3 jaar oud jongequote:Op dinsdag 4 september 2018 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
geen idee hoe.. maar zat plots in deze COS
UTO / [COS #8017] Plundra voor 't Cordwood
2015quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
geen idee hoe.. maar zat plots in deze COS
UTO / [COS #8017] Plundra voor 't Cordwood
Bah zo ranzig hoe Adriaan eet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze eten Gaaaado Gaaaado volgens Christel
[ afbeelding ]
Doe nou eens gewoon namen noemen. Ik weet het nu maar andere lezers weer niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Dellie met niet alleen een harde Game-Change bezig, maar ook de bijbehorende Gimmick-Change.. en ander kapsel![]()
Nenene.. ze heeft géén Sterallures
Trek even wat aan als je gaat eten. Ik zou met blote tetten aan tafel gaan als protestquote:
Wat heb zij eigenlijk op haar rug staan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even ,en er komt een vogeltje op zitten.
Zonde, juist dat haar maakte haar bijzonder.....quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb hier al eens een foto voorbij zien komen van Shelley met steil haar.
Geloof dat Zeyina die postte.
Opscheppen over wijven die je gedaan heb.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
Wat moet ik me bij een mannenavond voorstellen ?
voetbal en bier ?
De naam zegt het al.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
voetbal en bier ?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Opscheppen over wijven die je gedaan heb.
duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De naam zegt het al.
"Geen gezeur"
Kwestie van interpretatie.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb hier al eens een foto voorbij zien komen van Shelley met steil haar.
Geloof dat Zeyina die postte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Klopt, een egoïstische groepsafsplitsing, iets wat ze gewoon elke dag kunnen doen, maar het een specifiek naampje geven is leuk om de vrouwen te stangen.. het is toch al BS want AnkieGebit mag erbij zitten als echte Ventquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
voetbal en bier ?
Totdat die sjagrijnige wijven er weer bij komen zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De naam zegt het al.
"Geen gezeur"
ja héquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek even wat aan als je gaat eten. Ik zou met blote tetten aan tafel gaan als protest
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Totdat die sjagrijnige wijven er weer bij komen zitten.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]Mooi grijs ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
Ga utopia in, zeiden ze
is leuk, zeiden ze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je prachtige krullen, maak je het stijl
begint het gemekker nu alquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jef mag niet naar de mannenavond van syn wijf.
Alles om Gerrit af te schuddenquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je prachtige krullen, maak je het stijl
Dat is waar.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zegt iedereen die van nature geen krullen heeft
Mike valt zeker op steil haar?quote:
En Gerrit moet op tijd thuis zijn...quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vanmiddag bij Manon zat Jessie al te klagen over Jeffry, dat hij haar geen moment met rust liet en dat ze er kriegel van werdquote:
jaloersquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zegt iedereen die van nature geen krullen heeft
Zo heeft ze hem zelf gebrainwasht.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vanmiddag bij Manon zat Jessie al te klagen over Jeffry, dat hij haar geen moment met rust liet en dat ze er kriegel van werd
Vandaar dat je nog maar 4 haren hebtquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:20 schreef Soury het volgende:
Is er genoeg stroom voor dat style ding. Ik zou het een tandje hoger zetten.
heb ik een filmpje van gezien op youtube.. hoppaaaa stuk afgebrandquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:20 schreef Soury het volgende:
Is er genoeg stroom voor dat style ding. Ik zou het een tandje hoger zetten.
ik vind het echt niks. brrrquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo heeft ze hem zelf gebrainwasht.
Het is ook wel een kwetsbaar slap lulletje.
Het is heul slecht voor je haar.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb ik een filmpje van gezien op youtube.. hoppaaaa stuk afgebrand
Dat kind haar blik toen ze die pluk in die tang zag zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaar dat je nog maar 4 haren hebt![]()
<
de horrorquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kind haar blik toen ze die pluk in die tang zag zitten.![]()
![]()
Er zijn er veelquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Kijk naar je plaatje Muts Muis.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]Hihi ik zit nog steeds niet op streams
Ze liepen hand in hand weg. Was net te laat voor capquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jessie claimt ff wat Mike tijd.
Ga lekker cossen sukkelquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk naar je plaatje Muts Muis.
Aandacht.quote:
Je bedoelt Jessie?quote:
Zo te horen wel. Ze zoekt aandacht bij Mike.quote:
Dat post ik toch.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te horen wel. Ze zoekt aandacht bij Mike.
Wat is daar leuk aan??quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze liepen hand in hand weg. Was net te laat voor cap
Mike tegen Jessie: Dat je vanmiddag zei. Even lekker stoken toen His en Chris woorden hadden, dat vond Mike prachtig
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]Qua gezicht lijkt het helemaal niet op Sherry, of ze moet 'n tijd een mopsneus gehad hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh sorry gemist. Maar duidelijk. Die Jef kan de pleuris krijgenquote:
Zolang ze Mike niet tot koning kronen vind hij iedere vorm van verdeeldheid prachtig.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:27 schreef sjampoeh het volgende:
mike: tis heel lastig in te schieten
waar is de tegelgigant
Dat duurt nog wel 15 jaar voor die volwassen isquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie stel je niet zo aan. Wordt eens volwassen.
Goede vraag. Het zegt weer een hoop over hoe MIke er in staatquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Goede vraag. Het zegt weer een hoop hoe MIke er in staat
Mike wil haar niet, dat was al duidelijk. Mijn zusjequote:
Da past ff niet in het verhaal hèquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:31 schreef Zeyina het volgende:
Mike: Ik sta de hele dag te zagen omdat John last van zijn rug heeft.
Er is niemand die eens komt helpen he
Nou Mike. Ik heb Tim en Joa heel wat uurtjes op het dak zien zitten om John zijn huisje af te maken
Samen met John.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:31 schreef Zeyina het volgende:
Nou Mike. Ik heb Tim en Joa heel wat uurtjes op het dak zien zitten om John zijn huisje af te maken
Ja maar vrouwen kunnen ook bouwen he? Die Cristel en Hiske en de rest doen geen kut.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:31 schreef Zeyina het volgende:
Ik zeg even niks.quote:
Duistere machtenquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoorde tim in de uitzending zeggen dat maandag de yurt zou komen.. het is dinsdag en zie hem nog niet staan
Mike is ook weer een klein weekje bezig en weer is hij de enige die alles daar neer zet samen met Sjon....alles hebben ze aan hun te danken......quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:31 schreef Zeyina het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je kunt geen foto op de kop maken Mike...
Die kun je daarna gewoon omdraaien
Klopt. Vind ik ook raar. Ze tonen zelfs niet eens belangstelling.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen kunnen ook bouwen he? Die Cristel en Hiske en de rest doen geen kut.
Hij komt morgenochtend om 8.00uquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoorde tim in de uitzending zeggen dat maandag de yurt zou komen.. het is dinsdag en zie hem nog niet staan
Dat overleven de Brothers welquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:35 schreef Yaksa het volgende:
Timo en Joa werden weer aardig slecht neergezet in de uitzending van vandaag.
Misschien dat het a.s. maandag in de uitzending zit?quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
Manon die John een 10 euro gaf voor het huisje.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt. Vind ik ook raar. Ze tonen zelfs niet eens belangstelling.
Liggend op haar bedquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Manon die John een 10 euro gaf voor het huisje.
Ja. En ze was zelfs helemaal verongelijkt dat John kwam innenquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met een zuur gezicht.quote:
Is echt te erg.....en haar investering voor de crepegedoe nog steeds in der zak heeft??quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is echt te erg.....en haar investering voor de crepegedoe nog steeds in der zak heeft??
Ik zou ze honderd euro teruggeven als ze zich terugtrokquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent veel te aardig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou ze honderd euro teruggeven als ze zich terugtrok
Ik ben wel Sjon en Mike team soms hoor. En die Cristel die loopt te flierenfuiten in haar krakers outfitquote:
En ze gaat er niet mooier op worden, Hexenkoppie maken...maar ja ze moet wát om die loopse hond van d'r af te houdenquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer heb Flash Back avond....
Dat stylen doet me aan de DGK denken.... uren met die stijltangen..![]()
[ afbeelding ]
Dan nog even rood verven en kort pittig knippen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze gaat er niet mooier op worden, Hexenkoppie maken...maar ja ze moet wát om die loopse hond van d'r af te houden
Te erg die boodschappen ook. Ze is niet eens in staat om de bestellingen goed door te geven. Hoe moeilijk kan het zijn voor 15 mensenquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sjellie heb de hele middag boodschappen zitten verrekenen en nu is het totaal blaadje uit haar schrift gescheurd.. .
Ze wilde zo graag winkeltje spelen.Sorry,het is echt een lachertje.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Te erg die boodschappen ook. Ze is niet eens in staat om de bestellingen goed door te geven. Hoe moeilijk kan het zijn voor 15 mensen
Ik denk dat dat wel een een achterliggende gedachte isquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze gaat er niet mooier op worden, Hexenkoppie maken...maar ja ze moet wát om die loopse hond van d'r af te houden
En maar blijven volhouden dat het niet aan haar ligt. Ze heeft de lijst goed gemaildquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze wilde zo graag winkeltje spelen.Sorry,het is echt een lachertje.
Ontevreden kut wijfquote:
Ik zeg nu precies hetzelfde tegen Soul net.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat het niet aan haar ligt. Ze heeft de lijst goed gemaild
Richard leest de boodschappen op en er mist een heleboel.
Kortom; Het is wel de fout van Shelley
I Objectquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zeg nu precies hetzelfde tegen Soul net.
Hij wil zelf niet wil optijd slapenquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als het goed is welquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:56 schreef Hagenesie het volgende:
Is dat haar nog stijl na het slapen?
Niet zo.quote:
Het meerendeel ligt dan los op haar hoofdkussen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:56 schreef Hagenesie het volgende:
Is dat haar nog stijl na het slapen?
Omdat ze zichzelf zo knap en beeldig vindt en zich dus ver verheven voelt boven de anderen. Bah.quote:
John had gelijk maar is een beetje cru. En daar kan madam niet tegen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Amputalent het volgende:
John heeft Sanne flink geraakt door haar uit te maken voor leugenaar en je hebt een dikke reet.
Ja een blonde Tamlin . Brrrrrquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf zo knap en beeldig vindt en zich dus ver verheven voelt boven de anderen. Bah.
Was anders niets aan gelogen ....quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:59 schreef Amputalent het volgende:
John heeft Sanne flink geraakt door haar uit te maken voor leugenaar en je hebt een dikke reet.
Goh en hoe zou dát nou komen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:01 schreef Yaksa het volgende:
Sanne krijgt smerige blikken naar haar hoofd geslingerd van John, zegt ze.
Niet leuk om te horen maar die zuigerd heeft er om gevraagdquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was anders niets aan gelogen ....
Leugenaar oke......maar om nu als volwassen kerel te zeggen met je dikke reet......Als hij zo ook doet tegen zijn kinderen als hij kwaad op ze is zegt toch meer dan genoeg......quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
John had gelijk maar is een beetje cru. En daar kan madam niet tegen.
Als er stroom isquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wanneer gaat die aggregaat daar eens een keer uit, schijtziek wordt ik van dat ding
Donderdag komt de groepenkast, is een dagje aansluiten en dan hebben ze electra overal.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wanneer gaat die aggregaat daar eens een keer uit, schijtziek wordt ik van dat ding
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh nu huilt Jessie, Manon en Shelly ook om sjon
Donderdag.quote:
Dat is zo, maar heeft iemand haar wel eens de waarheid verteld?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet leuk om te horen maar die zuigerd heeft er om gevraagd
Joh Sanne loopt zelf te sarren al weken lang, dit is wat ze oogstquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:02 schreef Zucht.... het volgende:
Misschien is het wel zo dat ze echt niet weet wat er aan de hand is en wat er telkens misgaat.
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop ZO dat hij weggaat (Pisman)
Ja weet ik, het is een zwaar verwend egocentrisch nest.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh Sanne loopt zelf te sarren al weken lang, dit is wat ze oogst
Weet zij niet dat hun wel stroom hebben??quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Achterbaks gedoe, laptop is opgeladen ineens, ze heeft alles doorgebrieft,
Daar wil zij nog niet dood gevonden worden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet zij niet dat hun wel stroom hebben??
ja maar denk dat ze het heeft gezegd tegen de febo, je ziet ze ook niet meer met de laptop in het huisjequote:Op dinsdag 4 september 2018 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet zij niet dat hun wel stroom hebben??
Dat kralen mokkel krijgt mijn stemquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gelukkig heeft Christel Maria het allemaal door ....
Kijk, in dit geval zouden we het woord pathologisch eindelijk eens goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:06 schreef Soury het volgende:
Sanne liegt alles aan elkaar, ze gooit alles eruit en zegt een dag later dat ze het niet goed begrepen hebben. Krijg wat Sanne aan je lip ofzo
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:07 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Kijk, in dit geval zouden het woord pathologisch eindelijk eens goed kunnen gebruiken.
Hij had vanmiddag al gezegd dat hij erg moe is en eigenlijk vroeg naar bed wilde......zonder dat Jessie daar bij was. Jessie is zelfs blij als ze hem even niet om haar heen heeft......quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:06 schreef Yaksa het volgende:
Wat een onzin dat hier gepost wordt Jeffry van Jessie niet bij de mannenavond mag zitten.
Hij zit er gewoon bij.
Dat was ik.Hoi Yaksa.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:06 schreef Yaksa het volgende:
Wat een onzin dat hier gepost wordt dat Jeffry van Jessie niet bij de mannenavond mag zitten.
Hij zit er gewoon bij.
Oh. was niet legaal.......quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja maar denk dat ze het heeft gezegd tegen de febo, je ziet ze ook niet meer met de laptop in het huisje
Ze mag zelf kiezen welke lipquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:06 schreef Soury het volgende:
Sanne liegt alles aan elkaar, ze gooit alles eruit en zegt een dag later dat ze het niet goed begrepen hebben. Krijg wat Sanne aan je lip ofzo
Misschien gaat een vliegtuigje wat sneller.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
we Moeten het even tegen Mike zegggen dat hij het tegen John moet zeggen dat ie wat relaxed moet doen
Mannen zijn altijd gezellig Maria E.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou eens kijken of het gezelli is bij de mannen
Dat wijf gaat alle nominaties door.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:09 schreef Charmian het volgende:
kris vandaag weer goed genoeg als uithuilmoeder? morgen is het weer een kutwijf
Mike loopt af en toe bij Sjon weg omdat het te veel wordt......quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
we Moeten het even tegen Mike zegggen dat hij het tegen John moet zeggen dat ie wat relaxed moet doen
kijk ze nu maar weer braaf zitten in de caravanquote:
Bezoek van John komt vermoedelijk de 21ste. Dan kan die hand in hand met zijn stekelvarkentje de poort uit lopen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:10 schreef Yaksa het volgende:
Bezoek voor John komt dus niet deze week.
Anderen gingen voor omdat die nog geen bezoek hadden gehad.
Had hij alweer bezoek willen hebben......quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:10 schreef Yaksa het volgende:
Bezoek voor John komt dus niet deze week.
Anderen gingen voor omdat die nog geen bezoek hadden gehad.
Ik hoor chips zakkenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand vroeg net wat een Mannenavond was...
Zien jullie al subtiele verschillen ?
Ik dacht dat je het een zeikerd vondquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat John blijft. Is een markant figuur.. En is ook niet zo aartslui als de meeste anderen daar.
In Uto 1 wilden ze ook niet elke dag gasten over de vloer.Dat gaat ze ook tegenwerken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
Timo en Joa willen 2 x per week B&B'ers in die tent zien te krijgen.
In Uto 1 moesten ze al veel moeite doen om er 3 per maand te krijgen.
Gaat 'm dus nooit worden. Dan hadden ze nu al minstens 10 (betaalde) reserveringen moeten hebben
Een Brenda, Brandon of Manon ... lijkt me eerder.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat John blijft. Is een markant figuur.. En is ook niet zo aartslui als de meeste anderen daar.
Markant is ie zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Omdat om tien uur die mensen al naar hun bed gestuurd werden......en ook aan het eind volledig aan hun lot over gelaten werden.......quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
Timo en Joa willen 2 x per week B&B'ers in die tent zien te krijgen.
In Uto 1 moesten ze al veel moeite doen om er 3 per maand te krijgen.
Gaat 'm dus nooit worden. Dan hadden ze nu al minstens 10 (betaalde) reserveringen moeten hebben
Trainen voor de military kan wel vast.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een Brenda, Brandon of Manon ... lijkt me eerder.
Manon haar seizoen is voorbij.. zowel voor de foodtuk als in je string zwemmen...cross country kan nog .. maarja.. daar is adje dan weer tegen.
liedjes zingenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
maar dat maakt het soms wel grappigquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Markant is ie zeker.
Maar het is geen echte bouwer zoals ie zelf beweert.
Er staat wel een huisjequote:Op dinsdag 4 september 2018 21:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Markant is ie zeker.
Maar het is geen echte bouwer zoals ie zelf beweert.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Trainen voor de military kan wel vast.
Tenzij ze voor de stemmingen nog gaat scharen met een van de 'vrije' meiden daar.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een Brenda, Brandon of Manon ... lijkt me eerder.
Manon haar seizoen is voorbij.. zowel voor de foodtuk als in je string zwemmen...cross country kan nog .. maarja.. daar is adje dan weer tegen.
Ja, hij kan zeiken, maar gaandeweg ga ik hem steeds meer waarderen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het een zeikerd vond
eeeeeeccccchhhhhtquote:
Zo zijn er meer......hij dacht dat hij de enige was......quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeffry wil
Zich wel hard maken om naar de Televisier ring te gaan
Ik vind het echt een schattig huisje. Hoop dat ze het niet gaan verpesten met allerlei rare kleurtjes.quote:
Oh Jeff is toch gekomen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeffry wil
Zich wel hard maken om naar de Televisier ring te gaan
Een houten schuurtje zal je bedoelen.quote:
ik ben nog steeds voor een vrouwloos Utopiaquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een houten schuurtje zal je bedoelen.
Zonder vloer- en dakisolatie, dat wordt flink stoken deze winter om het vorstvrij te houden.
kijken of er dames zijn die er bij durven te gaan zitten, net als de vorige keerquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lachen met de Mannen... Drama bij de Chickies
Dat zal toch nietquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het echt een schattig huisje. Hoop dat ze het niet gaan verpesten met allerlei rare kleurtjes.
Dat is wat extreem... maar ze een paar maanden splitsen zou een leuk experiment zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben nog steeds voor een vrouwloos Utopia
Er is altijd wel iets wat niet deugt, maar ik blijf het een leuk zomerhuisje vinden en het is altijd nog beter dan de hele dag niets doen en een beetje flauwe grappen uithalen en luieren.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zonder vloer- en dakisolatie, dat wordt flink stoken deze winter om het vorstvrij te houden.
Zijn die wanden wel goed geisoleerd??quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
John zei dat het dak is geïsoleerd.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar zijn Belgen toch helemaal niet geschikt voor.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Trainen voor de military kan wel vast.
En anders naar Zuidlaren,en als dat niet lukt naar Hedel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik zie een vijvert en boomstammen
Tenzij je net voor het slechte weer een Yurt met houtkachel, boxsprings en badjassen besteld.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets wat niet deugt, maar ik blijf het een leuk huisje vinden en het is altijd nog beter dan de hele dag niets doen en een beetje flauwe grappen uithalen en luieren.
+1quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets wat niet deugt, maar ik blijf het een leuk huisje vinden en het is altijd nog beter dan de hele dag niets doen en een beetje flauwe grappen uithalen en luieren.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Vooral die vloer.. daar gaat kou en vocht door trekken.
Klopt, Wim Vroege zei niet voor niets: "Je had beter eerst een betonplaat neer kunnen leggen en van daar uit verder bouwen".quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Staat hij ook plat op de grond of hebben ze hem een eind van de grond af...quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Trainen kan altijd.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar zijn Belgen toch helemaal niet geschikt voor.
Ik meen me te herinneren dat er ongeveer 10cm speling is met het zandquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Staat hij ook plat op de grond of hebben ze hem een eind van de grond af...
Ja, alleen geen gipsplaat gebruikt aan de binnenkant, risico op condens (en daarna zwarte schimmel) is wel aanwezig zo.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn die wanden wel goed geisoleerd??
Dat is soms zo raar, die eruit en die. Oprotten John Oprotten Mike en Sanne. En dan janken dat de streams saai zijnquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
maar dat maakt het soms wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
dat gaat zo grappig worden, alleen Tim is te goedhartig, die gaat iedereen binnen laten, ook al riep ie net dat het een mooie nette tent moest blijven.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij je net voor het slechte weer een Yurt met houtkachel, boxsprings en badjassen besteld.
Ik voel een pest accedemie aankomen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Sanne werd erg gepest vroeger.
Ik denk eerder dat Sanne zelf de grootste pestkop was.
Ik zal er eens op letten, maar volgens mij is dat niet zo.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:21 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
John zei dat het dak is geïsoleerd.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:25 schreef Charmian het volgende:
nu ineens is brenda ook gepest wat ik snap
Erg hoor.quote:
Ja een beetje Lotte verhaal.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Sanne werd erg gepest vroeger.
Ik denk eerder dat Sanne zelf de grootste pestkop was.
Do.Straks hebben ze ook over haar heen gepist.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:27 schreef Amputalent het volgende:
John zegt een keer de waarheid (dikke reet) is het weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |