Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
quote:Op donderdag 6 september 2018 09:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er is een testtopic he, dat hoeft niet hier
je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijnquote:
Die dingen zijn echt heel irritant vaakquote:Op donderdag 6 september 2018 09:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb echt nu de neiging om de batterijen gewoon uit de rookmelder te halen, man man man, ging vanochtend weer
quote:Op donderdag 6 september 2018 09:41 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga ook voortaan lekker kapen.
Hamer nodig?quote:Op donderdag 6 september 2018 09:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb echt nu de neiging om de batterijen gewoon uit de rookmelder te halen, man man man, ging vanochtend weer
mooiquote:Op donderdag 6 september 2018 09:42 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga een topic openen in KLB hierover
Dat blijkt nu wel weer jaquote:Op donderdag 6 september 2018 09:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn
ahwquote:Op donderdag 6 september 2018 09:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hij kaapt hem van mij...
vanaf half5quote:Op donderdag 6 september 2018 09:44 schreef Driepink het volgende:
Haags is net wakker en snapt er weer helemaal niks van
Haags is alwetendquote:Op donderdag 6 september 2018 09:44 schreef Driepink het volgende:
Haags is net wakker en snapt er weer helemaal niks van
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 september 2018 09:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij krijgt geen bier vandaag
Niet doen AiU. Denk aan de Bolkes!quote:Op donderdag 6 september 2018 09:41 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga ook voortaan lekker kapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |