3 jaar oud jongequote:Op dinsdag 4 september 2018 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
geen idee hoe.. maar zat plots in deze COS
UTO / [COS #8017] Plundra voor 't Cordwood
2015quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
geen idee hoe.. maar zat plots in deze COS
UTO / [COS #8017] Plundra voor 't Cordwood
Bah zo ranzig hoe Adriaan eet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze eten Gaaaado Gaaaado volgens Christel
[ afbeelding ]
Doe nou eens gewoon namen noemen. Ik weet het nu maar andere lezers weer niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Dellie met niet alleen een harde Game-Change bezig, maar ook de bijbehorende Gimmick-Change.. en ander kapsel![]()
Nenene.. ze heeft géén Sterallures
Trek even wat aan als je gaat eten. Ik zou met blote tetten aan tafel gaan als protestquote:
Wat heb zij eigenlijk op haar rug staan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even ,en er komt een vogeltje op zitten.
Zonde, juist dat haar maakte haar bijzonder.....quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb hier al eens een foto voorbij zien komen van Shelley met steil haar.
Geloof dat Zeyina die postte.
Opscheppen over wijven die je gedaan heb.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
Wat moet ik me bij een mannenavond voorstellen ?
voetbal en bier ?
De naam zegt het al.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
voetbal en bier ?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Opscheppen over wijven die je gedaan heb.
duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De naam zegt het al.
"Geen gezeur"
Kwestie van interpretatie.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb hier al eens een foto voorbij zien komen van Shelley met steil haar.
Geloof dat Zeyina die postte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Klopt, een egoïstische groepsafsplitsing, iets wat ze gewoon elke dag kunnen doen, maar het een specifiek naampje geven is leuk om de vrouwen te stangen.. het is toch al BS want AnkieGebit mag erbij zitten als echte Ventquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
voetbal en bier ?
Totdat die sjagrijnige wijven er weer bij komen zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De naam zegt het al.
"Geen gezeur"
ja héquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek even wat aan als je gaat eten. Ik zou met blote tetten aan tafel gaan als protest
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Totdat die sjagrijnige wijven er weer bij komen zitten.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]Mooi grijs ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
Ga utopia in, zeiden ze
is leuk, zeiden ze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je prachtige krullen, maak je het stijl
begint het gemekker nu alquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jef mag niet naar de mannenavond van syn wijf.
Alles om Gerrit af te schuddenquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je prachtige krullen, maak je het stijl
Dat is waar.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zegt iedereen die van nature geen krullen heeft
Mike valt zeker op steil haar?quote:
En Gerrit moet op tijd thuis zijn...quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jef mag niet naar de mannenavond van syn wijf.
Vanmiddag bij Manon zat Jessie al te klagen over Jeffry, dat hij haar geen moment met rust liet en dat ze er kriegel van werdquote:
jaloersquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zegt iedereen die van nature geen krullen heeft
Zo heeft ze hem zelf gebrainwasht.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vanmiddag bij Manon zat Jessie al te klagen over Jeffry, dat hij haar geen moment met rust liet en dat ze er kriegel van werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |