Balkenende, die van de ING.....quote:
Sympathiek van jou dat jij dat vliegtuig hebt betaald!quote:Op donderdag 6 september 2018 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Privé vliegtuig á ¤3.000 per uur, van mijn centen
Eenmalig, volgende keer fietst ie maar.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:15 schreef maan_man het volgende:
[..]
Sympathiek van jou dat jij dat vliegtuig hebt betaald!
weinig borstharenquote:Op donderdag 6 september 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Mooi paars, fluwelen pak van Peter.
Ik vind het nochtans een veredeld pooierpakquote:Op donderdag 6 september 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Mooi paars, fluwelen pak van Peter.
Hij lijkt mij ijdel genoeg dat hij alles onder de nek weg heeft geschoren.quote:
Borsthaar is vies.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ijdel genoeg dat hij alles onder de nek weg heeft geschoren.
Benieuwd of er nog klanten bij hem weglopen hieromquote:
Eensquote:
Moet toch tegenwoordig om als man je een beetje te kunnen vertonen. Wel kut wanneer je daarmee begint, in notime krijg je knuffelopmerkingen wanneer je een paar dagen overslaat..quote:Op donderdag 6 september 2018 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ijdel genoeg dat hij alles onder de nek weg heeft geschoren.
Geen haar beter? We hadden ze ook in een kooi kunnen stoppen.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Zo intens walgelijk dat we dit als land doen, geen haar beter dan Trump.
Trump is een land?quote:Op donderdag 6 september 2018 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Eerst onderduiken.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:23 schreef cobain1994 het volgende:
Op vakantie naar Armenië, klinkt goed..
Armenië is een fatsoenlijk en ontwikkeld land, het is niet dat ze naar Noord-Korea ofzo worden gestuurd.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik een aardbei.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:23 schreef superniger het volgende:
Ik vreet nu een broodje pikanto.
Komt door de ondemocratische internationale verdragen die migranten het recht geeft om tot in den treuren te procederen.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Triest wel dat dit überhaupt zover kan komen.
Yupquote:Op donderdag 6 september 2018 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Komt door de ondemocratische internationale verdragen die migranten het recht geeft om tot in den treuren te procederen.
Ja, maar wel een representatieve steekproef...het was geen poll op Geenstijl of Stormfront ofzo.quote:
Dan hadden ze hen toen moeten uitzetten. Nu is het te laat, fout van de overheid en moeten ze dus blijven.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:32 schreef Aquarii het volgende:
Ze hebben in 2009 al besloten dat ze moesten vertrekken, niet op het laatste moment Peter.
Je bent er geweest?quote:Op donderdag 6 september 2018 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Armenië is een fatsoenlijk en ontwikkeld land, het is niet dat ze naar Noord-Korea ofzo worden gestuurd.
Klopt, middernacht vind ik ook wat laat. Dan morgen maar.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:33 schreef BobW het volgende:
[..]
Dan hadden ze hen toen moeten uitzetten. Nu is het te laat, fout van de overheid en moeten ze dus blijven.
quote:Op donderdag 6 september 2018 23:34 schreef DKUp het volgende:
Alexander is meer bezig met mevrouw Lok.
Anne koekoek godinquote:Op donderdag 6 september 2018 23:34 schreef DKUp het volgende:
Alexander is meer bezig met mevrouw Lok.
Zooooquote:Op donderdag 6 september 2018 23:34 schreef 3rr0r het volgende:
alexander is goed in kindertjes weghalen
Daarna ook nog wel een tijdje hoor.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:34 schreef vredesdruif het volgende:
Dit gaat gewoon door tot de seconde dat ze eindelijk opgerot zijn hč
AbortusGODquote:Op donderdag 6 september 2018 23:34 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2018 23:34 schreef 3rr0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |