quote:
Aparte fetisj.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geen stringinlegkruisje in je boxer plakken
Hoe doe jij het dan? Met je grote bakkesquote:Op zaterdag 8 september 2018 16:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Te dom zijn om te plassen..
Ik doe de helikopter.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan? Met je grote bakkes
Alleen realistische antwoorden.quote:
Ik ben nog niet eens 30quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:48 schreef Chewie het volgende:
Zijn ouderdomsverschijnselen, gewoon geduld hebben op de wc
Ik vind het niet realistisch dat een stel vreemden op een forum jou moet leren pissen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Alleen realistische antwoorden.
En inb4 dat plaatje met 100 verschillende pisstanden die we allemaal al kennen.
Jij druppelt ook gewoon na.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik vind het niet realistisch dat een stel vreemden op een forum jou moet leren pissen.
Voelt lekker. Ook lekker warm in de winter. Want je weet: Hoe strenger de vorst, des te kleiner de worst.quote:
Volgens mij proberen jullie mij zowaar een oor aan te naaien en is er helemaal niks mis met mijn lichaam en/of gezondheid en ben ik in topconditie!quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja sommige mensen takelen nu eenmaal wat sneller af
Je hebt gewoon een druiper.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:58 schreef SuperNeger het volgende:
Jullie hebben het ook allemaal. Dat weet ik echt wel.
nietquote:Op zaterdag 8 september 2018 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een druiper.
Bij mij begon het pas na mijn 35equote:Op zaterdag 8 september 2018 16:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Volgens mij proberen jullie mij zowaar een oor aan te naaien en is er helemaal niks mis met mijn lichaam en/of gezondheid en ben ik in topconditie!
begon wat? Je doet nu net alsof ik iets heb. Dit is gewoon normaal hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij mij begon het pas na mijn 35e
Hmmmmmquote:Op zaterdag 8 september 2018 17:21 schreef JanCees het volgende:
ik heb het alleen als ik zittend pis
Papiertje tegen je leuter en dan de helikopterquote:Op zaterdag 8 september 2018 16:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Alleen realistische antwoorden.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 18:32 schreef Oblomov12345 het volgende:
Daarom moet je na het plassen ook je voorhuid een paar keer op en neerhalen terwijl je er een wc-papiertje er tegenaan houdt.
De oplossing.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:37 schreef SuperNeger het volgende:
Waarom is dat altijd zo?Ik ben godverdomme nog veel te jong om incontinent te raken. Nu hoor ik jullie al denken hahaha die superneger pist in z'n broek. Maar ik weet zeker dat jullie dat ook allemaal hebben. En ook al hou je er even een wc papiertje tegenaan als een wijf, je doet een paar stappen en je krijgt het alsnog.
Ben ik gewoon te gehaast?
ja maar jij bent 20 ofzo. Komt nog wel knul.quote:Op zondag 9 september 2018 18:47 schreef eRKa het volgende:
Nooit last van, zowel met zittend als staand plassen. Gewoon goed laten uitlekken en afvegen met papier.
Wtf.quote:Op maandag 10 september 2018 14:12 schreef zarGon het volgende:
Beetje zoals die ranzige threads op Reddit waaruit blijkt dat er ook mannen zijn die hun reet niet afvegen..
.
.
quote:Op maandag 10 september 2018 14:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je de 'poepmes' al?
https://www.reddit.com/r/(...)_i_learned_that_not/..
Als je dit al goor vindt... zwaar leven heb je dan.quote:Op maandag 10 september 2018 14:09 schreef Myrr het volgende:
Kan je je lul niet gewoon leeg knijpen ofzo. Goor dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |