Of een vrouw die aan het bootcampen isquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In zo'n bos is het altijd opletten want je zou er zo een type als Jos B. tegen het lijf kunnen lopen.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een Ex van mij stikte een keer zowat in een biefstukdie heb ik met heimlich gered, sindsdien snij ik ienieminie stukjes
Helaas niet gezien.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of een vrouw die naakt aan het bootcampen is
Ik denk daar nooit aanquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In zo'n bos is het altijd opletten want je zou er zo een type als Jos B. tegen het lijf kunnen lopen.
Het was overdag, dan valt het wel mee hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk daar nooit aan![]()
Voortaan mijn taser meenemen dan maar.
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een Ex van mij stikte een keer zowat in een biefstukdie heb ik met heimlich gered, sindsdien snij ik ienieminie stukjes
Nou ik heb het ook wel is met een vriend gehad, met een visgraatquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stikken in je eten lijkt me heftig, en overkomt je volgens mij alleen wanneer je heel gulzig bent.
Op het verkeerde moment inademen. Mijn zus had een mentos in d'r mond gedaan en moest hoesten. Ze ademde in en dat ding ging mee en bleef steken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stikken in je eten lijkt me heftig, en overkomt je volgens mij alleen wanneer je heel gulzig bent.
Ja dat het ongemerkt naar binnen glijd, zo ging het met die biefstuk ook maar je schrikt je echt de pleuris, ik weet nu ook hoe je als single jezelf kan reddenquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment inademen. Mijn zus had een mentos in d'r mond gedaan en moest hoesten. Ze ademde in en dat ding ging mee en bleef steken.
OK, visgraten en botjes uitgezonderd, dat zijn linke dingen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb het ook wel is met een vriend gehad, met een visgraat
Oh ja? Hoe doe je dat dan met een stoelleuning? Ik ben er ook wel bang voor dat zoiets gebeurt. Of dat ik van de trap af kuckel en m'n nek breek of zo. Ben me nu wel veel bewuster van bepaalde dingen terwijl ik dat voorheen helemaal niet had.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat het ongemerkt naar binnen glijd, zo ging het met die biefstuk ook maar je schrikt je echt de pleuris, ik weet nu ook hoe je als single jezelf kan reddenmet een stoelleuning
Ik heb afgeleerd mij te ergeren aan alle dingen die voor de deur gebeuren.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja hoor grond verplaatsen met een bladblazer gemeentelekker voor de rust in de buurt
Ja de stoelleuning onder je rib en dan naar je toe rossen, staat op youtube ookquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja? Hoe doe je dat dan met een stoelleuning? Ik ben er ook wel bang voor dat zoiets gebeurt. Of dat ik van de trap af kuckel en m'n nek breek of zo. Ben me nu wel veel bewuster van bepaalde dingen terwijl ik dat voorheen helemaal niet had.
Je kunt niet meer doen dan voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja? Hoe doe je dat dan met een stoelleuning? Ik ben er ook wel bang voor dat zoiets gebeurt. Of dat ik van de trap af kuckel en m'n nek breek of zo. Ben me nu wel veel bewuster van bepaalde dingen terwijl ik dat voorheen helemaal niet had.
Ik was nooit zo voorzichtig en stond er ook niet zo bij stil. Pas toen de buurman een keer aangaf dat ie zijn hart vasthield en me in de gaten hield toen ik met die bomen in de tuin bezig was, toen besefte ik pas dat er iets kan gebeuren en dat er niemand is die dat dan weet of die kan helpen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt niet meer doen dan voorzichtig zijn.
Niet op sokken de trap aflopen en zo, je eten goed kauwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |