Vond ik ook, totdat ik bij het eind kwamquote:Op zondag 16 september 2018 22:24 schreef DaMart het volgende:
Vanavond begonnen aan The Rain. Nu 4 afleveringen gezien en de laatste 4 zullen wel snel volgen. Goede serie.
Misschien wordt deze wel aangeboden op Amazon Prime?quote:Op maandag 17 september 2018 11:48 schreef Odaiba het volgende:
Jammer dat ze Rise of the Phoenixes weer niet op de Nederlandse Netflix beschikbaar hebben gesteld...Begin ik me steeds meer aan te ergeren....
Wat vind je van American Vandal s2? Ik kijk nu S1 en vind het erg leukquote:Op maandag 17 september 2018 10:49 schreef Nielsch het volgende:
Net klaar met Ozark S2.
Vanavond de laatste drie eps van American Vandal S2 kijken.
Morgen nieuwe Better Call Saul.
Met dochter gisteravond begonnen aan Coco, vanavond afkijken.
Conclusie: best lekkere nieuwe content de laatste tijd.
S2 vind ik nog toffer dan S1.quote:Op maandag 17 september 2018 21:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat vind je van American Vandal s2? Ik kijk nu S1 en vind het erg leuk
Lijkt mij wel leuk.quote:
Botoxquote:Op dinsdag 18 september 2018 00:10 schreef ato het volgende:
Atypical is weer een heerlijke serie om te zien.
Maar wat is er in vredesnaam met het gezicht van Jennifer Jason leigh gebeurd?
Het lijkt wel een clown.
Yep ik zit met smart te wachten op het volgende seizoenquote:Op woensdag 19 september 2018 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Z Nation is een geniale serie
Dat is zo maar die ene aflevering met die circus had ik met alle plezier gemist. Daar was het doorkijken erg lastig voor mij.quote:Op woensdag 19 september 2018 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Z Nation is een geniale serie
Ik moet Luke Cage nog uitkijken en nog beginnen aan Iron Fist.quote:
Viel ons ook op. Lijkt net een diavoorstellingquote:Op donderdag 20 september 2018 20:49 schreef mschol het volgende:
ik heb dragon prince (entertaining wel) zitten kijken, maar wat mij opviel: de animatie was enorm stoterig en schokkerig,
ik heb het op 2 verschillende browsers en de netflix app geprobeerd, maar het bleef slecht, is het gewoon beroerd geanimeerd of is er toch aan mijn kant wat aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |