Mooi verslag en het resultaat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zeker en stiekem ook leuk om te maken.
Cool dankjewel. En dan knoflook niet te klein anders wordt het snel bitter toch?quote:Op donderdag 6 september 2018 00:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mooi verslag en het resultaat ziet er goed uit.![]()
Ik zou, zoals eerder opgemerkt, eerst het gehakt rullen met de knoflook en de ui.
Op die manier heb je minder olie nodig en trekt juist de smaak van de knoflook en de ui overal in.
Het bittere komt meestal door te hoge temperatuur en te lang bakken.quote:Op donderdag 6 september 2018 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cool dankjewel. En dan knoflook niet te klein anders wordt het snel bitter toch?
Ah oké dus gewoon lekker laag vuurtje en klopt dat je best zo'n laagje in de pan mag krijgen en dat je dan wijn erop doet?quote:Op donderdag 6 september 2018 00:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het bittere komt meestal door te hoge temperatuur en te lang bakken.
Dat komt omdat ik mobiel zit nu.quote:Op donderdag 6 september 2018 00:36 schreef golfer het volgende:
En fijn dat je eens een keer ophoudt met die italic/sub-groet van je.
Ja, met de wijn maak je het weer los van de bodem.quote:Op donderdag 6 september 2018 00:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké dus gewoon lekker laag vuurtje en klopt dat je best zo'n laagje in de pan mag krijgen en dat je dan wijn erop doet?
Ah cool dat had ik eens gezien.quote:Op donderdag 6 september 2018 00:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja, met de wijn maak je het weer los van de bodem.
Ziet er goed uit, wel een hoop werk!quote:Op woensdag 5 september 2018 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
En verder.
De saus uiteindelijk:
[ afbeelding ]
Bloem afgewogen:
[ afbeelding ]
Geklutst ei met olijfolie erbij:
[ afbeelding ]
Na het kneden:
[ afbeelding ]
Na rusten in vieren gesneden:
[ afbeelding ]
Uitgerold met de deegroller:
[ afbeelding ]
In stroken gesneden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het kort koken (1/3e deel ongeveer):
[ afbeelding ]
En het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Ik vond het iig heerlijk en zit goed vol nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |