maar The Expanse is toch een netflix orginal? waarom halen ze die eraf?quote:Op zaterdag 15 september 2018 12:15 schreef Rmie het volgende:
[..]
Wanneer gaat The Expanse van Netflix af en hoe kan ik zelf zien welke series eraf gaan?
Netflix original betekent niet dat het van Netflix is. Het is van Syfy en overgenomen door Amazon voor het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 16 september 2018 15:22 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
maar The Expanse is toch een netflix orginal? waarom halen ze die eraf?
Yeh klopt, al dacht ik wel dat s3 erop zou komen ivm het contract met Netflix.... Tjah....quote:Op zondag 16 september 2018 15:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Netflix original betekent niet dat het van Netflix is. Het is van Syfy en overgenomen door Amazon voor het nieuwe seizoen.
Hoe kun je een film nou bingen?twitter:rachelleangelaa twitterde op zondag 16-09-2018 om 16:57:37Ik ga Coco bingen❤️ Thanks Netflix!!!!! reageer retweet
Ik snap sowieso niet waarom je zoiets zou willen tweeten. Bedankt Netflix dat je doet waar ik maandelijks voor betaal? Wtfquote:Op zondag 16 september 2018 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Netflix ontvolgd op Twitter, ze liken echt de meest achterlijke Tweets die dan ook weer in mijn feed komen. Net weer deze:Hoe kun je een film nou bingen?twitter:rachelleangelaa twitterde op zondag 16-09-2018 om 16:57:37Ik ga Coco bingen❤️ Thanks Netflix!!!!! reageer retweet
My gawd.
/nerdrage
quote:Op zondag 16 september 2018 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je zoiets zou willen tweeten. Bedankt Netflix dat je doet waar ik maandelijks voor betaal? Wtf
quote:Op zondag 16 september 2018 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net eerste aflevering Breaking Bad gekeken.
Breaking Badquote:Op zondag 16 september 2018 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Erg leuk, ga zeker verder kijken.
Enige minpunt was dat de beeldkwaliteit af en toe wat korrelig was.
Als ze nou de LOTR trilogie ging bingen; dan kon hetquote:Op zondag 16 september 2018 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Netflix ontvolgd op Twitter, ze liken echt de meest achterlijke Tweets die dan ook weer in mijn feed komen. Net weer deze:Hoe kun je een film nou bingen?twitter:rachelleangelaa twitterde op zondag 16-09-2018 om 16:57:37Ik ga Coco bingen❤️ Thanks Netflix!!!!! reageer retweet
My gawd.
/nerdrage
Jaloers, wou dat ik die nog voor het eerst kon kijkenquote:Op zondag 16 september 2018 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Erg leuk, ga zeker verder kijken.
Enige minpunt was dat de beeldkwaliteit af en toe wat korrelig was.
Het irritante overdreven geforceerde accent van Uhtred in seizoen 2 was voor mij al genoeg reden om af te hakenquote:Op zondag 16 september 2018 23:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben inmiddels al twee afleveringen ver met seizoen twee van The Last Kingdom, wat een topshow
Vroege Middeleeuwen-achtige series
Wel wat irritant, niet genoeg om af te haken, vond ikquote:Op maandag 17 september 2018 08:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het irritante overdreven geforceerde accent van Uhtred in seizoen 2 was voor mij al genoeg reden om af te haken
meerdere keren kijken achter elkaarquote:Op zondag 16 september 2018 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
My gawd.
/nerdrage
Is natuurlijk slecht voor de immersie, maar je wilt niet teveel casuals wegjagen.quote:Op maandag 17 september 2018 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel wat irritant, niet genoeg om af te haken, vond ik
Ik vind het dan irritanter dat ook de Vikingen/Denen enzo allemaal Engels praten
In bijvoorbeeld Black Sails spraken de Spanjaarden en Nederlanders onderling gewoon Spaans en Nederlands.
Ik snap het ook wel, maar ik vind het zo veel bijdragen aan de beleving als mensen eigen talen spreken inderdaad. In elk geval onderling.quote:Op maandag 17 september 2018 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is natuurlijk slecht voor de immersie, maar je wilt niet teveel casuals wegjagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |