Frankrijk wint wel zelden met grote uitslagen.quote:Op zondag 9 september 2018 22:30 schreef papert het volgende:
Eigenlijk vind ik dit nog best een prima wedstrijd van Nederland.
Zegt de persoon die veel in ONZ postquote:Op zondag 9 september 2018 22:30 schreef Harwich het volgende:
[..]
het is gewoon kansloos kotergedrag
doei
Ze hadden totaal geen tegenstand. Belgen en Kroaten konden er niet zoveel van.quote:
Oh maar dat ben ik met je eens. Alleen dat gedweep met zijn voetbalkwaliteiten is gewoon onzinnig wishful thinking. Zo goed is het allemaal niet.quote:Op zondag 9 september 2018 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
het is het beste dat nederland op aanvallend gebied heeft, dat erkennen is helemaal niet zo erg kapo
sowieso snap ik helemaal geen kut meer ervan dankzij de nations cupquote:Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk wint wel zelden met grote uitslagen.
Mwah, zijn kwaliteiten zijn wel prima, hij is fysiek ook best sterk. Maar het grote probleem is dat hij vaak overzicht mist.quote:Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh maar dat ben ik met je eens. Alleen dat gedweep met zijn voetbalkwaliteiten is gewoon onzinnig wishful thinking. Zo goed is het allemaal niet.
Blijven ontkennenquote:Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh maar dat ben ik met je eens. Alleen dat gedweep met zijn voetbalkwaliteiten is gewoon onzinnig wishful thinking. Zo goed is het allemaal niet.
De scheids hielp ook niet echt ondanks varquote:Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze hadden totaal geen tegenstand. Belgen en Kroaten konden er niet zoveel van.
En zichzelf schromelijk overschat, waardoor hij onnodig lastige oplossingen zoekt in simpele situaties.quote:Op zondag 9 september 2018 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zijn kwaliteiten zijn wel prima, hij is fysiek ook best sterk. Maar het grote probleem is dat hij vaak overzicht mist.
Ok bedanktquote:Op zondag 9 september 2018 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Al die kkvlaggetjes, 90 min lang
Erger me daar kapot aan
Nederland zou hier anaal vernederd worden.quote:Op zondag 9 september 2018 22:33 schreef skysherrif het volgende:
Dit ging veel beter dan we van te voren hadden gedacht, toch?
Toch nog een beetje promotie voor de keuken kampioen hehquote:Op zondag 9 september 2018 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Al die kkvlaggetjes, 90 min lang
Erger me daar kapot aan
Tussenstapjequote:Op zondag 9 september 2018 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom speelt hij bij een Franse subtopper idd.
Ik had in ieer geval niet het idee dat hier iets te halen vielquote:Op zondag 9 september 2018 22:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nederland zou hier anaal vernederd worden.
en dan zeggen dat 'god' kinderachtig isquote:
quote:Op zondag 9 september 2018 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel prima dit, nu thuis 1-0 winnen van Frankrijk en vier punten pakken tegen Duitsland, dan ben je gewoon eerste.
Het is niet dat we een punt hebben ofzo.quote:Op zondag 9 september 2018 22:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nederland zou hier anaal vernederd worden.
racistquote:Op zondag 9 september 2018 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Frankrijk heeft echt veel negers in het team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |