abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186926244
Echt gaaf joh! :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  Moderator zaterdag 18 mei 2019 @ 12:48:47 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186926469
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 07:52 schreef Atmoz het volgende:
Juij!!!! *O*

Bij NU.nl is m'n hobby en geklus ook niet onopgemerkt gebleven :D Ze zijn laatst bij me langs geweest om een korte "rapportage" te maken: https://www.nu.nl/wonen/5(...)op-kamerformaat.html

:7 8-)
Gaaf
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking zaterdag 18 mei 2019 @ 16:25:00 #178
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_186929553
Thanks mannen ^O^ _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 09:05 schreef Gieliovd het volgende:
Jammer dat je bedrijfsnaam niet genoemd wordt!
Klopt, ik heb 't nog geprobeerd :+
Maar zeer begrijpelijk natuurlijk.

Aan de andere kant: als iemand me echt wilt vinden lukt dat op basis van voor + achternaam natuurlijk ook wel :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 09:59 schreef Vonkenboer het volgende:

Dat is erg gaaf ! Al wisten wij dat natuurlijk al wel ;)
Haha, hier op FOK! altijd de primeur he :P

quote:
Echt leuk zo'n item op nu.nl *) !
Yep, vind 't ook echt super cool dat ze bij mij geweest zijn :7
pi_186931022
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 07:52 schreef Atmoz het volgende:
Juij!!!! *O*

Bij NU.nl is m'n hobby en geklus ook niet onopgemerkt gebleven :D Ze zijn laatst bij me langs geweest om een korte "rapportage" te maken: https://www.nu.nl/wonen/5(...)op-kamerformaat.html

:7 8-)
Supervet! En bijzonder dat je van je hobby ook je werk gemaakt hebt. Maar wat wil je met zulke skills :P

Vraag me trouwens af hoe je nou je frituurpan aan kan zetten met een Nokia 3310 :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_186933240
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 17:44 schreef Miniem het volgende:

[..]

Supervet! En bijzonder dat je van je hobby ook je werk gemaakt hebt. Maar wat wil je met zulke skills :P

Vraag me trouwens af hoe je nou je frituurpan aan kan zetten met een Nokia 3310 :+
die gooi je tegen de aan/uit schakelaar aan :)
pi_186933329
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 19:40 schreef akatar het volgende:

[..]

_O-

Ik gok een sms iets :+
pi_186934818
Geweldig artikel! Terechte aandacht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Knikkerking maandag 20 mei 2019 @ 13:36:26 #183
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_186982780
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 17:44 schreef Miniem het volgende:

Haha, thanks :) :)

quote:
Met behulp van een bepaald IC (volgens mij een Motorola MT8870) en een microcontroller waarmee je de DTMF tonen kon "uitlezen" ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 19:40 schreef akatar het volgende:

Lol _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 19:44 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O-

Ik gok een sms iets :+
Dat kon ik toen-der-tijd nog niet :@ O-)
Had eerst iets gemaakt met een LDR die naar het licht van het LCD-schermpje keek. Zodra dat aan ging wist ik dat er gebeld werd. Maar opeens ging dat schermpje ook aan bij "batterij vol/leeg waarschuwingen" en ging dus ook onnodig de apparatuur aan die ik ermee wilde schakelen :P

quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
Geweldig artikel! Terechte aandacht.
Thanks!! 8-)
pi_186982824
ik las het artikel en dacht gelijk "hey is dat niet....." en jawel :7
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:02:37 #185
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_187000258
Ha, wat gaaf! Ik ben wel benieuwd wat er nog meer in het verschiet zit haha! Een beetje offtopic, maar hoe is het met de Bimmer? Bevalt ie nog steeds?
pi_187005414
Vet artikel Atmoz! Cool om jezelf zo op Nu.nl terug te lezen lijkt me.

Wat mij betreft trekken jullie snel je nieuwe huis in. Ben te nieuwsgierig naar al die nieuwe projecten :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Knikkerking dinsdag 28 mei 2019 @ 11:31:52 #187
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_187128944
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 13:39 schreef kovenant het volgende:
ik las het artikel en dacht gelijk "hey is dat niet....." en jawel :7
Haha :D ^O^

quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ha, wat gaaf! Ik ben wel benieuwd wat er nog meer in het verschiet zit haha!

quote:
Een beetje offtopic, maar hoe is het met de Bimmer? Bevalt ie nog steeds?
Gaat goed met 'm:

't Is nog iedere dag Genieten (met een hoofdletter G dus :P)
Echt een fantastische wagen om te mogen rijden!! _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 16:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vet artikel Atmoz! Cool om jezelf zo op Nu.nl terug te lezen lijkt me.
Thanks!
Klopt, vind het ook echt ontzettend gaaf O+
Heb 't artikel dan ook inmiddels meerdere malen "aandachtig" doorgelezen :Y

quote:
Wat mij betreft trekken jullie snel je nieuwe huis in. Ben te nieuwsgierig naar al die nieuwe projecten :D
Hehe ^O^ Nog een paar maandjes wachten...

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar...... *O* *O* *O*

Ik heb een nieuw project op 't oog.
Iets waar ik al vaker over nagedacht heb, maar waar het nog altijd niet van gekomen was O-)

Ik ben van plan een boot te kopen :D

Om precies te zijn deze:

Het plan is om deze dan binnen een jaar (of in ieder geval tot max. september 2020) -waar nodig- op te knappen en (flink) te moderniseren en aan te passen. Daarna lekker ermee de Maas op en/of lekker chillen in de haven met wat biertjes en een BBQ :Y)
  dinsdag 28 mei 2019 @ 11:56:11 #188
439068 speedfightrage
Stroom bzzt bzzt
pi_187129414
Een boot, vet!

Niets is jou te gek hé ;)

Ben je niet bang dat je straks te veel te doen heb met zoveel projecten? :)
  Knikkerking dinsdag 28 mei 2019 @ 15:54:15 #189
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_187133552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 11:56 schreef speedfightrage het volgende:
Een boot, vet!
Lijkt me ook heel vet inderdaad :Y

quote:
Niets is jou te gek hé ;)
Valt 't op? :P O-)

quote:
Ben je niet bang dat je straks te veel te doen heb met zoveel projecten? :)
Enkele mensen om me heen eerlijk gezegd wel... Ofja, vooral m'n pa dan eigenlijk :+
Maarja, die weet misschien maar half hoe fijn ik klussen en hobby'en vind :7 8-)

Ik wil hem dus sowieso een tijdje "op het droge" hebben... Dat zorgt meteen voor wat minder druk op de ketel want er zijn die tijd geen kosten voor standplaats en/of verzekering. In feite kan ik er dan gewoon aan klommelen wanneer ik zelf wil :) (en zo lang als ik maar wil)
pi_187146945
een boot is wel veel werk..
uit eigen ervaring misschien wel meer werk dan een huisje opknappen (helemaal niks is recht..)
ken je gezegde koop een boot werk je dood.
  Knikkerking woensdag 29 mei 2019 @ 08:41:53 #191
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_187147072
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2019 08:25 schreef kovenant het volgende:
uit eigen ervaring misschien wel meer werk dan een huisje opknappen (helemaal niks is recht..)
Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus zeker weten doe ik het niet.

De boot is motorisch helemaal in orde. Er moeten alleen wat nieuwe accu's in.
Vervolgens wil ik graag de buitenkant wat "verfraaien" c.q. moderniseren zodat hij niet meer zo "vierkant" is. Met (flink) wat laswerk (aan het bovenste gedeelte, aan de kuip zal ik niet komen) wil ik hem wat "spitser" maken zoals dat bij een jacht is. Dan het voorste lage (dat is het slaapgedeelte) eruit slijpen zodat het vooraan een stuk groter wordt. Vervolgens alles (de hele boot) wit verven, glas op maat laten maken zodat het precies op dat nieuwe spitse gedeelte past en dan met folie zwart maken. Op die manier zou het volgens het plaatje in mijn hoofd al enigszins op een moderne jacht moeten lijken. Dat vierkante zijl helemaal achteraan gaat dan ook weg, en zal ook worden vervangen door iets moderners.

Daarna de hele binnenkant aanpakken. Dat is nu zo "typisch" boot-achtig glimmend bruin allemaal. Dat wil ik graag strak wit hebben gecombineerd met aluminium en leder-bekleding. Wat RGB-LED-strips erin, inbouwspeakers, tv's, touch-screens om alles te bedienen, eigen alarm-installatie, wijnkastje, koelkast van met bier, BBQ, gewoon een beetje zoals ik dat altijd doe zegmaar :P

In mijn hoofd heb ik het al helemaal klaar en is het echt wel al vet 8-) Het enigste is dat 't ding nog steeds maar 14KM/h zal gaan O-) Maar dat vind ik zelf niet erg aangezien het mijn eerste boot gaat zijn... Bovendien heb ik er geen vaarbewijs voor nodig, scheelt ook weer. (kunnen anderen er tenminste ook mee varen zonder gedoe).

Ik heb met m'n vrienden afgesproken dat degene die goed mee helpt, ook af en toe de boot voor een weekje mag lenen om zelf met z'n gezin "op vakantie" te gaan ^O^

Dus ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed komt eigenlijk :D
pi_187147173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 08:41 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ik heb met m'n vrienden afgesproken dat degene die goed mee helpt, ook af en toe de boot voor een weekje mag lenen om zelf met z'n gezin "op vakantie" te gaan ^O^

Dus ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed komt eigenlijk :D
Nog vrienden nodig? O-)

super man, ik volg al je projecten met veel plezier. Sta er echt verbaasd van wat je allemaal maakt. Succes met de boot en met je nieuwe woning! ^O^
  woensdag 29 mei 2019 @ 11:07:24 #193
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_187148960
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2019 08:25 schreef kovenant het volgende:
Inderdaad, als ik de mensen in mijn omgeving zie die een boot hebben, die hebben er bijna een fulltime taak aan om dat ding waterklaar te maken elke keer. En dan gaat dat slechts om kleinere zeilboten.

Maar Atmoz: welke geldboom heb jij in de tuin? Die wil ik namelijk ook gaan planten :P
Don't let my username fool you...
  woensdag 29 mei 2019 @ 12:04:20 #194
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_187149995
Een boot! Sterkte :D
Ik vraag mij ineens af hoe het met de boot van JunkieXP? staat :P .
pi_187150130
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:07 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Maar Atmoz: welke geldboom heb jij in de tuin? Die wil ik namelijk ook gaan planten :P
Dat is een kei harde "werkboom" ;)

Gaaf Atmoz! Zie me nu al zo'n pimp boot voor :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_187150278
Aan een boot heb je 2 dagen plezier.
De dag dat je hem koopt en de dag dat je hem verkoopt. ;)
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_187150791
Wat een hok, die boot haha :o ben benieuwd wat je ermee gaat doen ^O^
pi_187150841
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 12:25 schreef SHERMAN het volgende:
Aan een boot heb je 2 dagen plezier.
De dag dat je hem koopt en de dag dat je hem verkoopt. ;)
Dit is wel echt zo...
Heb ook een speedboat gehad voor dezelfde reden als jij nu aangeeft.

Dat ding kostte bakken met geld, en ik was er na 3 keer uitvaren wel klaar mee.
Was blij dat 'ie weg was.
  Moderator woensdag 29 mei 2019 @ 13:18:53 #199
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_187151029
Iedere keer als ik dit topic weer voorbij zie komen ga ik denken wat voor fantastisch project er nu weer voorbij gaat komen ! :9 beetje hetzelfde gevoel heb ik ook bij Bbach :P

Maar tjeetje ! Aan die boot moet nog wel een beetje aan gebeuren zie ik ! Ben benieuwd ! *O*
pi_187151148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 08:41 schreef Atmoz het volgende:
Vervolgens wil ik graag de buitenkant wat "verfraaien" c.q. moderniseren zodat hij niet meer zo "vierkant" is. Met (flink) wat laswerk (aan het bovenste gedeelte, aan de kuip zal ik niet komen) wil ik hem wat "spitser" maken zoals dat bij een jacht is. Dan het voorste lage (dat is het slaapgedeelte) eruit slijpen zodat het vooraan een stuk groter wordt. Vervolgens alles (de hele boot) wit verven, glas op maat laten maken zodat het precies op dat nieuwe spitse gedeelte past en dan met folie zwart maken. Op die manier zou het volgens het plaatje in mijn hoofd al enigszins op een moderne jacht moeten lijken. Dat vierkante zijl helemaal achteraan gaat dan ook weg, en zal ook worden vervangen door iets moderners.

Dan ben je dus wel aan klooien met de grondvorm en daarmee de vaareigenschappen. Je kunt niet straffeloos van alles op en afbouwen zonder de sterkte en ook het zwaartepunt en evenwicht te veranderen.

Je vind het ook te langzaam. Zoek dus iets anders, dit wordt een teleurstelling, ook voor degene die het ding weer van jou gaat kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')