Om het gedrocht van de oefenwedstrijden te vervangen.quote:Op zondag 9 september 2018 18:51 schreef Scarface88 het volgende:
Hoogtijd dat de competitie weer begint. Kunnen we eindelijk Guti zien shinen. Nations LeagueWat is dat dan weer voor UEFA gedrocht?
Ik heb sowieso nooit veel met het nationale elftal gehad. Als clubsupporter heb je er alleen maar nadeel van. Belangrijke spelers die geblesseerd raken of een lange vermoeiende trip voor de niet Europese spelers die de halve wereld moeten overvliegen voor nietszeggende potjes.quote:Op zondag 9 september 2018 22:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Om het gedrocht van de oefenwedstrijden te vervangen.
Kunnen de mensen daar niet meer over zeiken.
Mensen zoals jij kunnen nu op de nation league kankeren.
Das mooi. Al was t wel leuk geweest ze tegen de VS te zien shinen.quote:Het Twitter-account Mex Nex Gen weet te melden dat Hirving Lozano en Érick Gutiérrez al onderweg terug zijn naar Eindhoven. Beide PSV'ers spelen dinsdag daarom niet mee als Mexico het in een oefenduel opneemt tegen de Verenigde Staten. Door het drukke programma van komende weken heeft het tweetal rust gekregen van de Mexicaanse bond en kan het zich bij PSV al gaan voorbereiden op de komende wedstrijden.
Als Luuk echt karakter had dan was hij er niet eens in gegaan. Rot even op met je 2 minuten speeltijd.quote:
VBL / AFC AJAX #3059 Interlandaidsquote:Op maandag 10 september 2018 08:52 schreef Ciscus het volgende:
Kan de topictitel worden aangepast. Dit is best triest.
Ok, lichte gniffel. Maar toch triest x 2quote:Op maandag 10 september 2018 09:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #3059 Interlandaids
Ik snap het leuke hiervan niet?quote:Op maandag 10 september 2018 09:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ok, lichte gniffel. Maar toch triest x 2
Kun je uitleggen welk stukje je precies niet snapt? Dan kunnen we kijken of we het in deeltjes kunnen uitleggen?quote:Op maandag 10 september 2018 11:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik snap het leuke hiervan niet?
Ik snap niet wat Ciscus er toe aanzet om te gaan gniffelen, oftewel : Ik snap niet wat er nu ineens grappig is aan de TT van scarface, nu we weten dat ze dezelfde TT in het Ajax-topic hebben gebruikt.quote:Op maandag 10 september 2018 11:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kun je uitleggen welk stukje je precies niet snapt? Dan kunnen we kijken of we het in deeltjes kunnen uitleggen?
Die is al lang weer terug bij PSV nadat hij al vrij snel een "blessure" had opgelopenquote:Op maandag 10 september 2018 11:36 schreef Marsenal het volgende:
Had gisteren liever Bergwijn gezien, hoe heeft hij het gedaan bij jong oranje?
For real?quote:Op maandag 10 september 2018 11:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Die is al lang weer terug bij PSV nadat hij al vrij snel een "blessure" had opgelopen
Jij had toch niets met nationale elftallenquote:Op maandag 10 september 2018 01:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Das mooi. Al was t wel leuk geweest ze tegen de VS te zien shinen.
Hij kon er weinig aan doen dat de bal 5-6 minuten in het veld was. Anders had hij gewoon een degelijk kwartiertje gekregen.quote:Op maandag 10 september 2018 08:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als Luuk echt karakter had dan was hij er niet eens in gegaan. Rot even op met je 2 minuten speeltijd.
Hierop afgeven en dan in Amerika bij de mlb in het stadion zitten en hopen dat je op de Lovecam komt of dat ze je verjaardag omroepenquote:Op zondag 9 september 2018 22:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit veel met het nationale elftal gehad. Als clubsupporter heb je er alleen maar nadeel van. Belangrijke spelers die geblesseerd raken of een lange vermoeiende trip voor de niet Europese spelers die de halve wereld moeten overvliegen voor nietszeggende potjes.
Nee. Oranje is voor dagjesmensen en jostipubliek. Je buurman en vrouwelijke collega die een hekel hebben aan voetbal maar wel in de kroeg staan te juichen met het EK of WK. Of je oom en tante die "gezellig" verkleed in oranje naar het stadion gaan om Nederland - Hongarije ofzo te zien omdat ze goedkoop kaartjes hebben kunnen regelen. Maar verder geen idee hebben of er lucht of zand in de bal zit en geen enkele speler op kunnen noemen. Lekker spontaan waven in de Arena met 50.000 andere dagjesmensen.
Vreselijk is het.
T O P S P O R T K L I M A A Tquote:Op maandag 10 september 2018 12:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We wachten op een viesdik zwemmend varken.
dit kan toch nietquote:Op maandag 10 september 2018 12:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had hij niet al 9 maanden vakantie gehad?quote:Op maandag 10 september 2018 12:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, hij was 9 maanden geblesseerd.quote:Op maandag 10 september 2018 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Had hij niet al 9 maanden vakantie gehad?
Waarom heeft hij vakantie eigenlijkquote:
Heerlijk manquote:Op maandag 10 september 2018 16:05 schreef Rabieluh het volgende:
Nog even en we kunnen genieten van de Guti show, zin in man. Pereiro nog gescoord voor zijn land, hopelijk geeft hem dat nog een extra boost om meer te gaan shinen in de Eredivisie.
Totaal afhankelijk van wat Hendrix het komende jaar laat zien. DIt jaar is echt beslissend voor de rest van zijn carrière. Zet hij de volgende stap dan is hij over 2 jaar sowieso niet meer bij PSV. Zet hij die stap niet en blijft hij op dit niveau, dan zal PSV na dit seizoen ook wel klaar zijn met hem. Hendrix is een leuke speler zolang er nog de zweem van 'belofte' overheen hangt.quote:Op maandag 10 september 2018 16:27 schreef Mr.Maul het volgende:
Hoe schatten jullie de toekomst van Hendrix in bij PSV? Ik zie Rosario hem binnen maximaal twee jaar er zeker wel uitspelen. Is een veel completere voetballer en kan verdedigend niet veel minder dan wat Hendrix nu kan.
Denk dat Hendrix nu ongeveer op zijn top zit. Rosario vond ik de eerste wedstrijden erg matig, maar herpakte zich wel aardig. Ook mee eens dat velen hem overschatten. Toch zie ik in Rosario een completere voetballer. Ik vind hem sterker in de passing en duels terwijl Hendrix iets meer dat verdedigende inzicht heeft.quote:Op maandag 10 september 2018 17:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Totaal afhankelijk van wat Hendrix het komende jaar laat zien. DIt jaar is echt beslissend voor de rest van zijn carrière. Zet hij de volgende stap dan is hij over 2 jaar sowieso niet meer bij PSV. Zet hij die stap niet en blijft hij op dit niveau, dan zal PSV na dit seizoen ook wel klaar zijn met hem. Hendrix is een leuke speler zolang er nog de zweem van 'belofte' overheen hangt.
Maar of Rosario hem dan vervangt? Leuk om een beetje over een eigen talent te speculeren, maar ik vrees dat Rosario door de supporters nogal overschat wordt. Ik zie hem werkelijk niets doen waardoor ik het vermoeden heb dat hij beter zou zijn dan Hendrix. Ik vind hem ook gewoon minder dan Hendrix toen hij 21 was. Hendrix had toen nog wedstrijden waarin hij echt uitblonk, dat heb ik Rosario nog niet zien doen. Voetbalt soms leuk mee, maar dat is het dan ook.
Als Guti straks zijn plekje heeft zal Rosario wel af en toe mogen invallen voor Hendrix. Eens kijken of hij dan iets kan laten zien.
Rosario heeft niet zo zeer stappen gezet die laatste wedstrijden, het was maar dat hij meer aan voetballen toe kwam. Hij kreeg meer tijd en ruimte, maar dat kwam door de tegenstanders (Bate en Willem 2).quote:Op maandag 10 september 2018 18:02 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Denk dat Hendrix nu ongeveer op zijn top zit. Rosario vond ik de eerste wedstrijden erg matig, maar herpakte zich wel aardig. Ook mee eens dat velen hem overschatten. Toch zie ik in Rosario een completere voetballer. Ik vind hem sterker in de passing en duels terwijl Hendrix iets meer dat verdedigende inzicht heeft.
Geen idee, ik wil gewoon zo'n frietje in mijn mondje stoppenquote:Op maandag 10 september 2018 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom heeft hij vakantie eigenlijkIs die gozer wederom geblesseerd?
Altijd al geweest. Sprak vrij snel Nederlands.quote:Op maandag 10 september 2018 18:39 schreef tja77 het volgende:
Schwaab is een verstandige realistische kerel.
Zie hem nu bij PSV tv, wat een verademing zeg.
Ik was ook volledig afgeleid. Honger.quote:Op maandag 10 september 2018 21:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil gewoon zo'n frietje in mijn mondje stoppen
Nasser is in vorm hè. Onze uitwedstrijden gaan nog niet heel erg goed. En het recente verleden is ons weinig gunstig gezind in Den Haag.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
Zaterdag dus alweer ADO-uit. Laatste 3 jaar daar steeds gelijkgespeeld. Ben benieuwd.
I see what you did there....quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nasser is in vorm hè. Onze uitwedstrijden gaan nog niet heel erg goed. En het recente verleden is ons weinig gunstig gezind in Den Haag.
Het vervelende is dat voor Den Haag dit de wedstrijd van het jaar is. Juist tegen PSV geven ze altijd 200% terwijl ze het tegen andere clubs nogal eens laten lopen.
Jou ontgaat ook niets hè.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
I see what you did there....
Het recente verleden zegt niets.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nasser is in vorm hè. Onze uitwedstrijden gaan nog niet heel erg goed. En het recente verleden is ons weinig gunstig gezind in Den Haag.
Het vervelende is dat voor Den Haag dit de wedstrijd van het jaar is. Juist tegen PSV geven ze altijd 200% terwijl ze het tegen andere clubs nogal eens laten lopen.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Juist tegen PSV geven ze altijd 200% terwijl ze het tegen andere clubs nogal eens laten lopen.
Zeiden we dit niet vorig jaar ook?quote:Op maandag 10 september 2018 17:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Totaal afhankelijk van wat Hendrix het komende jaar laat zien. DIt jaar is echt beslissend voor de rest van zijn carrière.
En het jaar ervoor en daarvoor.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:18 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zeiden we dit niet vorig jaar ook?
Ze hebben met 1-2 verloren van fucking Schotland, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:34 schreef tja77 het volgende:
Hoe deden Rosario, Malen, Ramselaar en Dumfries het vandaag bij jong oranje?
Ik heb er wel een goed gevoel over.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze hebben met 1-2 verloren van fucking Schotland, wat denk je zelf?
quote:PSV verwacht werkvergunning 'Guti' deze week binnen te hebben
PSV-nieuweling Érick Gutiérrez ligt op koers voor een plek in de wedstrijdselectie bij ADO-PSV van zaterdag. De Mexicaan arriveerde dinsdag op trainingscomplex De Herdgang, waar hij vanaf donderdag mee kan trainen bij de groepssessies. PSV rekent erop dat zijn werkvergunning snel wordt afgegeven, waardoor hij zaterdag inzetbaar is.
De club is blij dat de Mexicaanse voetbalbond Gutiérrez en Lozano vrijaf gaf voor de interland van vannacht met de Verenigde Staten. 'Guti' moest nog een aantal stempels in Mexico halen om zijn werkvergunning rond te kunnen maken. Met hem heeft trainer Mark van Bommel een extra optie voor het middenveld aan boord.
Gutiérrez kwam vorige week vrijdag zestig minuten in actie tijdens de door Mexico met 1-4 van Uruguay verloren interland. Lozano speelde daarin ruim zeventig minuten. Doelpuntenmaker Gastón Pereiro keerde eergisteren al terug in Eindhoven en ook de Australiërs Aziz Behich en Trent Sainsbury sluiten deze week weer aan. PSV bereidt zich vanaf donderdag met een nagenoeg complete groep (alleen Rigo en Romero zijn nog herstellende van blessures, red.) voor op het duel met ADO, waarna drie dagen later al de Champions League-topper tegen FC Barcelona volgt. De week krijgt nog meer belang, omdat volgende week zondag ook het thuisduel met Ajax volgt.
20 Minuutjes meeballen kan ook al genoeg zijn om te shinen.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die gaat echt niet starten hoor
Hij zal inderdaad echt wel minuten krijgen tegen ADO.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
20 Minuutjes meeballen kan ook al genoeg zijn om te shinen.
Na deze wedstrijden komen een paar pittige potjes, benieuwd of van Bommel hem meteen voor de leeuwen gaat gooien.
op dat kunstgras, ik zou hem nog maar even sparenquote:Op woensdag 12 september 2018 09:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij zal inderdaad echt wel minuten krijgen tegen ADO.
En dan vervolgens met een paar geweldige passjes Barca en Ajax oprollen.Gutigod
Gutigod dartelt daar zo lichtvoetig overheen, als een huppelende hinde. Die raakt het gras nauwelijks.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
op dat kunstgras, ik zou hem nog maar even sparen
Ik sluit niet uit dat het kunstgras spontaan in echt gras verandert als Hij eroverheen loopt.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gutigod dartelt daar zo lichtvoetig overheen, als een huppelende hinde. Die raakt het gras nauwelijks.
Gutigod
quote:Op woensdag 12 september 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gutigod dartelt daar zo lichtvoetig overheen, als een huppelende hinde. Die raakt het gras nauwelijks.
Gutigod
Scarface checktwitter:ChampionsLeague twitterde op woensdag 12-09-2018 om 16:18:48Which group stage debutant are you backing to shine this season? 🤔1. 🇧🇷 Malcom2. 🇦🇷 Lautaro Martínez3. 🇲🇽 Hirving Lozano4. 🇧🇷 David Neres#UCL https://t.co/jTvH295PYX reageer retweet
Wie wil Neres zien spelen vraag ik me af.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Scarface checktwitter:ChampionsLeague twitterde op woensdag 12-09-2018 om 16:18:48Which group stage debutant are you backing to shine this season? 🤔1. 🇧🇷 Malcom2. 🇦🇷 Lautaro Martínez3. 🇲🇽 Hirving Lozano4. 🇧🇷 David Neres#UCL https://t.co/jTvH295PYX reageer retweet
Ajaciedenquote:Op woensdag 12 september 2018 16:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wie wil Neres zien spelen vraag ik me af.
Zelfs als neutrale kijker vind ik Neres echt niks. Zit geen geur kleur of smaak aan aan die gozer en kijkt uit zn ogen alsof ie een week niet heeft geslapen. Oninteressante speler.quote:
Jij hebt er dan ook geen kijk op.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfs als neutrale kijker vind ik Neres echt niks.
Jij als neutrale kijker?quote:Op woensdag 12 september 2018 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfs als neutrale kijker vind ik Neres echt niks. Zit geen geur kleur of smaak aan aan die gozer en kijkt uit zn ogen alsof ie een week niet heeft geslapen. Oninteressante speler.
Als Lozano de bal heeft gaat iedereen op het puntje van zn stoel zitten.
Mooie dribbel hoor, ik vraag me af of hij (in een systeem met twee spitsen) als diepste spits zou kunnen spelen. Superleuk wel om het een keer over Ajax te hebben hier.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat lul je nou gast, eerste half jaar was Neres vooral lachwekkend maar sindsdien is het echt een leuke speler om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfs als neutrale kijker vind ik Neres echt niks. Zit geen geur kleur of smaak aan aan die gozer en kijkt uit zn ogen alsof ie een week niet heeft geslapen. Oninteressante speler.
Als Lozano de bal heeft gaat iedereen op het puntje van zn stoel zitten.
Nee tuurlijk, maar wat hij zegt is gewoon bullshit. Neres doet wel gewoon geniale dingetjes die echt wel leuk zijn om naar te kijken, vooral als Ajacied natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:35 schreef PSVCL het volgende:
Kan toch dat ie geen fan is van de speler Neres? Of moeten we tegenwoordig elke ajacied maar ophemelen ..
Zie ook liever Lozano/Bergwijn spelen dan Neres ,objectief bekeken.
Veel meer dreiging en energie in hun spel
De Tweet bekijken van @ChampionsLeague: https://twitter.com/Champ(...)882169357938690?s=09quote:Op woensdag 12 september 2018 16:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb geen twitter dus kan niet stemmen of de tussenstand bekijken.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Tweet bekijken van @ChampionsLeague: https://twitter.com/Champ(...)882169357938690?s=09
Hier staat de voorlopige uitslag van de poll.
Lozano 43%quote:Op woensdag 12 september 2018 19:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb geen twitter dus kan niet stemmen of de tussenstand bekijken.
Terechte uitslag. In Nederland wordt elke Ajacied gehyped maar wereldwijd is Lozano toch echt HET aanstormend talent.quote:
En die act van Scarface laat je staan?quote:Op donderdag 13 september 2018 01:54 schreef Sked het volgende:
Laat het gewoon op een normale manier weten als je het niet eens bent met iemand.
Ik vrees dat het juist regelmatig inkakt omdat mensen die act kotsbeu zijn.quote:Op donderdag 13 september 2018 07:49 schreef FL_Freak het volgende:
Scarface zijn acts brengen af en toe wat moois als het topic inkakt.
wereldwijd nog wel, Mbappe is al een stuk verder en 3 jaar jongerquote:Op woensdag 12 september 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Terechte uitslag. In Nederland wordt elke Ajacied gehyped maar wereldwijd is Lozano toch echt HET aanstormend talent.
Zo ook Gutierrez. In Nederland komt iedereen spontaan klaar van Frenkie de Jong maar in het buitenland kent echt niemand die gozer. Who is Frenkie? Voornamelijk met dank aan de Nederlandse media die masturberend 20x een pass van Ziyech herhalen.
quote:Op woensdag 12 september 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In Nederland komt iedereen spontaan klaar van Frenkie de Jong maar in het buitenland kent echt niemand die gozer.
klopt, Ajax heeft gewoon de lokale tapasbar gebeld om wat Spaanse woorden met Frenkie te spreken.quote:Op woensdag 12 september 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Terechte uitslag. In Nederland wordt elke Ajacied gehyped maar wereldwijd is Lozano toch echt HET aanstormend talent.
Zo ook Gutierrez. In Nederland komt iedereen spontaan klaar van Frenkie de Jong maar in het buitenland kent echt niemand die gozer. Who is Frenkie? Voornamelijk met dank aan de Nederlandse media die masturberend 20x een pass van Ziyech herhalen.
Dit denk ik ookquote:Op donderdag 13 september 2018 07:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vrees dat het juist regelmatig inkakt omdat mensen die act kotsbeu zijn.
Klaas is gewoon Klaas? Als die gast geen act is dan kunnen we dat woord beter afschaffen. Met z'n Harvard.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit denk ik ookIk begrijp het niet zo, Scarface, je hebt - na al die tijd - toch wel door dat niemand je act leuk vindt ? Dan ga je er toch niet mee door? Het kan natuurlijk zijn dat het geen act is, zoals klaas ook gewoon klaas is, maar dan schat ik jou in ieder geval nog slim genoeg in dat je beseft dat het eigenlijk niet veel zin heeft om constant hetzelfde riedeltje op te voeren dat iedereen gewoon zat is. Maar blijkbaar niet. Als je er nou gewoon eens mee stopt en je focust op andere dingen. Naast dat riedeltje ben je namelijk best te pruimen.
Klaas is gewoon echt mensonterend dom en zeer waarschijnlijk gewoon in een psychose belandt. Daar verdenk ik Scarface niet van.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Klaas is gewoon Klaas? Als die gast geen act is dan kunnen we dat woord beter afschaffen. Met z'n Harvard.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Klaas is gewoon echt mensonterend dom en zeer waarschijnlijk gewoon in een psychose belandt. Daar verdenk ik Scarface niet van.
Ik hoop van wel. Geniale vent.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:20 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ben benieuwd of klaas ooit terugkeert.
Stiekem hoop ik dat ookquote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Geniale vent.
Dat klopt, maar mag gewoon van de mods. Die Klaas heeft het ook voor elkaar gekregen om dat Ajax topic te verkloten in zijn eentje. En zichzelf maar afvragen waarom er geen aanwas in voetbal komt en er veel vertrekken.quote:Op donderdag 13 september 2018 07:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vrees dat het juist regelmatig inkakt omdat mensen die act kotsbeu zijn.
De wereld is af. Licht uit, opdoeken die tent.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We leven in een tijdlijn waarin we Klaas (of all places) missen. God, raap ons op.
De act begon ook pas vorig seizoen toch? Met zn slechte gevoel bij alles.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit denk ik ookIk begrijp het niet zo, Scarface, je hebt - na al die tijd - toch wel door dat niemand je act leuk vindt ? Dan ga je er toch niet mee door? Het kan natuurlijk zijn dat het geen act is, zoals klaas ook gewoon klaas is, maar dan schat ik jou in ieder geval nog slim genoeg in dat je beseft dat het eigenlijk niet veel zin heeft om constant hetzelfde riedeltje op te voeren dat iedereen gewoon zat is. Maar blijkbaar niet. Als je er nou gewoon eens mee stopt en je focust op andere dingen. Naast dat riedeltje ben je namelijk best te pruimen.
quote:Op woensdag 12 september 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
wereldwijd is Lozano toch echt HET aanstormend talent.
Zo ook Gutierrez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |