Ik gun het jequote:
Verstandig, volgens mij snaken rupsen niet echt lekker, heb ze overigens nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:32 schreef Prisha het volgende:
Ik merk dat ik toch met wat onzekerheid en voorzichtigheid mijn druiven aan het eten ben nu
Wordt ie rare, medium of well done?quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb vanochtend alvast een biefstukje uit de dv gelegd voor vanavond.
Medium, van binnen roze en dus niet rauw en rood.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wordt ie rare, medium of well done?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Medium, van binnen roze en dus niet rauw en rood.
Lapje van 2 cm dik, exact 2 min aan elke kant bakken en dan even laten rusten in alufolie.
Hij was zo klein, ik zou dat nooit geproefd hebben. Maar ik hem gisteren gezien heb en nu het idee in mijn hoofd zit....brrrr.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig, volgens mij snaken rupsen niet echt lekker, heb ze overigens nooit geprobeerd.
Die bovenste is echt rauw gewoon, kun je dat wel eten?quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is te rauw voor mij.![]()
[ afbeelding ]
En deze is mooi roze.
Kan je eten, maar ik vind de structuur dan niet lekker, heb liever roze, als je hem goed (5 min) laat rusten in alufolie bereik je dat resultaat omdat ie dan nog even na kan garen en dan wordt het rode mooi roze.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die bovenste is echt rauw gewoon, kun je dat wel eten?
beetje glibberig dan qua structuur..bah bah. Dat tweede plaatje lijkt mij ook veel lekkerder.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je eten, maar ik vind de structuur dan niet lekker, heb liever roze, als je hem goed (5 min) laat rusten in alufolie bereik je dat resultaat omdat ie dan nog even na kan garen en dan wordt het rode roze.
Hij moet in principe roze zijn, een biefstuk helemaal doorbakken is zonde van het vlees vind ik, dan wordt ie ook taaier, en te rauw, is gewoon te rauw.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
beetje glibberig dan qua structuur..bah bah. Dat tweede plaatje lijkt mij ook veel lekkerder.
Een biefstuk hoort niet droog te zijn, dat wordt ie pas wanneer ie te lang gebakken is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:49 schreef Prisha het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit biefstuk. Of zelden. Maak het zelf niet. Vind het wel lekker![]()
Taai is vreselijk. Droog ook.
een wat heb je gegetenquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gisteren een Scaloppa alla Leonardo da Vinci gegeten, die was erg lekker, vond alleen wat erbij zat minder, heb al eens betere frites en lekkerder salade gehad, maar al met al was het goed te doen, vlees was heerlijk met een roomsaus met uien en champignons.
Mijn hele bord was leeg.quote:
die heb ik dus wel eens gehad. Kreeg het lastig weg moet ik zeggen. Uit beleefdheid doorgegeten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een biefstuk hoort niet droog te zijn, dat wordt ie pas wanneer ie te lang gebakken is.
Daarom eet ik mijn biefstukje liefst thuis, ben in een restaurant altijd huiverig om dat te bestellen, speel liever op zeker.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
die heb ik dus wel eens gehad. Kreeg het lastig weg moet ik zeggen. Uit beleefdheid doorgegeten.
Al helemaal herfstquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom eet ik mijn biefstukje liefst thuis, ben in een restaurant altijd huiverig om dat te bestellen, speel liever op zeker.
We waren in Übach-Palenberg.
[ afbeelding ]
Het eten was de afsluiting na een boswandelingetje.
Een Ex van mij stikte een keer zowat in een biefstukquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
die heb ik dus wel eens gehad. Kreeg het lastig weg moet ik zeggen. Uit beleefdheid doorgegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |