abonnement Unibet Coolblue
pi_184938011
Gaaf man! Gefeliciteerd, en we wachten de foto's af :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_184942387
Super vet nieuws Atmoz !

Ik verwacht dat de counter van deze topic reeks minimaal op #15 of #18 staat eind van het jaar :D
  zondag 10 februari 2019 @ 19:09:47 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184942804
Wauw, wat een prachtkeet. Ik garandeer je dat wonen op de eerste verdieping echt heerlijk is, vooral als je wat bomen om je heen hebt (en die heb je). Wat zal dat genieten worden, het is je gegund!
Resistance is futile.
pi_184951101
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 10:41 schreef bleiblei het volgende:
ja, ik vroeg mij ook al af of dat woonoppervlak wel klopt. Het oogt op de foto's in ieder geval veel groter dan 150m2
Woonopppervlak mag je niet elke m² bij optellen.
Ik heb ook maar een officieel woonoppervlak van 130m² omdat de garage etc niet meegeteld worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_184951189
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Woonopppervlak mag je niet elke m² bij optellen.
Ik heb ook maar een officieel woonoppervlak van 130m² omdat de garage etc niet meegeteld worden.
Zeker met die schuinde daken, alles onder de 150cm telt al niet meer mee. Garage telt ook niet mee inderdaad. Inpandige bergruimte ook niet.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_184952688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 20:56 schreef Atmoz het volgende:

(...)
Gefeliciteerd!
Net je huis klaar, supernetjes en je eigen smaak, ga je weer opnieuw beginnen.
Wordt vast weer veel klusfotoplezier voor ons _O-

Vind het nu al tof ^O^
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Knikkerking maandag 11 februari 2019 @ 21:07:19 #107
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_184962051
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Echt, als je kijkt wat voor huis je voor dat bedrag in de randstad krijgt, of in hartje Maastricht. Nee hier is het idd echt prima wonen!
Jij woont (nog altijd) tussen Eijsden en de grote stad, toch? (Volgens mij zeer dichtbij waar m'n vriendin voorheen woonde ;))

quote:
Kan niet wachten om te zien wat je ervan gaat maken!
^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 20:17 schreef Smallish het volgende:
Erg fraai, Atmoz! Gefeliciteerd!
Dankjewel :D

quote:
Hier in de randstad krijg je inderdaad beduidend minder voor dat geld. Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat. Prachtige omgeving waar je woont, begrijp ik. Leuk!

Ben heel benieuwd naar je avonturen op jullie nieuwe plek!
Moet goed komen, dus stay tuned! :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:14 schreef freak1 het volgende:
mooi! klinkt als een goeie prijs en je wilt niet te ver van je stek af :)
^O^

quote:
nogmaals gefeliciteerd..
ik zit zelf ook in de markt maar moet ivm mijn bedrijven toch in de buurt van Utrecht blijven. .en dan stampen ze overal vrolijk 30 procent minimal bovenop op wat ik een acceptabele prijs vind..
Merci.
Hmzzz, dat zijn geen kleine marges nee... Vrij heftig! Is dat zowel bij nieuw- als bestaande bouw? En is dat echt typisch iets voor (rondom) Utrecht, of is dat overal "in het noorden?" O-)

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:53 schreef bleiblei het volgende:

:D bijna geloofwaardig :D ;) .
:'( :+

quote:
Maareh, echt wel vet huis. die 300m2 komen gevoelsmatig idd. dichter in de buurt.
Ik weet niet of dit nog andere "positieve gevolgen" voor me heeft...
Is het bijvoorbeeld zo dat de WOZ ook daarop bepaald wordt? Of zou dat niets ermee te maken hebben?

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:06 schreef Makrolon het volgende:
Nice! Nu zo goed als officieel rond dus, gefeliciteerd!
Thanks! :7

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:55 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Gaaf man! Gefeliciteerd, en we wachten de foto's af :D
Dankjewel.
Foto's van alle verbouwingen (etc...) kunnen jullie zeker verwachten :Y

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:50 schreef Meike26 het volgende:
Super vet nieuws Atmoz !
Danke danke :)

quote:
Ik verwacht dat de counter van deze topic reeks minimaal op #15 of #18 staat eind van het jaar :D
Haha, ik zal proberen.
Dat wordt dus flink door klussen >:)

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:09 schreef Seven. het volgende:
Wauw, wat een prachtkeet. Ik garandeer je dat wonen op de eerste verdieping echt heerlijk is, vooral als je wat bomen om je heen hebt (en die heb je). Wat zal dat genieten worden, het is je gegund!
Super thanks!
Ik ben zéér benieuwd.
Vroeger (toen ik nog bij m'n ouders woonde) hadden we ook altijd veel bomen (zelfs een klein bosje) in de tuin. Toen gaf ik daar niets om (behalve boomhutten maken natuurlijk :P) maar nu kan ik dat allemaal wel waarderen O+ Heerlijk in de zomer meer buiten zijn *O*

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Woonopppervlak mag je niet elke m² bij optellen.
Ik heb ook maar een officieel woonoppervlak van 130m² omdat de garage etc niet meegeteld worden.
...terwijl de garage voor ons KW'ers net zo belangrijk is :+
De man die de bouwtechnische keuring kwam doen keek ook even vreemd op toen ik zei dat ik de garagevloer wilde gaan isoleren. "huh, wat ben je dáár van plan dan?" ik zeg, nou daar ga ik klussen, dus dat wordt wel effe de belangrijkste ruimte van het hele huis O+ _O_

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:08 schreef Asschen_sukar het volgende:

Zeker met die schuinde daken, alles onder de 150cm telt al niet meer mee. Garage telt ook niet mee inderdaad. Inpandige bergruimte ook niet.
Oh is het zelfs zo "erg"?... ik dacht dat alles op een "woonverdieping" gewoon mee telde...
Nouja, weer wat geleerd :)

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 12:07 schreef Red_85 het volgende:

Gefeliciteerd!
Dankje 8-)

quote:
Net je huis klaar, supernetjes en je eigen smaak, ga je weer opnieuw beginnen.
Haha, je mag best weten: het voelt ook een beetje zo hoor. Heb altijd super graag hier gewoond, en we hebben de beste buren die we ons maar kunnen voorstellen, dus zal zeker een traantje moeten laten zodra ik hier de laatste keer de deur achter me dicht trek...

quote:
Wordt vast weer veel klusfotoplezier voor ons _O-

Vind het nu al tof ^O^
^O^ ^O^

Vandaag een afspraak gemaakt met diegene die de keuken in m'n huidige huis heeft gemaakt. M'n vriendin wilt perse een nieuwe keuken, dus dan gaan we dat maar fixen he :Y)

Dit is de keuken nu:









Verder komen er nieuwe vloeren in:

- woonkamer zitgedeelte
- woonkamer eetgedeelte
- keuken
- hal
- toilet
- hele bovenverdieping behalve achterste kamer (wordt inloopkast)
- garage
- kantoor (wordt thuisbioscoop)

En eventueel nog de 3 andere ruimtes in de kelder. (even kijken wat handig is zodra we de sleutel hebben).

Overal komen elektrische rolluiken en antraciete lamellen.

Ik ben aan het nadenken om het zitgedeelte buiten eventueel van glaspanelen te voorzien zodat het daar ook tijdens de wat koudere dagen aangenaam is.









Alleen is dan de vraag: wordt het in de zomer dan niet VEEL te heet? Of misschien schuifpanelen erin maken zodat e.e.a. opengezet kan worden...

Verder komt er nog een nieuw toilet in de "kelder". Omdat het riool iets te hoog zit zal ik hier een sanibroyeur nodig hebben. Maar ik heb begrepen dat zoiets helemaal niet speciaal meer is, en ook niet duur. (al vind ik het persoonlijk wel speciaal 8)7 :+ )

Ook wel aardig is dat ik dan op 4 plekken in huis fijn naar de wc kan :P

Enkele weken geleden heb ik het in m'n bol gekregen dat ik toch weer een zwembad wil. Niet ontzettend groot ofzo, maar wel heerlijk binnen. Dat ging echter niet helemaal zoals ik had gedacht. Heb namelijk best wat bedrijven gebeld en gemaild, maar ik zat er wat prijs betreft toch flink naast...

Ik had namelijk gedacht dat het "gewoon" een buitenzwembad zou zijn met daaromheen een soort uit de kluiten gewassen tuinhuis ofzo... Dat zou ik dan wel even regelen voor 50K ofzo.

Dat ging dus heel anders... Ik kreeg offertes/telefoontjes waarin men bedragen noemde tot 250K ---> 8)7 8)7 8)7 -O- Dat ik met 50 niet daar zou komen was me inmiddels wel duidelijk, maar 250 is natuurlijk ook wat overdreven als je het mij vraagt. Maar waarschijnlijk zijn dat bedrijven die het zo druk hebben met zwembaden bouwen, dat ze gewoon alles kunnen/durven vragen :{ Beetje jammer, want dát gaat dus niet gebeuren ;)

Het is niet helemaal van de baan, maar op dit moment ga ik er geen energie/tijd meer in steken. Eerst maar eens daar wonen enzo :Y

Op de bovenverdieping wil ik ook vanalles gaan veranderen, maar daar zal ik eerst eens een tekening van maken. Genoeg (wilde) plannen in ieder geval!!!
pi_184962398
Een sanibroyeur.. Ik moet dan altijd een beetje aan een poepmolen denken :@

Gaaf project iig!
  maandag 11 februari 2019 @ 21:20:08 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_184962473
Vwb zitgedeelte buiten. Belangrijkste is uit de wind, dan is de rest prima met heaters aangenaam te krijgen (zo te zien zitten de heaters er al). Glaspanelen wordt bloedjeheet in de zomer, moet je echt niet willen
pi_184962747
Schuif panelen die kunnen 80 procent open. Zou ik zeker doen!
Laat die handjes wapperen!
pi_184962774
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:28 schreef Gieliovd het volgende:
Schuif panelen die kunnen 80 procent open. Zou ik zeker doen!
Dit ja _O_

BGE erbij :9
  maandag 11 februari 2019 @ 21:32:11 #112
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_184962835
250k is incl. het gebouw er om heen?
Zwembad binnen is sowieso minimaal het dubbele (Dus plm100k). Maar dan excl. de overkapping. Heeft te maken met de luchtbehandeling e.d..
pi_184963115
Bij ons nieuwe huis wil ik ook en terras maken, overkapt, heaters, glazen panelen. Ideaal om je seizoen te verlengen.


Laat die handjes wapperen!
pi_184963242
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:07 schreef Atmoz het volgende:

Enkele weken geleden heb ik het in m'n bol gekregen dat ik toch weer een zwembad wil. Niet ontzettend groot ofzo, maar wel heerlijk binnen. Dat ging echter niet helemaal zoals ik had gedacht. Heb namelijk best wat bedrijven gebeld en gemaild, maar ik zat er wat prijs betreft toch flink naast...

Ik had namelijk gedacht dat het "gewoon" een buitenzwembad zou zijn met daaromheen een soort uit de kluiten gewassen tuinhuis ofzo... Dat zou ik dan wel even regelen voor 50K ofzo.

Dat ging dus heel anders... Ik kreeg offertes/telefoontjes waarin men bedragen noemde tot 250K ---> 8)7 8)7 8)7 -O- Dat ik met 50 niet daar zou komen was me inmiddels wel duidelijk, maar 250 is natuurlijk ook wat overdreven als je het mij vraagt. Maar waarschijnlijk zijn dat bedrijven die het zo druk hebben met zwembaden bouwen, dat ze gewoon alles kunnen/durven vragen :{ Beetje jammer, want dát gaat dus niet gebeuren ;)

Het is niet helemaal van de baan, maar op dit moment ga ik er geen energie/tijd meer in steken. Eerst maar eens daar wonen enzo :Y
En dan kom je dadelijk tot de conclusie dat je het ook gewoon zelf kunt gaan bouwen voor minder dan 50K ;)

Maar ik ben benieuwd naar de plannen
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  maandag 11 februari 2019 @ 22:54:22 #115
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_184964745
Sanibroyeur is prima bruikbaar hoor. Zit bij ons in de badkamer en doet het al sinds 2008. Iets gehoriger natuurlijk, maar die nieuwe vallen mee.

Wel even kijken naar een constructie waardoor hij niet druk zet op je afvoerputjes en zo. Kan het wat spetteren :')
pi_184965914
Wauw, wat een ruimte, gefeliciteerd Atmoz! *O*
pi_184966939
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:07 schreef Atmoz het volgende:
Enkele weken geleden heb ik het in m'n bol gekregen dat ik toch weer een zwembad wil. Niet ontzettend groot ofzo, maar wel heerlijk binnen. Dat ging echter niet helemaal zoals ik had gedacht. Heb namelijk best wat bedrijven gebeld en gemaild, maar ik zat er wat prijs betreft toch flink naast...

Ik had namelijk gedacht dat het "gewoon" een buitenzwembad zou zijn met daaromheen een soort uit de kluiten gewassen tuinhuis ofzo... Dat zou ik dan wel even regelen voor 50K ofzo.

Dat ging dus heel anders... Ik kreeg offertes/telefoontjes waarin men bedragen noemde tot 250K ---> 8)7 8)7 8)7 -O- Dat ik met 50 niet daar zou komen was me inmiddels wel duidelijk, maar 250 is natuurlijk ook wat overdreven als je het mij vraagt. Maar waarschijnlijk zijn dat bedrijven die het zo druk hebben met zwembaden bouwen, dat ze gewoon alles kunnen/durven vragen :{ Beetje jammer, want dát gaat dus niet gebeuren ;)

Het is niet helemaal van de baan, maar op dit moment ga ik er geen energie/tijd meer in steken. Eerst maar eens daar wonen enzo :Y
Moet het perse een zwembad zijn? Zwemvijver is goed zelf aan te leggen (en staat beter in een tuin vind ik persoonlijk :P ). Volledige tutorial incl kosten hier. Hij was rond de 5 - 7k kwijt zo uit mijn hoofd.

Proficiat met de mooie aankoop trouwens!
pi_184967056
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 05:05 schreef MichieldeRuyter het volgende:

[..]

Moet het perse een zwembad zijn? Zwemvijver is goed zelf aan te leggen (en staat beter in een tuin vind ik persoonlijk :P ). Volledige tutorial incl kosten hier. Hij was rond de 5 - 7k kwijt zo uit mijn hoofd.

Proficiat met de mooie aankoop trouwens!
Een binnenzwembad...
  Knikkerking donderdag 14 februari 2019 @ 08:58:18 #119
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_185008093
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
Een sanibroyeur.. Ik moet dan altijd een beetje aan een poepmolen denken :@
Precies dat! >:)
Mijn inbeeldingsvermogen gaat dan op de loop met me :X

quote:
Gaaf project iig!
^O^

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:20 schreef Blik het volgende:
Vwb zitgedeelte buiten. Belangrijkste is uit de wind, dan is de rest prima met heaters aangenaam te krijgen (zo te zien zitten de heaters er al). Glaspanelen wordt bloedjeheet in de zomer, moet je echt niet willen
Daar was ik dus ook over aan het denken inderdaad. Maar hoe maak je het winddicht en tevens mooi? Glas is bijna de enige oplossing toch?!

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:28 schreef Gieliovd het volgende:
Schuif panelen die kunnen 80 procent open. Zou ik zeker doen!
Maar wordt dat niet super duur? O-) Je bedoeld eigenlijk overal schuifpuien toch?

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:32 schreef bleiblei het volgende:
250k is incl. het gebouw er om heen?
Zwembad binnen is sowieso minimaal het dubbele (Dus plm100k). Maar dan excl. de overkapping. Heeft te maken met de luchtbehandeling e.d..
Ja, die ¤ 250K is wel incl. alles... En dan is het ook echt wel heel mooi.
Bijvoorbeeld zoiets, maar dan met het zwembad binnen en meer glas:



Klopt, hetgeen wat het zo kostbaar maakt is inderdaad de luchtbehandeling en de constructie an sich. Nergens koudebruggen en dat soort zaken. Toch allemaal wel heel speciaal ;(

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:41 schreef Gieliovd het volgende:
Bij ons nieuwe huis wil ik ook en terras maken, overkapt, heaters, glazen panelen. Ideaal om je seizoen te verlengen.


[ afbeelding ]
Super gaaf! Daar zit je écht heel goed :D (met een biertje in je hand :7)

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:45 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

En dan kom je dadelijk tot de conclusie dat je het ook gewoon zelf kunt gaan bouwen voor minder dan 50K ;)

Maar ik ben benieuwd naar de plannen
Tja, ik kan wel wat... maar dit is toch echt heel specifiek. Luchtkanalen, etc... Speciale installaties om de luchtvochtigheid te regelen, maar het niet direct weer koud (lucht naar buiten afvoeren) te maken etc...

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
Sanibroyeur is prima bruikbaar hoor. Zit bij ons in de badkamer en doet het al sinds 2008. Iets gehoriger natuurlijk, maar die nieuwe vallen mee.

Wel even kijken naar een constructie waardoor hij niet druk zet op je afvoerputjes en zo. Kan het wat spetteren :')
Haha thanks ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 00:05 schreef Candaasje het volgende:
Wauw, wat een ruimte, gefeliciteerd Atmoz! *O*
Dankjewel 8-) 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 05:05 schreef MichieldeRuyter het volgende:

Moet het perse een zwembad zijn? Zwemvijver is goed zelf aan te leggen (en staat beter in een tuin vind ik persoonlijk :P ). Volledige tutorial incl kosten hier. Hij was rond de 5 - 7k kwijt zo uit mijn hoofd.

Proficiat met de mooie aankoop trouwens!
Mooi project, dat zeker. Maar nee, ik wil geen buitenzwembad meer.
Fijn binnen met lekker warm water het hele jaar door :9~

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 05:42 schreef J.Caesar het volgende:

Een binnenzwembad...
;)

Gisteren was "finishing touch day" bij de thuisbioscoop wat ik laatst heb mogen maken voor een klant. Hierbij de foto's:



































O+
pi_185009160
Dat is een prima thuis bioscoop geworden! Prachtige ruimte zeg, met een prima aankleding.
Hoe verliefd ik op al die apparatuur ben gaan we het niet eens over hebben _O_

Zo jammer dat we hier geen ruimte over hebben in huis, anders had ik je op zeker ingehuurd om hier ook zo'n knap staaltje werk te komen leveren _O_
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 14 februari 2019 @ 10:21:34 #121
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_185009234
Haha, ik heb de ruimte straks wel (60m2 zolder die we nog niet weten te benutten zonder kids), maar waarschijnlijk het geld niet meer (want nieuwbouw). -O-

Super tof om dit allemaal te volgen. Af en toe doet het hierdoor pijn dat ik zelf geen bioscoopkamer meer heb, maar ik heb er ook minder tijd voor. Blijft verlekkerend om dit dan te zien. Sowieso fijn topic, met mijn twee linkerhanden ben ik lichtelijk jaloers op zulke kwaliteiten. ^O^
  donderdag 14 februari 2019 @ 10:31:06 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185009389
Wat onwijs mooi geworden weer! _O_
***
pi_185009514
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:21 schreef vinnypassy het volgende:
Haha, ik heb de ruimte straks wel (60m2 zolder die we nog niet weten te benutten zonder kids), maar waarschijnlijk het geld niet meer (want nieuwbouw). -O-
En is het geld niet het probleem, is de tijd dat wel.

Atmoz, heb jij eigenlijk nog wel eens tijd om van al die luxe te genieten? :P
Don't let my username fool you...
pi_185013927
Ja al gauw weer 200 euro per strekkende meter voor een glazen wand. Geen schuifpui als in huis hoor! Puur glazen panelen en rails.

Prachtige bioscoop weer!

[ Bericht 12% gewijzigd door Gieliovd op 14-02-2019 15:17:32 ]
Laat die handjes wapperen!
  donderdag 14 februari 2019 @ 15:15:47 #125
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_185014004
Die thuisbioscoop... wat ongelofelijk gaaf!

Het enige wat ik mis is de koelkast, maar wie weet heb je die zo goed weggewerkt dat ik die over het hoofd heb gezien ;)
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_185022702
Gefeliciteerd met de aankoop van het nieuwe huis :)
pi_185025460
Ga je je oude woning verkopen of verhuren?

Wel zonde eigenlijk, net beetje alles klaar en dan ga je er weg.
  Knikkerking vrijdag 15 februari 2019 @ 08:48:03 #128
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_185025874
Thanks weer voor de ontzettend leuke reacties en complimenten O+ *O* _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:39 schreef Metalfreak het volgende:

En is het geld niet het probleem, is de tijd dat wel.

Atmoz, heb jij eigenlijk nog wel eens tijd om van al die luxe te genieten? :P
Haha jazeker, daar zorg ik wel voor :9
En een dag heeft 24 uur he >:)

quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:11 schreef Gieliovd het volgende:
Ja al gauw weer 200 euro per strekkende meter voor een glazen wand. Geen schuifpui als in huis hoor! Puur glazen panelen en rails.

Prachtige bioscoop weer!
Ah ok, ja dan snap ik het wat beter!
Maar: zijn dat enkelglas-panelen, of toch dubbel? I.v.m. isolatie... (zowel voor geluid als temperatuur). Hoe zit dat precies? O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:15 schreef Goverman het volgende:
Die thuisbioscoop... wat ongelofelijk gaaf!

Het enige wat ik mis is de koelkast, maar wie weet heb je die zo goed weggewerkt dat ik die over het hoofd heb gezien ;)
Die staat een kamer verder. Dus ze moeten even 1 deur door. Ook geen probleem als je steeds om de beurt biertjes gaat halen, toch?! :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 07:53 schreef tupper het volgende:
Ga je je oude woning verkopen of verhuren?
Dat ben ik me nu aan het bedenken... Beide opties hebben natuurlijk hun eigen voordelen :Y Ik weet het alleen écht nog niet. Ben soms een enorme twijfelaar! En zeker op dit gebied waar ik nog maar weinig kaas van heb gegeten....

quote:
Wel zonde eigenlijk, net beetje alles klaar en dan ga je er weg.
I feel you ;( Vind het aan de ene kant ook érg jammer! Maarja, bij dit nieuwe huis zijn de mogelijkheden gewoon nog meer aanwezig *O* En daarbij: in dit huis ben ik bijna uitgehobby'd, dus dan wordt 't sowieso tijd om verder te kijken :9 (zo ging dat bij m'n vorige woningen (c.q. studenten appartementen) ook altijd :+
  vrijdag 15 februari 2019 @ 09:31:24 #129
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185026260
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 08:48 schreef Atmoz het volgende:
Thanks weer voor de ontzettend leuke reacties en complimenten O+ *O* _O_

[..]

Haha jazeker, daar zorg ik wel voor :9
En een dag heeft 24 uur he >:)
Ah, je bent zo iemand die maar 4 uur slaap per nacht nodig heeft? :P
Don't let my username fool you...
pi_185026498
Probleem is dat jij een super deluxe woning hebt.
Als je een standaard woning hebt die zeg 800 pm kost, een luxere 900.
Maar jij zit daar dan weer boven dat indien je die extra luxe betaald wil zien je misschien wel naar 1100 gaat.

Moet je net een "liefhebber" hebben.

Anderzijds mocht de verhuurmarkt slechter worden heb jij weer 10+ punten omdat jouw woning gewoon top is.

(indien je het financieel kunt trekken zou ik voor verhuur gaan, gewoon een makelaar laten komen en vragen wat de huurprijs kan zijn)
  Knikkerking vrijdag 15 februari 2019 @ 15:17:42 #131
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_185031617
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 09:31 schreef Metalfreak het volgende:

Ah, je bent zo iemand die maar 4 uur slaap per nacht nodig heeft? :P
Ongeveer zoiets ja :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 09:51 schreef tupper het volgende:
Probleem is dat jij een super deluxe woning hebt.
Als je een standaard woning hebt die zeg 800 pm kost, een luxere 900.
Maar jij zit daar dan weer boven dat indien je die extra luxe betaald wil zien je misschien wel naar 1100 gaat.
Nou, de beduidend kleinere en (veel) minder luxe woningen hier in de straat gaan voor ¤ 900+ per maand. Ik heb afgelopen week al met iemand gebeld die veel huizen verhuurd, en die liet me een huis verderop in m'n dorp zien wat al ruim 6 jaar voor ¤ 1350,- wordt verhuurd. Ook dat huis is minder luxe en minder groot, dus ik hoop inderdaad echt wel zeker op ¤ 1450 á 1550,- per maand.

Maar je hebt natuurlijk gelijk met:

quote:
Moet je net een "liefhebber" hebben.
:) :Y

quote:
Anderzijds mocht de verhuurmarkt slechter worden heb jij weer 10+ punten omdat jouw woning gewoon top is.
Dit dorp is zéér populair, en er staan dan ook maar bitter weinig huizen te huur. Ook staan de meeste huizen maar zeer kort in de verkoop. Dus dat geluk heb ik wel ^O^

quote:
(indien je het financieel kunt trekken zou ik voor verhuur gaan, gewoon een makelaar laten komen en vragen wat de huurprijs kan zijn)
Ga ik inderdaad ook doen. Diegene die ik heb gebeld wilt graag komen kijken. Maar eerst nog even wat dingen hier afronden c.q. opruimen. Ik kijk makkelijk door die rotzooi van m'n gehobby/geklus heen, misschien (a.k.a. waarschijnlijk) die persoon niet :P
pi_185031649
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 15:17 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ongeveer zoiets ja :+

[..]

Nou, de beduidend kleinere en (veel) minder luxe woningen hier in de straat gaan voor ¤ 900+ per maand. Ik heb afgelopen week al met iemand gebeld die veel huizen verhuurd, en die liet me een huis verderop in m'n dorp zien wat al ruim 6 jaar voor ¤ 1350,- wordt verhuurd. Ook dat huis is minder luxe en minder groot, dus ik hoop inderdaad echt wel zeker op ¤ 1450 á 1550,- per maand.

Maar je hebt natuurlijk gelijk met:

[..]

:) :Y

[..]

Dit dorp is zéér populair, en er staan dan ook maar bitter weinig huizen te huur. Ook staan de meeste huizen maar zeer kort in de verkoop. Dus dat geluk heb ik wel ^O^

[..]

Ga ik inderdaad ook doen. Diegene die ik heb gebeld wilt graag komen kijken. Maar eerst nog even wat dingen hier afronden c.q. opruimen. Ik kijk makkelijk door die rotzooi van m'n gehobby/geklus heen, misschien (a.k.a. waarschijnlijk) die persoon niet :P
Je hebt artsen als hoog potentieel huurder ;)
Die kunnen en willen vaak wel wat extra neertellen.

Locatie is ideaal t.o.v het ziekenhuis.

Zal mijn oren eens openhouden of er collegea zijn die op zoek zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2019 15:21:49 ]
pi_185031671
@Atmoz, veel Belgen zeker? Ik kreeg een bod van 25k hoger dan wat ik betaald had, toen ik net m’n houten vloer aan t slopen was.

Die zou t dan overnemen zoals t er zo bij lag.

Moet zeggen dat ik wel df getwijfeld heb :@
pi_185036472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 09:51 schreef tupper het volgende:
Probleem is dat jij een super deluxe woning hebt.
Als je een standaard woning hebt die zeg 800 pm kost, een luxere 900.
Maar jij zit daar dan weer boven dat indien je die extra luxe betaald wil zien je misschien wel naar 1100 gaat.

Moet je net een "liefhebber" hebben.

Anderzijds mocht de verhuurmarkt slechter worden heb jij weer 10+ punten omdat jouw woning gewoon top is.

(indien je het financieel kunt trekken zou ik voor verhuur gaan, gewoon een makelaar laten komen en vragen wat de huurprijs kan zijn)
Duidelijk geen randstad prijzen :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_185071302
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag? Al die luxe en niet je huis te hoeven verkopen om het nieuwe woonhuis te kopen maakt mij nieuwsgierig :P
  Moderator zondag 17 februari 2019 @ 20:51:35 #136
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_185072161
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:17 schreef bombmannl het volgende:
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag? Al die luxe en niet je huis te hoeven verkopen om het nieuwe woonhuis te kopen maakt mij nieuwsgierig :P
Hij heeft onder andere een heel goed lopende escape room in Maastricht :P
pi_185074520
hey Atmoz; als ik je een tip mag geven.. doe dat verhuren niet man.. daar ben je het type niet voor..
ik heb in mijn vriendenkring veel verhuurders.. pandjesbazen.. en als je er niet strak bovenop zit.. en een beetje een pandjesbaas wil zijn.. moet je of mega-veel geluk hebben.. of je wordt genaaid..

ik heb het allemaal al voorbij zien komen, van hennep plantages bij 2 schattige lieve oude huurders tot en met volledig verkrachte Huizen..
je kent mensen pas als je er geld van moet krijgen en ze aan je spullen zitten..

de meest recente ontwikkeling is van een vriend van me die ik anderhalf miljoen keer heb gezegd doe het niet.. maar hij kon het hebben.. dus hij ging toch verhuren.. via een makelaar.. met inschrijving, onderpand en loonstrook.. en het blijkt uiteindelijk toch een bedrijf te zijn waaraan het verhuurd is die even alle mazen van het huurcontract heeft bestudeerd en er 6 gastarbeiders in heeft geduwd.. dat moet je niet willen..

anyway, mocht je toch doorgaan dan wens ik je veel geluk en dat je precies de juiste huurders krijgt..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_185078902
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:27 schreef freak1 het volgende:
hey Atmoz; als ik je een tip mag geven.. doe dat verhuren niet man.. daar ben je het type niet voor..
ik heb in mijn vriendenkring veel verhuurders.. pandjesbazen.. en als je er niet strak bovenop zit.. en een beetje een pandjesbaas wil zijn.. moet je of mega-veel geluk hebben.. of je wordt genaaid..

ik heb het allemaal al voorbij zien komen, van hennep plantages bij 2 schattige lieve oude huurders tot en met volledig verkrachte Huizen..
je kent mensen pas als je er geld van moet krijgen en ze aan je spullen zitten..

de meest recente ontwikkeling is van een vriend van me die ik anderhalf miljoen keer heb gezegd doe het niet.. maar hij kon het hebben.. dus hij ging toch verhuren.. via een makelaar.. met inschrijving, onderpand en loonstrook.. en het blijkt uiteindelijk toch een bedrijf te zijn waaraan het verhuurd is die even alle mazen van het huurcontract heeft bestudeerd en er 6 gastarbeiders in heeft geduwd.. dat moet je niet willen..

anyway, mocht je toch doorgaan dan wens ik je veel geluk en dat je precies de juiste huurders krijgt..
Dat hou je altijd en ja ik heb ook slechte ervaringen gehad.
Doordat wij een makelaar ertussen hebben zitten schift je al veel. Bovendien kan ik via via wel achterhalen wat voor huurders het zijn. Nieuwe huurders geven wij bovendien vaak kort lopende contracten (dat kan tegenwoordig). Maar er strak op blijven moet je.

Wij hebben iig wel rechtsbijstand voor onze verhuur, nog niet nodig gehad afgelopen 3 jaar dat we het hebben.
pi_185127664
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:12 schreef tupper het volgende:

[..]

Dat hou je altijd en ja ik heb ook slechte ervaringen gehad.
Doordat wij een makelaar ertussen hebben zitten schift je al veel. Bovendien kan ik via via wel achterhalen wat voor huurders het zijn. Nieuwe huurders geven wij bovendien vaak kort lopende contracten (dat kan tegenwoordig). Maar er strak op blijven moet je.

Wij hebben iig wel rechtsbijstand voor onze verhuur, nog niet nodig gehad afgelopen 3 jaar dat we het hebben.
dat is nog wel de beste tip. Ik heb professioneel 100+ woningen verhuurd maar als zelfstandige ben je snel de sjaak als je er iemand uit moet zetten. Houdt het wel spannend want er is altijd wel iets te doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_185127754
Ik moet toch altijd denken aan Topicreeks: Huurder betaalt niet en zit in de bak. (2) als mensen over woningen verhuren beginnen -O-
pi_185127884
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 16:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat is nog wel de beste tip. Ik heb professioneel 100+ woningen verhuurd maar als zelfstandige ben je snel de sjaak als je er iemand uit moet zetten. Houdt het wel spannend want er is altijd wel iets te doen.
Ja, dat is echt kut.
In verleden dus gehad met zakelijke huurders die failliet gingen. Geen huur en dure advocaatkosten. En een keer met een huurster die met de koop van een woning erbij zat. (die heb ik er min of meer uit gekregen met gewoon bloed irritant zijn.

maar gelukkig bestaat dit inmiddels:
https://stellicher.nl/kortlopende-verhuur-woonruimte

al onze nieuwe huurders krijgen een dergelijk contract in het begin.
  woensdag 20 februari 2019 @ 16:40:14 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185128149
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Woonopppervlak mag je niet elke m² bij optellen.
Ik heb ook maar een officieel woonoppervlak van 130m² omdat de garage etc niet meegeteld worden.
Klopt. Ruimtes zonder raam zijn geen woonruimte, evenals oppervlak onder de 1.5m hoogte (bijvoorbeeld onder een schuine wand) mag niet meegeteld worden als woonoppervlak.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Knikkerking donderdag 21 februari 2019 @ 09:26:43 #143
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_185140803
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 15:20 schreef J.Caesar het volgende:

Je hebt artsen als hoog potentieel huurder ;)
Die kunnen en willen vaak wel wat extra neertellen.

Locatie is ideaal t.o.v het ziekenhuis.
Precies dat dacht ik dus ook :)

quote:
Zal mijn oren eens openhouden of er collegea zijn die op zoek zijn.
Mocht het zover zijn (en komen) dan zou ik dat zeker heel fijn zijn. Thanks :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
@:Atmoz, veel Belgen zeker? Ik kreeg een bod van 25k hoger dan wat ik betaald had, toen ik net m’n houten vloer aan t slopen was.

Die zou t dan overnemen zoals t er zo bij lag.

Moet zeggen dat ik wel df getwijfeld heb :@
Mwah, dat valt wel mee. Zo ontzettend veel Belgen wonen er niet.
Die wonen gewoon in België, hier 1km vandaan :) Het is eigenlijk meer dan NL'ers naar BE verhuizen :Y (zoals ik enkele maanden geleden ook dacht te gaan doen :+)

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:17 schreef bombmannl het volgende:
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag? Al die luxe en niet je huis te hoeven verkopen om het nieuwe woonhuis te kopen maakt mij nieuwsgierig :P
Ik ben eigenlijk een mannetje van vanalles en nogwat.
Maar m'n interesses liggen bij programmeren, elektronica en dingen bouwen.

Deze "mengelmoes" heeft ervoor gezorgd dat ik:

- software-programmeur (en mede-eigenaar) ben bij een energieleverancier die ik samen met m'n neefje heb opgestart
- mede-eigenaar (samen met broertje en ander neefje) ben bij -zoals Vonkenboer al aangaf- een escaperoom in 't zuiden des lands
- eigenaar ben van Thuisbioscoop Limburg (over een maand bestaat dat precies 1 jaar *O*)
- "huurbaas" (bah, dat klinkt stom 8)7) ben van een leuk appartement elders in Limburg

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:51 schreef Vonkenboer het volgende:

Hij heeft onder andere een heel goed lopende escape room in Maastricht :P
^O^

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:27 schreef freak1 het volgende:
hey Atmoz; als ik je een tip mag geven.. doe dat verhuren niet man.. daar ben je het type niet voor..
ik heb in mijn vriendenkring veel verhuurders.. pandjesbazen.. en als je er niet strak bovenop zit.. en een beetje een pandjesbaas wil zijn.. moet je of mega-veel geluk hebben.. of je wordt genaaid..

ik heb het allemaal al voorbij zien komen, van hennep plantages bij 2 schattige lieve oude huurders tot en met volledig verkrachte Huizen..
je kent mensen pas als je er geld van moet krijgen en ze aan je spullen zitten..

de meest recente ontwikkeling is van een vriend van me die ik anderhalf miljoen keer heb gezegd doe het niet.. maar hij kon het hebben.. dus hij ging toch verhuren.. via een makelaar.. met inschrijving, onderpand en loonstrook.. en het blijkt uiteindelijk toch een bedrijf te zijn waaraan het verhuurd is die even alle mazen van het huurcontract heeft bestudeerd en er 6 gastarbeiders in heeft geduwd.. dat moet je niet willen..

anyway, mocht je toch doorgaan dan wens ik je veel geluk en dat je precies de juiste huurders krijgt..
Thanks voor je bericht/informatie! _O_
Weet je wat het denk ik wel is: hier in het zuiden is het net allemaal wat gemoedelijker.
Ik heb zoals ik hierboven al zei al een appartement wat ik verhuur, daar zitten ontzettend leuke/fijne mensen in, dus ik maak me daar echt geen zorgen over.

Ben op het moment aan het kijken naar 2 studentenhuizen. Bij eentje ben ik vorige week gaan koekeloeren. WOW :X wát een bende! Ik voelde me meteen weer student. Heerlijk *O* Een "positieve" bende was het! Nog nooit zoiets gezien haha. Zal wel komen omdat er 5 Spanjaarden in zitten... Die vinden het blijkbaar normaal om de boel o-ve-ral vol te hangen met sjalen, panty's, dreamcatchers, kaarsjes, spiegels, potjes, pannetjes en 1001 andere frutsels O+ Een bende! Maar wel een gezellige bende :9 Dus ik ben nu in onderhandeling met de huidige eigenaar :D

Als dat allemaal doorgaat is het misschien ook verstandig om mijn eigen huis inderdaad maar gewoon te verkopen :Y

Dus even kijken hoe alles gaat lopen... drukke en spannende tijden hier haha :P
pi_185150404
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:26 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Thanks voor je bericht/informatie! _O_
Weet je wat het denk ik wel is: hier in het zuiden is het net allemaal wat gemoedelijker.
Ik heb zoals ik hierboven al zei al een appartement wat ik verhuur, daar zitten ontzettend leuke/fijne mensen in, dus ik maak me daar echt geen zorgen over.

Ben op het moment aan het kijken naar 2 studentenhuizen. Bij eentje ben ik vorige week gaan koekeloeren. WOW :X wát een bende! Ik voelde me meteen weer student. Heerlijk *O* Een "positieve" bende was het! Nog nooit zoiets gezien haha. Zal wel komen omdat er 5 Spanjaarden in zitten... Die vinden het blijkbaar normaal om de boel o-ve-ral vol te hangen met sjalen, panty's, dreamcatchers, kaarsjes, spiegels, potjes, pannetjes en 1001 andere frutsels O+ Een bende! Maar wel een gezellige bende :9 Dus ik ben nu in onderhandeling met de huidige eigenaar :D

Als dat allemaal doorgaat is het misschien ook verstandig om mijn eigen huis inderdaad maar gewoon te verkopen :Y

Dus even kijken hoe alles gaat lopen... drukke en spannende tijden hier haha :P
als je zelf al wat ervaring hebt, scheelt dat uiteraard..
goede rechstbijstand verzekerinhg voor verhuurders helpt ook zeker..

mjah weet niet of t in t zuiden gemoedelijker is.. ik denk dat tuig overal zit. het gaat 100 keer goed hoor.. maar je wilt niet die 101ste zijn.. dat is t meer.. als je eenmaal gezeik hebt.. dan heb je dat gezeik niet zomaar opgelost..

maargoed, een gewaarschuwd mens telt voor 2, en je hebt 1 heel simple voordeel.. zoals mijn vriendin zou zeggen, je kunt er geld tegenaan gooien ;)
dat scheelt.. je kunt t lijden om even geen huurinkomsten te hebben en kan t daarom wel even utizingen als je een huurder eruit moet krijgen. dat scheelt ook..

success, mooi avontuur :)
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  Moderator donderdag 14 maart 2019 @ 16:08:04 #145
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_185608936
Ik besef mij net dat dit topic helemaal niet onder projecten vermeld wordt :X
Zet hem even op de juiste plek ! ^O^
  Moderator donderdag 14 maart 2019 @ 19:45:45 #146
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_185613231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik besef mij net dat dit topic helemaal niet onder projecten vermeld wordt :X
Zet hem even op de juiste plek ! ^O^
was dit gewoon een subtiele kick voor meer foto's ? ;)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_185613390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:45 schreef Geckoo het volgende:
[..]

was dit gewoon een subtiele kick voor meer foto's ? ;)
Hoeft niet subtiel toch :9
  Moderator donderdag 14 maart 2019 @ 22:10:37 #148
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_185616747
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:45 schreef Geckoo het volgende:
[..]

was dit gewoon een subtiele kick voor meer foto's ? ;)
O-)

Stiekem is het gereedschap en de projecten die hier voorbij komen in dit topic wel pure porno om naar te kijken. :9 ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Vonkenboer op 15-03-2019 09:09:12 ]
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 08:57:47 #149
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_185622499
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]

O-)

Stiekem is Atmoz wel pure porno :9
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 09:10:22 #150
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_185622639
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 08:57 schreef Geckoo het volgende:
[..]


Ik heb mijn reactie aangepast. Je weet best wel hoe ik het bedoel.
:)

[ Bericht 9% gewijzigd door Vonkenboer op 15-03-2019 13:29:39 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')