Huh? Wat zeg je?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die probeerde net Sanne wakker te maken dus, wat ik net typte
Die is net als Sanne ook al eeuwen de weg kwijt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En god wil haar ook al niet helpen
Het is echt een parasiet.......quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sanne kijkt ff om ( Is dus klaarwakker )
Vroeg ik me ook al af. Of ze nu al weer uit het hok zijn gestuurd. Dat is al de derde dag op rij. En daarvoor 1 dag daar geslapen en dag daarvoor er ook uit gezetquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Manon wil nog ff chillen.
( Word Jeff weer gevoed? )
yup, ben het nog aan het doorlezen, maar dacht laat ik ook eens reageren, zodat er antwoord komt op al die gestelde assumpties van mensen hierquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,zo heb ik het ook gepost.
Ik sla zoveel feestjes over en er zijn zoveel andere bezoekers die elk feestje aflopen en toch ben ik degene die er altijd is??? humor hoor. je zou eens moeten kijken hoe vaak ik er niet ben.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:10 schreef goldback het volgende:
[..]
dat mens is letterlijk en figuurlijk niet weg te slaan.
In de DSM-IV kan een nieuw woord woorden toegevoegd, Het Mijkcomplex.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Of ze nu al weer uit het hok zijn gestuurd. Dat is al de derde dag op rij. En daarvoor 1 dag daar geslapen en dag daarvoor er ook uit gezet
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Sanne ligt idd tegen Shelley aan.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Op Gerrit zijn plek
Hij maakte haar net wakker. (Ik neem aan met de mededeling: Oprotten!. Er is een soundlock)
Ze draait zich om en kruipt tegen Shelley aan
Joh, doe lekker je ding, respect.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:17 schreef WyattJames het volgende:
[..]
yup, ben het nog aan het doorlezen, maar dacht laat ik ook eens reageren, zodat er antwoord komt op al die gestelde assumpties van mensen hier
[..]
Ik sla zoveel feestjes over en er zijn zoveel andere bezoekers die elk feestje aflopen en toch ben ik degene die er altijd is??? humor hoor. je zou eens moeten kijken hoe vaak ik er niet ben.
Vindt het wel humor als ik iedere keer lees dat ik er altiijd ben, terwijl ik zoveel evenementen letterlijk er niet ben. xD ik bedoel ik val op dus mijn afwezigheid zou dan toch juist opgemerkt moeten wordenquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh, doe lekker je ding, respect.![]()
Maar we behandelen je uiteraard wel in de COS als een schuimpje
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:21 schreef Juud79 het volgende:
Je moet ook maar zo brutaal zijn om in andermans bed te gaan liggen, wat een aandacht trekken zeg...
Ik zou dr toch een handje helpen en mijn bed uit kiepen...
Had ze niet beter bij Sanne kunnen gaan liggen......quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Manon wil nog gaan Squatten en naar de WC
Wees gerust, opvallen doe je welquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:21 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Vindt het wel humor als ik iedere keer lees dat ik er altiijd ben, terwijl ik zoveel evenementen letterlijk er niet ben. xD ik bedoel ik val op dus mijn afwezigheid zou dan toch juist opgemerkt moeten worden
quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wees gerust, opvallen doe je wel![]()
Mirjam ziek vandaag? Of had ze geen nieuw outfitje?
Dat ! en Shelley vindt het wel best............brrrquote:
Ik denk juist dat als Ger Sanne dat bed uit pleurt....quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat ! en Shelley vindt het wel best............brrr
Ze was niet lekker, ze hoopt donderdag weer te kunnen komen. ze gaat morgen ook eten met adriaan geloof ik.voor zijn ALS ding. wederom een evenement waar ik NIET ben. xDquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wees gerust, opvallen doe je wel![]()
Mirjam ziek vandaag? Of had ze geen nieuw outfitje?
hahaha je vat het sportief opquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:23 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ze was niet lekker, ze hoopt donderdag weer te kunnen komen. ze gaat morgen ook eten met adriaan geloof ik.voor zijn ALS ding. wederom een evenement waar ik NIET ben. xD
Zeker weten, ze heeft al vaker aan Gerrit gevraagd of ze tussen hun in mocht liggen......Gerrit zei echt niet doe normaal......quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:21 schreef Juud79 het volgende:
Je moet ook maar zo brutaal zijn om in andermans bed te gaan liggen, wat een aandacht trekken zeg...
Ik zou dr toch een handje helpen en mijn bed uit kiepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |