quote:Op zondag 9 september 2018 15:52 schreef Samzz het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
Zeker wel. Want mannen in goede pakkenquote:
Uhuhquote:Op zondag 9 september 2018 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
Hou je eigenlijk ook van mannen in uniformen samzz?
Ja dat klopt.quote:Op zondag 9 september 2018 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hebben echt tegengestelde smaken.
Ohaiquote:
Jij draagt geen uniformquote:Op zondag 9 september 2018 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohai
alhoewel, ding is alweer ruim 20 jaar oud
In een vroeger leven wel en ik heb hem nog steeds.quote:
Ja maar ik leef niet in t verledenquote:Op zondag 9 september 2018 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In een vroeger leven wel en ik heb hem nog steeds.
Geen teefjes die je besprongen?quote:
Wederom. Is dit een retorische vraag.quote:Op zondag 9 september 2018 16:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog leuke kerels gezien in het durp vanmiddag?
Ik ben tijdloos.quote:Op zondag 9 september 2018 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar ik leef niet in t verleden.
Blijkbaarquote:Op zondag 9 september 2018 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wederom. Is dit een retorische vraag.
Ja. Was er vorig jaar ook geweest, maar leek wel of echt alles hetzelfde wasquote:Op zondag 9 september 2018 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modelbouw evenement of wat was het?
Jammer, het klinkt op zich wel leuk.quote:Op zondag 9 september 2018 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. Was er vorig jaar ook geweest, maar leek wel of echt alles hetzelfde was
Thema sprak me ook aan, fantasy/sci-fi... amper wat van gezien
Was zij er ook?quote:Op zondag 9 september 2018 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. Was er vorig jaar ook geweest, maar leek wel of echt alles hetzelfde was
Thema sprak me ook aan, fantasy/sci-fi... amper wat van gezien
quote:
Ja jaquote:Op zondag 9 september 2018 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die koters zitten in de attractie, voor een paar minuten geen moeder.
Ik heb na een aantal jaar evenementen bezoeken wel gemerkt dat de meeste elk jaar wel hetzelfde zijn. Inclusief dezelfde handelaren op dezelfde plekken, zelfde clubs met dezelfde modellen op dezelfde plekken...quote:Op zondag 9 september 2018 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer, het klinkt op zich wel leuk.
quote:Op zondag 9 september 2018 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je toch beter Samzz een ochtendwipje kunnen geven
Ik zweef vandaag tussen blij en niet zo blijquote:
Nou ja, op de een kun je nog de elektrische mepper loslaten.quote:Op zondag 9 september 2018 16:34 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, weer zo'n stomme vlieg binnen. Kan je beter een baby op bezoek hebben.
Die baby kun je eruit gooien als je t zat bent.quote:Op zondag 9 september 2018 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, op de een kun je nog de elektrische mepper loslaten.
Oooooooohw.quote:Op zondag 9 september 2018 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee bedoel alsof jij op mij zit te wachten
nou het is haar kind niet dus boeit niet tochquote:Op zondag 9 september 2018 16:37 schreef Samzz het volgende:
Behalve als je MCH heet. Want dan heb je ruzie met je vriendin als je dat doet.
quote:Op zondag 9 september 2018 16:32 schreef ArischeAlex het volgende:
SEX / Ladies: wanneer wisten jullie dat jullie bil geil is?
quote:Op zondag 9 september 2018 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
Kan inmiddels niet meer bijhouden hoe vaak fax het heeft verpest bij samzz.
Ik hoop wel dat mijn kinderen minimaal de uni halenquote:Op zondag 9 september 2018 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Wat maakt het nu uit of zijn eye candy kroost op de wereld heeft gezet of niet.
Daar woont Samzz nietquote:Op zondag 9 september 2018 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat die marinierskazerne er komt.
Ik ookquote:Op zondag 9 september 2018 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat die marinierskazerne er komt.
Mij maakt het niet uit eigenlijk.quote:Op zondag 9 september 2018 16:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mijn kinderen minimaal de uni halen
Waarom? Timmermannen en stratenmakers zijn veel nuttiger dan de zoveelste filosoof.quote:Op zondag 9 september 2018 16:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn kinderen een gelukkig leven zullen hebbenquote:Op zondag 9 september 2018 16:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon een tevreden leven.quote:Op zondag 9 september 2018 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn kinderen een gelukkig leven zullen hebben
En natuurlijk dat ze dan een zinnige studie uitkiezen zoals econometrie, pretstudenten genoeg inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2018 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Timmermannen en stratenmakers zijn veel nuttiger dan de zoveelste filosoof.
Veel oefenenquote:Op zondag 9 september 2018 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon een tevreden leven.
Maar goed, moet ze eerst nog maar eens zien te produceren.
Ze gewoon van jongs af aan klaarstomen voor wat jij graag ziet.quote:Op zondag 9 september 2018 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
En natuurlijk dat ze dan een zinnige studie uitkiezen zoals econometrie, pretstudenten genoeg inderdaad.
Daar heb ik echt de perfecte jurk voor.quote:Op zondag 9 september 2018 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon opwachten als ze terugkomen van een paar maanden op zee.
En goed hard voor ze zijn, anders worden het van die sneeuwvlokjes.quote:Op zondag 9 september 2018 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze gewoon van jongs af aan klaarstomen voor wat jij graag ziet.
Maar waarom?quote:Op zondag 9 september 2018 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
En natuurlijk dat ze dan een zinnige studie uitkiezen zoals econometrie, pretstudenten genoeg inderdaad.
Ik weet niet waarom jullie gelijk weer zo hatelijk reageren maar je kunt toch begeleiden in zijn of haar keuzeproces, als ze dan willen kiezen tussen filosofie of iets wat geld opbrengt dan zou ik ze dat wel vertellenquote:Op zondag 9 september 2018 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze gewoon van jongs af aan klaarstomen voor wat jij graag ziet.
Het is meer dat je ze op de uni wil. Wat is er mis met een lager niveau? Die zijn niet meteen nutteloos of zo.quote:Op zondag 9 september 2018 16:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jullie gelijk weer zo hatelijk reageren maar je kunt toch begeleiden in zijn of haar keuzeproces, als ze dan willen kiezen tussen filosofie of iets wat geld opbrengt dan zou ik ze dat wel vertellen
Na die paar maanden kijken ze dan echt niet meer naar die jurk hoorquote:Op zondag 9 september 2018 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik echt de perfecte jurk voor.
Heus wel. Geloof mij maarquote:Op zondag 9 september 2018 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Na die paar maanden kijken ze dan echt niet meer naar die jurk hoor
Ik weet niet in hoeverre je daar echt in kan sturen. Mijn broer had een opleiding afgerond en besloot op dat moment dat hij die 4 jaar niet zijn hart gevolgd had en daar niet in verder wilde. Dat vonden mijn ouders op dat moment ook niet zo handig.quote:Op zondag 9 september 2018 16:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jullie gelijk weer zo hatelijk reageren maar je kunt toch begeleiden in zijn of haar keuzeproces, als ze dan willen kiezen tussen filosofie of iets wat geld opbrengt dan zou ik ze dat wel vertellen
wat is jouw hoogst afgeronde opleiding eigenlijk?quote:Op zondag 9 september 2018 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer dat je ze op de uni wil. Wat is er mis met een lager niveau? Die zijn niet meteen nutteloos of zo.
Ja dat zeg ik, dat voelt nogal nutteloos.quote:Op zondag 9 september 2018 16:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Met die jurk waar iedereen van gaat steigeren
HBO en WO bachelor. Nou ja, die laatste niet afgemaaktquote:Op zondag 9 september 2018 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
wat is jouw hoogst afgeronde opleiding eigenlijk?
als je kids 17/18 zijn kun je ze nog wat meer sturen dan als ze alweer 5,6,7 jaar verder zijn.quote:Op zondag 9 september 2018 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je daar echt in kan sturen. Mijn broer had een opleiding afgerond en besloot op dat moment dat hij die 4 jaar niet zijn hart gevolgd had en daar niet in verder wilde. Dat vonden mijn ouders op dat moment ook niet zo handig.
Ik heb niet per se een voorkeur voor militairen.quote:
Klopt. Ze volledig vrij laten is ook weer zoiets, dan krijgen ze ook nooit weerstand in hun keuzes.quote:Op zondag 9 september 2018 16:59 schreef MCH het volgende:
[..]
als je kids 17/18 kun je ze nog wat meer sturen dan als ze alweer 5,6,7 jaar verder zijn.
Wel beetje hooggeleid dus, ik had achter jou ook geen mboniveau gezocht eerlijk gezegdquote:Op zondag 9 september 2018 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
HBO en WO bachelor. Nou ja, die laatste niet afgemaakt. Dus die telt niet.
Hier in de straat komt regelmatig een een Duitse vrouw met 5(!!!) PhD's op vakantie, maar ze doet er helemaal niks mee en heeft een dierenasiel opgestart. En ze is zielsgelukkig.quote:Op zondag 9 september 2018 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je daar echt in kan sturen. Mijn broer had een opleiding afgerond en besloot op dat moment dat hij die 4 jaar niet zijn hart gevolgd had en daar niet in verder wilde. Dat vonden mijn ouders op dat moment ook niet zo handig.
Er is een verschil tussen adviseren en pushen.quote:Op zondag 9 september 2018 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt. Ze volledig vrij laten is ook weer zoiets, dan krijgen ze ook nooit weerstand in hun keuzes.
Beetje zwart werken en je hebt hetzelfde salarisquote:Op zondag 9 september 2018 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Timmermannen en stratenmakers zijn veel nuttiger dan de zoveelste filosoof.
Werken moet in je aard liggenquote:Op zondag 9 september 2018 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje zwart werken en je hebt hetzelfde salaris
Je moet ook doen wat je gelukkig maakt, als ik zie wat het voor mijn broer gedaan heeft is dat het beste voorbeeld. Die was ongelukkig geworden als accountant.quote:Op zondag 9 september 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in de straat komt regelmatig een een Duitse vrouw met 5(!!!) PhD's op vakantie, maar ze doet er helemaal niks mee en heeft een dierenasiel opgestart. En ze is zielsgelukkig.
Dat is wat anders dan maar een opleiding dierenartsassistente doen en daar niet gelukkig mee zijn, dan kan je weinig anders meer.quote:Op zondag 9 september 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in de straat komt regelmatig een een Duitse vrouw met 5(!!!) PhD's op vakantie, maar ze doet er helemaal niks mee en heeft een dierenasiel opgestart. En ze is zielsgelukkig.
quote:Op zondag 9 september 2018 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot je op je 50e een kapotte rug hebt en nog net je normale uurtjes kan draaien.quote:Op zondag 9 september 2018 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent ook niet altijd gelukkig met je werk.quote:Op zondag 9 september 2018 17:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan maar een opleiding dierenartsassistente doen en daar niet gelukkig mee zijn, dan kan je weinig anders meer.
Goedzo, kneed haar zolang je kanquote:Op zondag 9 september 2018 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter wou eerst ijscoverkoper en nu dierenarts worden. We boeken vooruitgang
De braddielifequote:Op zondag 9 september 2018 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja je kan ook uitkering gaan trekken
Correct, en je mist volledig het punt.quote:Op zondag 9 september 2018 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent ook niet altijd gelukkig met je werk.
Het gaat er meer om dat je beter kunt doen waar je gelukkig van wordt.quote:Op zondag 9 september 2018 17:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan maar een opleiding dierenartsassistente doen en daar niet gelukkig mee zijn, dan kan je weinig anders meer.
en nu ben je geëindigd als social media sletje in kreuzbergquote:Op zondag 9 september 2018 17:04 schreef O_o_ het volgende:
Ik wilde als kind iets met drugs en hoeren, uiteindelijk ben ik criminologie gaan studeren.
En het gaat er ook meer om dat je meer mogelijkheden hebt om te ontdekken waar je gelukkig van wordt als je diploma's hebt.quote:Op zondag 9 september 2018 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je beter kunt doen waar je gelukkig van wordt.
Nou wel iets beter dan dat, maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 9 september 2018 17:05 schreef MCH het volgende:
[..]
en nu ben je geëindigd als social media sletje in kreuzberg
Ik snap het punt, maar wou het gewoon even gezegt hebben.quote:Op zondag 9 september 2018 17:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Correct, en je mist volledig het punt.
Als dierenartsassistente heb je ook een diploma.quote:Op zondag 9 september 2018 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En het gaat er ook meer om dat je meer mogelijkheden hebt om te ontdekken waar je gelukkig van wordt als je diploma's hebt.
heb jij wajong?quote:Op zondag 9 september 2018 17:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maken dan hoef je niet zo veel te doen.
Zei je laatst zelf tochquote:Op zondag 9 september 2018 17:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nou wel iets beter dan dat, maar leuk geprobeerd.
Dat komt pas veel later, nu belangrijk dat ze plezier heeft en zelfvertrouwen.quote:
Dat mijn werk onder meer daar terecht komt is iets anders dan dat ik Facebookaccounts update zoals je er zelf van maakte.quote:
alsof het mogelijk is dat jij kinderen maakt zonder zelfvertrouwenquote:Op zondag 9 september 2018 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat komt pas veel later, nu belangrijk dat ze plezier heeft en zelfvertrouwen.
hoezo studeer je nog criminologie danquote:Op zondag 9 september 2018 17:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat mijn werk onder meer daar terecht komt is iets anders dan dat ik Facebookaccounts update zoals je er zelf van maakte.
Ja je kan ook onder een vrachtwagen komenquote:Op zondag 9 september 2018 17:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot je op je 50e een kapotte rug hebt en nog net je normale uurtjes kan draaien.
Van hele dagen op een bureaustoel zitten is nog nooit iemand slechter geworden.quote:Op zondag 9 september 2018 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja je kan ook onder een vrachtwagen komen
Nog maar wat lager maken dusquote:Op zondag 9 september 2018 17:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maken dan hoef je niet zo veel te doen.
Ja, want dat is vergelijkbaar met de kans op beroepsziekten wanneer je stratenmaker bent.quote:Op zondag 9 september 2018 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van hele dagen op een bureaustoel zitten is nog nooit iemand slechter geworden.
Oh, wacht.
Ieder vak heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op zondag 9 september 2018 17:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, want dat is vergelijkbaar met de kans op beroepsziekten wanneer je stratenmaker bent.
Please
Mijn dochter is niet haantje de voorste, ze houdt niet van in The picture staan. Maar heeft veel vrienden en is populair. Ook op vakantie. Maar dat is ook opvoeding.quote:Op zondag 9 september 2018 17:08 schreef MCH het volgende:
[..]
alsof het mogelijk is dat jij kinderen maakt zonder zelfvertrouwen
Ja die zou ik ook meteen geloven.quote:Op zondag 9 september 2018 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
ja weet ik veel, frips suggereerde zoiets laatst
Niet meegekregen.quote:Op zondag 9 september 2018 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
ja weet ik veel, frips suggereerde zoiets laatst
pas maar op dat ze dan niet op haar 15e de slet van de camping wordtquote:Op zondag 9 september 2018 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter is niet haantje de voorste, ze houdt niet van in The picture staan. Maar heeft veel vrienden en is populair. Ook op vakantie. Maar dat is ook opvoeding.
Ja ik had gewoon zielig moeten doen toen ik jonger was. Dan zat ik nu goedquote:Op zondag 9 september 2018 17:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent gewoon te oud voor wajong.
Gewoon Timmerman kun je rustig tot 65 volhouden als je beetje gezond leeft.quote:Op zondag 9 september 2018 17:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, want dat is vergelijkbaar met de kans op beroepsziekten wanneer je stratenmaker bent.
Please
Heb je inmiddels wel iets leuks qua werk kunnen vinden?quote:Op zondag 9 september 2018 17:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon zielig moeten doen toen ik jonger was. Dan zat ik nu goed
Zoals een oud-collega die ook Wajong had maar wel 4 dagen in de week ernaast werkte. Toen ze achterin de 30 wasja zo kan ik ook 4 keer in het jaar op vakantie.
Ze is wel boven gemiddeld knap vandaar dat we de pil alvast door de ranja roeren.quote:Op zondag 9 september 2018 17:12 schreef MCH het volgende:
[..]
pas maar op dat ze dan niet op haar 15e de slet van de camping wordt
Ik ben voor mezelf begonnen tot grote frustratie van sommige anderen hier in dit topicquote:Op zondag 9 september 2018 17:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel iets leuks qua werk kunnen vinden?
Waar houd je kantoor dan, op de zolderkamer bij je ouders?quote:Op zondag 9 september 2018 17:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben voor mezelf begonnen tot grote frustratie van sommige anderen hier in dit topic
quote:Op zondag 9 september 2018 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is wel boven gemiddeld knap vandaar dat we de pil alvast door de ranja roeren.
Bij de McDonalds.quote:Op zondag 9 september 2018 17:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Waar houd je kantoor dan, op de zolderkamer bij je ouders?
Oh ik zie wie er tot de frusti's behoort.quote:Op zondag 9 september 2018 17:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben voor mezelf begonnen tot grote frustratie van sommige anderen hier in dit topic
Dit doet Ash ook ondanks dat hij 2 appartementen bezit.quote:Op zondag 9 september 2018 17:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Waar houd je kantoor dan, op de zolderkamer bij je ouders?
Wie?quote:Op zondag 9 september 2018 17:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit doet Ash ook ondanks dat hij 2 appartementen bezit.
Vertel eens over je skills?quote:Op zondag 9 september 2018 17:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Laten we het over pijpen hebben, that keeps the conversation running.
quote:Op zondag 9 september 2018 17:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Laten we het over pijpen hebben, that keeps the conversation running.
Oh, I likequote:Op zondag 9 september 2018 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.anne-sophie.be%2Fmedia%2Fcatalog%2Fproduct%2Fcache%2F2%2Fimage%2F602f0fa2c1f0d1ba5e241f914e856ff9%2Fp%2Fu%2Fpud0008.bla.png&f=1]afbeelding[/url] ]
j/n?
Die stof ga je van uit je kut zweten.quote:Op zondag 9 september 2018 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.anne-sophie.be%2Fmedia%2Fcatalog%2Fproduct%2Fcache%2F2%2Fimage%2F602f0fa2c1f0d1ba5e241f914e856ff9%2Fp%2Fu%2Fpud0008.bla.png&f=1]afbeelding[/url] ]
j/n?
Nee, gewoon jouw mening. Waar ik niet om vraag verder, maar okay.quote:Op zondag 9 september 2018 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk toch, dat kan je waarderen neem ik aan
Nee de oudste heeft mijn genen, tot mijn 33ste was ik ripped zonder er op te letten. Ik was ook vd vele contacten. Mijn vriendin lijkt op de jongste ook knap hoor maar meer figuur laat maar zeggen.quote:
Man man man, eerst zitten zeiken over die 3 pizza's vriendin en nu kun je dit niet hebben. Vrouwenquote:Op zondag 9 september 2018 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gewoon jouw mening. Waar ik niet om vraag verder, maar okay.
Lekker.quote:Op zondag 9 september 2018 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo ook eens aan mijn curry beginnen
Dat heb ik niet tot die leeftijd vol kunnen houden zonder er op te lettenquote:Op zondag 9 september 2018 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee de oudste heeft mijn genen, tot mijn 33ste was ik ripped zonder er op te letten. Ik was ook vd vele contacten. Mijn vriendin lijkt op de jongste ook knap hoor maar meer figuur laat maar zeggen.
Ik zeg gewoon dat ik een broek tof vindquote:Op zondag 9 september 2018 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Man man man, eerst zitten zeiken over die 3 pizza's vriendin en nu kun je dit niet hebben. Vrouwen
Zo'n parel van een user die nu een topic in sex heeft lopen waarbij de vraag is wanneer je als vrouw het besef kreeg dat je kont ook voor andere dingen gebruikt kan worden naast poepen.quote:
Je oogst wat je zaait sammzquote:Op zondag 9 september 2018 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik een broek tof vind. Dat betekent niet dat ik m ook wil hebben.
Hoezo zouden anderen daar gefrustreerd van raken?quote:Op zondag 9 september 2018 17:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee. Je doet debiel. Ga je vriendin lastigvallen.quote:
Hij weet jou altijd wel precies te triggeren he.quote:Op zondag 9 september 2018 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je doet debiel. Ga je vriendin lastigvallen.
Ik zeg toch sorryquote:Op zondag 9 september 2018 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je doet debiel. Ga je vriendin lastigvallen.
Ja. Irritant ventje. Maar dat lukt m bij iedereen. Moet je maar eens op letten.quote:Op zondag 9 september 2018 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij weet jou altijd wel precies te triggeren he.
Probeer ik toch, laat je niet zo opjutten door anderen.quote:
Ik laat me door niemand opjutten. Je vergelijking ging te ver dus die is weg.quote:Op zondag 9 september 2018 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Probeer ik toch, laat je niet zo opjutten door anderen.
Minstens 20quote:Op zondag 9 september 2018 17:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik zag pas wat meisjes lopen die ook zo'n broek met wijde pijpen aan hadden en dacht dat ik weer 10 jaar terug in de tijd was
Nu je het zegt. Ik had 10 jaar geleden ook zulke broeken.quote:Op zondag 9 september 2018 17:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik zag pas wat meisjes lopen die ook zo'n broek met wijde pijpen aan hadden en dacht dat ik weer 10 jaar terug in de tijd was
Klopt ook wel maar is geen zuivere koffie dat beloof ik je.quote:Op zondag 9 september 2018 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat me door niemand opjutten. Je vergelijking ging te ver dus die is weg.
Toen vond ik het al niet mooi en nu nog niet.quote:Op zondag 9 september 2018 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik had 10 jaar geleden ook zulke broeken.
Is ook niet raar, mode komt steeds weer terug.
Oh dat kan ook niet iedereen is zo bejaard als dat jij bent hè haha.quote:
Ja daar heb je wel een puntquote:Op zondag 9 september 2018 17:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen vond ik het al niet mooi en nu nog niet.
Normaal moeten die benen zo dun mogelijk lijken en dan ineens trekken ze zulke broeken aan, vrouwen.
Vraag dan een ban aanquote:Op zondag 9 september 2018 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Irritant ventje. Maar dat lukt m bij iedereen. Moet je maar eens op letten.
Ja goed hequote:Op zondag 9 september 2018 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik zie wie er tot de frusti's behoort.
Och dames niet zo kleinzerig. Bedenk je traint je weerstand door hem en 80% vd tijd is die vermakelijk.quote:
Daarom ben ik geen mod. Ik zou het doenquote:Op zondag 9 september 2018 17:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje machtsmisbruik moet kunnen toch.
Ja weet ik veel, ik denk ook alleen maar meequote:
Kan er wel om lachen.quote:Op zondag 9 september 2018 17:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik denk ook alleen maar mee
Hij verpest gewoon de sfeer door over iedereen kutopmerkingen te maken.
Ja dat is wel zo idd.quote:Op zondag 9 september 2018 17:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja tot jij constant op de korrel genomen wordt zeker.quote:
quote:Op zondag 9 september 2018 17:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja jij bent net zo dus ik snap dat wel
quote:Op zondag 9 september 2018 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja tot jij constant op de korrel genomen wordt zeker.
Beetje prikkelen toch maar als ik moet ophouden dan is dat ook goedquote:Op zondag 9 september 2018 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja tot jij constant op de korrel genomen wordt zeker.
Hoe was je proeverij?quote:Op zondag 9 september 2018 17:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon gemeen en een grote schijnheil. Misschien moet je t eens bij Dino of Lokasenna proberen. Zij vinden het wel grappig.quote:Op zondag 9 september 2018 18:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje prikkelen toch maar als ik moet ophouden dan is dat ook goed
Soms probeert hij me een lotje te laten doen, door naar mijn scriptie te vragen.quote:Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon gemeen en een grote schijnheil. Misschien moet je t eens bij Dino of Lokasenna proberen. Zij vinden het wel grappig.
Volgens mij raak jij daar niet van in de stress, toen ik scriptie deed werk ik juist geprikkeld door de wordcountbattle met m'n studiematenquote:Op zondag 9 september 2018 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms probeert hij me een lotje te laten doen, door naar mijn scriptie te vragen.
Hoe is het met Lot trouwens?quote:Op zondag 9 september 2018 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms probeert hij me een lotje te laten doen, door naar mijn scriptie te vragen.
Ben nog niet erg getriggerd nee.quote:Op zondag 9 september 2018 18:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij raak jij daar niet van in de stress, toen ik scriptie deed werk ik juist geprikkeld door de wordcountbattle met m'n studiematen
Die had laatst een kloon toch?quote:
Niet zo, ze was hier twee dagen terug nog. Ze heeft morgen een gesprek voor industrieel schoonmaker.quote:
Alleen wat er aan het eind van de dag stond was kut met peren, zeker?quote:Op zondag 9 september 2018 18:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij raak jij daar niet van in de stress, toen ik scriptie deed werk ik juist geprikkeld door de wordcountbattle met m'n studiematen
Dat doet hij ook.quote:Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon gemeen en een grote schijnheil. Misschien moet je t eens bij Dino of Lokasenna proberen. Zij vinden het wel grappig.
Zeker en toch met een acht geëindigdquote:Op zondag 9 september 2018 18:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Alleen wat er aan het eind van de dag stond was kut met peren, zeker?
Huh was dat Lot? Nee toch?quote:Op zondag 9 september 2018 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet zo, ze was hier twee dagen terug nog. Ze heeft morgen een gesprek voor industrieel schoonmaker.
Ik maak me zorgen om het welzijn van buda.quote:Op zondag 9 september 2018 18:28 schreef O_o_ het volgende:
Ben benieuwd of Buda 'm al lafjes tegen CotS heeft aanhangen.
Durf jou trouwens ook niet meer te triggeren sinds ik erop ben aangesproken door Kaneelquote:Op zondag 9 september 2018 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben nog niet erg getriggerd nee.
[..]
Die had laatst een kloon toch?
Watquote:Op zondag 9 september 2018 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Durf jou trouwens ook niet meer te triggeren sinds ik erop ben aangesproken door Kaneel
Kaneel heeft weleens in zijn blote bast een poesje uit een boom gered.quote:Op zondag 9 september 2018 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Durf jou trouwens ook niet meer te triggeren sinds ik erop ben aangesproken door Kaneel
Hoe weet je ditquote:Op zondag 9 september 2018 18:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Kaneel heeft weleens in zijn blote bast een poesje uit een boom gered.
Wat had ik gezegd dan?quote:Op zondag 9 september 2018 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Was geen fittie hoor, hij zei alleen iets over mijn bovenmatige interesse in jou. Toen was de boodschap duidelijk.quote:Op zondag 9 september 2018 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat hij heeft gezegd.
Ja dat was behoorlijk stalkerig gedrag wat je daar vertoonde.quote:Op zondag 9 september 2018 18:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Was geen fittie hoor, hij zei alleen iets over mijn bovenmatige interesse in jou. Toen was de boodschap duidelijk.
Oh dat was toen je zat te vissen naar dr seksuele voorkeurenquote:Op zondag 9 september 2018 18:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Was geen fittie hoor, hij zei alleen iets over mijn bovenmatige interesse in jou. Toen was de boodschap duidelijk.
Ik moet ook nog eten. Geen zin om te koken en ook geen inspiratie.quote:
Iedereen vist hier de hele dag, is een goede voedingsbodem voor relletjes aldus CL.quote:Op zondag 9 september 2018 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh dat was toen je zat te vissen naar dr seksuele voorkeuren
quote:Op zondag 9 september 2018 18:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Iedereen vist hier de hele dag, is een goede voedingsbodem voor relletjes aldus CL.
Waarvoor en weet je zeker dat het niet air was?quote:Op zondag 9 september 2018 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben een keer per dm benaderd door Miss.
Tja nu je het zegt..ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 9 september 2018 18:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarvoor en weet je zeker dat het niet air was?
En nu is ze wegquote:Op zondag 9 september 2018 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja nu je het zegt..ik weet het niet zeker.
Ik moest maar niet meer posten want "ze mocht me gewoon niet."
Gereageerd met "ga zelf weg kreng oid"
Je kan voor vanalles benaderd worden.quote:Op zondag 9 september 2018 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben een keer per dm benaderd door Miss.
Nou ik vond het zelf wel jammer want ik mocht haar best wel.quote:
Leg uitquote:Op zondag 9 september 2018 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan voor vanalles benaderd worden.
De oneerbare voorstellen vliegen je postvak in natuurlijk als vermogende vrijgezelquote:Op zondag 9 september 2018 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zondag 9 september 2018 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het prima zolang Air en Miss maar niet van die seksuele conversaties met elkaar gingen houden hier, doen jij en kaneel toch ook niet.quote:Op zondag 9 september 2018 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis miss wel, met wie moet ik nu stichtelijke conversaties voeren.
Jij loopt hier ook al lang genoeg rond om oneerbare voorstellen gekregen te hebben van FOK!-vrouwen.quote:
Ja dat heb je inderdaad niet in een celibataire relatie.quote:Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vond het prima zolang Air en Miss maar niet van die seksuele conversaties met elkaar gingen houden hier, doen jij en kaneel toch ook niet.
Nou dat vond ik ook nogal raarrrrr.gifquote:Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vond het prima zolang Air en Miss maar niet van die seksuele conversaties met elkaar gingen houden hier, doen jij en kaneel toch ook niet.
Debster i pressume?quote:Op zondag 9 september 2018 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij loopt hier ook al lang genoeg rond om oneerbare voorstellen gekregen te hebben van FOK!-vrouwen.
Voor jou altijd.quote:Op zondag 9 september 2018 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je een oneerbaar voorstel voor me?
Ik kan vragen of ze mobiele nummers wil uitwisselen zodat je kunt appen. Met jou wil ze dat wel.quote:Op zondag 9 september 2018 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis miss wel, met wie moet ik nu stichtelijke conversaties voeren.
Smoothquote:Op zondag 9 september 2018 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan vragen of ze mobiele nummers wil uitwisselen zodat je kunt appen. Met jou wil ze dat wel.
Dikkie had net weer een stuk kaas te pakken.quote:Op zondag 9 september 2018 19:04 schreef Faxie het volgende:
Dave zit naar mn pizza te loeren
Noooo kitty, my pizza
Wat een boefjequote:Op zondag 9 september 2018 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dikkie had net weer een stuk kaas te pakken.
De dikzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |