Botox wordt gebruikt om de huid glad te maken, zodat je minder rimpels ziet/krijgt. Voor lippen worden fillers gebruikt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah oké, geen idee wat ze voor lippen gebruiken dan, maar ziet er zo onnatuurlijk uit.
Dan bedoel ik fillers.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Botox wordt gebruikt om de huid glad te maken, zodat je minder rimpels ziet/krijgt. Voor lippen worden fillers gebruikt.
ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sowieso any programma, ik zou er mn tv voor aanzetten
Daar had ik nog niet eens op gelet, was ook stiekem onder werktijd aan het kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het eerste wat mij opviel waren haar lippen.
Lijkt wel of die hier en daar wat botox ingespoten heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens op gelet, was ook stiekem onder werktijd aan het kijken![]()
Maar kan je wel eens gelijk in hebben dat ze wat aan die lip heeft laten doen, ze had eerder maar een dun bovenlipje
Ik scrollde wat door Instafoto's van haar maar die lippen zijn al wel minimaal een jaartje zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19 juli 2017Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Zo goed let ik op haar, niet dus haha. Het is wel wat Tilly zegt, duckface of gewoon lachen maar heb sowieso wel de indruk dat die lip voller is. Ze heeft nu ook steeds een verdikte bovenrand lijkt wel, wat ik bij Billy ook zag na dat inspuiten?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik scrollde wat door Instafoto's van haar maar die lippen zijn al wel minimaal een jaartje zo
[ afbeelding ]
19 juli 2017
Die eerdere foto was toch al vrij slecht qua kwaliteitquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zo goed let ik op haar, niet dus haha. Het is wel wat Tilly zegt, duckface of gewoon lachen maar heb sowieso wel de indruk dat die lip voller is. Ze heeft nu ook steeds een verdikte bovenrand lijkt wel, wat ik bij Billy ook zag na dat inspuiten?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens op gelet, was ook stiekem onder werktijd aan het kijken![]()
Maar kan je wel eens gelijk in hebben dat ze wat aan die lip heeft laten doen, ze had eerder maar een dun bovenlipje
als je lacht is je lip meestal een stuk dunner doordat je hem uitrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is een recente foto, ik zie geen fillers
op die foto's lijken ze dikker door haar duckface lijkt mijTEAM TAFEL
Eehmm.....quote:
Een beetje in de categorie Tamlynquote:
Ze doet haar bestquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Die eerdere foto was toch al vrij slecht qua kwaliteit![]()
Ik gok op een wat overdreven afgesteld Insta-filtertje zoals bij Bats waardoor alles strakgetrokken lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, ik ben ook hier niet echt in thuisquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
als je lacht is je lip meestal een stuk dunner doordat je hem uitrekt
[ afbeelding ]
op die foto's lijken ze dikker door haar duckface lijkt mij![]()
![]()
*poef* Beautje in de schijt weer weg, stond er inmiddels al![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:58 schreef rowan634 het volgende:
ze ging denk ik voor de geile wet t-shirt lyrcrahemd look
maar de volgende keer toch een witte aan beau! show die uiers!
euh...tjaquote:
Ik ben benieuwd hoe zij eruit gaat zien als ze 70 is of zoquote:
Nee Gerritquote:
Vervelende kerel, met of zonder drugsquote:Op woensdag 5 september 2018 11:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Nee Gerrit
zeiken over je kindjes...
oh wat gemeen
oh wat ben je zieligh
pak door ga aan het werk \ruim je tering zooi op
jankbal!!
post maar veel filmpjes ..
nee dank je.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stuur 'm een berichtje. Hij heeft wel behoefte aan gezelschap, geloof ik.
Echt hè? En heel slim ook de moeders van zijn kinderen even afzeiken. Dat ze zo vals zijn omdat ze hem met zijn 15 plus joints per dag, af en toe aangedikt met een lijn coke, niet als stabiele vaderfiguur zien. Die gast heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:06 schreef DKUp het volgende:
Overdreven vrolijk en voor de rest alleen maar negatief.
Zo'n spontane mooie foto. De tranen springen in m'n tandenquote:
Kheb geen ideequote:
Auto van de zaak ook nog, zo te zien.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:35 schreef pullup het volgende:
Bats doet het hem maar mooiBinnen drie maanden weer een baantje
quote:Op woensdag 5 september 2018 18:35 schreef pullup het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2018 18:35 schreef pullup het volgende:
Geen eenzame middagen op anonieme grasveldjes meer voor Batsquote:
ja, van 2 t/m 8 september. Kort baantje maar wel weer cv waardig.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kheb geen ideehet is nu wel collectie toch ervoor?
Als het collecte is, is ze er binnen een week weer klaar meequote:Op woensdag 5 september 2018 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen eenzame middagen op anonieme grasveldjes meer voor Bats
quote:Op woensdag 5 september 2018 18:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ja, van 2 t/m 8 september. Kort baantje maar wel weer cv waardig.
Auto van mams zo te zienquote:Op woensdag 5 september 2018 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Auto van de zaak ook nog, zo te zien.
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:00 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ach die hontie is rowan stiekem aan het stalken
ik durf die ene keer dat ik voor de brandwondenstichting collecte heb gelopen echt niet op mijn cv te zetten...wat voelde dat als een bedelactie aan zegquote:Op woensdag 5 september 2018 18:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ja, van 2 t/m 8 september. Kort baantje maar wel weer cv waardig.
Het zou ook niks voor mij zijn. Maar Billy kennende is ze nu collectant om volgend jaar te kunnen zeggen dat ze het kwf heeft opgericht.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik durf die ene keer dat ik voor de brandwondenstichting collecte heb gelopen echt niet op mijn cv te zetten...wat voelde dat als een bedelactie aan zeg
jaquote:Op woensdag 5 september 2018 20:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het zou ook niks voor mij zijn. Maar Billy kennende is ze nu collectant om volgend jaar te kunnen zeggen dat ze het kwf heeft opgericht.
quote:Op woensdag 5 september 2018 20:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het zou ook niks voor mij zijn. Maar Billy kennende is ze nu collectant om volgend jaar te kunnen zeggen dat ze het kwf heeft opgericht.
quote:Op woensdag 5 september 2018 20:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat klinkt als telemarketing. Telefonisch donateurs werven.quote:Op woensdag 5 september 2018 20:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]daar gaat mijn koffie
![]()
![]()
Ze geeft dit nu als antwoord op iemand![]()
billybakkerofficial@o.......... ik werk voor een bureau voor goede doelen, zit nu op KWF en ik vind het echt zo tof!!
Kijken of ze er meer over los gaat latenquote:Op woensdag 5 september 2018 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt als telemarketing. Telefonisch donateurs werven.
Er is niet veel Cees meer overquote:Op woensdag 5 september 2018 21:55 schreef DaniqueV het volgende:
ceesutopiaan Gistermiddag een golfles van Jessie het was genieten mooi weer en een heerlijke afleiding.
[ afbeelding ]
Ja daar moet het niet bij gaan stormenquote:Op woensdag 5 september 2018 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is niet veel Cees meer overZo mager.
Deel heel veelquote:Op woensdag 5 september 2018 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daar moet het niet bij gaan stormen![]()
Ramona, deel hoeveel......![]()
Op het antwoord, kan je het niet laten opsturen....is ze ineens stil, zal ze nu denken, ja maar dat is niet de bedoeling, ze moeten het mij brengen ?
[ afbeelding ]
die beweegdingen zijn zo irritantquote:
zeker meegedaan aan zo'n deelactie op FB van een of andere slagerijquote:Op woensdag 5 september 2018 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daar moet het niet bij gaan stormen![]()
Ramona, deel hoeveel......![]()
Op het antwoord, kan je het niet laten opsturen....is ze ineens stil, zal ze nu denken, ja maar dat is niet de bedoeling, ze moeten het mij brengen ?
[ afbeelding ]
quote:
Geen idee wat, probeerde al steekwoorden op FB maar vind nietsquote:Op woensdag 5 september 2018 22:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeker meegedaan aan zo'n deelactie op FB van een of andere slagerij
Jessie krijgt voor het eerst pluspuntjes van mequote:Op woensdag 5 september 2018 21:30 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Batsy dan?quote:Op woensdag 5 september 2018 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Jessie krijgt voor het eerst pluspuntjes van me![]()
Tof dat hij contact met Cees blijft houden
Jaquote:
Maar wel onze Bats die vandaag begonnen is bij het KWF.quote:
Dit was haar laatste opmerking daarover bij die foto. Dat klinkt zelfs alsof ze bij een overkoepelend bureau zitquote:Op woensdag 5 september 2018 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wel onze Bats die vandaag begonnen is bij het KWF.
Bats kruipt langzaam weer omhoogquote:billybakkerofficial@oostvannancy ik werk voor een bureau voor goede doelen, zit nu op KWF en ik vind het echt zo tof!!
Hij doet niet echt aan korte vlogs, hè?quote:
Stel je voor dat z'n nageslacht een seconde zou missen van hoe fucked up hun vader eigenlijk was. Begin me met elke minuut meer af te vragen waarom ik 'm ooit ook alweer sympathiek vond.quote:Op donderdag 6 september 2018 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij doet niet echt aan korte vlogs, hè?
Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe hij utopia is doorgekomen zonder die 15 jointjes per dag. En waarom sympathiek.omdat hij de meest normale leek, niet roddelde, hij jessie uit de put kon halen en wat vernieuwende dingen zoals een motoropia had georganiseerd waar je hem intens van zag genieten...tot hij die kermismuil opentrokquote:Op donderdag 6 september 2018 01:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stel je voor dat z'n nageslacht een seconde zou missen van hoe fucked up hun vader eigenlijk was. Begin me met elke minuut meer af te vragen waarom ik 'm ooit ook alweer sympathiek vond.
Het houdt niet op....niet vanzelfquote:
Inderdaad dit. Hij was ook altijd bezig en positief (hoewel als ik het nu zie vraag me af hoeveel van die positiviteit gewoon een façade was)quote:Op donderdag 6 september 2018 07:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe hij utopia is doorgekomen zonder die 15 jointjes per dag. En waarom sympathiek.omdat hij de meest normale leek, niet roddelde, hij jessie uit de put kon halen en wat vernieuwende dingen zoals een motoropia had georganiseerd waar je hem intens van zag genieten...tot hij die kermismuil opentrok
Loopt ze niet gewoon met de collecte voor KWF?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wel onze Bats die vandaag begonnen is bij het KWF.
Ohja, maarja daar blijft allemaal weinig van over als je over je kinderen en hun moeders blijft lullen op social media.quote:Op donderdag 6 september 2018 07:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe hij utopia is doorgekomen zonder die 15 jointjes per dag. En waarom sympathiek.omdat hij de meest normale leek, niet roddelde, hij jessie uit de put kon halen en wat vernieuwende dingen zoals een motoropia had georganiseerd waar je hem intens van zag genieten...tot hij die kermismuil opentrok
Precies, maak jouw probleem niet mijn probleem. Maar ik denk dat hij nogal graag in de schijnwerpers staat. Jammer hoor.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja, maarja daar blijft allemaal weinig van over als je over je kinderen en hun moeders blijft lullen op social media.Doe. Gewoon. Niet.
Kan niet anders dan het eens met je zijnquote:Op donderdag 6 september 2018 13:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja, maarja daar blijft allemaal weinig van over als je over je kinderen en hun moeders blijft lullen op social media.Doe. Gewoon. Niet.
die dame links heeft wat moeite om binnen de lijntjes te blijvenquote:Op donderdag 6 september 2018 13:37 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wordt de 5e denk ik?quote:Op donderdag 6 september 2018 17:52 schreef Copycat het volgende:
Oh my. De -nu weer- ex van die GJ is nu dus ook zwanger, hoor ik ‘m vertellen in dat eikelige filmpje.
Hoeveel kinderen heeft die gast inmiddels?
Volgens mij heeft ze reuma?quote:Op donderdag 6 september 2018 15:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
die dame links heeft wat moeite om binnen de lijntjes te blijven
Owj. Maar dan nog. M'n moeder had dat ook maar dan vertelde ik t wel als de lippenstift niet op alleen de lippen zatquote:
Ah Bats is poef en wijn tester gewordenquote:
goeie promo voor KWF welquote:Op donderdag 6 september 2018 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah Bats is poef en wijn tester geworden
Eindelijk iemand die haar kwaliteiten heeft onderkent en haar gewoon laat doen waar ze goed in is
Hoe jij het omschrijft, is het wel beetje grappigquote:Op donderdag 6 september 2018 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah Bats is poef en wijn tester geworden
Eindelijk iemand die haar kwaliteiten heeft onderkent en haar gewoon laat doen waar ze goed in is
Dat dus jaquote:
Heeft ze veel volgers eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft ze veel volgers eigenlijk?
Oh joh dat zijn nog best veel tochquote:
Kan, maar kan ook gekocht zijnquote:Op donderdag 6 september 2018 22:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh joh dat zijn nog best veel toch
Eigenlijk heeft ze maar weinig gepost. 34 berichten maar?quote:
Ze heeft een paar keer alles verwijderd en toen weer opnieuw begonnenquote:Op donderdag 6 september 2018 23:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze maar weinig gepost. 34 berichten maar?
Verwijderd??? Leek zeker totaal niet op de karikatuur dat ze nu isquote:Op donderdag 6 september 2018 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer alles verwijderd en toen weer opnieuw begonnen
Eigenlijk ongeoorloofd zoals al die mensen maar te vloggen met selfies in het verkeer in de auto ...quote:
Mee eens maar volgens mij doet z’n vriendin dit bij ‘mquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk ongeoorloofd zoals al die mensen maar te vloggen met selfies in het verkeer in de auto ...
Het zou aan de hand van dit soort beelden verboden en beboet moeten worden
Ja misschien wel.. Maar idd gewoon een waarschuwing in het algemeen. Maar ook al neemt iemand anders het op .. Je concentratie is niet meer op de weg ..quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mee eens maar volgens mij doet z’n vriendin dit bij ‘m
alles best,niks mis mequote:Op dinsdag 4 september 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
als je lacht is je lip meestal een stuk dunner doordat je hem uitrekt
[ afbeelding ]
op die foto's lijken ze dikker door haar duckface lijkt mij
Hij ging toch even niets meer plaatsen? Of was dit nog van vóór dat berichtje.quote:
Heb de hele video gezien, maar hij weet het zelf ook nog niet helemaal denk ik..quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij ging toch even niets meer plaatsen? Of was dit nog van vóór dat berichtje.
Ik heb geen zin meer om te kijken
Ook gezien, hij klinkt wazig in het laatste stukje of verbeeld ik me dat?quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb de hele video gezien, maar hij weet het zelf ook nog niet helemaal denk ik..
Haha ik ben ook afgehaakt na video 2quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij ging toch even niets meer plaatsen? Of was dit nog van vóór dat berichtje.
Ik heb geen zin meer om te kijken
"Voorlopig even radiostilte" en dan volgt er nog 10 minuten vlog. "Ik ga niets meer over anderen zeggen" en 10 minuten later over z'n grote liefde die hij voor Utopia is kwijtgeraakt.quote:
dacht even dat het playboy oortjes waren die blauwe dingenquote:
Tijd voor een brilletje?quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
dacht even dat het playboy oortjes waren die blauwe dingen
Een bulletjequote:
Ik hoop niet dat die kapper hem korting heeft gegeven in ruil voor wat reclame, want die sukkel heeft het verkeerde insta account getagd, namelijk van één of ander t-shirt verkooppunt in Indonesië.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet niet of ik tot maandag kan wachten
quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die kapper hem korting heeft gegeven in ruil voor wat reclame, want die sukkel heeft het verkeerde insta account getagd, namelijk van één of ander t-shirt verkooppunt in Indonesië.
[ afbeelding ]
Gevolgd door Cemal Hazebroek
Dit is het goede account:
[ afbeelding ]
cockyquote:
Overduidelijk ze is de l*l ( -y ) hahahaquote:
Danique!! Jessie doet het weerquote:
Grijnzen. Altijd diezelfde creepy grijns. In elke foto.quote:
Moet eerlijk bekennen dat ik ook die blik niet meer kwijtraak van hem bah!quote:Op zaterdag 8 september 2018 14:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Grijnzen. Altijd diezelfde creepy grijns. In elke foto.
Net een photoshop van een hoofd die op de lichamen geplakt is zoals in die kerstvideoclip die Dani gemaakt had van dansende Jessies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door DaniqueV op 08-09-2018 15:17:08 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Volgens mij is hij aardig soepeltjes in de heupen?quote:
Je ziet die oma van Romy gewoon denken: "Doe toch eens normaal, stom kind."quote:Op zaterdag 8 september 2018 15:57 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel geinig dat hij zijn eigen jibjab dansje al doet.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij is hij aardig soepeltjes in de heupen?
#Savezonequote:
quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:56 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog nooit zulke lelijke boomerangs gezien
Die is idd wel geniaalquote:Op zaterdag 8 september 2018 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je ziet die oma van Romy gewoon denken: "Doe toch eens normaal, stom kind."
quote:Op zaterdag 8 september 2018 14:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Grijnzen. Altijd diezelfde creepy grijns. In elke foto.
Net een photoshop van een hoofd die op de lichamen geplakt is zoals in die kerstvideoclip die Dani gemaakt had van dansende Jessies.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 14:57 schreef DaniqueV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel geinig dat hij zijn eigen jibjab dansje al doet.
Ohjee met Boyd. Dat gaat het vriendje van bff Billy niet leuk vinden.quote:Op zondag 9 september 2018 02:33 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een "vreemde" foto van hem, moet ineens denken aan een jachtluipaard... Lang, gespierd en klein hoofdquote:
Zo te lezen heeft ze daar nog geen woonruimte maar zal wel zijn omdat er inmiddels meer oudutopianen in Haarlem wonen, buiten die mensen en haar moeder en zus lijkt ze verder niemand te hebbenquote:Op zondag 9 september 2018 14:34 schreef eskil het volgende:
Waarom is Billy eigenlijk verhuisd naar Haarlem?
Door Reactie van Eskil zag ik dat BIlly ook Haarlem bij de werkgerelateerde foto had staanquote:Op donderdag 6 september 2018 13:37 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2018 16:35 schreef mijntjexx het volgende:
Gj ging net 2 keer live op insta (slim, kan ie toch mensen iets laten zien en is het daarna weer weg), 2e filmpje was dat zijn ex en haar moeder aankwamen ( tokkie moeder), ze hadden ruzie en hadden het over een telefoon die nog binnen lag en een swiffer (?), gj nam ze boos mee naar binnen en zei " hier is je telefoon enz, ik wil trouwens mijn hond terug" enz enz. " die krijg je niet terug zei zij weer. " WAT een idioterie dit...ik mocht gerrit op zich wel maar ik vind hem nu officieel niet meer sporen.![]()
Oh je bent druk aan het zoeken geweestquote:Op zondag 9 september 2018 16:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Door Reactie van Eskil zag ik dat BIlly ook Haarlem bij de werkgerelateerde foto had staan
Bij steekwoorden, bureau, haarlem ,kwf op google kwam dit omhoog, de werkomgeving lijkt veel op het gifje
Zo te zien werkt ze hier?
https://www.dreamcatchorganization.com/
Bij Dreamcatch werken we hard, maar we lachen ook veel. Naast het werk is er altijd ruimte voor ontspanning tijdens een partijtje tafeltennis of tijdens de borrels en feestjes. Benieuwd hoe het is om bij Dreamcatch te werken?
Gezellig een callcenterquote:Op zondag 9 september 2018 16:53 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/dreamcatchorganization/
Ik geloof dat Jessie bij zijn ouders woont? Maar waar dat precies is, kweet het niet meerquote:Op zondag 9 september 2018 17:17 schreef eskil het volgende:
[..]
Oh je bent druk aan het zoeken geweestthanks. Is bijna eng zoals ze mensen (achter)volgt. Dacht eerst nog misschien om dichter bij Jessie te zijn.
Ik zat net ook te denken dat het niet goed voor de relatie Romy/Cemal zal zijn met een Billy op de lip van Romy.quote:Op zondag 9 september 2018 18:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jessie bij zijn ouders woont? Maar waar dat precies is, kweet het niet meer![]()
Weet wel dat die tattooshop ook in Haarlem zat maar hoe het daar nu precies mee zit? Boyd is er bij weg, weet dat Jessie gebruik maakte van andere gasten die daarna deden tatoeëren, daardoor kwam het naar boven dat Boyd eruit was gestapt omdat hij een bericht deed posten dat Jessie moest stoppen met zijn naam te gebruiken. Maar of Jessie die zaak nog heeft, of dat er nog wel een shop inzit, kan er nog steeds niets over vinden
Ja je komt niet makkelijk meer van Billy af dan. Ze is eerst gaan schreeuwen om werk en een huis in Haarlem, werk is nu schijnbaar gelukt. Mag hopen dat de oud utopianen haar niet voorlopig in huis nemen![]()
![]()
Dat dus, daarom hoop ik dan ook dat niemand haar in huis haalt, tis net de vrouwelijke Rienk, zie er dan nog maar vanaf te komenquote:Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zat net ook te denken dat het niet goed voor de relatie Romy/Cemal zal zijn met een Billy op de lip van Romy.
dat moet nog maar blijkenquote:
Ze hoeft niet eens in hun huis te wonen. In dezelfde stad is al erg genoeg. Je weet dat ze gaat stoken bij Romy over Do en Bas en Boyd en als het uit is met haar en Jessie zal ze haar best doen om Romy helemaal te krijgen dus gaat ze stoken over Cemal. De 'gegroeide' Billy is geen spat veranderd buiten dat ze alleen maar ouder is geworden.quote:Op zondag 9 september 2018 18:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus, daarom hoop ik dan ook dat niemand haar in huis haalt, tis net de vrouwelijke Rienk, zie er dan nog maar vanaf te komen
Jessie zijn ouders wonen in Hoofddorp dat ligt bijna tegen Haarlem aan.quote:Op zondag 9 september 2018 18:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jessie bij zijn ouders woont? Maar waar dat precies is, kweet het niet meer![]()
Weet wel dat die tattooshop ook in Haarlem zat maar hoe het daar nu precies mee zit? Boyd is er bij weg, weet dat Jessie gebruik maakte van andere gasten die daarna deden tatoeëren, daardoor kwam het naar boven dat Boyd eruit was gestapt omdat hij een bericht deed posten dat Jessie moest stoppen met zijn naam te gebruiken. Maar of Jessie die zaak nog heeft, of dat er nog wel een shop inzit, kan er nog steeds niets over vinden
Ja je komt niet makkelijk meer van Billy af dan. Ze is eerst gaan schreeuwen om werk en een huis in Haarlem, werk is nu schijnbaar gelukt. Mag hopen dat de oud utopianen haar niet voorlopig in huis nemen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2018 20:09 schreef eskil het volgende:
[..]
Jessie zijn ouders wonen in Hoofddorp dat ligt bijna tegen Haarlem aan.
Zeker niet te hopen dat de oud utopianen haar in huis nemen. Waarschijnlijk logeert ze wel bij een van hen, kan me niet voorstellen dat ze van Zwolle af naar haar werk gaat.
Heb nu al medelijden met die oude Utopianen, Jessie dus ook in de buurt van Haarlem. Als ze het zelfde gedrag laat zien wat ze in Utopia deed en uit haar eigen woorden, ook voor Utopia deed, ben ik benieuwd hoelang ze er in de buitenwereld over gaan doen om haar zat te worden. Geloof er dus niet echt meer in dat Billy nog flink kan veranderenquote:Op zondag 9 september 2018 19:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hoeft niet eens in hun huis te wonen. In dezelfde stad is al erg genoeg. Je weet dat ze gaat stoken bij Romy over Do en Bas en Boyd en als het uit is met haar en Jessie zal ze haar best doen om Romy helemaal te krijgen dus gaat ze stoken over Cemal. De 'gegroeide' Billy is geen spat veranderd buiten dat ze alleen maar ouder is geworden.
Wat je wiltquote:Op zondag 9 september 2018 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat concludeer je uit het feit dat ze iedereen een fijne zaterdag wenst ?
Romy en Cemal hebben samen zo'n 4 jaarsalarissen op hun rekening staan, dus die redden het nog wel een tijdje zo.quote:Op maandag 10 september 2018 06:32 schreef sjampoeh het volgende:
Jeetje die Gert-Jan.. drugs..en z'n ex is zwanger ? Man, hoeveel kids heeft ie al rondlopen
En billy![]()
Jessie woont idd thuis, zou ze daar bivakkeren![]()
Room en Cemal hoeven niet werken blijkbaar ?
Wel grappig om het zo nu en dan te volgen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Romy werkt.quote:Op maandag 10 september 2018 06:32 schreef sjampoeh het volgende:
Jeetje die Gert-Jan.. drugs..en z'n ex is zwanger ? Man, hoeveel kids heeft ie al rondlopen
En billy![]()
WTF??? Jeetjequote:Op zondag 9 september 2018 16:35 schreef mijntjexx het volgende:
Gj ging net 2 keer live op insta (slim, kan ie toch mensen iets laten zien en is het daarna weer weg), 2e filmpje was dat zijn ex en haar moeder aankwamen ( tokkie moeder), ze hadden ruzie en hadden het over een telefoon die nog binnen lag en een swiffer (?), gj nam ze boos mee naar binnen en zei " hier is je telefoon enz, ik wil trouwens mijn hond terug" enz enz. " die krijg je niet terug zei zij weer. " WAT een idioterie dit...ik mocht gerrit op zich wel maar ik vind hem nu officieel niet meer sporen.![]()
jaquote:Op maandag 10 september 2018 04:47 schreef Charmian het volgende:
Ach GJ heeft het licht weer gezien. Zelfs sint Vic wordt erbij gehaald.
Cemal stond model voor de folder van het kruidvat.quote:Op maandag 10 september 2018 06:32 schreef sjampoeh het volgende:
En billy![]()
Zou me niets verbazen. Die gaat ook van het een op het andere.quote:Op maandag 10 september 2018 13:14 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze soms alweer klaar zijn met dat make-up gebeuren? Net als met dat kledingverhaal?
Vind het trouwens wel leuke naam en verpakking![]()
good old times jaquote:Op maandag 10 september 2018 16:08 schreef rowan634 het volgende:
ik ben hardop stuk aan het gaan![]()
ik mis UTO1
Dat is niet om te lachen maar echt vreselijkquote:Op maandag 10 september 2018 16:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
kutVic is nog steeds relevant bij de ex-utootjes
Ik denk dat ze klaar is met het make-up gebeuren, of het is ''van de vrachtwagen gevallen''quote:Op maandag 10 september 2018 13:14 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze soms alweer klaar zijn met dat make-up gebeuren? Net als met dat kledingverhaal?
Vind het trouwens wel leuke naam en verpakking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |