Maar ga je nou nog vertellen waarom het jouw zaak is?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:45 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Ik heb al vele malen met de politie gesproken maar die waren vorige maand allemaal met vakantie. Ik kwam geen steek verder en heb dat opgegeven.
Nog 1 poging.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:45 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Ik heb al vele malen met de politie gesproken maar die waren vorige maand allemaal met vakantie. Ik kwam geen steek verder en heb dat opgegeven.
De gehele politiemacht van Amsterdam was met vakantie? Geen wonder dat de criminaliteit daar hoegenaamd de spuigaten uitloopt...quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:45 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Had je sex met die demente vrouw?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:45 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je snapt mijn vilein geplaatste sarcasme niet. Ongetwijfeld dat de politie een aanleiding heeft. Wat denk je zelf? Die weet jij niet. Daar heb jij geen juridische rol in. Jij bent hierin geen partij. De curator wel, die hoort niet over zijn cliënt met jou te praten. Die mag gerust informatie opdoen.
paarsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat de politie ongetwijfeld een punt heeft en niet zomaar handelt. Dat het jou als derde niet aangaat waarom ze het huis uitgezet is.quote:
het punt dat je veel vaag lult maar eigenlijk niks zegt?quote:
Maakt je boos he. Een derde zonder rechten te zijn.quote:
Nog geen advocaatquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:36 schreef Fer het volgende:
Zomaar mag natuurlijk niet, maar waarschijnlijk is die er wel geweest, de reden.
Wat zegt haar advocaat ?
Hoe weet je dat? Ze is kwijt toch? Misschien heeft ze wel een advocaat.quote:
Ik heb daarover de rechtbank en het OM meermaals gebeldquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:36 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel. Er rijdt niet elke dag een autootje in de straat rond:
"EXTRA EXTRA FEMKE HEEFT GETEKEND VOOR DE UITHUISPLAATSINGEN VAN PETER, LIESBETH, RODERICK, WIM EN SANNE!"
Nou vooruit dan maar weerquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:50 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Mag ik jou is een dikke kus op je toet geven?
WIE BEN JIJ IN DIT VERHAAL?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:51 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Ik heb daarover de rechtbank en het OM meermaals gebeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Maar eigenlijk ben jij dus helemaal geen partij in de situatie aangezien je geen directe familie bent.quote:
Ze geven jou geen informatie OMDAT JIJ NIET BELANGRIJK BENTquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:51 schreef freeofknots het volgende:
[..]
ik denk dat ze zelf 112 gebeld heeft om zich te laten reddenquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ze is kwijt toch? Misschien heeft ze wel een advocaat.
De gehele politie van Amsterdam was op vakantie? Er is werkelijk niets geregistreerd over het voorval in juli 2018?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:45 schreef freeofknots het volgende:
hahahahahahahahahahahaha. Een rechtbank en OM die deze info geeft aan iemand die alleen sex heeft met een demente vrouw die nu kwijt is (tenzij je mij je relatie tot die vrouw geeft noem ik je een viespeuk). Hahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:51 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Mag het eens. Ze hebben het druk met allerlei liquidaties daar. In zomer gaan de criminelen op vakantie dan de agenten ook.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
De gehele politie van Amsterdam was op vakantie? Er is werkelijk niets geregistreerd over het voorval in juli 2018?
Sorry, maar dat lijkt me heel erg onwaarschijnlijk.
Er is geen RM of IBS. Ik heb de rechtbank en het OM daarover meerdere keren benaderd.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat weet je niet...
GEEF NU EENS ANTWOORD!
Welke relatie heb jij tot de demente dame?
Welke relatie heb jij tot die uit huis gehaalde vrouw?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef freeofknots het volgende:
Er is geen RM of IBS. Ik heb de rechtbank en het OM daarover meerdere keren benaderd.
Wat had ze aan toen je voor het laatst bij haar was?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Er is geen RM of IBS. Ik heb de rechtbank en het OM daarover meerdere keren benaderd.
je vergeet een deel van je antwoord...quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Mogen die jou daarover informeren?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Mogen die jou daarover informeren?
kapoetquote:
Ik help de curator. wanneer gevraagd wordt om de curator persoonlijk te spreken dan draaft zij op.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat de curator moet bellen. Ben jij de curator?
Welke relatie heb jij tot die uit huis gehaalde vrouw?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:57 schreef freeofknots het volgende:
Ik help de curator. wanneer gevraagd wordt om de curator persoonlijk te spreken dan draaft zij op.
Op dr roze olifantje?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:57 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Ik help de curator. wanneer gevraagd wordt om de curator persoonlijk te spreken dan draaft zij op.
Wauw. Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:57 schreef freeofknots het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze zsm politie belt om hem ook naar een verzorgingstehuis te brengenquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
Aha, TS neukt niet die bejaarde maar haar dochter.
Plottwist: of allebei!quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
kijk TS, een vraag waarop het antwoord nog ontbreekt ^^quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welke relatie heb jij tot die uit huis gehaalde vrouw?
En gaat er vandoor met de pinpas van de onder curatele gestelde en koopt er drugs van.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |