quote:
Aparte fetisj.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geen stringinlegkruisje in je boxer plakken
Hoe doe jij het dan? Met je grote bakkesquote:Op zaterdag 8 september 2018 16:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Te dom zijn om te plassen..
Ik doe de helikopter.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan? Met je grote bakkes
Alleen realistische antwoorden.quote:
Ik ben nog niet eens 30quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:48 schreef Chewie het volgende:
Zijn ouderdomsverschijnselen, gewoon geduld hebben op de wc
Ik vind het niet realistisch dat een stel vreemden op een forum jou moet leren pissen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Alleen realistische antwoorden.
En inb4 dat plaatje met 100 verschillende pisstanden die we allemaal al kennen.
Jij druppelt ook gewoon na.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik vind het niet realistisch dat een stel vreemden op een forum jou moet leren pissen.
Voelt lekker. Ook lekker warm in de winter. Want je weet: Hoe strenger de vorst, des te kleiner de worst.quote:
Volgens mij proberen jullie mij zowaar een oor aan te naaien en is er helemaal niks mis met mijn lichaam en/of gezondheid en ben ik in topconditie!quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja sommige mensen takelen nu eenmaal wat sneller af
Je hebt gewoon een druiper.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:58 schreef SuperNeger het volgende:
Jullie hebben het ook allemaal. Dat weet ik echt wel.
nietquote:Op zaterdag 8 september 2018 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een druiper.
Bij mij begon het pas na mijn 35equote:Op zaterdag 8 september 2018 16:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Volgens mij proberen jullie mij zowaar een oor aan te naaien en is er helemaal niks mis met mijn lichaam en/of gezondheid en ben ik in topconditie!
begon wat? Je doet nu net alsof ik iets heb. Dit is gewoon normaal hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij mij begon het pas na mijn 35e
Hmmmmmquote:Op zaterdag 8 september 2018 17:21 schreef JanCees het volgende:
ik heb het alleen als ik zittend pis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |