Geen competitievoetbal, dus ik ga maar depressief in bed liggen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je plannen voor het weekend?
Oh god dat is niet best Sked.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen competitievoetbal, dus ik ga maar depressief in bed liggen.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders kun je nog naar je andere account gaan
Gaskamers 2.0 ja?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Nu begrijp ik in ieder geval waarom ze de term Joden als geuzennaam hebben in Amsterdam, jezus, dat was niet best in de trein
Effe kiekenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]Wow. Dat gemiddelde is ook wel flink omlaag gegaan daar ja.
Weet niet in hoeverre dit als antisemitisch wordt gezienquote:
Ik kan niets garanderen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god dat is niet best Sked.Beter check je wel in op FOK! zo nu en dan.
Dat is wel zo. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan niets garanderen.
Dit soort weekenden zijn goed om ook eens buiten te komen.
Ik heb er aan gedacht, mag ik nu printen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
Wilt u eerst aan het milieu denken voordat u dit topic uitprint?
Oké wel met picsquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.Vorig weekend was prachtig strand weer
[..]
Ik heb er aan gedacht, mag ik nu printen?
Ruilen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op de huidige stand
20 graden ofzo dit weekend? Veel te koud.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.Vorig weekend was prachtig strand weer
Oké oké, nog eisen stellen ook.quote:
Dan doet niemand meer lief tegen mij denk ik.quote:
Waar maak je fotos van?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:55 schreef I. het volgende:
Als het dit weekend mooi weer wordt, ga ik eens even een dagje Eernewoude doen. Weer even wat fotootjes schieten.
Niemand kent die naam meer joh (dat blijkt welquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan doet niemand meer lief tegen mij denk ik.
Waar ligt Eernewoude. En ben te lui voor Google Mapsquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:55 schreef I. het volgende:
Als het dit weekend mooi weer wordt, ga ik eens even een dagje Eernewoude doen. Weer even wat fotootjes schieten.
Gezelligquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:55 schreef Sked het volgende:
[..]
20 graden ofzo dit weekend? Veel te koud.
Ben zaterdag in ieder geval bij m'n moeder.
Ik zag net een topic over een tooltje van je dat ophef veroorzaakte.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Niemand kent die naam meer joh (dat blijkt wel). Gewoon geslacht veranderen naar vrouw, Ronaldo UI, en gaan.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GezelligEn dus bij de honden. Ik zit zaterdag misschien niet ver Van je huidige woonplaats af.
Met wat vrienden drinken.quote:
Frieslandquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar ligt Eernewoude. En ben te lui voor Google Maps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |