SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
PS4 Exclusives 2017/2018/2019
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Volgens mij wel. Genoeg op reddit gezien ervanquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef DKUp het volgende:
Misschien weet Pheno het.....
Maar kan je kiezen tussen verschillende tijden van de dag na het uitspelen van het spel?
Want een dag- en nachtcyclus zit er niet in
ja, omdat ze je hatenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, geen sms van Gamemania gehad voor m'n Dragon Quest PREORDER. Zou die CANCELED zijn?
Je gaat niet wachten op de Switch versie?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, geen sms van Gamemania gehad voor m'n Dragon Quest PREORDER. Zou die CANCELED zijn?
dat kan inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:11 schreef DKUp het volgende:
Misschien weet Pheno het.....
Maar kan je kiezen tussen verschillende tijden van de dag na het uitspelen van het spel?
Want een dag- en nachtcyclus zit er niet in
laag juist.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:30 schreef MMaRsu het volgende:
Dan zet je toch de saturation of je tv fucking hoog
Kan je random mensen op straat slaan en webben eigenlijk?quote:
quote:
Cyberpunk 2077 tochquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:38 schreef Jimbo het volgende:
ooit he, ooit komt er gewoon een game uit waarbij je een stad hebt waarbij je in elk gebouw kan en alles uber uniek is en shit
Gewoon real life 2-0
kan je daar in alles wat je ziet dan?quote:
GTA VIcequote:
nee. Wel lopen er mensen die fan zijn en die je willen groeten. Het is zelfs een trophy om er tien te ontmoeten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je random mensen op straat slaan en webben eigenlijk?![]()
Nah, dat duurt nog een eeuwigheid. Heb bovendien ook niet heel veel vertrouwen in een goede port.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:51 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Je gaat niet wachten op de Switch versie?
quote:Op woensdag 5 september 2018 06:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nah, dat duurt nog een eeuwigheid. Heb bovendien ook niet heel veel vertrouwen in een goede port.
Wordt episch. Lekker in bed spelen.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nah, dat duurt nog een eeuwigheid. Heb bovendien ook niet heel veel vertrouwen in een goede port.
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, het is is geen GTA, aan de andere kant zou het wel een leuke feature zijn geweestquote:Op woensdag 5 september 2018 05:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee. Wel lopen er mensen die fan zijn en die je willen groeten. Het is zelfs een trophy om er tien te ontmoeten.
Spider-man die burgers in elkaar mept? Nah, daar gaat Marvel nooit mee akkoord, zijn imago vernaggelen voor een gamequote:Op woensdag 5 september 2018 08:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, het is is geen GTA, aan de andere kant zou het wel een leuke feature zijn geweest
Dat is inderdaad de reden waarom ik het begrijpquote:Op woensdag 5 september 2018 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spider-man die burgers in elkaar mept? Nah, daar gaat Marvel nooit mee akkoord, zijn imago vernaggelen voor een game
Ik speel eigenlijk nauwelijks games in bed. Terwijl ik toch echt speciaal voor de Switch zo'n tabletarm aan mn bed heb gemonteerdquote:Op woensdag 5 september 2018 08:18 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wordt episch. Lekker in bed spelen.
Doe het nu veel met de Vita. Paar dagen in Stardew voor het slapen gaan. Krijg wel om de een of andere reden kramp in mijn hand na een tijdje.quote:Op woensdag 5 september 2018 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel eigenlijk nauwelijks games in bed. Terwijl ik toch echt speciaal voor de Switch zo'n tabletarm aan mn bed heb gemonteerd
weet je zeker dat je de vita vast houdt?quote:Op woensdag 5 september 2018 09:08 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Doe het nu veel met de Vita. Paar dagen in Stardew voor het slapen gaan. Krijg wel om de een of andere reden kramp in mijn hand na een tijdje.
quote:Op woensdag 5 september 2018 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
weet je zeker dat je de vita vast houdt?
Met HD Rumblequote:
En dan nog kramp krijgenquote:Op woensdag 5 september 2018 09:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan zal de Dualshock 4 controller binnen een uur leeg zijn.....
Gelukkig heb je een touchgevoelige achterkant om als extra knoppen te dienen......quote:
maar maar maar... ik heb al een (goede) game pcquote:
jammerquote:Op woensdag 5 september 2018 05:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee. Wel lopen er mensen die fan zijn en die je willen groeten. Het is zelfs een trophy om er tien te ontmoeten.
daarom: slaan.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zo gaat het nu ook in het echte leven.
#instafame
De Vita is gebouwd voor Japanse handjes; ik krijg er ook altijd verkrampte handen van.quote:Op woensdag 5 september 2018 09:08 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Doe het nu veel met de Vita. Paar dagen in Stardew voor het slapen gaan. Krijg wel om de een of andere reden kramp in mijn hand na een tijdje.
Why the fuck heb ik daar niet aan gedacht toen ik mijn vita hadquote:Op woensdag 5 september 2018 12:25 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
De Vita is gebouwd voor Japanse handjes; ik krijg er ook altijd verkrampte handen van.
Voor een paar euro kan je een Vita houder kopen.
Met zo'n ding ligt de vita een stuk beter in de hand en presteer je daardoor ook beter in game.
https://www.grandado.com/(...)hAzaRSRoCim0QAvD_BwE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |