quote:Op woensdag 5 september 2018 22:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wandelende yurt met het hoofd van Leon door het schoorsteengat
quote:Op woensdag 5 september 2018 22:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat gehannes in de hangmat met die Microfoons de hele tijd
quote:Op woensdag 5 september 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Beau had alleen intellectuelen op de thee altijd
quote:Op woensdag 5 september 2018 22:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wil ik ook wel. Of ze moeten daar de camera's een dag en nacht uitzetten.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou ook best weleens in een yurt willen logeren, maar niet daar
Ja dat is erg irritant, vooral Hiske heeft de microfoon vaak in d'r jas of achter d'r sjaal zitten. Doet er pas wat aan als het omgeroepen wordt.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat gehannes in de hangmat met die Microfoons de hele tijd
[..]
Die zit haar zonden te overdenken op die steenquote:Op woensdag 5 september 2018 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sanne is na haar gesprek met Joa niet meer gesignaleerd ?
Whoo....stopt nooit geen geld in haar bh als er bezoek is......liegt niet voor Mike??quote:Op woensdag 5 september 2018 22:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat vindt ik redelijk normaal.
Jessie is eerlijk. Die liegt niet.
Ik denk eerder platgespoten en achter de caravan geflikkerd.... ff rust.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die zit haar zonden te overdenken op die steen
quote:Op woensdag 5 september 2018 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk eerder platgespoten en achter de caravan geflikkerd.... ff rust.
En wat me bij hen beiden ook vaak irriteert dat ze ontzettend vaak een lege batterij hebben.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja dat is erg irritant, vooral Hiske heeft de microfoon vaak in d'r jas of achter d'r sjaal zitten. Doet er pas wat aan als het omgeroepen wordt.
Die ligt in het bed van Gerrit omdat Gerrit in haar bed wil liggen.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk eerder platgespoten en achter de caravan geflikkerd.... ff rust.
quote:Op woensdag 5 september 2018 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die ligt in het bed van Gerrit omdat Gerrit in haar bed wil liggen.
De laatste 2 weken was ze niet altijd zo confrontatie-ontwijkend. Ze heeft best een groot aandeel in de haat naar de Broeders met haar gestook en gedraai.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hiske heeft zelf niet door dat haar moeilijke confrontatie ontwijkende gedrag meer problemen veroorzaakt dan op lost.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ja.. maar ook weer net niet dan... toch weer half via via en achterbaks.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De laatste 2 weken was ze niet altijd zo confrontatie-ontwijkend. Ze heeft best een groot aandeel in de haat naar de Broeders met haar gestook en gedraai.
Hiske heeft er lange tijd met haar neus bovenop gezeten en heeft kunnen zien hoe ook haar clubje de anderen door het slijk haalden. Exact deden de dingen waar ze nu blijkbaar zo'n hekel aan heeft. Hoe vaak heeft ze daar wat van gezegd? Precies, nul keer.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hiske heeft zelf niet door dat haar moeilijke confrontatie ontwijkende gedrag meer problemen veroorzaakt dan op lost.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
En dat enkel omdat die haar op haar eigen gedrag hebben aangesproken.....quote:Op woensdag 5 september 2018 23:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De laatste 2 weken was ze niet altijd zo confrontatie-ontwijkend. Ze heeft best een groot aandeel in de haat naar de Broeders met haar gestook en gedraai.
Klopt, maar de confrontatie gaat ze niet aan met diegenen waar het omdraait: in dit geval Tim en Joa.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Klopt .Dat is meer wat er gebeurde. Zo achterbaks had ik haar niet verwacht. En dat alleen omdat Tim het aandurfde haar op haar gedrag en fouten te wijzen, waar ze notabene zelf om vroegquote:Op woensdag 5 september 2018 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alz ze nu ff opschieten achter de laptop..en dat er morgen een chalet het terrein word opgereden.. .
[..]
Ja.. maar ook weer net niet dan... toch weer half via via en achterbaks.
precies ja!quote:Op woensdag 5 september 2018 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat enkel omdat die haar op haar eigen gedrag hebben aangesproken.....
Ik niet. Ik gaquote:
Hoe was Blok Vandaag?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:00 schreef formule het volgende:
Hiske heeft op iedereen kritiek, zeg er dan wat van
Joa en Tim doen dan lekker mee.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Is u relatie beroerd? kom een nachtje sexen in onze Yurt
Komt goed, ik denk dat Jeffry plassen is of zo.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:07 schreef mario390 het volgende:
jessie slaapt op de verkeerde zijtkant
nee ligt naast bij dochquote:Op woensdag 5 september 2018 23:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Komt goed, ik denk dat Jeffry plassen is of zo.
komt door Hiskequote:Op woensdag 5 september 2018 23:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
Toch een behoorlijk haat naar Joa en Tim
Vanuit Chris
kloptquote:
Onbegrijpelijk.....quote:Op woensdag 5 september 2018 23:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
Toch een behoorlijk haat naar Joa en Tim
Vanuit Chris
Kan ook, ik zie hem niet. Maar hij had een slaappil ingenomen. Nachtje goed doorslapen is goed voor hem, en dat weet Jessie ook wel.quote:
quote:
nee ik zie hem ook niet dat zijn jessies harenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kan ook, ik zie hem niet. Maar hij had een slaappil ingenomen. Nachtje goed doorslapen is goed voor hem, en dat weet Jessie ook wel.
Ze durven vast niet meer.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zie hem ook niet dat zijn jessies haren
Dit is toch Manon?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zie hem ook niet dat zijn jessies haren
Brandon lijkt me geen geschikte.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:16 schreef Zeyina het volgende:
Brandon wilt graag de stemmingen presenteren aldus Chris
Ze zou het zelf ook wel graag willen. Ze wilt dat wel graag laten zien.
Hiske wilt het ook wel
ehhhh nou ja.....we....gaan.....dus ehhhh....van tsjak tsjak tsjak....je weet wel....ehhhhquote:Op woensdag 5 september 2018 23:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Brandon lijkt me geen geschikte.
Vandaag gewoon weer een uitzending zonder dat Brandon er ook maar 1 keer in voorkwam.Zit die jongen daar nog wel of gaat hij gewoon af en toe naar huis?Leeft hij nog wel?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:16 schreef Zeyina het volgende:
Hiske wilt het ook wel
wie?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Vandaag gewoon weer een uitzending zonder dat Brandon er ook maar 1 keer in voorkwam.Zit die jongen daar nog wel of gaat hij gewoon af en toe naar huis?Leeft hij nog wel?
Waar gaan ze dat eigenlijk doen? Ze moeten 15 borden naast elkaar ophangen in een ruimte die altijd gebruikt kan worden ongeacht het weer.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:16 schreef Zeyina het volgende:
Hiske wilt het ook wel
Tja. Dat vroeg Christel zich ook net af. Heb je goed geluisterd dit keerquote:Op woensdag 5 september 2018 23:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waar gaan ze dat eigenlijk doen? Ze moeten 15 borden naast elkaar ophangen in een ruimte die altijd gebruikt kan worden ongeacht het weer.
Ik zie zo, op dit moment dan, geen geschikte ruimte daarvoor.
O jee, nou dan komen er vast geen stemmingen.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waar gaan ze dat eigenlijk doen? Ze moeten 15 borden naast elkaar ophangen in een ruimte die altijd gebruikt kan worden ongeacht het weer.
mongoolse tent?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tegen de caravan.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
oke, thanksquote:Op woensdag 5 september 2018 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij manon zit geen kamera in deze kant dat zij zo te zien is
Ik zie weleens een schim met een wit voorhoofd staan. Dat moet hem dan zijn.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Men zegt dat hij daar soms rondloopt
Nee die heeft een gok waar een eland nog jaloers op isquote:Op woensdag 5 september 2018 23:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
manon heeft ook niet zo en kleine stupsneus
Ik zou eerder voor Joaquin kiezen ...als Brandon het gaat doen moet hij eerst uit gaan leggen dat hij daar ook woont en een mede Utopiaan is aan heel kijkend Nederland...quote:Op woensdag 5 september 2018 23:17 schreef formule het volgende:
Brandon wil graag de stemming presenteren
goed dat ik jou niet verstaan willquote:Op woensdag 5 september 2018 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee die heeft een gok waar een eland nog jaloers op is
Hij wilde eerst toch zijn stem als eerste mogen uitbrengen om de toon te zetten. Want zijn stem zou inslaan ...quote:Op woensdag 5 september 2018 23:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor Joaquin kiezen ...als Brandon het gaat doen moet hij eerst uit gaan leggen dat hij daar ook woont en een mede Utopiaan is aan heel kijkend Nederland...
Nou, bij standje 69 is dat wel lekker hoor, kan ze net je aars aantikken.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee die heeft een gok waar een eland nog jaloers op is
Een jaloers kutwijf dus.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:27 schreef snetje het volgende:
Manon heeft als enige niet naar de tent gekeken...
daar heeft zij ook gelijk tim is irritant en joa zijn sonquote:Op woensdag 5 september 2018 23:27 schreef snetje het volgende:
Manon heeft als enige niet naar de tent gekeken...
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor Joaquin kiezen ...als Brandon het gaat doen moet hij eerst uit gaan leggen dat hij daar ook woont en een mede Utopiaan is aan heel kijkend Nederland...
Mario kom er maar in!quote:Op woensdag 5 september 2018 23:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, bij standje 69 is dat wel lekker hoor, kan ze net je aars aantikken.
Dennis Bax IIquote:Op woensdag 5 september 2018 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij wilde eerst toch zijn stem als eerste mogen uitbrengen om de toon te zetten. Want zijn stem zou inslaan ...
Die heeft der eigen nu in slaap gehuild omdat ze papa even niet kon bellen om haar op te halen...quote:Op woensdag 5 september 2018 23:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Sanne raakt ook steeds verder verstrikt in haar eigen leugens.Ben benieuwd in welke bochten ze zich nu gaat manoeuvreren nu iedereen ziet wat voor mens ze is,en nu ze denkt op de bank te komen
Dat ja. Echt een nietszeggend dom wicht.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim en Joa, het zijn natuurlijk een stelletje ratten, maar ze zijn wel de smaakmakers en de enigen om wie ik moet lachen. Dan zie ik liever een grijze muis als Manon naar huis gaan.
Dat is een haar dingetjequote:Op woensdag 5 september 2018 23:31 schreef snetje het volgende:
Waarom loopt Shelley steeds met zon rouwbandje om haar arm?..
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim en Joa, het zijn natuurlijk een stelletje ratten, maar ze zijn wel de smaakmakers en de enigen om wie ik moet lachen. Dan zie ik liever een grijze muis als Manon naar huis gaan.
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:31 schreef snetje het volgende:
Waarom loopt Shelley steeds met zon rouwbandje om haar arm?..
Ja, Manon met haar eeuwige gezang in die twee dagen dat ik streams heb......verschrikkelijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik heb haar nog nooit horen zingen.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Manon met haar eeuwige gezang in die twee dagen dat ik streams heb......verschrikkelijk.
Waarschijnlijk hoopt ze in al haar stupiditeit dat ze daardoor ontdekt gaat wordenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Manon met haar eeuwige gezang in die twee dagen dat ik streams heb......verschrikkelijk.
mooie stem is dat wel nur soms dat selbe liedquote:Op woensdag 5 september 2018 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou is echt opvallend......maar het kan inderdaad dat ze het pas doet dat weet ik niet.....quote:Op woensdag 5 september 2018 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit horen zingen.![]()
Zie haar wel altijd vreten.
Ik denk dat John gaat, die lijkt gewoon een afspraak te hebben, zijn lijf raakt ook op en mentaal trekt ie het ook niet zo goed. Mocht hij niet gaan, dan lijkt het me logisch dat Manon vetrekt of Brandon of Brenda.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En die staat er ook niet lekker op in de uitzending.
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoopt ze in al haar stupiditeit dat ze daardoor ontdekt gaat worden
Ik heb het hier vaker gelezen dat ze denkt dat ze kan zingen.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou is echt opvallend......maar het kan inderdaad dat ze het pas doet dat weet ik niet.....
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:35 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat John gaat, die lijkt gewoon een afspraak te hebben, zijn lijf raakt ook op en mentaal trekt ie het ook niet zo goed. Mocht hij niet gaan, dan lijkt het me logisch dat Manon vetrekt of Brandon of Brenda.
Dat was helemaal een blamage met die piepende krakende sax. Geen melodietje uit haar hoofd kunnen spelen. En het ritmegevoel van een steenpuistquote:
zij echt nu wel weiniger,wat last van misselijk ofzo ik weet niet welke sorten van misselijk het gevtquote:Op woensdag 5 september 2018 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou is echt opvallend......maar het kan inderdaad dat ze het pas doet dat weet ik niet.....
Brandon gaat nietdenk ik, krijgt weinig stemmen omdat hij ook niemand dwars zit.....dan denk ik eerder Sanne alhoewel niet van de vrouwen maar van de mannen stemmen krijgt.....en de gebroeders krijgen ook wel stemmen.....quote:Op woensdag 5 september 2018 23:35 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat John gaat, die lijkt gewoon een afspraak te hebben, zijn lijf raakt ook op en mentaal trekt ie het ook niet zo goed. Mocht hij niet gaan, dan lijkt het me logisch dat Manon vetrekt of Brandon of Brenda.
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat was helemaal een blamage met die piepende krakende sax. Geen melodietje uit haar hoofd kunnen spelen. En het ritmegevoel van een steenpuist
Ohw die mag van mij ook pleitos. Grijze muis.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Brandon gaat nietdenk ik, krijgt weinig stemmen omdat hij ook niemand dwars zit.....dan denk ik eerder Sanne alhoewel niet van de vrouwen maar van de mannen stemmen krijgt.....en de gebroeders krijgen ook wel stemmen.....
in uto1 heft jemand gezongen daar hat het mij de tranjes uitgedrukkt maar opgetreden is ze nietquote:Op woensdag 5 september 2018 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het hier vaker gelezen dat ze denkt dat ze kan zingen.
Ja denk het ook. Dat komt soms ter sprake en dan doet iedereen er een beetje geheimzinnig over. Ze hebben al een paar keer de 21ste genoemd als dag dat John naar huis gaat. Dat is precies in de stemmingsprocedure dus hoe ze dat verder oplossen...quote:Op woensdag 5 september 2018 23:35 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, maar ze speelt wel met gevoel. Niet zoals op een conservatoriumquote:Op woensdag 5 september 2018 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
en dan ook niet kunnen zingen.
welneequote:Op woensdag 5 september 2018 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar ze speelt wel met gevoel. Niet zoals op een conservatorium![]()
Haar woorden![]()
Dat eerste klopt niet. Dat tweede wel. Met dat gestoethaspel zal je echt never ever nooit op een conservatorium worden toegelaten
Dan leg je wel per definitie de standaard al niet heel erg hoogquote:Op woensdag 5 september 2018 23:42 schreef mario390 het volgende:
ik blijv bij geen meisje zingt in utopia 2 beter dann manon
Ik doe ff een streamwissel om te kijken of ik vogel herken.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Een luidruchtige vogel die rondvliegt daar, al krijsend
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:43 schreef formule het volgende:
[..]
Geen idee, 1 ding weet ik het is geen merel
Op het moment dat ik invoerde was de vogel al gevlogen.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik doe ff een streamwissel om te kijken of ik vogel herken.
Kom alleen terecht in de neukshow van Geile Gerrit die zijn vogeltje wil laten fladderen.
Is er dus niet die stilte, John stond in die tent en zei: Je hoort de auto's hier net zo hard.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:43 schreef zodeju het volgende:
Wat hoor je in die tent goed het autoverkeer......die twee moeten straks nog wennen aan de stilte in de yurt......
bijna nur zij konnte de text van Lady Marmeladequote:Op woensdag 5 september 2018 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan leg je wel per definitie de standaard al niet heel erg hoog
Ja. Dat is het vreemde, want de 21e is niet de dag dat een 'bestaande' inwoner naar huis gaat. Dat is de 23equote:Op woensdag 5 september 2018 23:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Dat komt soms ter sprake en dan doet iedereen er een beetje geheimzinnig over. Ze hebben al een paar keer de 21ste genoemd als dag dat John naar huis gaat. Dat is precies in de stemmingsprocedure dus hoe ze dat verder oplossen...
Ja Johnquote:Op woensdag 5 september 2018 23:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is er dus niet die stilte, John stond in die tent en zei: Je hoort de auto's hier net zo hard.
Tekst uit je hoofd kennen heeft niets te maken met kunnen zingen.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
bijna nur zij konnte de text van Lady Marmelade
Ohw dat zou kunnen, ik ga ff googelenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Het was een Vlaamse Gaai of een roepieroepie, tenzij het een Polifinario was.
Oh....dacht juist van niet......omdat ze zeiden je hoort ze buiten niet eens praten als je binnen bent.....maar zou kunnen.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is er dus niet die stilte, John stond in die tent en zei: Je hoort de auto's hier net zo hard.
Verschil ook van reageren.quote:
Joa riep nog terug naar de vogelquote:Op woensdag 5 september 2018 23:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Verschil ook van reageren.
Tim en Joa liggen in een deuk om de vogel
Poos terug lag Jessie minuten lang vogels te vervloeken in de nacht
Praten zou best kunnen dat je dat buiten de tent niet hoort.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh....dacht juist van niet......omdat ze zeiden je hoort ze buiten niet eens praten als je binnen bent.....maar zou kunnen.
Dat zeiden ze ook. Dat het behoorlijk geluiddempend isquote:Op woensdag 5 september 2018 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh....dacht juist van niet......omdat ze zeiden je hoort ze buiten niet eens praten als je binnen bent.....maar zou kunnen.
Scholekster?quote:
Oh ja krop...quote:Op woensdag 5 september 2018 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past niet meer om haar nek.
Ik hoop wel dat er buiten John nog iemand moet vertrekken.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat is het vreemde, want de 21e is niet de dag dat een 'bestaande' inwoner naar huis gaat. Dat is de 23e
In Uto1 mocht iemand niet naar huis volgens mij tijdens die dagen van stemmingen, nwe inwoners etc
Een laagje van 1 cm hennepdoek?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook. Dat het behoorlijk geluiddempend is
Jammerquote:
nopequote:Op woensdag 5 september 2018 23:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Scholekster?
Of Christel die op haar bezemsteel voorbij vloog en tegen een boom knalde ?
Aalscholver.quote:
Hij ligt er wel. Ik zag net zijn matras bewegen toen Jessie zich omdraaide richting hem.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:53 schreef Zeyina het volgende:
Jeffry niet in beeld? Kunnen we niet meer zien dat hij gewoon de hele nacht gewoon lekker slaapt
Ja. Als dat gebeurt denk ik dat er weer mensen af gaan haken van Utopia. Als ze weer met Petertjes gaan werken. Zo zwak ookquote:Op woensdag 5 september 2018 23:51 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er buiten John nog iemand moet vertrekken.
hij slaapt an de deurkant heb ik gezienquote:Op woensdag 5 september 2018 23:53 schreef Zeyina het volgende:
Jeffry niet in beeld? Kunnen we niet meer zien dat hij gewoon de hele nacht gewoon lekker slaapt
Klopt jaquote:Op woensdag 5 september 2018 23:52 schreef Yaksa het volgende:
Geluid van die vogel zal wel een een of andere specht geweest zijn.
Die kunnen ook rare geluiden maken.
Aannamequote:Op woensdag 5 september 2018 23:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij ligt er wel. Ik zag net zijn matras bewegen toen Jessie zich omdraaide richting hem.
Blauwe reiger.quote:
Dat het matras bewoog. Wie zegt dan dat Jeffry daar ligt. Kan Manon wel zijn of Mikequote:
Eén of andere specht zou heel goed kunnen ja.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:52 schreef Yaksa het volgende:
Geluid van die vogel zal wel een een of andere specht geweest zijn.
Die kunnen ook rare geluiden maken.
Een overnachting in de Stilte Yurtquote:Op woensdag 5 september 2018 23:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Roepie Roepie,wat heb ik gewonnen?
De vogel die ik hoorde vloog duidelijk over het terrein heenquote:
op beeld 2? niks gehoordquote:Op woensdag 5 september 2018 23:56 schreef Charmian het volgende:
wie zit er nou van die flubberscheten te laten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is stil.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
ja smerige gerit lekktquote:Op donderdag 6 september 2018 00:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik vind er niks komisch aan.
Dat is gewoon een goed gezette tattoo die in infrarood licht er zelfs nog goed uitziet.quote:Op donderdag 6 september 2018 00:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Die infectie op haar bovenarm begint te lijken op een beginnende staat van ontbinding.
quote:Op donderdag 6 september 2018 00:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een goed gezette tattoo die in infrarood licht er zelfs nog goed uitziet.
Ik heb veel slechtere tattoos in Utopia voorbij zien komen, maar deze is wel een van de betere.
quote:Op donderdag 6 september 2018 00:09 schreef Yaksa het volgende:
Wanneer Shelley zachtjes huh en ha begint te stamelen dan wil ze idd wel.
maar hij is smeriger dann gioquote:Op donderdag 6 september 2018 00:19 schreef Charmian het volgende:
ha ha ger heeft een stiffy en de condooms zijn op...ow condooms gevonden
quote:Op donderdag 6 september 2018 00:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij zoekt z'n rubbertje.
[ afbeelding ]
/carequote:
ik moet zo lachen over deze losersquote:Op donderdag 6 september 2018 00:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij zoekt z'n rubbertje.
[ afbeelding ]
is maar net hoe je daar na kijkt ik vond het wel meevallenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:23 schreef Yaksa het volgende:
In de uitzending van vandaag werden Timo en Joa weer flink naar beneden gehaald.
verstaa geen reetquote:Op donderdag 6 september 2018 00:38 schreef Yaksa het volgende:
Jeffry heeft een mooi gedicht voor Jessie gevonden:
De sinne giet under yn Utopia
Nei in gleone dei
Is de groun noch waarm
Dyn han lukt my nei dy ta
Ik fiel dyn lippen tichtby
It fielde noch nea earder sa
Do flusterst ik bin gek op dy
Dyn han boartet mei myn hier
Dyn lippen binne noch tichterby
Ik ferlen my sels yn dyn eagen
Fiel my dronken en blier
Myn hert giet mei op wylde weagen
Restich no, noch efkes byelkoar
In skoftsje, hoe lang ha we noch
Dan elts wer troch us eigen doar
nee ze zingt altijd, als ze wist dat daardoor mensen van stream switchen zou ze het vast niet doenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
shelly s moeder gaat hem uitelkaarnehmenquote:Op donderdag 6 september 2018 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
Gerrit is wel van het naspel, dat siert hem.
Dat is ook het enige wat hij daar nog doet helaas....quote:Op donderdag 6 september 2018 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
En gerrit pompt er even op los
Neeeeeeeeeeeee geen wiebel wiebel... en ja hoor kut konijn weer in mijn hoofd....quote:
hij is zo en niemandquote:Op donderdag 6 september 2018 00:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat hij daar nog doet helaas....
Die is goedquote:Op woensdag 5 september 2018 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar als ik wat zeg kann ik weer vakantie boeken
Heb het even vertaald...quote:Op donderdag 6 september 2018 00:38 schreef Yaksa het volgende:
Jeffry heeft een mooi gedicht voor Jessie gevonden:
De sinne giet under yn Utopia
De zonden gaan niet uit Utopia
Nei in gleone dei
Ook niet op klare dag
Is de groun noch waarm
Jou kutje is lekker warm
Dyn han lukt my nei dy ta
Thais gerecht
Ik fiel dyn lippen tichtby
Ik voel je lippen dichtbij
It fielde noch nea earder sa
Ik voel je eerder dan dat ik je zag
Do flusterst ik bin gek op dy
Jij fluisterd "Ik ben gek en jij ook"
Dyn han boartet mei myn hier
Jij hebt mijn bier gestolen
Dyn lippen binne noch tichterby
Jou lippen zijn toch dichterbij bij Mike
Ik ferlen my sels yn dyn eagen
Ik verveel me te pletter bij jou
Fiel my dronken en blier
Ben dronken en wil bier
Myn hert giet mei op wylde weagen
Bambi vond ik een leuke film
Restich no, noch efkes byelkoar
Ja rustig ..nog even bij elkaar
In skoftsje, hoe lang ha we noch
In Slof taal ...ik kan je nu nog neuken
Dan elts wer troch us eigen doar
Dan elders ..hier durf ik wel
quote:Op donderdag 6 september 2018 01:14 schreef Schakeltopia het volgende:
Adriaan heeft trouwens via de cityswim website inmiddels al ¤ 1.910,00 opgehaald
quote:Op donderdag 6 september 2018 01:47 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Ja nou dikke vingers denk ik. Moest hartjes zijn 😀
quote:Op donderdag 6 september 2018 01:47 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Ja nou dikke vingers denk ik. Moest hartjes zijn 😀
Ik zag ze ook lopen.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:43 schreef formule het volgende:
Zag Adriaan en Shelley op de achtergrond lopen
Dat schijnt juist goed te zijn voor je rug.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:52 schreef Charmian het volgende:
kan toch niet goed voor je rug zijn al die maanden in een hangmat slapen?
voor Mike en John toch?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:20 schreef 5thencounter het volgende:
Voor wie bouwen ze nu Huissie 2 ?
[ afbeelding ]
Dat snauwerige, alsof 'ie nergens plezier aan beleefd.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:13 schreef kaatje50 het volgende:
Alles wat John doet gaat op zo'n driftige manier. Zenuwlijer, zouden wij hier zeggen
Hij zit zijn tijd uit en gaat het startsein geven voor alle Petertjes die nog gaan komen.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat snauwerige, alsof 'ie nergens plezier aan beleefd.
Ik viel ook net in het verhaal en toen SL maar ze vind iets niet leuk meer of lekker gaan ?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmmm ik zit even te luisteren maar wat en hoe precies....ik weet het niet maar het zit niet meer zo lekker tussen Jes en Jeff en John en Mike, ze moppert erop los. Gister is er patat gehaald door John en Mike en is niet gevraagd aan Jes en Jeff.
Mike zijn woorden " hij wilde een keer met zijn "maat" eten" maar Brandon liep wel met een milk shake.......
Brandon misschien de kliko voor de restjes?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmmm ik zit even te luisteren maar wat en hoe precies....ik weet het niet maar het zit niet meer zo lekker tussen Jes en Jeff en John en Mike, ze moppert erop los. Gister is er patat gehaald door John en Mike en is niet gevraagd aan Jes en Jeff.
Mike zijn woorden " hij wilde een keer met zijn "maat" eten" maar Brandon liep wel met een milk shake.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |