quote:Op zondag 9 september 2018 15:52 schreef Samzz het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
Zeker wel. Want mannen in goede pakkenquote:
Uhuhquote:Op zondag 9 september 2018 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
Hou je eigenlijk ook van mannen in uniformen samzz?
Ja dat klopt.quote:Op zondag 9 september 2018 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hebben echt tegengestelde smaken.
Ohaiquote:
Jij draagt geen uniformquote:Op zondag 9 september 2018 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohai
alhoewel, ding is alweer ruim 20 jaar oud
In een vroeger leven wel en ik heb hem nog steeds.quote:
Ja maar ik leef niet in t verledenquote:Op zondag 9 september 2018 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In een vroeger leven wel en ik heb hem nog steeds.
Geen teefjes die je besprongen?quote:
Wederom. Is dit een retorische vraag.quote:Op zondag 9 september 2018 16:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog leuke kerels gezien in het durp vanmiddag?
Ik ben tijdloos.quote:Op zondag 9 september 2018 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar ik leef niet in t verleden.
Blijkbaarquote:Op zondag 9 september 2018 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wederom. Is dit een retorische vraag.
Ja. Was er vorig jaar ook geweest, maar leek wel of echt alles hetzelfde wasquote:Op zondag 9 september 2018 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modelbouw evenement of wat was het?
Jammer, het klinkt op zich wel leuk.quote:Op zondag 9 september 2018 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. Was er vorig jaar ook geweest, maar leek wel of echt alles hetzelfde was
Thema sprak me ook aan, fantasy/sci-fi... amper wat van gezien
Was zij er ook?quote:Op zondag 9 september 2018 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. Was er vorig jaar ook geweest, maar leek wel of echt alles hetzelfde was
Thema sprak me ook aan, fantasy/sci-fi... amper wat van gezien
quote:
Ja jaquote:Op zondag 9 september 2018 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die koters zitten in de attractie, voor een paar minuten geen moeder.
Ik heb na een aantal jaar evenementen bezoeken wel gemerkt dat de meeste elk jaar wel hetzelfde zijn. Inclusief dezelfde handelaren op dezelfde plekken, zelfde clubs met dezelfde modellen op dezelfde plekken...quote:Op zondag 9 september 2018 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer, het klinkt op zich wel leuk.
quote:Op zondag 9 september 2018 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je toch beter Samzz een ochtendwipje kunnen geven
Ik zweef vandaag tussen blij en niet zo blijquote:
Nou ja, op de een kun je nog de elektrische mepper loslaten.quote:Op zondag 9 september 2018 16:34 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, weer zo'n stomme vlieg binnen. Kan je beter een baby op bezoek hebben.
Die baby kun je eruit gooien als je t zat bent.quote:Op zondag 9 september 2018 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, op de een kun je nog de elektrische mepper loslaten.
Oooooooohw.quote:Op zondag 9 september 2018 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee bedoel alsof jij op mij zit te wachten
nou het is haar kind niet dus boeit niet tochquote:Op zondag 9 september 2018 16:37 schreef Samzz het volgende:
Behalve als je MCH heet. Want dan heb je ruzie met je vriendin als je dat doet.
quote:Op zondag 9 september 2018 16:32 schreef ArischeAlex het volgende:
SEX / Ladies: wanneer wisten jullie dat jullie bil geil is?
quote:Op zondag 9 september 2018 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
Kan inmiddels niet meer bijhouden hoe vaak fax het heeft verpest bij samzz.
Ik hoop wel dat mijn kinderen minimaal de uni halenquote:Op zondag 9 september 2018 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Wat maakt het nu uit of zijn eye candy kroost op de wereld heeft gezet of niet.
Daar woont Samzz nietquote:Op zondag 9 september 2018 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat die marinierskazerne er komt.
Ik ookquote:Op zondag 9 september 2018 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat die marinierskazerne er komt.
Mij maakt het niet uit eigenlijk.quote:Op zondag 9 september 2018 16:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mijn kinderen minimaal de uni halen
Waarom? Timmermannen en stratenmakers zijn veel nuttiger dan de zoveelste filosoof.quote:Op zondag 9 september 2018 16:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn kinderen een gelukkig leven zullen hebbenquote:Op zondag 9 september 2018 16:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon een tevreden leven.quote:Op zondag 9 september 2018 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn kinderen een gelukkig leven zullen hebben
En natuurlijk dat ze dan een zinnige studie uitkiezen zoals econometrie, pretstudenten genoeg inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2018 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Timmermannen en stratenmakers zijn veel nuttiger dan de zoveelste filosoof.
Veel oefenenquote:Op zondag 9 september 2018 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon een tevreden leven.
Maar goed, moet ze eerst nog maar eens zien te produceren.
Ze gewoon van jongs af aan klaarstomen voor wat jij graag ziet.quote:Op zondag 9 september 2018 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
En natuurlijk dat ze dan een zinnige studie uitkiezen zoals econometrie, pretstudenten genoeg inderdaad.
Daar heb ik echt de perfecte jurk voor.quote:Op zondag 9 september 2018 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon opwachten als ze terugkomen van een paar maanden op zee.
En goed hard voor ze zijn, anders worden het van die sneeuwvlokjes.quote:Op zondag 9 september 2018 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze gewoon van jongs af aan klaarstomen voor wat jij graag ziet.
Maar waarom?quote:Op zondag 9 september 2018 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
En natuurlijk dat ze dan een zinnige studie uitkiezen zoals econometrie, pretstudenten genoeg inderdaad.
Ik weet niet waarom jullie gelijk weer zo hatelijk reageren maar je kunt toch begeleiden in zijn of haar keuzeproces, als ze dan willen kiezen tussen filosofie of iets wat geld opbrengt dan zou ik ze dat wel vertellenquote:Op zondag 9 september 2018 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze gewoon van jongs af aan klaarstomen voor wat jij graag ziet.
Het is meer dat je ze op de uni wil. Wat is er mis met een lager niveau? Die zijn niet meteen nutteloos of zo.quote:Op zondag 9 september 2018 16:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jullie gelijk weer zo hatelijk reageren maar je kunt toch begeleiden in zijn of haar keuzeproces, als ze dan willen kiezen tussen filosofie of iets wat geld opbrengt dan zou ik ze dat wel vertellen
Na die paar maanden kijken ze dan echt niet meer naar die jurk hoorquote:Op zondag 9 september 2018 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik echt de perfecte jurk voor.
Heus wel. Geloof mij maarquote:Op zondag 9 september 2018 16:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Na die paar maanden kijken ze dan echt niet meer naar die jurk hoor
Ik weet niet in hoeverre je daar echt in kan sturen. Mijn broer had een opleiding afgerond en besloot op dat moment dat hij die 4 jaar niet zijn hart gevolgd had en daar niet in verder wilde. Dat vonden mijn ouders op dat moment ook niet zo handig.quote:Op zondag 9 september 2018 16:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jullie gelijk weer zo hatelijk reageren maar je kunt toch begeleiden in zijn of haar keuzeproces, als ze dan willen kiezen tussen filosofie of iets wat geld opbrengt dan zou ik ze dat wel vertellen
wat is jouw hoogst afgeronde opleiding eigenlijk?quote:Op zondag 9 september 2018 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer dat je ze op de uni wil. Wat is er mis met een lager niveau? Die zijn niet meteen nutteloos of zo.
Ja dat zeg ik, dat voelt nogal nutteloos.quote:Op zondag 9 september 2018 16:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Met die jurk waar iedereen van gaat steigeren
HBO en WO bachelor. Nou ja, die laatste niet afgemaaktquote:Op zondag 9 september 2018 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
wat is jouw hoogst afgeronde opleiding eigenlijk?
als je kids 17/18 zijn kun je ze nog wat meer sturen dan als ze alweer 5,6,7 jaar verder zijn.quote:Op zondag 9 september 2018 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je daar echt in kan sturen. Mijn broer had een opleiding afgerond en besloot op dat moment dat hij die 4 jaar niet zijn hart gevolgd had en daar niet in verder wilde. Dat vonden mijn ouders op dat moment ook niet zo handig.
Ik heb niet per se een voorkeur voor militairen.quote:
Klopt. Ze volledig vrij laten is ook weer zoiets, dan krijgen ze ook nooit weerstand in hun keuzes.quote:Op zondag 9 september 2018 16:59 schreef MCH het volgende:
[..]
als je kids 17/18 kun je ze nog wat meer sturen dan als ze alweer 5,6,7 jaar verder zijn.
Wel beetje hooggeleid dus, ik had achter jou ook geen mboniveau gezocht eerlijk gezegdquote:Op zondag 9 september 2018 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
HBO en WO bachelor. Nou ja, die laatste niet afgemaakt. Dus die telt niet.
Hier in de straat komt regelmatig een een Duitse vrouw met 5(!!!) PhD's op vakantie, maar ze doet er helemaal niks mee en heeft een dierenasiel opgestart. En ze is zielsgelukkig.quote:Op zondag 9 september 2018 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je daar echt in kan sturen. Mijn broer had een opleiding afgerond en besloot op dat moment dat hij die 4 jaar niet zijn hart gevolgd had en daar niet in verder wilde. Dat vonden mijn ouders op dat moment ook niet zo handig.
Er is een verschil tussen adviseren en pushen.quote:Op zondag 9 september 2018 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt. Ze volledig vrij laten is ook weer zoiets, dan krijgen ze ook nooit weerstand in hun keuzes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |