Je loopt over van ingenomen overwegingen !!!!quote:Op donderdag 6 september 2018 08:23 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus?![]()
Stel dit is waar... het DNA is via het onderzoeksteam op Nicky terecht gekomen... Dan zou Jos dit uiteraard niet weten. Volgens Jos zou er in dat geval helemaal geen DNA van hem op Nicky zitten.
Waarom dan weglopen (vluchten!) voor een DNA onderzoek?
Allemaal aannames in het kader van hij doet/kijkt raar zo anders dan ik, dat mag je denken maar hoort in een onderzoek geen leidende rol te spelen. Hooguit wat aandacht trekken, zoals wij allemaal onze bijzonderheden hebben.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
blijf ik inderdaad ook bijzonder vinden, de begrafenis van je moeder missen. Toen hij vertrok was ze al naar een verzorgingshuis.
54 jaar mee onder één dak geleefd...
Niettemin is het op het minst opmerkelijk dat hij heeft aangegeven in februari een bepaalde hike te gaan maken. Hem ook maakt tot bijna het eindpunt, om dan uiteindelijk teruggevonden te worden 180 graden de andere kant op.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:34 schreef Vallon het volgende:
Enne omtrent het vluchten, lul je gewoon de media na, Uit niets blijkt dat Jos B gevlucht is, laat staan waarvoor.
huh?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Allemaal aannames in het kader van hij doet/kijkt raar zo anders dan ik, dat mag je denken maar hoort in een onderzoek geen leidende rol te spelen. Hooguit wat aandacht trekken, zoals wij allemaal onze bijzonderheden hebben.
Kan zijn dat hij wat anders bedacht had, bijvoorbeeld na de dood van z'n moeder of what-ever.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Niettemin is het op het minst opmerkelijk dat hij heeft aangegeven in februari een bepaalde hike te gaan maken. Hem ook maakt tot bijna het eindpunt, om dan uiteindelijk teruggevonden te worden 180 graden de andere kant op.
Je mag natuurlijk (graag zelfs) een mening hebben waar je kennelijk geen reactie op wil hebben. Excuses dan.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
huh?
Je reageert op een post waarin ik aangeef iets opmerkelijks te vinden. Waar is die aanname dan?
Begrijpend lezen is niet echt jouw sterke punt, is het wel?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:34 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je loopt over van ingenomen overwegingen !!!!
Verdiep je in DNA. DNA kan van mens tot mens, dieren en spullen worden overgedragen op andere mensen en hun spullen etc.etc.. Veel mensen, jij ook, verwarren dat DNA onomstotelijk de aanwezigheid aantoont van een donor. Donor hoef echter geen dader te zijn, hoe hard een agent ook schreeuwt.
Jij kan vast ook bedenken hoe jouw DNA ergens terecht allemaal kan of zou kunnen komen, of niet ?
Het is dan aan het recherche team om al die mogelijkheden onderbouwd uit te kunnen sluiten en niet door een eigen mening te verkondigen (van wij maken geen fouten, toon dat dan maar aan). Tot op op moment dat je niet zeker bent van een bewijs, is er simpelweg geen verdachte, hooguit een spoor.
Enne omtrent het vluchten, lul je gewoon de media na, Uit niets blijkt dat Jos B gevlucht is, laat staan waarvoor.
Kan, maar dat is ook een aanname. Wat dan verder ook wel frappant is is dat hij als vermist is opgegeven. Als hij dit vaker zou doen dan haalt de familie de schouders op, in de trant van -'typisch Jos', maar de familie heeft wel actie ondernomen. Lijkt me ook niet 'zomaar'.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij wat anders bedacht had, bijvoorbeeld na de dood van z'n moeder of what-ever.
Zover ik begrepen, is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil. Net zoals je zelf mag weten dat je morgen ergens anders boodschappen gaat doen. Mensen kunnen dan vragen waarom wat verder aan jou is.
Rest my case. Je ontkent het nergens...... maar je vindt het wel logisch, zelfs behoorlijk.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:11 schreef AToontje87 het volgende:
Ik ontken toch nergens dat DNA niet via via op een plek kan komen? Dat dat zo is lijkt me behoorlijk logisch.
Wauw, ik ben gewoon compleet flabbergasted... weer lees je totaal niet wat er nou eigenlijk geschreven staat.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:30 schreef Vallon het volgende:
[..]
Rest my case. Je ontkent het nergens...... maar je vindt het wel logisch, zelfs behoorlijk.
Vertel waarom is dat logisch ?
Dat Jos B de dader is of verdacht wordt omdat zijn DNA daar is aangetroffen ?
Ik sluit aan bij een eerder opmerking dat het OM een case kan hebben gefabriceerd. Niet ongebruikelijk overigens.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan, maar dat is ook een aanname. Wat dan verder ook wel frappant is is dat hij als vermist is opgegeven. Als hij dit vaker zou doen dan haalt de familie de schouders op, in de trant van -'typisch Jos', maar de familie heeft wel actie ondernomen. Lijkt me ook niet 'zomaar'.
Niet geïrriteerd worden. Ik las (je) wellicht wat anders in mijn enthousiasme.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:42 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Wauw, ik ben gewoon compleet flabbergasted... weer lees je totaal niet wat er nou eigenlijk geschreven staat.
Er was ook een Privejet vanuit Barcelona zag ik onderweg naar Schiphol vanuit Barcelonaquote:Op donderdag 6 september 2018 16:36 schreef Vallon het volgende:
Kan dit het vliegtuig zijn...... het zit op de (vlieg)snelweg van Barcelona naar Eindhoven....
[ afbeelding ]
Ding is rond 16u00 (onze tijd = 14uu UTC) opgestegen.
Hmm en dan naar de gevangenis in Grave.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:49 schreef Nober het volgende:
Zal wel in Volkel landen, klein en zuidelijk en militairen die pang pang kunnen roepen als hij het op een lopen zet.
En jij maar meelezen... Wie is hier nu debiel?quote:Op donderdag 6 september 2018 17:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
Gaan ze proberen uit te vinden welk vliegtuig Jos vervoert.![]()
Dit topic wordt met de dag achterlijker.
Is je drankfles weer leeg ofzo, oma?quote:Op donderdag 6 september 2018 17:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En jij maar meelezen... Wie is hier nu debiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |