YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!! BBQ-enquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgende week misschien 30 graden
Lekker, waar ga je heen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:14 schreef Metalfreak het volgende:
Volgende week ben ik sowieso in warme oorden voor drie weken, dus van mij mag het instorten
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:31 schreef AQUILA. het volgende:
Dit zou zomaar de situatie over een week kunnen zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shut up and take my money!quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:31 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indonesië, drie weken rondreizen over Sulawesi en vervolgens Sumatra.quote:
flikker ff een eind opquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:31 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
flikker ff een eind op
Tof! Alvast veel plezier.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Indonesië, drie weken rondreizen over Sulawesi en vervolgens Sumatra.
Gewoon nee echt ik haat jullie,hoe kan je dit nou nog steeds lekker vindenquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:31 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stem tegen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:31 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kenne we deze nie op de vliegtuig naar Armenië knallen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:31 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat maar komen!quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:31 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:41 schreef michiel_merk het volgende:
Gewoon herfst hier in Friesland graadje of 17regen en een flinke wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |