Geen competitievoetbal, dus ik ga maar depressief in bed liggen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je plannen voor het weekend?
Oh god dat is niet best Sked.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen competitievoetbal, dus ik ga maar depressief in bed liggen.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders kun je nog naar je andere account gaan
Gaskamers 2.0 ja?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Nu begrijp ik in ieder geval waarom ze de term Joden als geuzennaam hebben in Amsterdam, jezus, dat was niet best in de trein
Effe kiekenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]Wow. Dat gemiddelde is ook wel flink omlaag gegaan daar ja.
Weet niet in hoeverre dit als antisemitisch wordt gezienquote:
Ik kan niets garanderen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god dat is niet best Sked.Beter check je wel in op FOK! zo nu en dan.
Dat is wel zo. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan niets garanderen.
Dit soort weekenden zijn goed om ook eens buiten te komen.
Ik heb er aan gedacht, mag ik nu printen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
Wilt u eerst aan het milieu denken voordat u dit topic uitprint?
Oké wel met picsquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.Vorig weekend was prachtig strand weer
[..]
Ik heb er aan gedacht, mag ik nu printen?
Ruilen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op de huidige stand
20 graden ofzo dit weekend? Veel te koud.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.Vorig weekend was prachtig strand weer
Oké oké, nog eisen stellen ook.quote:
Dan doet niemand meer lief tegen mij denk ik.quote:
Waar maak je fotos van?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:55 schreef I. het volgende:
Als het dit weekend mooi weer wordt, ga ik eens even een dagje Eernewoude doen. Weer even wat fotootjes schieten.
Niemand kent die naam meer joh (dat blijkt welquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan doet niemand meer lief tegen mij denk ik.
Waar ligt Eernewoude. En ben te lui voor Google Mapsquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:55 schreef I. het volgende:
Als het dit weekend mooi weer wordt, ga ik eens even een dagje Eernewoude doen. Weer even wat fotootjes schieten.
Gezelligquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:55 schreef Sked het volgende:
[..]
20 graden ofzo dit weekend? Veel te koud.
Ben zaterdag in ieder geval bij m'n moeder.
Ik zag net een topic over een tooltje van je dat ophef veroorzaakte.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Niemand kent die naam meer joh (dat blijkt wel). Gewoon geslacht veranderen naar vrouw, Ronaldo UI, en gaan.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GezelligEn dus bij de honden. Ik zit zaterdag misschien niet ver Van je huidige woonplaats af.
Met wat vrienden drinken.quote:
Frieslandquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar ligt Eernewoude. En ben te lui voor Google Maps
Tof. Ook een blog enzo?quote:
Oh, die lijstjes?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag net een topic over een tooltje van je dat ophef veroorzaakte.
Ik wilde zeggen oh gezellig maar als je 't zelf gaat zitten emogiffen weet ik niet of dat het wel isquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met wat vrienden drinken.![]()
Die zie ik een keer per half jaar of zo en we gaan iedere keer naar een andere locatie
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:02 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, die lijstjes?Ach joh, mensen waren nog niks gewend toen.
Oh leuk leuk denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:00 schreef I. het volgende:
[..]
FrieslandTussen Heerenveen en Leeuwarden.
Nee joh, ik bewerk ze alleen een beetje na, en ram ze dan op flickr, meer niet.quote:
Het is wel heel erg gezelligquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen oh gezellig maar als je 't zelf gaat zitten emogiffen weet ik niet of dat het wel is
Flickr si toch ook soort van community?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef I. het volgende:
[..]
Nee joh, ik bewerk ze alleen een beetje na, en ram ze dan op flickr, meer niet.Ik maak het verder niet te moeilijk.
Oh, gelukkig. Gewoon met mate.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is wel heel erg gezelligIk emogifde voor namelijk vanwege het drinken
Dit gaat niet best.
Oh ja, die was ook wel van het creatieve,.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als goed is wel, dacht ik
Doet me ook aan JR denken
Ben jij zo creatief ja?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook wel van het creatieve,.
Kon daar altijd prima m'n slapeloze nachtjes mee doorkomen.
Doe er dan eentje friturenquote:
Was het zo vermoeiend of juist boeiend genoeg om er lange tijd te spenderen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook wel van het creatieve,.
Kon daar altijd prima m'n slapeloze nachtjes mee doorkomen.
quote:
Ik hoop het.quote:[..]
Oh leuk leuk denk ik
Photoshop kon ik wel aardig.quote:
Nee truequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Photoshop kon ik wel aardig.
Maar ik denk niet dat je zelf heel creatief hoeft te zijn om die kunstwerkjes te waarderen.
De tijd ging vliegen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het zo vermoeiend of juist boeiend genoeg om er lange tijd te spenderen?
Ik kan me de tool niet eens meer herinnerenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef I. het volgende:
[..]Het stelde echt niks voor, kreeg er wel een shitload DM's over, dat ze daar heel snel van afgehaald moesten worden.
[..]
Ik hoop het.Ben er één keertje eerder geweest, met een rondvaartboot, dat was wel geinig, maar het beperkt je een beetje.
Klopt, je hebt ook verschillende groepen waar je je foto's in kan dumpen zodat ze meer bekeken worden etc. En je kan ook comments plaatsen op foto's, dus wat dat betreft wel ja.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flickr si toch ook soort van community?
Man manquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Een pilote die al bijna tien jaar voor luchtvaartmaatschappij KLM werkt is op non-actief gesteld. De vrouw bleek helemaal niet in staat om een vliegtuig te vliegen, volgens AT5__
Jij stond er volgens mij ook gewoon in.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan me de tool niet eens meer herinnerenAls ik überhaupt toen postte.
Klinkt als giethoorn
Zeker. Vind dat eigenlijk toffer dan digital art. Gewoon wat traditionelerquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Vooral wat mensen nog gewoon met potlood en papier doen vind ik wel echt gaaf.
Je zou met vliegangst door dit soort berichten toch helemaal niet meer in een vliegtuig stappenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Man manPrima controle wel.
[..]
Jij stond er volgens mij ook gewoon in.En tuurlijk postte jij toen, het was in de UDOWU-tijd.
Dat, maar dan veel ruimer, want één groot meer.
Ik denk dat digital art ook wel wat makkelijker is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Vind dat eigenlijk toffer dan digital art. Gewoon wat traditioneler
Topquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Man manPrima controle wel.
[..]
Jij stond er volgens mij ook gewoon in.En tuurlijk postte jij toen, het was in de UDOWU-tijd.
Dat, maar dan veel ruimer, want één groot meer.
Jawel joh, het is tien jaar lang niet opgevallen, dus blijkbaar deed ze het toch prima.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou met vliegangst door dit soort berichten toch helemaal niet meer in een vliegtuig stappen
Zeer binnenkort. Zeer binnenkort. Gelukkig las ik niet Fok-it's berichtje dus kan ik nog enigszins gaan slapen.quote:
Zie je maar weer dat vrouwen heel goed kunnen fakenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:18 schreef I. het volgende:
[..]
Jawel joh, het is tien jaar lang niet opgevallen, dus blijkbaar deed ze het toch prima.
En anders heb je altijd nog Flixbusquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeer binnenkort. Zeer binnenkort. Gelukkig las ik niet Fok-it's berichtje dus kan ik nog enigszins gaan slapen.
Het wordt ook alsmaar erger.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeer binnenkort. Zeer binnenkort. Gelukkig las ik niet Fok-it's berichtje dus kan ik nog enigszins gaan slapen.
Dat bewaar je maar als ik weer terug ben oké?quote:
Met de bus. Ik ga nog liever ieder jaar naar Texel. Texelquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog Flixbus
https://bubblytraveler.com/2016/11/20/flixbus-review/
Dit zou je ook echt moeten lezenHoe verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je maar weer dat vrouwen heel goed kunnen faken
Schaapiesquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bewaar je maar als ik weer terug ben oké?
[..]
Met de bus. Ik ga nog liever ieder jaar naar Texel. Texel
[..]!!!
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je maar weer dat vrouwen heel goed kunnen faken
Oh, zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog Flixbus
https://bubblytraveler.com/2016/11/20/flixbus-review/
Dit zou je ook echt moeten lezenHoe verschrikkelijk
Dat dacht ik.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja, als het met Udowu was, dan was ik zeker wel actief
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het nietik weet wel beter dan je nu nog lastig te vallen met horrorverhalen.
Moest hem even inkoppenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Met de bus. Ik ga nog liever ieder jaar naar Texel. Texel
[..]!!!
Je zou daar staan ergens in Oost-Europaquote:
heb nietquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe er dan eentje frituren
[..]
Was het zo vermoeiend of juist boeiend genoeg om er lange tijd te spenderen?
Wel raar dat dan geen pre paid sim kaart heeft geregeld voor dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou daar staan ergens in Oost-EuropaUren wachtend op een bus die allang weg is
dan maar een horizontale houding nemenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastig joh
[..]
Kan je geen ongelijk geven
Slecht ja.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel raar dat dan geen pre paid sim kaart heeft geregeld voor dit soort gevallen.
Door zulke dingen twijfel ik wel of het niet aan de persoon zelf lag.quote:
Meid toch. Ga lekker onder de dekens, ik zet wel een kopje thee voor je.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga me straks maar ziek melden. Soep valt zelfs zwaar
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Meid toch. Ga lekker onder de dekens, ik zet wel een kopje thee voor je.
Aww.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga me straks maar ziek melden. Soep valt zelfs zwaar
Geen foetus?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan maar een horizontale houding nemen
Ene kant wel. Andere kant mag je verwachten dat simpele dingen ook gewoon simpel geregeld zijnquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door zulke dingen twijfel ik wel of het niet aan de persoon zelf lag.
Simpele dingen zijn af en toe toch nog te moeilijk voor simpel volk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel. Andere kant mag je verwachten dat simpele dingen ook gewoon simpel geregeld zijn
Heb wel nog de fout gemaakt om te denken dat een smoothie nog wel goed binnen te houden was. Meest ranzige spul als dat terug komtquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww.Dan kun je beter dagje bijkomen.
nehquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww.Dan kun je beter dagje bijkomen.
[..]
Geen foetus?
True, maar bij zulke cheap ass dingen zou ik toch wel ergens in mijn achterhoofd houden dat er sommige dingen niet al te perfect geregeld zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel. Andere kant mag je verwachten dat simpele dingen ook gewoon simpel geregeld zijn
Is dat ook niet een beetje zuur dan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel nog de fout gemaakt om te denken dat een smoothie nog wel goed binnen te houden was. Meest ranzige spul als dat terug komt
Het is wel heel cheap ass ja. En onhandig. Pff met de bus naar Polenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, maar bij zulke cheap ass dingen zou ik toch wel ergens in mijn achterhoofd houden dat er sommige dingen niet al te perfect geregeld zijn.
Beetje welquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat ook niet een beetje zuur dan?
Krijg er nu al de kriebels van.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel heel cheap ass ja. En onhandig. Pff met de bus naar Polen![]()
Godnondeju zeg
Hoelang deed je daar over?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje wel
[..]
Krijg er nu al de kriebels van.
Heb ooit eens een flixbus gebruikt om weekendje naar Parijs te gaan, maar dat was ook eenmalige actie
Dikke zeven uur over gedaan en daarna nog uur met NS moeten reizen.quote:
Mja, zou je dat ook niet van Ryanair kunnen zeggen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:42 schreef Sked het volgende:
Zit Flixbus ook niet gewoon vol met paupers?
Nja, valt opzich mee.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dikke zeven uur over gedaan en daarna nog uur met NS moeten reizen.
Pauperleeft beste leeftquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:43 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso, zou voor vlieg gemak gaan#jetset
Durf ik niet, ga mezelf niet wegzetten als pauper natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, zou je dat ook niet van Ryanair kunnen zeggen?
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Durf ik niet, ga mezelf niet wegzetten als pauper natuurlijk.
Ooit eens met de bus naar de franse Pyreneeën gegaan, nooit meer. Wel van Londen naar Glasgow gegaan, dat viel wel weer mee.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:38 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ooit eens een flixbus gebruikt om weekendje naar Parijs te gaan, maar dat was ook eenmalige actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |