Botox wordt gebruikt om de huid glad te maken, zodat je minder rimpels ziet/krijgt. Voor lippen worden fillers gebruikt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah oké, geen idee wat ze voor lippen gebruiken dan, maar ziet er zo onnatuurlijk uit.
Dan bedoel ik fillers.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Botox wordt gebruikt om de huid glad te maken, zodat je minder rimpels ziet/krijgt. Voor lippen worden fillers gebruikt.
ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sowieso any programma, ik zou er mn tv voor aanzetten
Daar had ik nog niet eens op gelet, was ook stiekem onder werktijd aan het kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2018 19:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het eerste wat mij opviel waren haar lippen.
Lijkt wel of die hier en daar wat botox ingespoten heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens op gelet, was ook stiekem onder werktijd aan het kijken![]()
Maar kan je wel eens gelijk in hebben dat ze wat aan die lip heeft laten doen, ze had eerder maar een dun bovenlipje
Ik scrollde wat door Instafoto's van haar maar die lippen zijn al wel minimaal een jaartje zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19 juli 2017Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Zo goed let ik op haar, niet dus haha. Het is wel wat Tilly zegt, duckface of gewoon lachen maar heb sowieso wel de indruk dat die lip voller is. Ze heeft nu ook steeds een verdikte bovenrand lijkt wel, wat ik bij Billy ook zag na dat inspuiten?quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik scrollde wat door Instafoto's van haar maar die lippen zijn al wel minimaal een jaartje zo
[ afbeelding ]
19 juli 2017
Die eerdere foto was toch al vrij slecht qua kwaliteitquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zo goed let ik op haar, niet dus haha. Het is wel wat Tilly zegt, duckface of gewoon lachen maar heb sowieso wel de indruk dat die lip voller is. Ze heeft nu ook steeds een verdikte bovenrand lijkt wel, wat ik bij Billy ook zag na dat inspuiten?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens op gelet, was ook stiekem onder werktijd aan het kijken![]()
Maar kan je wel eens gelijk in hebben dat ze wat aan die lip heeft laten doen, ze had eerder maar een dun bovenlipje
als je lacht is je lip meestal een stuk dunner doordat je hem uitrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is een recente foto, ik zie geen fillers
op die foto's lijken ze dikker door haar duckface lijkt mijTEAM TAFEL
Eehmm.....quote:
Een beetje in de categorie Tamlynquote:
Ze doet haar bestquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Die eerdere foto was toch al vrij slecht qua kwaliteit![]()
Ik gok op een wat overdreven afgesteld Insta-filtertje zoals bij Bats waardoor alles strakgetrokken lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, ik ben ook hier niet echt in thuisquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
als je lacht is je lip meestal een stuk dunner doordat je hem uitrekt
[ afbeelding ]
dit is een recente foto, ik zie geen fillers
op die foto's lijken ze dikker door haar duckface lijkt mij![]()
![]()
*poef* Beautje in de schijt weer weg, stond er inmiddels al![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:58 schreef rowan634 het volgende:
ze ging denk ik voor de geile wet t-shirt lyrcrahemd look
maar de volgende keer toch een witte aan beau! show die uiers!
euh...tjaquote:
Ik ben benieuwd hoe zij eruit gaat zien als ze 70 is of zoquote:
Nee Gerritquote:
Vervelende kerel, met of zonder drugsquote:Op woensdag 5 september 2018 11:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Nee Gerrit
zeiken over je kindjes...
oh wat gemeen
oh wat ben je zieligh
pak door ga aan het werk \ruim je tering zooi op
jankbal!!
post maar veel filmpjes ..
nee dank je.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stuur 'm een berichtje. Hij heeft wel behoefte aan gezelschap, geloof ik.
Echt hè? En heel slim ook de moeders van zijn kinderen even afzeiken. Dat ze zo vals zijn omdat ze hem met zijn 15 plus joints per dag, af en toe aangedikt met een lijn coke, niet als stabiele vaderfiguur zien. Die gast heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:06 schreef DKUp het volgende:
Overdreven vrolijk en voor de rest alleen maar negatief.
Zo'n spontane mooie foto. De tranen springen in m'n tandenquote:
Kheb geen ideequote:
Auto van de zaak ook nog, zo te zien.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:35 schreef pullup het volgende:
Bats doet het hem maar mooiBinnen drie maanden weer een baantje
quote:Op woensdag 5 september 2018 18:35 schreef pullup het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2018 18:35 schreef pullup het volgende:
Geen eenzame middagen op anonieme grasveldjes meer voor Batsquote:
ja, van 2 t/m 8 september. Kort baantje maar wel weer cv waardig.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kheb geen ideehet is nu wel collectie toch ervoor?
Als het collecte is, is ze er binnen een week weer klaar meequote:Op woensdag 5 september 2018 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen eenzame middagen op anonieme grasveldjes meer voor Bats
quote:Op woensdag 5 september 2018 18:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ja, van 2 t/m 8 september. Kort baantje maar wel weer cv waardig.
Auto van mams zo te zienquote:Op woensdag 5 september 2018 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Auto van de zaak ook nog, zo te zien.
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:00 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ach die hontie is rowan stiekem aan het stalken
ik durf die ene keer dat ik voor de brandwondenstichting collecte heb gelopen echt niet op mijn cv te zetten...wat voelde dat als een bedelactie aan zegquote:Op woensdag 5 september 2018 18:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ja, van 2 t/m 8 september. Kort baantje maar wel weer cv waardig.
Het zou ook niks voor mij zijn. Maar Billy kennende is ze nu collectant om volgend jaar te kunnen zeggen dat ze het kwf heeft opgericht.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik durf die ene keer dat ik voor de brandwondenstichting collecte heb gelopen echt niet op mijn cv te zetten...wat voelde dat als een bedelactie aan zeg
jaquote:Op woensdag 5 september 2018 20:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het zou ook niks voor mij zijn. Maar Billy kennende is ze nu collectant om volgend jaar te kunnen zeggen dat ze het kwf heeft opgericht.
quote:Op woensdag 5 september 2018 20:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het zou ook niks voor mij zijn. Maar Billy kennende is ze nu collectant om volgend jaar te kunnen zeggen dat ze het kwf heeft opgericht.
quote:Op woensdag 5 september 2018 20:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat klinkt als telemarketing. Telefonisch donateurs werven.quote:Op woensdag 5 september 2018 20:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]daar gaat mijn koffie
![]()
![]()
Ze geeft dit nu als antwoord op iemand![]()
billybakkerofficial@o.......... ik werk voor een bureau voor goede doelen, zit nu op KWF en ik vind het echt zo tof!!
Kijken of ze er meer over los gaat latenquote:Op woensdag 5 september 2018 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt als telemarketing. Telefonisch donateurs werven.
Er is niet veel Cees meer overquote:Op woensdag 5 september 2018 21:55 schreef DaniqueV het volgende:
ceesutopiaan Gistermiddag een golfles van Jessie het was genieten mooi weer en een heerlijke afleiding.
[ afbeelding ]
Ja daar moet het niet bij gaan stormenquote:Op woensdag 5 september 2018 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is niet veel Cees meer overZo mager.
Deel heel veelquote:Op woensdag 5 september 2018 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daar moet het niet bij gaan stormen![]()
Ramona, deel hoeveel......![]()
Op het antwoord, kan je het niet laten opsturen....is ze ineens stil, zal ze nu denken, ja maar dat is niet de bedoeling, ze moeten het mij brengen ?
[ afbeelding ]
die beweegdingen zijn zo irritantquote:
zeker meegedaan aan zo'n deelactie op FB van een of andere slagerijquote:Op woensdag 5 september 2018 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daar moet het niet bij gaan stormen![]()
Ramona, deel hoeveel......![]()
Op het antwoord, kan je het niet laten opsturen....is ze ineens stil, zal ze nu denken, ja maar dat is niet de bedoeling, ze moeten het mij brengen ?
[ afbeelding ]
quote:
Geen idee wat, probeerde al steekwoorden op FB maar vind nietsquote:Op woensdag 5 september 2018 22:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeker meegedaan aan zo'n deelactie op FB van een of andere slagerij
Jessie krijgt voor het eerst pluspuntjes van mequote:Op woensdag 5 september 2018 21:30 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Batsy dan?quote:Op woensdag 5 september 2018 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Jessie krijgt voor het eerst pluspuntjes van me![]()
Tof dat hij contact met Cees blijft houden
Jaquote:
Maar wel onze Bats die vandaag begonnen is bij het KWF.quote:
Dit was haar laatste opmerking daarover bij die foto. Dat klinkt zelfs alsof ze bij een overkoepelend bureau zitquote:Op woensdag 5 september 2018 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wel onze Bats die vandaag begonnen is bij het KWF.
Bats kruipt langzaam weer omhoogquote:billybakkerofficial@oostvannancy ik werk voor een bureau voor goede doelen, zit nu op KWF en ik vind het echt zo tof!!
Hij doet niet echt aan korte vlogs, hè?quote:
Stel je voor dat z'n nageslacht een seconde zou missen van hoe fucked up hun vader eigenlijk was. Begin me met elke minuut meer af te vragen waarom ik 'm ooit ook alweer sympathiek vond.quote:Op donderdag 6 september 2018 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij doet niet echt aan korte vlogs, hè?
Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe hij utopia is doorgekomen zonder die 15 jointjes per dag. En waarom sympathiek.omdat hij de meest normale leek, niet roddelde, hij jessie uit de put kon halen en wat vernieuwende dingen zoals een motoropia had georganiseerd waar je hem intens van zag genieten...tot hij die kermismuil opentrokquote:Op donderdag 6 september 2018 01:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stel je voor dat z'n nageslacht een seconde zou missen van hoe fucked up hun vader eigenlijk was. Begin me met elke minuut meer af te vragen waarom ik 'm ooit ook alweer sympathiek vond.
Het houdt niet op....niet vanzelfquote:
Inderdaad dit. Hij was ook altijd bezig en positief (hoewel als ik het nu zie vraag me af hoeveel van die positiviteit gewoon een façade was)quote:Op donderdag 6 september 2018 07:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe hij utopia is doorgekomen zonder die 15 jointjes per dag. En waarom sympathiek.omdat hij de meest normale leek, niet roddelde, hij jessie uit de put kon halen en wat vernieuwende dingen zoals een motoropia had georganiseerd waar je hem intens van zag genieten...tot hij die kermismuil opentrok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |