quote:Op woensdag 5 september 2018 23:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Zat te wachten tot aloa nieuw deel zou openen
Viel zwaar tegen ja.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
Hij doet het weer
Duurde wel lang
ik ookquote:Op woensdag 5 september 2018 23:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Zat te wachten tot aloa nieuw deel zou openen
Zat op aloa te wachten om een nieuwe deel te openenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
Hij doet het weer
Duurde wel lang
Ging niet goed.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zat op aloa te wachten om een nieuwe deel te openen
Koffiekoffie.quote:
Opnieuw deel volgooien en voor LAPO gaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Opnieuw deel volgooien en voor LAPO gaan?nee joh, vind niet iedereen leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Picsquote:Op woensdag 5 september 2018 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dikke rode puist recht in mijn aangezicht. Dat wordt geen chickies hosselen zo van het weekend.
gooi maar door in de appquote:Op woensdag 5 september 2018 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dikke rode puist recht in mijn aangezicht. Dat wordt geen chickies hosselen zo van het weekend.
Je hoofd zo noemenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jij bent volgens mij de enige die er niet in zitquote:
Omdat ik zo eloquent ben toch.quote:
Nimmer!quote:
Rustig aan johquote:Op woensdag 5 september 2018 23:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Houd je mond voordat ik je sla in je aangezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |