financiën en het werk aan het stadion?
Klopt, maar is financieel draagbaar in de Jupiler League.
Plannen lagen ook al voor de Eredivisie er. Het stadion begint op te raken.
pi_151405590
Toch zie ik liever een goede selectie, dan een station waar straks 10.000 man in kan en waar er nog maar 4 a 5000 in zitten..
  maandag 6 april 2015 @ 00:47:25 #19
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_151408679
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 22:57 schreef Downstar het volgende:
Toch zie ik liever een goede selectie, dan een station waar straks 10.000 man in kan en waar er nog maar 4 a 5000 in zitten..
Tja... Die begroting moet gewoon omhoog, ook in de Jupiler League.
Laten we niet vergeten dat we de laatste jaren ook niet verwend zijn geweest in de Jupiler League, muv 2009/2010. Toch zaten er altijd minstens 4-5000 mensen.
Toen Go Ahead in 2010 iets succesvoller ( zie fatsoenlijk voetbalde ) was het ook gelijk weer geregeld vol!

Leg fatsoenlijk voetbal op de mat en het stadion stroomt vanzelf vol.
Heel veeleisend publiek zijn we ook niet, zorg dat je thuis de punten houdt en doe mee in de top 5.
Ik denk dat dat een prima doelstelling is.

Maar goed, eerst nacompetitie, later zorgen maken. ;)
pi_151411766
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 00:47 schreef Blinker het volgende:

[..]

Tja... Die begroting moet gewoon omhoog, ook in de Jupiler League.
Laten we niet vergeten dat we de laatste jaren ook niet verwend zijn geweest in de Jupiler League, muv 2009/2010. Toch zaten er altijd minstens 4-5000 mensen.
Toen Go Ahead in 2010 iets succesvoller ( zie fatsoenlijk voetbalde ) was het ook gelijk weer geregeld vol!

Leg fatsoenlijk voetbal op de mat en het stadion stroomt vanzelf vol.
Heel veeleisend publiek zijn we ook niet, zorg dat je thuis de punten houdt en doe mee in de top 5.
Ik denk dat dat een prima doelstelling is.

Maar goed, eerst nacompetitie, later zorgen maken. ;)
Nou precies, dat is dus precies wat ik bedoel.
Wanneer mensen verwend worden met leuk voetbal komen ze van zelf.
Dit seizoen hebben we (op zwolle na) amper leuke wedstrijden gezien!!

Wanneer we degraderen zijn we dit seizoen niet succesvol > minder mensen in het stadion.

Het is inderdaad te hopend at als we daadwerkelijk degraderen dat ze de begroting voor de spelers inderdaad wat omhoog krikken. Anders draaien wij met zon selectie als dit volgend jaar in de jupiler league gewoon in de middenmoot mee ben ik bang.
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 april 2015 @ 10:54:14 #21
186611 Haags
pi_151412203
Zonde als jullie nacompetitie moeten spelen :{. Gun het jullie meer om in de eredivisie te blijven dan een excelsior of een nac.
Zonder wrijving geen glans
pi_151412370
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonde als jullie nacompetitie moeten spelen :{. Gun het jullie meer om in de eredivisie te blijven dan een excelsior of een nac.
wij ons zelf ook :P..

Maargoed, met dit team en deze instelling hebben wij weinig in de eredivisie te zoeken.
Als je nou al je wedstrijden verloor maar wel strijd toonde had ik nog wat berouw kunnen hebben, maar dit is gewoon bagger... helaas :(

Jullie hebben wel steeds geluk zeg, telkens net voor het einde maakt kramer de winnende haha.
heerlijk lijkt me dat.

Dat geluk hebben wij alleen tegen Utrecht uit gehad.. En misschien een klein beetje tegen vitesse (2-2 amevor..)
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 april 2015 @ 11:03:39 #23
186611 Haags
pi_151412396
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

wij ons zelf ook :P..

Maargoed, met dit team en deze instelling hebben wij weinig in de eredivisie te zoeken.
Als je nou al je wedstrijden verloor maar wel strijd toonde had ik nog wat berouw kunnen hebben, maar dit is gewoon bagger... helaas :(

Jullie hebben wel steeds geluk zeg, telkens net voor het einde maakt kramer de winnende haha.
heerlijk lijkt me dat.

Dat geluk hebben wij alleen tegen Utrecht uit gehad.. En misschien een klein beetje tegen vitesse (2-2 amevor..)
Wij hebben anders behoorlijk vaak de scheids tegen ons gehad met dubieuze beslissingen. Ik zal geen wedstrijden opnoemen :9.

Veel punten laten liggen in directe degradatieduels, ook zo stom van Haagse zijde. :{
Ik knijp hem nog steeds dat wij de nacompetitie in gaan :{
Zonder wrijving geen glans
pi_151412547
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wij hebben anders behoorlijk vaak de scheids tegen ons gehad met dubieuze beslissingen. Ik zal geen wedstrijden opnoemen :9.

Veel punten laten liggen in directe degradatieduels, ook zo stom van Haagse zijde. :{
Ik knijp hem nog steeds dat wij de nacompetitie in gaan :{
Jullie blijven wel boven de streep.

Ook wij hebben het eigenlijk zooo slecht gedaan in degradaties duels zeg..
Maar dat neem ik het team opzich ook wel kwalijk met de begin van deze competitie.

Tegen groningen 1e pot kwamen we 2-0 voor, schitterend voetbal..
toch weer 2-3 laten worden in de laatste minuut.. nog wel door ONZE antonia.. :'( haha

Wij moesten daarna achtereenvolgens tegen alle 'nieuwe' (excelsior,dordrecht en willem 2)
owh dat moesten wel ff 9 punten worden.

Bij excelsior kom je 2-0 achter, maak je nog met een goal van noterbene cummins(doelman) de 2-2 en geef je het in de laatste minuten weer weg door een penalty..

Tegen dordrecht thuis (0:0) echt een zaad pot gezien

En tegen willem 2 hadden we nog enigzins geluk.. 1-0

in 4 wedstrijden 4 punt, waar het er 12 hadden kunnen zijn..
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 april 2015 @ 11:12:37 #25
186611 Haags
pi_151412559
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

Jullie blijven wel boven de streep.

Ook wij hebben het eigenlijk zooo slecht gedaan in degradaties duels zeg..
Maar dat neem ik het team opzich ook wel kwalijk met de begin van deze competitie.

Tegen groningen 1e pot kwamen we 2-0 voor, schitterend voetbal..
toch weer 2-3 laten worden in de laatste minuut.. nog wel door ONZE antonia.. :'( haha

Wij moesten daarna achtereenvolgens tegen alle 'nieuwe' (excelsior,dordrecht en willem 2)
owh dat moesten wel ff 9 punten worden.

Bij excelsior kom je 2-0 achter, maak je nog met een goal van noterbene cummins(doelman) de 2-2 en geef je het in de laatste minuten weer weg door een penalty..

Tegen dordrecht thuis (0:0) echt een zaad pot gezien

En tegen willem 2 hadden we nog enigzins geluk..
Willem II is een lastige tegenstander dit seizoen. Wij moeten daar nog uit heen in ronde 33. Hopelijk zijn wij dan al veilig want ik zie die wedstrijd somber in.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')