SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is stil.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
ja smerige gerit lekktquote:Op donderdag 6 september 2018 00:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik vind er niks komisch aan.
Dat is gewoon een goed gezette tattoo die in infrarood licht er zelfs nog goed uitziet.quote:Op donderdag 6 september 2018 00:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Die infectie op haar bovenarm begint te lijken op een beginnende staat van ontbinding.
quote:Op donderdag 6 september 2018 00:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een goed gezette tattoo die in infrarood licht er zelfs nog goed uitziet.
Ik heb veel slechtere tattoos in Utopia voorbij zien komen, maar deze is wel een van de betere.
quote:Op donderdag 6 september 2018 00:09 schreef Yaksa het volgende:
Wanneer Shelley zachtjes huh en ha begint te stamelen dan wil ze idd wel.
maar hij is smeriger dann gioquote:Op donderdag 6 september 2018 00:19 schreef Charmian het volgende:
ha ha ger heeft een stiffy en de condooms zijn op...ow condooms gevonden
quote:Op donderdag 6 september 2018 00:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij zoekt z'n rubbertje.
[ afbeelding ]
/carequote:
ik moet zo lachen over deze losersquote:Op donderdag 6 september 2018 00:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij zoekt z'n rubbertje.
[ afbeelding ]
is maar net hoe je daar na kijkt ik vond het wel meevallenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:23 schreef Yaksa het volgende:
In de uitzending van vandaag werden Timo en Joa weer flink naar beneden gehaald.
verstaa geen reetquote:Op donderdag 6 september 2018 00:38 schreef Yaksa het volgende:
Jeffry heeft een mooi gedicht voor Jessie gevonden:
De sinne giet under yn Utopia
Nei in gleone dei
Is de groun noch waarm
Dyn han lukt my nei dy ta
Ik fiel dyn lippen tichtby
It fielde noch nea earder sa
Do flusterst ik bin gek op dy
Dyn han boartet mei myn hier
Dyn lippen binne noch tichterby
Ik ferlen my sels yn dyn eagen
Fiel my dronken en blier
Myn hert giet mei op wylde weagen
Restich no, noch efkes byelkoar
In skoftsje, hoe lang ha we noch
Dan elts wer troch us eigen doar
nee ze zingt altijd, als ze wist dat daardoor mensen van stream switchen zou ze het vast niet doenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou is echt opvallend......maar het kan inderdaad dat ze het pas doet dat weet ik niet.....
shelly s moeder gaat hem uitelkaarnehmenquote:Op donderdag 6 september 2018 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
Gerrit is wel van het naspel, dat siert hem.
Dat is ook het enige wat hij daar nog doet helaas....quote:Op donderdag 6 september 2018 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
En gerrit pompt er even op los
Neeeeeeeeeeeee geen wiebel wiebel... en ja hoor kut konijn weer in mijn hoofd....quote:
hij is zo en niemandquote:Op donderdag 6 september 2018 00:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat hij daar nog doet helaas....
Die is goedquote:Op woensdag 5 september 2018 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar als ik wat zeg kann ik weer vakantie boeken
Heb het even vertaald...quote:Op donderdag 6 september 2018 00:38 schreef Yaksa het volgende:
Jeffry heeft een mooi gedicht voor Jessie gevonden:
De sinne giet under yn Utopia
De zonden gaan niet uit Utopia
Nei in gleone dei
Ook niet op klare dag
Is de groun noch waarm
Jou kutje is lekker warm
Dyn han lukt my nei dy ta
Thais gerecht
Ik fiel dyn lippen tichtby
Ik voel je lippen dichtbij
It fielde noch nea earder sa
Ik voel je eerder dan dat ik je zag
Do flusterst ik bin gek op dy
Jij fluisterd "Ik ben gek en jij ook"
Dyn han boartet mei myn hier
Jij hebt mijn bier gestolen
Dyn lippen binne noch tichterby
Jou lippen zijn toch dichterbij bij Mike
Ik ferlen my sels yn dyn eagen
Ik verveel me te pletter bij jou
Fiel my dronken en blier
Ben dronken en wil bier
Myn hert giet mei op wylde weagen
Bambi vond ik een leuke film
Restich no, noch efkes byelkoar
Ja rustig ..nog even bij elkaar
In skoftsje, hoe lang ha we noch
In Slof taal ...ik kan je nu nog neuken
Dan elts wer troch us eigen doar
Dan elders ..hier durf ik wel
quote:Op donderdag 6 september 2018 01:14 schreef Schakeltopia het volgende:
Adriaan heeft trouwens via de cityswim website inmiddels al ¤ 1.910,00 opgehaald
quote:Op donderdag 6 september 2018 01:47 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Ja nou dikke vingers denk ik. Moest hartjes zijn 😀
quote:Op donderdag 6 september 2018 01:47 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Ja nou dikke vingers denk ik. Moest hartjes zijn 😀
Ik zag ze ook lopen.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:43 schreef formule het volgende:
Zag Adriaan en Shelley op de achtergrond lopen
Dat schijnt juist goed te zijn voor je rug.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:52 schreef Charmian het volgende:
kan toch niet goed voor je rug zijn al die maanden in een hangmat slapen?
voor Mike en John toch?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:20 schreef 5thencounter het volgende:
Voor wie bouwen ze nu Huissie 2 ?
[ afbeelding ]
Dat snauwerige, alsof 'ie nergens plezier aan beleefd.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:13 schreef kaatje50 het volgende:
Alles wat John doet gaat op zo'n driftige manier. Zenuwlijer, zouden wij hier zeggen
Hij zit zijn tijd uit en gaat het startsein geven voor alle Petertjes die nog gaan komen.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat snauwerige, alsof 'ie nergens plezier aan beleefd.
Ik viel ook net in het verhaal en toen SL maar ze vind iets niet leuk meer of lekker gaan ?quote:Op donderdag 6 september 2018 08:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmmm ik zit even te luisteren maar wat en hoe precies....ik weet het niet maar het zit niet meer zo lekker tussen Jes en Jeff en John en Mike, ze moppert erop los. Gister is er patat gehaald door John en Mike en is niet gevraagd aan Jes en Jeff.
Mike zijn woorden " hij wilde een keer met zijn "maat" eten" maar Brandon liep wel met een milk shake.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |