En het jaar ervoor en daarvoor.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:18 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zeiden we dit niet vorig jaar ook?
Ze hebben met 1-2 verloren van fucking Schotland, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:34 schreef tja77 het volgende:
Hoe deden Rosario, Malen, Ramselaar en Dumfries het vandaag bij jong oranje?
Ik heb er wel een goed gevoel over.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze hebben met 1-2 verloren van fucking Schotland, wat denk je zelf?
quote:PSV verwacht werkvergunning 'Guti' deze week binnen te hebben
PSV-nieuweling Érick Gutiérrez ligt op koers voor een plek in de wedstrijdselectie bij ADO-PSV van zaterdag. De Mexicaan arriveerde dinsdag op trainingscomplex De Herdgang, waar hij vanaf donderdag mee kan trainen bij de groepssessies. PSV rekent erop dat zijn werkvergunning snel wordt afgegeven, waardoor hij zaterdag inzetbaar is.
De club is blij dat de Mexicaanse voetbalbond Gutiérrez en Lozano vrijaf gaf voor de interland van vannacht met de Verenigde Staten. 'Guti' moest nog een aantal stempels in Mexico halen om zijn werkvergunning rond te kunnen maken. Met hem heeft trainer Mark van Bommel een extra optie voor het middenveld aan boord.
Gutiérrez kwam vorige week vrijdag zestig minuten in actie tijdens de door Mexico met 1-4 van Uruguay verloren interland. Lozano speelde daarin ruim zeventig minuten. Doelpuntenmaker Gastón Pereiro keerde eergisteren al terug in Eindhoven en ook de Australiërs Aziz Behich en Trent Sainsbury sluiten deze week weer aan. PSV bereidt zich vanaf donderdag met een nagenoeg complete groep (alleen Rigo en Romero zijn nog herstellende van blessures, red.) voor op het duel met ADO, waarna drie dagen later al de Champions League-topper tegen FC Barcelona volgt. De week krijgt nog meer belang, omdat volgende week zondag ook het thuisduel met Ajax volgt.
20 Minuutjes meeballen kan ook al genoeg zijn om te shinen.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die gaat echt niet starten hoor
Hij zal inderdaad echt wel minuten krijgen tegen ADO.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
20 Minuutjes meeballen kan ook al genoeg zijn om te shinen.
Na deze wedstrijden komen een paar pittige potjes, benieuwd of van Bommel hem meteen voor de leeuwen gaat gooien.
op dat kunstgras, ik zou hem nog maar even sparenquote:Op woensdag 12 september 2018 09:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij zal inderdaad echt wel minuten krijgen tegen ADO.
En dan vervolgens met een paar geweldige passjes Barca en Ajax oprollen.Gutigod
Gutigod dartelt daar zo lichtvoetig overheen, als een huppelende hinde. Die raakt het gras nauwelijks.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
op dat kunstgras, ik zou hem nog maar even sparen
Ik sluit niet uit dat het kunstgras spontaan in echt gras verandert als Hij eroverheen loopt.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gutigod dartelt daar zo lichtvoetig overheen, als een huppelende hinde. Die raakt het gras nauwelijks.
Gutigod
quote:Op woensdag 12 september 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gutigod dartelt daar zo lichtvoetig overheen, als een huppelende hinde. Die raakt het gras nauwelijks.
Gutigod
Scarface checktwitter:ChampionsLeague twitterde op woensdag 12-09-2018 om 16:18:48Which group stage debutant are you backing to shine this season? 🤔1. 🇧🇷 Malcom2. 🇦🇷 Lautaro Martínez3. 🇲🇽 Hirving Lozano4. 🇧🇷 David Neres#UCL https://t.co/jTvH295PYX reageer retweet
Wie wil Neres zien spelen vraag ik me af.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Scarface checktwitter:ChampionsLeague twitterde op woensdag 12-09-2018 om 16:18:48Which group stage debutant are you backing to shine this season? 🤔1. 🇧🇷 Malcom2. 🇦🇷 Lautaro Martínez3. 🇲🇽 Hirving Lozano4. 🇧🇷 David Neres#UCL https://t.co/jTvH295PYX reageer retweet
Ajaciedenquote:Op woensdag 12 september 2018 16:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wie wil Neres zien spelen vraag ik me af.
Zelfs als neutrale kijker vind ik Neres echt niks. Zit geen geur kleur of smaak aan aan die gozer en kijkt uit zn ogen alsof ie een week niet heeft geslapen. Oninteressante speler.quote:
Jij hebt er dan ook geen kijk op.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfs als neutrale kijker vind ik Neres echt niks.
Jij als neutrale kijker?quote:Op woensdag 12 september 2018 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfs als neutrale kijker vind ik Neres echt niks. Zit geen geur kleur of smaak aan aan die gozer en kijkt uit zn ogen alsof ie een week niet heeft geslapen. Oninteressante speler.
Als Lozano de bal heeft gaat iedereen op het puntje van zn stoel zitten.
Mooie dribbel hoor, ik vraag me af of hij (in een systeem met twee spitsen) als diepste spits zou kunnen spelen. Superleuk wel om het een keer over Ajax te hebben hier.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wie wil Neres zien spelen vraag ik me af.
Wat lul je nou gast, eerste half jaar was Neres vooral lachwekkend maar sindsdien is het echt een leuke speler om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfs als neutrale kijker vind ik Neres echt niks. Zit geen geur kleur of smaak aan aan die gozer en kijkt uit zn ogen alsof ie een week niet heeft geslapen. Oninteressante speler.
Als Lozano de bal heeft gaat iedereen op het puntje van zn stoel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |