3 jaar oud jongequote:Op dinsdag 4 september 2018 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
geen idee hoe.. maar zat plots in deze COS
UTO / [COS #8017] Plundra voor 't Cordwood
2015quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
geen idee hoe.. maar zat plots in deze COS
UTO / [COS #8017] Plundra voor 't Cordwood
Bah zo ranzig hoe Adriaan eet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze eten Gaaaado Gaaaado volgens Christel
[ afbeelding ]
Doe nou eens gewoon namen noemen. Ik weet het nu maar andere lezers weer niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Dellie met niet alleen een harde Game-Change bezig, maar ook de bijbehorende Gimmick-Change.. en ander kapsel![]()
Nenene.. ze heeft géén Sterallures
Trek even wat aan als je gaat eten. Ik zou met blote tetten aan tafel gaan als protestquote:
Wat heb zij eigenlijk op haar rug staan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even ,en er komt een vogeltje op zitten.
Zonde, juist dat haar maakte haar bijzonder.....quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb hier al eens een foto voorbij zien komen van Shelley met steil haar.
Geloof dat Zeyina die postte.
Opscheppen over wijven die je gedaan heb.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
Wat moet ik me bij een mannenavond voorstellen ?
voetbal en bier ?
De naam zegt het al.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
Wat moet ik me bij een mannenavond voorstellen ?
voetbal en bier ?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Opscheppen over wijven die je gedaan heb.
duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De naam zegt het al.
"Geen gezeur"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |