quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Sanne voelt zich al maanden kut - 4 september 2018
x6t3s3h
Op Gerrit zijn plekquote:
inschrijven bij een sportschool abonnement onder een geslacht waar ik me niet prettig bij voel is waarom ik niet naar een sportschool kan totdat mijn idkaart is aangepast. In utopia kan ik zijn wie ik ben wyatt, man. wordt ik niet in een hokje geplaatst zoals bij de sportschool. Ik heb al genoeg instanties/documenten om aan te passen als ik mijn idkaart aangepast heb. dquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan Wyatt daar, maar de reden is nogal awkward.
Het ging om het niet kunnen douchen in de sportschool, vanwege
het geslacht. Maar hij doucht toch ook niet in Utopia
Ze ligt bijna op hem.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt wel Gerrit maar dat zal toch niet......
Hahaha. Jaquote:
Is het Sanne? Gerrit ligt er iig naast, zo te zienquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt wel Gerrit maar dat zal toch niet......
Nee ze ligt tegen Shelley aanquote:
Jemig en dat nog steeds half ontbloot....???quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Op Gerrit zijn plek
Hij maakte haar net wakker. (Ik neem aan met de mededeling: Oprotten!. Er is een soundlock)
Ze draait zich om en kruipt tegen Shelley aan
Als Gerrit een beetje vent is... tilt hij Sanne uit bed en pleurt haar in de vijvert.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Op Gerrit zijn plek
Hij maakte haar net wakker. (Ik neem aan met de mededeling: Oprotten!. Er is een soundlock)
Ze draait zich om en kruipt tegen Shelley aan
Hoi,zo heb ik het ook gepost.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:10 schreef WyattJames het volgende:
[..]
inschrijven bij een sportschool abonnement onder een geslacht waar ik me niet prettig bij voel is waarom ik niet naar een sportschool kan totdat mijn idkaart is aangepast. In utopia kan ik zijn wie ik ben wyatt, man. wordt ik niet in een hokje geplaatst zoals bij de sportschool. Ik heb al genoeg instanties/documenten om aan te passen als ik mijn idkaart aangepast heb. d
Jij moet doen waar je je goed bij voelt. Wat een ander ook zegt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:10 schreef WyattJames het volgende:
[..]
inschrijven bij een sportschool abonnement onder een geslacht waar ik me niet prettig bij voel is waarom ik niet naar een sportschool kan totdat mijn idkaart is aangepast. In utopia kan ik zijn wie ik ben wyatt, man. wordt ik niet in een hokje geplaatst zoals bij de sportschool. Ik heb al genoeg instanties/documenten om aan te passen als ik mijn idkaart aangepast heb. d
Ik zag net Gerrit weer in het hoekje van het scherm. Leek alsof hij dus gewoon in Sanne haar bed ging liggen, maar is aannamequote:Op dinsdag 4 september 2018 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als Gerrit een beetje vent is... tilt hij Sanne uit bed en pleurt haar in de vijvert.
Dat is TV maken
En god wil haar ook al niet helpenquote:
Die probeerde net Sanne wakker te maken dus, wat ik net typtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |