POL is verderop. Verder hebben we het in Europa beter dan ooit.quote:Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoezo nou weer sneu dan? Ik vind het pas sneu hoe Europa in een paar decennia compleet om zeep wordt geholpen.
sowquote:Op zondag 9 september 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje respect richting god vieze zionist
TRquote:Op zondag 9 september 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje respect richting god vieze zionist
Ik probeer te eten.quote:Op zondag 9 september 2018 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Sked heeft dit topic duidelijk niet in de hand.
Frankrijk voetbalt beter dan ooit met onze rijkgepigmenteerde vrienden.quote:Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoezo nou weer sneu dan? Ik vind het pas sneu hoe Europa in een paar decennia compleet om zeep wordt geholpen.
smakelijkquote:
Je kunt best ingrijpen me dunkt.quote:Op zondag 9 september 2018 20:51 schreef Sked het volgende:
Ja, gewoon normaal doen tegen elkaar en al die opmerkingen over huidskleur mogen achterwege blijven.
Geef nou maar gewoon toe dat je zit te fappen.quote:
quote:Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Over een wedstrijd keuvelen tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef RavenArtus het volgende:
Leuke forum dit, Gaat over voetbal maar toch is iedereen drukker met elkaar
TRquote:Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik niet naar Babel kijken.
En niet eens vriendschappelijkquote:Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over een wedstrijd keuvelen tijdens de wedstrijd
Newbie gespot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |