quote:Op woensdag 5 september 2018 22:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wandelende yurt met het hoofd van Leon door het schoorsteengat
quote:Op woensdag 5 september 2018 22:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat gehannes in de hangmat met die Microfoons de hele tijd
quote:Op woensdag 5 september 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Beau had alleen intellectuelen op de thee altijd
quote:Op woensdag 5 september 2018 22:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wil ik ook wel. Of ze moeten daar de camera's een dag en nacht uitzetten.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou ook best weleens in een yurt willen logeren, maar niet daar
Ja dat is erg irritant, vooral Hiske heeft de microfoon vaak in d'r jas of achter d'r sjaal zitten. Doet er pas wat aan als het omgeroepen wordt.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat gehannes in de hangmat met die Microfoons de hele tijd
[..]
Die zit haar zonden te overdenken op die steenquote:Op woensdag 5 september 2018 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sanne is na haar gesprek met Joa niet meer gesignaleerd ?
Whoo....stopt nooit geen geld in haar bh als er bezoek is......liegt niet voor Mike??quote:Op woensdag 5 september 2018 22:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat vindt ik redelijk normaal.
Jessie is eerlijk. Die liegt niet.
Ik denk eerder platgespoten en achter de caravan geflikkerd.... ff rust.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die zit haar zonden te overdenken op die steen
quote:Op woensdag 5 september 2018 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk eerder platgespoten en achter de caravan geflikkerd.... ff rust.
En wat me bij hen beiden ook vaak irriteert dat ze ontzettend vaak een lege batterij hebben.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja dat is erg irritant, vooral Hiske heeft de microfoon vaak in d'r jas of achter d'r sjaal zitten. Doet er pas wat aan als het omgeroepen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |