Goed bezig.quote:Op donderdag 6 september 2018 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, heh, ik kan dus gratis koffie doen, dat had ik met de sjaars gedeeld en van alle sjaars belt nota bene mn crush op, ieder ander had kunnen bellen van die sjaars (ze willen allen koffie) en zij belt, hart weer een sprongetje gemaakt enzo
Gooi er een lading wc papier tegenaan.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:05 schreef Driepink het volgende:
We hebben echt een zeikzending nu.
crushquote:Op donderdag 6 september 2018 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, heh, ik kan dus gratis koffie doen, dat had ik met de sjaars gedeeld en van alle sjaars belt nota bene mn crush op, ieder ander had kunnen bellen van die sjaars (ze willen allen koffie) en zij belt, hart weer een sprongetje gemaakt enzo
?quote:Op donderdag 6 september 2018 13:16 schreef markdeajaxfan het volgende:
van 60 naar 50 bedankt jongens
Dat kan ook, maar misschien zijn kalmeringspilletjes beter tegen het uitslaan van random onzinlettersquote:
Zoals AIU?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oudere mannetjes ook?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zoals AIU?Dat is zeker zeer gevaarlijk wat jij daar net deed jongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal jou eens billenkoek geven.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Dat begrijp ik.. Beetje groep 5 niveau.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind dat woord gewoon tenenkrommend.
Of je laat je inhalen door Nijn of je gaat zelf scorenquote:Op donderdag 6 september 2018 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens ik moet van die plek 13 af.
Ik wil jou wel billenkoek gevenquote:Op donderdag 6 september 2018 13:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is zeker zeer gevaarlijk wat jij daar net deed jongetje.
Ik zal jou eens billenkoek geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |