Da’s niet echt een teken van raffinement inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2018 00:36 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker. Ik vind haar normaal er zo ordinair uit zien, die tieten vallen altijd half uit haar jurkje enzo 😂
Zeg, een grapje is prima, maar om hier nou over bestialiteiten te beginnen...quote:Op maandag 10 september 2018 00:38 schreef superniger het volgende:
[..]
voel je niks van als je haar doggy neemt.
Kijk je hem niet af?quote:Op maandag 10 september 2018 00:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat was het dan jongens. Welterusten!
Bij 1-1 was ik gebleven, nachtje doorhalen. Moet morgen werken en dit is verder toch gespeeld.quote:
O, zo, ik hoop zelf dat het een driesetter wordt, want dan heb ik nog wat nacht over.quote:Op maandag 10 september 2018 00:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bij 1-1 was ik gebleven, nachtje doorhalen. Moet morgen werken en dit is verder toch gespeeld.
Haase.gifquote:Op maandag 10 september 2018 00:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Werkt dat net wel. Heb toch af en toe het idee dat de bal bij de service het net duidelijk raakt maar er geen reactie komt.
Beide rechtshandige spelers toch.quote:Op maandag 10 september 2018 01:01 schreef Federer-fan het volgende:
Raar, de Engelse commentator op Eurosport zei: “No-one’s left.” Maar dat hele stadion zit nog vol. hij zit zeker te slapen!
Touché.quote:Op maandag 10 september 2018 01:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Beide rechtshandige spelers toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |