abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:10:18 #276
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182269096
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:51 schreef Aloulu het volgende:
Zin in Khabib vs McGregor. Twee hele andere stijlen. Erg benieuwd hoe het uitpakt. Overall is McGregor wel beter, maar de worstel skills van Khabib zijn meesterlijk. Ben benieuwd hoe Khabib het vooral wil aanpakken. McGregor bokst hem er wel uit en heeft langere reach dus is wel duidelijk wat zijn strategie zal zijn.
Waar is dit op gebaseerd? Khabib is in mijn inziens een veel betere MMA'er. Hij kan met je staan, met je clinchen en is supersterk op de grond. Het staat niet voor niks voor mix martial arts. Waar Conor het enkel moet hebben van zijn stevige (boks) stoten. Als je nog nooit een ronde hebt verloren en nog steeds ongeslagen bent en dat je dan nog steeds wordt onderschat... Ik hoop echt dat Khabib die Conor de tering in slaat terwijl die met hem aan het praten is.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182269154
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja? GSP had drie jaar niet gevochten en nog nooit op middleweight.

Penn was 0-1-1 in titelgevechten toen hij een titelgevecht in een hogere gewichtsklasse kreeg.

Nick Diaz had de interim titel van Condit verloren en kreeg direct daarna een titelgevecht tegen GSP.

Holly Holm had twee gevechten verloren op 135 (eerst de titel aan Tate, toen verloren van Bullet) en kreeg een titelgevecht op 145.

Dat zijn de voorbeelden die direct naar boven komen. Er zullen vast nog talloze anderen zijn. Dit is niet nieuw voor de UFC. Daarnaast heeft Lesnar technisch gezien gewonnen van Hunt, voordat dit een No contest werd.
Dan heeft hij technisch gezien helemaal niet gewonnen. Nou niet flauw gaan doen dat hij x minuten lang de winnaar was, dopinggeval vond plaats voor het gevecht.

Maar inderdaad is dit al vaak gebeurd. Vanuit sportief oogpunt belachelijk (behalve in het geval van GSP imo), vanuit commercieel oogpunt begrijpelijk.
pi_182269273
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Waar is dit op gebaseerd? Khabib is in mijn inziens een veel betere MMA'er. Hij kan met je staan, met je clinchen en is supersterk op de grond. Het staat niet voor niks voor mix martial arts. Waar Conor het enkel moet hebben van zijn stevige (boks) stoten. Als je nog nooit een ronde hebt verloren en nog steeds ongeslagen bent en dat je dan nog steeds wordt onderschat... Ik hoop echt dat Khabib die Conor de tering in slaat terwijl die met hem aan het praten is.
We gaan het zien. Twijfels bij Khabib zijn er toch ook, met name dat hij nog niet tegen een absolute topper heeft gevochten. Johnson en Barboza zitten daar net onder wat mij betreft.

Overigens overdrijf je schromelijk in die vergelijking. Ze hebben beiden een absolute specialiteit: Khabib kan op ongekend niveau worstelen, op overige gebieden is hij gewoon goed. Conor heeft topniveau striking, en is op andere gebieden ook gewoon goed. Met bepaalde ranges natuurlijk, wellicht is Khabib's striking iets beter dan Conor's worstelen, Conor's kicks zijn dan weer beter dan die van Khabib, etc.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:22:58 #279
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_182269280
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dan heeft hij technisch gezien helemaal niet gewonnen. Nou niet flauw gaan doen dat hij x minuten lang de winnaar was, dopinggeval vond plaats voor het gevecht.
Helemaal mee eens. Alleen beschouwt de UFC dit wel als een win, en mag je er vanuit gaan dat ze dit gevecht in hun promotie gebruiken.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:19:45 #281
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182270184
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

We gaan het zien. Twijfels bij Khabib zijn er toch ook, met name dat hij nog niet tegen een absolute topper heeft gevochten. Johnson en Barboza zitten daar net onder wat mij betreft.

Overigens overdrijf je schromelijk in die vergelijking. Ze hebben beiden een absolute specialiteit: Khabib kan op ongekend niveau worstelen, op overige gebieden is hij gewoon goed. Conor heeft topniveau striking, en is op andere gebieden ook gewoon goed. Met bepaalde ranges natuurlijk, wellicht is Khabib's striking iets beter dan Conor's worstelen, Conor's kicks zijn dan weer beter dan die van Khabib, etc.
Ik overdrijf helemaal niet, en geef ook duidelijk aan dat beide hun eigen specialiteiten hebben. Alleen is Conor veel beperkter in het beschikken van een brede arsenaal aan vechtsporten. Conor kan niet worstelen, heeft niet of nauwelijks een jiu jutsi achtergrond, zijn td defence is ook niet echt indrukwekkend. Maar zijn fans daarentegen proberen Khabib als een prutser neer te zetten. En dan heb je weinig van MMA begrepen. Overigens vergeet je in dat rijtje Dos Anjos.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182270368
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

We gaan het zien. Twijfels bij Khabib zijn er toch ook, met name dat hij nog niet tegen een absolute topper heeft gevochten. Johnson en Barboza zitten daar net onder wat mij betreft.

Overigens overdrijf je schromelijk in die vergelijking. Ze hebben beiden een absolute specialiteit: Khabib kan op ongekend niveau worstelen, op overige gebieden is hij gewoon goed. Conor heeft topniveau striking, en is op andere gebieden ook gewoon goed. Met bepaalde ranges natuurlijk, wellicht is Khabib's striking iets beter dan Conor's worstelen, Conor's kicks zijn dan weer beter dan die van Khabib, etc.
Zijn winst op RDA, die later kampioen werd, was wel een absolute topper?
pi_182270613
Ja ik twijfelde wel over RDA. In die tijd nog geen topper, ze stonden nota bene op de prelims, maar uiteindelijk wel inderdaad.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:58:36 #284
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182270782
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_182270814
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik overdrijf helemaal niet, en geef ook duidelijk aan dat beide hun eigen specialiteiten hebben. Alleen is Conor veel beperkter in het beschikken van een brede arsenaal aan vechtsporten. Conor kan niet worstelen, heeft niet of nauwelijks een jiu jutsi achtergrond, zijn td defence is ook niet echt indrukwekkend. Maar zijn fans daarentegen proberen Khabib als een prutser neer te zetten. En dan heb je weinig van MMA begrepen. Overigens vergeet je in dat rijtje Dos Anjos.
Fans overdijven vaak schromelijk inderdaad. Maar compleet arsenaal, tja, zo veel verschil zie ik niet. Conor compleet in de stand-up, Khabib niet, Khabib compleet op de grond, Conor niet. Het is daarom ook niet zo relevant, denk dat iedereen wel denkt dat Conor het staand wint en Khabib op de grond. Onbekende is hoe Khabib Conor's stoten verteert, of Conor het naar het einde van de ronde weet te brengen als ze eenmaal op de grond liggen, en hoeveel rondes voornamelijk op de grond plaatsvinden en hoeveel staand.

Overigens is MMA ook niet een zo compleet mogelijk arsenaal hebben, MMA is het maximaal uitbuiten van jouw arsenaal en neutraliseren van andermans arsenaal. Als je telkens doet met een jab op iemands neus, prima. Telkens met een submission, ook prima.
pi_182271007
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Waar is dit op gebaseerd? Khabib is in mijn inziens een veel betere MMA'er. Hij kan met je staan, met je clinchen en is supersterk op de grond. Het staat niet voor niks voor mix martial arts. Waar Conor het enkel moet hebben van zijn stevige (boks) stoten. Als je nog nooit een ronde hebt verloren en nog steeds ongeslagen bent en dat je dan nog steeds wordt onderschat... Ik hoop echt dat Khabib die Conor de tering in slaat terwijl die met hem aan het praten is.
Die partij tegen Tibau had Khabib gewoon 3 rondes verloren. Hij heeft niet een takedown kunnen landen die fight.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:52:14 #287
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_182271549
Moose ongenadig hard, ik voel de shockwave nog door MMA land gaan
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:05:23 #288
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_182271774
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Waar is dit op gebaseerd? Khabib is in mijn inziens een veel betere MMA'er. Hij kan met je staan, met je clinchen en is supersterk op de grond. Het staat niet voor niks voor mix martial arts. Waar Conor het enkel moet hebben van zijn stevige (boks) stoten. Als je nog nooit een ronde hebt verloren en nog steeds ongeslagen bent en dat je dan nog steeds wordt onderschat... Ik hoop echt dat Khabib die Conor de tering in slaat terwijl die met hem aan het praten is.
"Hij kan met je staan"... "kan", daar heb je het ook zo'n beetje mee gezegd. Zijn stand-up is niet heel bijzonder, sterker nog, er zijn er genoeg te noemen in de divisie die een betere stand-up hebben. Khabib is minstens zo eenzijdig als Conor en moet het van het worstelen/ground and pound hebben. Kan z'n gevechten lang niet allemaal afmaken en dus decisions. Zijn pressure is gewoon zo sterk dat hij die decisions er tegen veel tegenstanders uit kan trekken - door precies dat te doen.

Dus zo heel erg "mixed" zijn z'n martial arts technieken ook weer niet :+ . Conor moet het overigens niet alleen van zijn stoten hebben, ook erg sterke trappen en vooral zijn movement is van bijzonder niveau. Hét voorbeeld van een MMA'er die zowel groundgame als stand-up beheerst is imo GSP.

Ben erg benieuwd za/zo en hoop niet dat Khabib makkelijk/snel zijn takedowns krijgt. Geen zin in 25 minuten wrestlehumping :') . Maargoed, dat is persoonlijk uiteraard. Ben meer een liefhebber van Conor's stijl, maar kan goede jiu jitsu, waarbij echt voor een sub wordt gegaan ook enorm waarderen... dat constante worstelen though..
pi_182272073
Zo, ik ben weer bijgekeken, moest inhalen.

Rory, just bleed!!



Moose _O_ Lekkere jabs zeg, bam bam B-)
pi_182272097
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dan heeft hij technisch gezien helemaal niet gewonnen. Nou niet flauw gaan doen dat hij x minuten lang de winnaar was..
Aan die gedachtengang heeft Chael Sonnen zichzelf ook lang vastgehouden om zichzelf te troosten.
pi_182272208
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
https://www.owenscott.co.(...)-you-pinstripe-suit/

£795,- voor McGregor’s Fuck You-suit. Ben serieus aan het overwegen er eentje te bestellen.
Doe maar niet
pi_182272215
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:05 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

"Hij kan met je staan"... "kan", daar heb je het ook zo'n beetje mee gezegd. Zijn stand-up is niet heel bijzonder, sterker nog, er zijn er genoeg te noemen in de divisie die een betere stand-up hebben. Khabib is minstens zo eenzijdig als Conor en moet het van het worstelen/ground and pound hebben. Kan z'n gevechten lang niet allemaal afmaken en dus decisions. Zijn pressure is gewoon zo sterk dat hij die decisions er tegen veel tegenstanders uit kan trekken - door precies dat te doen.

Dus zo heel erg "mixed" zijn z'n martial arts technieken ook weer niet :+ . Conor moet het overigens niet alleen van zijn stoten hebben, ook erg sterke trappen en vooral zijn movement is van bijzonder niveau. Hét voorbeeld van een MMA'er die zowel groundgame als stand-up beheerst is imo GSP.

Ben erg benieuwd za/zo en hoop niet dat Khabib makkelijk/snel zijn takedowns krijgt. Geen zin in 25 minuten wrestlehumping :') . Maargoed, dat is persoonlijk uiteraard. Ben meer een liefhebber van Conor's stijl, maar kan goede jiu jitsu, waarbij echt voor een sub wordt gegaan ook enorm waarderen... dat constante worstelen though..
Eens. Khabib komt niet eens in de top 10 met zijn standup. En ik vraag me af hoe technisch zijn wrestling is.. kan ik niet goed genoeg over oordelen, maar het ziet er vaak "goed-genoeg" uit, maar dat zijn pressure gewoon superb is waardoor hij constant in posities blijft dat zijn techniek niet super hoeft te zijn.

Beetje als iemand met super reflexen (Roy Jones Jr) of brute kracht (Tyson), waardoor ze er mee wegkomen. En Mcgregor is een goede tegenstander (als het naar de grond gaat) om ermee weg te komen en te slagen. Want Conor is een pressure fighter, net als BJ Penn vroeger.. Als het niet op hun manier gaat, dan verliezen ze.. het zijn geen come from behind fighters.
pi_182272526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:28 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Eens. Khabib komt niet eens in de top 10 met zijn standup. En ik vraag me af hoe technisch zijn wrestling is.. kan ik niet goed genoeg over oordelen, maar het ziet er vaak "goed-genoeg" uit, maar dat zijn pressure gewoon superb is waardoor hij constant in posities blijft dat zijn techniek niet super hoeft te zijn.

Beetje als iemand met super reflexen (Roy Jones Jr) of brute kracht (Tyson), waardoor ze er mee wegkomen. En Mcgregor is een goede tegenstander (als het naar de grond gaat) om ermee weg te komen en te slagen. Want Conor is een pressure fighter, net als BJ Penn vroeger.. Als het niet op hun manier gaat, dan verliezen ze.. het zijn geen come from behind fighters.
Wel tegen Mendes en Diaz 2.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:05:01 #294
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_182272850
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:28 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Eens. Khabib komt niet eens in de top 10 met zijn standup. En ik vraag me af hoe technisch zijn wrestling is.. kan ik niet goed genoeg over oordelen, maar het ziet er vaak "goed-genoeg" uit, maar dat zijn pressure gewoon superb is waardoor hij constant in posities blijft dat zijn techniek niet super hoeft te zijn.

Beetje als iemand met super reflexen (Roy Jones Jr) of brute kracht (Tyson), waardoor ze er mee wegkomen. En Mcgregor is een goede tegenstander (als het naar de grond gaat) om ermee weg te komen en te slagen. Want Conor is een pressure fighter, net als BJ Penn vroeger.. Als het niet op hun manier gaat, dan verliezen ze.. het zijn geen come from behind fighters.
Hmm ik volg je tot op zekere hoogte, maar niet helemaal voor bijv. Tyson. Zijn snelheid en head-movement waren wel echt bizar. Tyson was echt een machine. Explosief, snel, bewegelijk, echt one-of-a-kind:



Verder moet het idd op Conor's manier gaan. Maar wat Conor speciaal en zo gevaarlijk maakt, is zijn movement imo. Waar andere tegenstanders van Khabib vrij lineair (naar achter) bewogen, is Conor véél bewegelijker en kan zelfs in z'n achteruit shots uitkiezen. Dat is echt een wereld van verschil. Balans, footwork, movement, precisie, timing... hopelijk komt het zaterdag allemaal samen *) ...

Enige waar ik mij wel zorgen over maak is zijn cardio. Stel je voor, takedown in de eerste minuut, 5 minuten Khabib op je rug.. dan blijft er van die movement weinig meer over als je he-le-maal buiten adem bent. :{
pi_182272907
23:30


23:00


1:00


[ Bericht 27% gewijzigd door Nober op 02-10-2018 14:22:16 ]
pi_182273396
Mocht Khabib uitvallen is de tegenstander van Conor wel in het voordeel. Zoals Ferguson al zegt in de embedded; hij heeft zich ook gewoon (enigszins) voorbereid op Conor. Zal andersom niet het geval zijn. Zou hem dan ook als favoriet zien tegen Conor - ervan uitgaande dat hij fysiek op zijn oude niveau is.

Denk niet dat Khabib uitvalt, maar een zekerheidje is het niet.
pi_182273550
Bellator 206 fight night weights: How much of an advantage did Gegard Mousasi have?

Main card
Gegard Mousasi (184.4 to 200 = 8%) def. Rory MacDonald (184.9 to 189.4 = 2.3%)
Quinton Jackson (254.4 to 259.4 = 1.9%) def. Wanderlei Silva (226.9 to 226.4 = -0.2%)
Douglas Lima (170 to 192.6 = 12.6%) def. Andrey Koreshkov (169.3 to 185.5 = 8.5%)
Aaron Pico (145.7 to 159.8 = 9.5%) def. Leandro Higo (145.1 to 162 = 11%)
Keri Melendez (116 to 123.8 = 6.7%) def. Dakota Zimmerman (115.6 to 127.8 = 10.2%)
Gaston Bolanos (145.2 to 161.2 = 10.4%) def. Ysidro Gutierrez (145.3 to 164 = 12.3%)

https://www.mmafighting.c(...)-gegard-mousasi-have
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:59:15 #298
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_182277994
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:27 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Doe maar niet
Nee, ben uiteindelijk voor een Boss voor de helft van het geld gegaan.
pi_182280950
Shevchenko - Eubanks (wie?) Main Event voor UFC 230 _O-
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:12:18 #300
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_182282437
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')