abonnement Unibet Coolblue
pi_181687034


SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Game on

AFCA!
pi_181687051
Ik heb voor het eerst weer echt vertrouwen in de toekomst.
AFCA!
pi_181687194
Hoe zit het dan met die partnerships die zijn gesloten in Japan en China?

Volgens mij lopen er in Japan genoeg interessante spelers rond die wel aan de jeugd van Ajax zouden toegevoegd kunnen worden. Japanners zijn namelijk technisch vaak wel sterk, wat in lijn is met de filosofie van Ajax.

Verbaast me toch dat er nog nooit een Japanse of Chinese speler is doorgebroken bij Ajax.

Of ligt het aan mij?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_181687390
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb voor het eerst weer echt vertrouwen in de toekomst.
De vorige keer dat ik dat zo had was in mei 2017 :P We weten hoe het daarna mis kan gaan.

Maar goed alle randvoorwaarden zijn nu wel aanwezig met CL spelen en een goed team met een trainer die modern voetbal wil spelen. Al kan het zomaar weer anders zijn als over een jaar Overmars naar Arsenal vertrekt oid en we dan een of andere TD krijgen die alleen maar geld gaat verbrassen aan Eredivisiemiddelmaat :+
Oh.
pi_181687430
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:58 schreef marp0 het volgende:
Hoe zit het dan met die partnerships die zijn gesloten in Japan en China?

Volgens mij lopen er in Japan genoeg interessante spelers rond die wel aan de jeugd van Ajax zouden toegevoegd kunnen worden. Japanners zijn namelijk technisch vaak wel sterk, wat in lijn is met de filosofie van Ajax.

Verbaast me toch dat er nog nooit een Japanse of Chinese speler is doorgebroken bij Ajax.

Of ligt het aan mij?
Gewoon een samenwerkingsverband met bepaalde clubs daar die dan de jeugdopleiding inrichten volgens de visie van Ajax, dus het is wel te hopen dat er ooit weer wat van die spelers door kunnen breken of naar Ajax kunnen komen. Maar ik vind zelfs dat Ajax te weinig uit Cape Town heeft gehaald, daar had je echt al de grootste Afrikaanse talenten heen moeten halen en veel meer moeten overhevelen dan Pienaar/Enoh/Serero en nog wat meuk voor de jeugd.
Oh.
pi_181687460
Jaaaaa Neresgod
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_181687465
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb voor het eerst weer echt vertrouwen in de toekomst.
Het wordt een leuk jaar, denk ik.

Na dit jaar verlies je wel een hoop goede spelers. De Ligt, De Jong, Ziyech, Neres en Taglifico zijn onhoudbaar na een goed seizoen.

En of je elk jaar aankopen als Tadic kan halen is niet realistisch.

Maar laten we maar gewoon genieten van het huidige Ajax. Heb nu al zin in PSV-Ajax. Ben echt heel erg benieuwd!
pi_181687727
Op naar een heerlijke 0-4 in Eindhoven
  dinsdag 4 september 2018 @ 18:23:03 #9
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181687821
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Het wordt een leuk jaar, denk ik.

Na dit jaar verlies je wel een hoop goede spelers. De Ligt, De Jong, Ziyech, Neres en Taglifico zijn onhoudbaar na een goed seizoen.

En of je elk jaar aankopen als Tadic kan halen is niet realistisch.

Maar laten we maar gewoon genieten van het huidige Ajax. Heb nu al zin in PSV-Ajax. Ben echt heel erg benieuwd!
Je hoeft die spelers ook niet te laten gaan voor een appel en een ei natuurlijk
  dinsdag 4 september 2018 @ 18:23:16 #10
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181687826
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op naar een heerlijke 0-4 in Eindhoven
Doe dit niet
pi_181687929
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:23 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Doe dit niet
Denk niet dat het balletje anders gaat rollen door wat posts op een forum
pi_181688060
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op naar een heerlijke 0-4 in Eindhoven
:D dit gaat zo smerig backfiren als het mis gaat.
Dit, dus.
pi_181688081
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op naar een heerlijke 0-4 in Eindhoven
Niet zo gevaarlijk doen
AFCA!
pi_181688275
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:D dit gaat zo smerig backfiren als het mis gaat.
Nou vooruit, 1-4.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181688340
Op naar een heerlijke 0-4 in Mnchen.
Oh.
pi_181688394
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:23 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Je hoeft die spelers ook niet te laten gaan voor een appel en een ei natuurlijk
Klopt, maar het is altijd afvragen wat je voor het geld terug krijgt.
pi_181688397
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De vorige keer dat ik dat zo had was in mei 2017 :P We weten hoe het daarna mis kan gaan.

Maar goed alle randvoorwaarden zijn nu wel aanwezig met CL spelen en een goed team met een trainer die modern voetbal wil spelen. Al kan het zomaar weer anders zijn als over een jaar Overmars naar Arsenal vertrekt oid en we dan een of andere TD krijgen die alleen maar geld gaat verbrassen aan Eredivisiemiddelmaat :+
Dat laatste geloof ik niet zo in, Overmars doet het gewoon goed maar een groot deel is ook te danken aan een uitgebreid scoutingapparaat. Verder heb je nog altijd de (soms vervelende) RvC die wel zorgt voor enige controle.
pi_181688406
Op naar een heerlijke 10-0 tegen AEK
pi_181688410
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:49 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Klopt, maar het is altijd afvragen wat je voor het geld terug krijgt.
en dat, zo'n elftal vul je niet in eens weer op. Dat kun je goed met 1-2 gerichte aankopen
pi_181688427
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op naar een heerlijke 10-0 tegen AEK
even inkomen voor PSV
pi_181688445
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:49 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat laatste geloof ik niet zo in, Overmars doet het gewoon goed maar een groot deel is ook te danken aan een uitgebreid scoutingapparaat. Verder heb je nog altijd de (soms vervelende) RvC die wel zorgt voor enige controle.
Een scoutingsapparaat waar Overmars wel voor heeft gezorgd en wat ook makkelijk uiteen kan vallen als hij ook scouts naar zijn nieuwe club lokt :+
Oh.
pi_181688459
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een scoutingsapparaat waar Overmars wel voor heeft gezorgd en wat ook makkelijk uiteen kan vallen als hij ook scouts naar zijn nieuwe club lokt :+
ook wel waar
pi_181688465
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Het wordt een leuk jaar, denk ik.

Na dit jaar verlies je wel een hoop goede spelers. De Ligt, De Jong, Ziyech, Neres en Taglifico zijn onhoudbaar na een goed seizoen.

En of je elk jaar aankopen als Tadic kan halen is niet realistisch.

Maar laten we maar gewoon genieten van het huidige Ajax. Heb nu al zin in PSV-Ajax. Ben echt heel erg benieuwd!
Je kan Neres nog wel een jaartje langer houden nu dus, Tagliafico is ook geen speler die er perse uit zal springen en waar de grootste clubs om vechten dus kan ook wel blijven. Die andere drie zullen waarschijnlijk wel gaan, al kan je een Frenkie misschien nog overtuigen een jaar te blijven met het oog op het EK een jaar later.
Oh.
pi_181688521
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon een samenwerkingsverband met bepaalde clubs daar die dan de jeugdopleiding inrichten volgens de visie van Ajax, dus het is wel te hopen dat er ooit weer wat van die spelers door kunnen breken of naar Ajax kunnen komen. Maar ik vind zelfs dat Ajax te weinig uit Cape Town heeft gehaald, daar had je echt al de grootste Afrikaanse talenten heen moeten halen en veel meer moeten overhevelen dan Pienaar/Enoh/Serero en nog wat meuk voor de jeugd.
Ja maar je zou verwachten dat daar sneller iets uit komt rollen. Het is al zeker 4-5 jaar gaande die samenwerkingsverbanden.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_181688573
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan Neres nog wel een jaartje langer houden nu dus, Tagliafico is ook geen speler die er perse uit zal springen en waar de grootste clubs om vechten dus kan ook wel blijven. Die andere drie zullen waarschijnlijk wel gaan, al kan je een Frenkie misschien nog overtuigen een jaar te blijven met het oog op het EK een jaar later.
Het is een beetje dubbel. Enerzijds kan een topseizoen spelers motiveren om wat langer te blijven, anderzijds zorgt het er ook weer voor dat er meer aan spelers getrokken gaat worden. Zeker als je de poulefase in de CL weet te overleven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181688575
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:56 schreef marp0 het volgende:

[..]

Ja maar je zou verwachten dat daar sneller iets uit komt rollen. Het is al zeker 4-5 jaar gaande die samenwerkingsverbanden.
Volgens mij is er pas sinds vorig jaar een overeenkomst gesloten met die Chinese club als het om samenwerking gaat.

Al is het maar afwachten of het echt nut gaat hebben, zou wel gigantisch goed zijn voor de marketing verder.
Oh.
pi_181688586
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is een beetje dubbel. Enerzijds kan een topseizoen spelers motiveren om wat langer te blijven, anderzijds zorgt het er ook weer voor dat er meer aan spelers getrokken gaat worden. Zeker als je de poulefase in de CL weet te overleven.
Je zag bij AS Monaco wel hoe het ging toe ze een jaartje opvielen in de CL ja :+ Maar goed je kan ook wel meer vragen als een De Ligt en Frenkie ook goed op de been blijven tegen clubs van het niveau Bayern.
Oh.
pi_181688615
Dat samenwerken, tja, ik weet niet of dat nou echt zoveel op kan brengen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181688786
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:02 schreef Monolith het volgende:
Dat samenwerken, tja, ik weet niet of dat nou echt zoveel op kan brengen.
Qua naamsbekendheid kan Ajax echt nog wel meer doen in het buitenland denk ik zo hoor, er valt genoeg unieks over Ajax te vertellen waardoor Aziaatjes er fan van moeten worden.
Oh.
pi_181688799
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Qua naamsbekendheid kan Ajax echt nog wel meer doen in het buitenland denk ik zo hoor, er valt genoeg unieks over Ajax te vertellen waardoor Aziaatjes er fan van moeten worden.
Flink geld te halen hoor. Kijk eens naar een Liverpool hoe populair die daar zijn.
AFCA!
pi_181688827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Qua naamsbekendheid kan Ajax echt nog wel meer doen in het buitenland denk ik zo hoor, er valt genoeg unieks over Ajax te vertellen waardoor Aziaatjes er fan van moeten worden.
Ik bedoelde qua spelers. Financieel is er misschien best wat te halen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181688828
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:15 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Flink geld te halen hoor. Kijk eens naar een Liverpool hoe populair die daar zijn.
Jup kom met Ajax met onze oude topspelers langs die vertellen over totaalvoetbal, maak wat documentaires daar die ze kunnen uitzenden, ga er eens een tour doen met de huidige selectie (doen ze soms al).
Oh.
pi_181688854
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik bedoelde qua spelers. Financieel is er misschien best wat te halen.
Uit Korea en Japan komen soms ook best aardige voetballers, dus die moeten er in China ook wel rondlopen (alhoewel ik denk dat hun communistische leefwijze daar niet echt bevorderlijk is voor de individuele ontwikkeling en creatief denken)
Oh.
pi_181688942
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uit Korea en Japan komen soms ook best aardige voetballers, dus die moeten er in China ook wel rondlopen (alhoewel ik denk dat hun communistische leefwijze daar niet echt bevorderlijk is voor de individuele ontwikkeling en creatief denken)
Oh ze kunnen er best vandaan komen, maar de vraag is of je niet beter scouting kunt hanteren dan een satellietclub.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181689010
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh ze kunnen er best vandaan komen, maar de vraag is of je niet beter scouting kunt hanteren dan een satellietclub.
Nja in China is de opleiding nooit echt goed geweest, dus het kan best helpen om ze daarmee van dienst te zijn en hopen ervan te profiteren als er echt leuk talent vandaan komt. Helpt ook mee dat Ajax gewoon geld krijgt voor het delen van hun expertise.

Ajax mag van mij in elk continent wel zo'n samenwerking met clubs hebben om dan de beste talenten daarvan al in kaart te brengen, gewoon als een soort City Group.
Oh.
pi_181689046
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uit Korea en Japan komen soms ook best aardige voetballers, dus die moeten er in China ook wel rondlopen (alhoewel ik denk dat hun communistische leefwijze daar niet echt bevorderlijk is voor de individuele ontwikkeling en creatief denken)
zo communistisch is china anders helemaal niet qua denkwijze lol
Gino ♥
pi_181689157
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja in China is de opleiding nooit echt goed geweest, dus het kan best helpen om ze daarmee van dienst te zijn en hopen ervan te profiteren als er echt leuk talent vandaan komt. Helpt ook mee dat Ajax gewoon geld krijgt voor het delen van hun expertise.

Ajax mag van mij in elk continent wel zo'n samenwerking met clubs hebben om dan de beste talenten daarvan al in kaart te brengen, gewoon als een soort City Group.
Je kent de Chinese werkwijze h? Je mag meedoen met een Chinese club, ze kopiren alle kennis en trappen je er weer uit. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181689187
Dat contract van neres zal vooral verlengd zijn om zijn prijs op te drijven
pi_181689198
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]

zo communistisch is china anders helemaal niet qua denkwijze lol
Het zal er best nog inzitten in die cultuur.
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kent de Chinese werkwijze h? Je mag meedoen met een Chinese club, ze kopiren alle kennis en trappen je er weer uit. :P
Geen idee, maar volgens mij is dat allemaal niet zo makkelijk te kopiren omdat je dat soort expertise ook moet blijven verbeteren en evolueren.
Oh.
pi_181689241
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:36 schreef skysherrif het volgende:
Dat contract van neres zal vooral verlengd zijn om zijn prijs op te drijven
Dat is toch de insteek met alle contractverlengingen voor jonge spelers? Gevolg is natuurlijk wel weer dat je de vraagprijs dusdanig kunt opdrijven dat niet elke middenmotor uit een grote competitie ze gelijk kan wegkopen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181689286
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het zal er best nog inzitten in die cultuur.

[..]

Geen idee, maar volgens mij is dat allemaal niet zo makkelijk te kopiren omdat je dat soort expertise ook moet blijven verbeteren en evolueren.
Dat is feitelijk niet anders in het bedrijfsleven. Ook daar is het geen kwestie van leren en tot in lengte van dagen reproduceren. Het is vooral een strategie om een achterstand snel in te lopen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181689373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het zal er best nog inzitten in die cultuur.

[..]

Geen idee, maar volgens mij is dat allemaal niet zo makkelijk te kopiren omdat je dat soort expertise ook moet blijven verbeteren en evolueren.
ja, dat zie je inderdaad in de economie en in de middenklasse
Gino ♥
pi_181689489
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ja, dat zie je inderdaad in de economie en in de middenklasse
Dat een cultuur zich er langzaam aan wil ontworstelen hoeft niet te betekenen dat dit voor de gehele bevolking al zo is. Vaak blijven dat soort culturele normen en waarden nog wel langer doorsudderen, kijk maar naar hoe in Nederland nog allemaal christelijke normen en waarden nog in stand zijn terwijl de bevolking steeds athestischer wordt.
Oh.
pi_181689503
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is feitelijk niet anders in het bedrijfsleven. Ook daar is het geen kwestie van leren en tot in lengte van dagen reproduceren. Het is vooral een strategie om een achterstand snel in te lopen.
Klopt, maar ik denk niet dat het heel binnenkort zal zijn dat ze meteen Ajax niet meer nodig gaan hebben. Voor al die trainers daar een goede opleiding hebben gehad en voor ze alles goed weten ben je alweer wat jaartjes verder.
Oh.
pi_181689572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik denk niet dat het heel binnenkort zal zijn dat ze meteen Ajax niet meer nodig gaan hebben. Voor al die trainers daar een goede opleiding hebben gehad en voor ze alles goed weten ben je alweer wat jaartjes verder.
Niet dat het verder echt boeit want op clubniveau concurreer je toch niet echt. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181690237
Mooi dat zulke spelers bijtekenen, net als bij PSV is dit een goeie zaak. Lekker behouden die jongens
pi_181690702
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Mooi dat zulke spelers bijtekenen, net als bij PSV is dit een goeie zaak. Lekker behouden die jongens
PSV'ers en Ajacieden die elkaar alleen maar veren in de kont aan het steken zijn, blijft apart

Ik waardeer je steun wel
pi_181690705
en Neres _O_
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:52:21 #50
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181690868
quote:
Oi, dat gaan we volgen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181690903
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:46 schreef Adames het volgende:

[..]

PSV'ers en Ajacieden die elkaar alleen maar veren in de kont aan het steken zijn, blijft apart

Over twee weken gewoon weer haat en nijd wanneer we tegen elkaar spelen.
Oh.
pi_181690918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:52 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Oi, dat gaan we volgen.
Kan Ajax misschien nog een leuk buitenspelertje daar oppikken.
Oh.
  dinsdag 4 september 2018 @ 21:03:02 #53
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181691171
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan Ajax misschien nog een leuk buitenspelertje daar oppikken.
Als je een jonge buitenspeler zoekt zou ik niet gaan kijken bij So Paulo of Flamengo, dat gaat je tegenvallen. Nu Ajax op de Braziliaanse toer is had ik verwacht dat ze op de eerste rij zouden zitten voor Milito, een hele goede centrale verdediger die het bij So Paulo heeft geschopt tot international. Nu is hij vertrokken naar Porto voor vier miljoen en een paar bonussen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181691746
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Als je een jonge buitenspeler zoekt zou ik niet gaan kijken bij So Paulo of Flamengo, dat gaat je tegenvallen. Nu Ajax op de Braziliaanse toer is had ik verwacht dat ze op de eerste rij zouden zitten voor Milito, een hele goede centrale verdediger die het bij So Paulo heeft geschopt tot international. Nu is hij vertrokken naar Porto voor vier miljoen en een paar bonussen.
Ze waren in Brazili meer bezig met die Pedrinho, maar die moet meer dan 20 miljoen kosten volgens alle bekende bronnen.
Oh.
  dinsdag 4 september 2018 @ 21:22:31 #55
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181691836
Ten Hag weer aan het huilen over de belasting van zijn spelers?
pi_181691912
De Engelse les heeft Neres goed gedaan. Goed ventje!
pi_181692306
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
Ten Hag weer aan het huilen over de belasting van zijn spelers?
Meer over de spelers in het algemeen.
Oh.
  dinsdag 4 september 2018 @ 21:46:02 #58
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181692582
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Meer over de spelers in het algemeen.
Ja, zo verpakt ie het.

Hij heeft wel gelijk hoor.
pi_181692652
Mooi dat Neres bijgetekend heeft ^O^
pi_181692672
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is een beetje dubbel. Enerzijds kan een topseizoen spelers motiveren om wat langer te blijven, anderzijds zorgt het er ook weer voor dat er meer aan spelers getrokken gaat worden. Zeker als je de poulefase in de CL weet te overleven.
Ach weg gaan ze toch wel, dan liever naar een topclub dan naar de Evertons, Wolfsburgs en Lilles van deze wereld.

En je wil ook niet dat ze blijven omdat ze te slecht zijn voor een transfer :P
pi_181692730
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:46 schreef Adames het volgende:

[..]

PSV'ers en Ajacieden die elkaar alleen maar veren in de kont aan het steken zijn, blijft apart

Ik waardeer je steun wel
Hoe je het ook wendt of keert, we hebben elkaar nodig. Ik moet zeggen dat ik ook wel kan genieten van de huidige situatie. Ik zie PSV liever nog iets sterker, maar als het zo doorgaat heb ik er wel vertrouwen in :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:29:35 #62
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_181693661
Ten Hag: Genot om trainer van Ajax te zijn. https://www.ajax.nl/strea(...)an-ajax-te-zijn-.htm
pi_181695049
quote:
Ziyech: 'De klik die ik met Tadic voel, heb ik nog nooit gehad'


Door Freek Jansen:

Hakim Ziyech speelt ondanks alle transferperikelen ook dit seizoen bij Ajax en is blij dat hij mag samenwerken met Dusan Tadic. De 25-jarige middenvelder looft zijn nieuwe ploeggenoot, die bij binnenkomst nog 'zijn' rugnummer 10 overnam. Ziyech baalt van de manier waarop dat is gegaan.

'We waren in Engeland geweest, de hele week op trainingskamp', legt Ziyech uit in een interview met Voetbal International. 'Tadic was een paar weken eerder aangetrokken. Er waren volgens mij genoeg momenten waarop het me kon worden verteld, maar dat gebeurde niet. Toen we net terug waren in Nederland, ging ik naar de kapper, toen ik zag dat ik een gemiste oproep van Overmars had. Hij stuurde ook een bericht dat ik hem moest bellen. Dat deed ik, waarop hij zei dat hij een probleem had en mijn nummer aan Tadic had beloofd.'

'Het is niet eens het nummer, dat is maar een getal, maar het gaat om de manier waarop het is gegaan', vervolgt Ziyech. 'Het stak me zo hoe het verliep. Waarom is me dit niet in alle rust even uitgelegd in Engeland? En weet je, als het op een normale manier was gegaan, had ik het ook helemaal niet erg gevonden. Maar op deze manier gaf het me een heel vervelend gevoel. Dat heb ik ook eerlijk kenbaar gemaakt.'

Waarom Ziyech bij Ajax blijft
Vervolgens werd gesuggereerd dat de relatie tussen Ziyech en Tadic niet goed zou zijn. 'Bullshit! Ik neem niet serieus wat veel mensen zeggen of schrijven. De grootste onzin die ik hoorde. Dusan is een heel prettige jongen en ik neem hem echt totaal niets kwalijk. Het nummer is aan hem beloofd, wat kan hij er nou aan doen dat Ajax zo handelt? Als mij iets zou zijn beloofd, zou ik ook willen dat die afspraak zou worden nagekomen.'

Ziyech maakt er dan ook geen probleem van met Tadic. 'Ik heb het er ook helemaal niet met hem over gehad. Is ook totaal niet nodig. Ik kan heel goed opschieten met hem, op en buiten het veld. Dusan zat natuurlijk voor mij bij FC Twente, maar ik heb hem in mijn tijd in Enschede nog geregeld gesproken, als hij even langskwam. Een goede gast, maar ook een geweldige voetballer. De klik die ik met hem voel, ik zeg je, die heb ik in mijn hele leven nog nooit met een medespeler gehad.'

'Weet je wat het bijzondere is? Wij praten helemaal niet veel met elkaar in het veld. Dat hebben we gewoon niet nodig, want we begrijpen elkaar blindelings. Loopacties, steekballen, noem maar op. Dat voelt zo natuurlijk en vertrouwd. We hebben allebei een vrije rol en we kijken gewoon per situatie hoe we het invullen. Een blik is vaak al voldoende. Dan weer van links, dan weer van rechts.'
VI.nl

ZiyechGod
Oh.
pi_181695116
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:29 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Ten Hag: Genot om trainer van Ajax te zijn. https://www.ajax.nl/strea(...)an-ajax-te-zijn-.htm
Utrecht is hier niet blij mee.
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:48:25 #65
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181695337
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

VI.nl

ZiyechGod
O+
pi_181695844
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

VI.nl

ZiyechGod
Goden
AFCA!
pi_181695901
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

VI.nl

ZiyechGod
die dachten natuurlijk, als die nou gewoon naar as roma gaat, hoeft niemand dat ongemakkelijke gesprek te hebben

echte leiders daar bij ajax
pi_181695916
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:55 schreef Adames het volgende:

[..]

die dachten natuurlijk, als die nou gewoon naar as roma gaat, hoeft niemand dat ongemakkelijke gesprek te hebben

echte leiders daar bij ajax
Die communicatie kan wel wat beter ja :')
Oh.
pi_181698182
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

VI.nl

ZiyechGod
En de telegraaf en Derksen maar volhouden dat hij Tadic niet mag
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 5 september 2018 @ 08:23:55 #70
80382 manny
30 is best veel
pi_181698189


Omdat het kan
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_181698281
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

VI.nl

ZiyechGod
Volwassen, verstandige jongen.

Je zag dat ook vanaf minuut 1, dat Tadic en hij elkaar blindelings aanvoelen.
pi_181698337
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert, we hebben elkaar nodig. Ik moet zeggen dat ik ook wel kan genieten van de huidige situatie. Ik zie PSV liever nog iets sterker, maar als het zo doorgaat heb ik er wel vertrouwen in :)
Er werd hier wel eens gedroomd een Basel te worden, maar een Porto+Benfica situatie is veel gezonder, zeker op de lange termijn.
  woensdag 5 september 2018 @ 10:23:51 #73
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181699862
Ik verbaas altijd over de premature hosanna stemming als men CL deelname behaald bij nederlandse clubs. Feyenoord had dit vorig jaar en blijkbaar is zelfs ajax is hier niet tegen bestand. Nu weer Ziyech die zegt dat hij klik heeft met tadic zoals hij nog nooit heeft gehad met een andere speler. Das leuk dat je die klik hebt op eredivisieniveau maar dat frivole spel houdt geen stand tegen duitse/engelse/franse/italiaanse en spaanse clubs in de champions league.
Het voetbal van ajax de eerste 2 compititiewedstrijden was niet van dien aard dat alles hosanna zou moeten zijn in amsterdam. Ik denk dat psv of vitesse/feyenoord beter zijn dan de clubs die ajax tot nu toe is tegengekomen (vitesse/feyenoord in potentie omdat zei een redelijk goede selectie hebben).

Vorig jaar dacht feyenoord kans te maken en kreeg flink op hun flikker en wist met de laatste wedstrijd nog de eer te redden door niet alles te verliezen. Je kon dit ook terug zien in het transferbeleid in de breedte en niet op basis van het verbeteren van de ploeg. Men dacht genoeg kwaliteit te bezitten dus investeren in de breedte had prioriteit). Nou heeft ajax nog wel een beetje kans in de poule maar bayern munchen, athene en benfica is geen kattepis hoor. Het zou ajax sieren als ze die hosanna stemming pas uiten als ze de eerste 2 grote CL ontmoetingen winnen en doorgaan in de CL.

Nederlanders zijn soms zo onuitstaanbaar overpositief.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 5 september 2018 @ 10:30:08 #74
80382 manny
30 is best veel
pi_181699990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:23 schreef govie het volgende:
Ik verbaas altijd over de premature hosanna stemming als men CL deelname behaald bij nederlandse clubs. Feyenoord had dit vorig jaar en blijkbaar is zelfs ajax is hier niet tegen bestand. Nu weer Ziyech die zegt dat hij klik heeft met tadic zoals hij nog nooit heeft gehad met een andere speler. Das leuk dat je die klik hebt op eredivisieniveau maar dat frivole spel houdt geen stand tegen duitse/engelse/franse/italiaanse en spaanse clubs in de champions league.
Het voetbal van ajax de eerste 2 compititiewedstrijden was niet van dien aard dat alles hosanna zou moeten zijn in amsterdam. Ik denk dat psv of vitesse/feyenoord beter zijn dan de clubs die ajax tot nu toe is tegengekomen (vitesse/feyenoord in potentie omdat zei een redelijk goede selectie hebben).

Vorig jaar dacht feyenoord kans te maken en kreeg flink op hun flikker en wist met de laatste wedstrijd nog de eer te redden door niet alles te verliezen. Je kon dit ook terug zien in het transferbeleid in de breedte en niet op basis van het verbeteren van de ploeg. Nou heeft ajax nog wel een beetje in de poule maar bayern munchen en benfica is geen kattepis hoor. Het zou ajax sieren als ze die hosanna stemming pas uiten als ze de eerste2 grote CL ontmoetingen winnen en doorgaan naar de CL.

Nederlanders zijn soms zo onuitstaanbaar overpositief.
ik denk dat je redelijk objectief kan vaststellen dat ajax en psv dit jaar een selectie hebben die op een wat hoger plan staat dan het team waarmee onze rotterdamse vrinden vorig jaar de cl in zijn gegaan.

denk dat we allemaal realist genoeg zijn om te snappen dat we niet zo maar even winnen in de poule.

onuitstaanbaar positief... tja. als je als topsporter niet positief denkt dan houdt het op.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 5 september 2018 @ 10:36:32 #75
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181700104
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:30 schreef manny het volgende:

[..]

ik denk dat je redelijk objectief kan vaststellen dat ajax en psv dit jaar een selectie hebben die op een wat hoger plan staat dan het team waarmee onze rotterdamse vrinden vorig jaar de cl in zijn gegaan.

denk dat we allemaal realist genoeg zijn om te snappen dat we niet zo maar even winnen in de poule.

onuitstaanbaar positief... tja. als je als topsporter niet positief denkt dan houdt het op.
Helemaal eens over de selectiekracht van feyenoord vorig jaar, maar toch dacht het technisch duo van feyenoord daar anders gezien de transfers in de breedte.
Ik denk dat psv qua mentaliteit verder is voor CL dan ajax (zal wel door van bommel en van marwijk komen). Die van marwijk is echt een goede trainer/coach. Het is m.i. allemaal veels te hosanna in amsterdam, erg prematuur. Het doet mij ook erg aan rotterdam denken vorig jaar, was ook iedereen in de wolken met uiteindelijk boter op de neus.

Ik als feyenoorder hoop dat psv en ajax doorgaan, maar met zo'n mediastrategie als club laat je veel mensen denken dat ajax al tevreden is met het bereiken van de CL an sich. In dat opzicht is PSV vooralsnog een maatje groter (met een slechter middenveld en verdediging).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 5 september 2018 @ 10:38:56 #76
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181700146
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Er werd hier wel eens gedroomd een Basel te worden, maar een Porto+Benfica situatie is veel gezonder, zeker op de lange termijn.
is dat zo? Is n grote corrupte bende daar
pi_181700224
Je weet wel dat Feyenoord koud de groepsfase in ging?
Die hebben geen extra play-off ronde hoeven doen, dus we konden nooit van tevoren weten hoe slecht of goed het wel niet ging worden.

De uit- en thuiswedstrijden die Ajax en PSV Europees achter de rug heeft doen uiteraard hopen op meer, de tegenstanders werden bij vlagen weggespeeld. Dan snap ik wel dat mensen verwachten dat Ajax ver kan komen in een poule met mogelijkheden. PSV heeft gewoon enorm slecht geloot en gaat het zwaar krijgen, maar mogelijkheden zijn er altijd!
  woensdag 5 september 2018 @ 10:46:23 #78
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181700274
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Je weet wel dat Feyenoord koud de groepsfase in ging?
Die hebben geen extra play-off ronde hoeven doen, dus we konden nooit van tevoren weten hoe slecht of goed het wel niet ging worden.

De uit- en thuiswedstrijden die Ajax en PSV Europees achter de rug heeft doen uiteraard hopen op meer, de tegenstanders werden bij vlagen weggespeeld. Dan snap ik wel dat mensen verwachten dat Ajax ver kan komen in een poule met mogelijkheden. PSV heeft gewoon enorm slecht geloot en gaat het zwaar krijgen, maar mogelijkheden zijn er altijd!
helaas zitten we sowieso in een fase van het NL voetbal dat we blij moeten zijn dat er berhaupt nog 2 clubs europees spelen en nu zelfs CL.

Een kinderhand is gauw gevuld, het is te hopen dat ze er wat van maken en inderdaad liggen de kansen voor Ajax wat hoger dan voor PSV.
pi_181700561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

is dat zo? Is n grote corrupte bende daar
Qua niveau bedoel ik. Beleid moet wel op de Nederlandse manier en niet de Zuid-Europese
pi_181701316
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Er werd hier wel eens gedroomd een Basel te worden, maar een Porto+Benfica situatie is veel gezonder, zeker op de lange termijn.
En het is ook niks om in een situatie te zitten dat n ploeg altijd kampioen wordt met een straatlengte voorsprong, dan kan je de competitie wel overslaan.
Oh.
pi_181703901
Oefenwedstrijdje tegen Utrecht na 18 minuten gestaakt bij 1-0 voorsprong (Neres).

Onweersbuien waren de boosdoener.

Opstelling; Lamprou, Orejuela, Solomons, Kemper, Bakboord, Pasquali, Bijleveld, Neres, Labyad, Pereira, Tethani

Vooral Jong Ajax dus.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_181704067
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:05 schreef franklop het volgende:
Oefenwedstrijdje tegen Utrecht na 18 minuten gestaakt bij 1-0 voorsprong (Neres).

Onweersbuien waren de boosdoener.

Opstelling; Lamprou, Orejuela, Solomons, Kemper, Bakboord, Pasquali, Bijleveld, Neres, Labyad, Pereira, Tethani

Vooral Jong Ajax dus.
Dat we die Orejuela nog steeds hebben :') die had Ajax echt moeten verhuren aan een Eredivisieclub.
Oh.
pi_181704786
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

helaas zitten we sowieso in een fase van het NL voetbal dat we blij moeten zijn dat er berhaupt nog 2 clubs europees spelen en nu zelfs CL.

Een kinderhand is gauw gevuld, het is te hopen dat ze er wat van maken en inderdaad liggen de kansen voor Ajax wat hoger dan voor PSV.
Waarom zouden we blij moeten zijn met 2 clubs die Europees spelen? Ik vind het frustrerender (neemt niet weg ook 'grappig') dat een Feyenoord niet van AC Trencin wint of AZ van een FC Kairat. Of zie Ajax en PSV vorig jaar. Dat heeft namelijk niks met kwaliteit te maken, dat zal je me nooit wijs kunnen maken. Derhalve is het mij dus niet duidelijk waarom we blij zouden moeten zijn met maar 2 clubs in Europa.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 5 september 2018 @ 14:49:10 #84
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181704818
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat we die Orejuela nog steeds hebben :') die had Ajax echt moeten verhuren aan een Eredivisieclub.
Dat is ook wel een ontzettende miskoop ja, Kristensen eigenlijk ook. Ten Hag ging liever Mazraoui omturnen tot rechtsback dan die twee gebruiken, dan gaat er iets mis
pi_181704849
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Er werd hier wel eens gedroomd een Basel te worden, maar een Porto+Benfica situatie is veel gezonder, zeker op de lange termijn.
En stiekem ook gewoon leuker natuurlijk. Maar goed, zo ver zijn we nog niet natuurlijk :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 5 september 2018 @ 14:56:12 #86
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181705018
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Waarom zouden we blij moeten zijn met 2 clubs die Europees spelen? Ik vind het frustrerender (neemt niet weg ook 'grappig') dat een Feyenoord niet van AC Trencin wint of AZ van een FC Kairat. Of zie Ajax en PSV vorig jaar. Dat heeft namelijk niks met kwaliteit te maken, dat zal je me nooit wijs kunnen maken. Derhalve is het mij dus niet duidelijk waarom we blij zouden moeten zijn met maar 2 clubs in Europa.
Eens met snorremans.
pi_181705070
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Waarom zouden we blij moeten zijn met 2 clubs die Europees spelen? Ik vind het frustrerender (neemt niet weg ook 'grappig') dat een Feyenoord niet van AC Trencin wint of AZ van een FC Kairat. Of zie Ajax en PSV vorig jaar. Dat heeft namelijk niks met kwaliteit te maken, dat zal je me nooit wijs kunnen maken. Derhalve is het mij dus niet duidelijk waarom we blij zouden moeten zijn met maar 2 clubs in Europa.
Negativiteit is wat doorgeslagen inderdaad. We zijn de zevende economie van Europa, negende als je Rusland en Turkije meerekent, voetbal is #1 sport. Er was (is?) een diep dal maar op termijn kom je daar wel weer uit.
pi_181706344
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat we die Orejuela nog steeds hebben :') die had Ajax echt moeten verhuren aan een Eredivisieclub.
Ik denk echt niet dat je die verkocht krijgt. Hij kan echt vrij weinig met een bal.
pi_181706863
Ajaxlife :') Wat een lelijke update
pi_181707192
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajaxlife :') Wat een lelijke update
Welnee, prima update. Er staat nog wat informatie niet op, maar verder vind ik het wel een verbetering zo.
Oh.
pi_181707202
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:04 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Ik denk echt niet dat je die verkocht krijgt. Hij kan echt vrij weinig met een bal.
Verkocht niet, maar er is toch wel een rechterrijtjeclub die hem wil huren?
Oh.
pi_181709523
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Verkocht niet, maar er is toch wel een rechterrijtjeclub die hem wil huren?
Wie dan? En op basis van wat precies?
  woensdag 5 september 2018 @ 18:29:19 #94
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181709543
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Negativiteit is wat doorgeslagen inderdaad. We zijn de zevende economie van Europa, negende als je Rusland en Turkije meerekent, voetbal is #1 sport. Er was (is?) een diep dal maar op termijn kom je daar wel weer uit.
Lekker boeiend hoe groot je economie is _O- compleet Irrelevant.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181709617
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Lekker boeiend hoe groot je economie is _O- compleet Irrelevant.
Welvaart is best een factor die invloed heeft op de mate waarin je een topsportklimaat kunt scheppen, lokale verenigingstructuren kunt optuigen en ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 5 september 2018 @ 18:43:06 #96
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181709938
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welvaart is best een factor die invloed heeft op de mate waarin je een topsportklimaat kunt scheppen, lokale verenigingstructuren kunt optuigen en ga zo maar door.
Ja leuk, daarmee kan je incidenteel een succesje halen op clubniveau. Gaat allemaal om de knaken die er in de voetbalwereld rondgaan, de algehele economie is niet relevant.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181710274
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja leuk, daarmee kan je incidenteel een succesje halen op clubniveau. Gaat allemaal om de knaken die er in de voetbalwereld rondgaan, de algehele economie is niet relevant.
En het n is wel degelijk gecorreleerd met het ander. Europa springt er als continent vrij duidelijk bovenuit. Er zijn heel wat landen met veel grotere populaties waar voetbal erg populair is die nauwelijks meetellen op wereldniveau.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 5 september 2018 @ 19:11:58 #98
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181710762
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

En het n is wel degelijk gecorreleerd met het ander. Europa springt er als continent vrij duidelijk bovenuit. Er zijn heel wat landen met veel grotere populaties waar voetbal erg populair is die nauwelijks meetellen op wereldniveau.
Goh, misschien omdat Europa de bakermat van het voetbal is en daardoor lichtjaren voorsprong heeft?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181711410
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Goh, misschien omdat Europa de bakermat van het voetbal is en daardoor lichtjaren voorsprong heeft?
Lijkt me wat naef. Dat geldt namelijk voor heel veel sporten, maar toch is Europa op vele vlakken redelijk overvleugeld.
Zuid-Amerika doet bijvoorbeeld wel serieus mee. Landen als Brazili, Argentini en Colombia doen ook wel mee, maar hebben dan ook forse populaties.
En Oost-Europa telt eigenlijk nauwelijks mee vandaag de dag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181711925
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt me wat naef. Dat geldt namelijk voor heel veel sporten, maar toch is Europa op vele vlakken redelijk overvleugeld.
Zuid-Amerika doet bijvoorbeeld wel serieus mee. Landen als Brazili, Argentini en Colombia doen ook wel mee, maar hebben dan ook forse populaties.
En Oost-Europa telt eigenlijk nauwelijks mee vandaag de dag.
is gewoon een kwestie van goede sport infrastructuur hebben. En dat hebben de welvarende landen. En dan kom je al snel in Europa uit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_181712081
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

is gewoon een kwestie van goede sport infrastructuur hebben. En dat hebben de welvarende landen. En dan kom je al snel in Europa uit
Ja, dat was dus mijn punt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181712476
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, dat was dus mijn punt.
Dan klopt je punt :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_181715426
Kijk nu op Fox beelden terug van het gala. Wat komt De Ligt toch altijd perfect over. Topgast! Ik ben niet zo van de idolen maar hij is toch wel mijn persoonlijke held van Ajax.
AFCA!
  woensdag 5 september 2018 @ 22:16:31 #104
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181715684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk nu op Fox beelden terug van het gala. Wat komt De Ligt toch altijd perfect over. Topgast! Ik ben niet zo van de idolen maar hij is toch wel mijn persoonlijke held van Ajax.
Ik ga het zo jammer vinden als hij vertrekt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181715728
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ga het zo jammer vinden als hij vertrekt.
Hij ademt echt voetbal. Ze gaven ook aan dat hij alles weet van de historie van Ajax, alle belangrijke wedstrijden van vroeger heeft bekeken dit in combinatie met hoe hij als jong jochie onder Bosz met het publiek aan het zingen was maakt het tot een echte Ajacied. Voorbeeldprof.
AFCA!
  woensdag 5 september 2018 @ 22:46:30 #106
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181716538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk nu op Fox beelden terug van het gala. Wat komt De Ligt toch altijd perfect over. Topgast! Ik ben niet zo van de idolen maar hij is toch wel mijn persoonlijke held van Ajax.
De Ligt is wel echt een ontzettende baas ja
pi_181716612


O+ O+
pi_181716825
Tagliafico nu aanvoerder van Argentini. Al deze kleine dingen kan de transferwaarde opwaarderen.
AFCA!
pi_181716883
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Tagliafico nu aanvoerder van Argentini. Al deze kleine dingen kan de transferwaarde opwaarderen.
Aanvoerder van Argentinie zou ik ook niet iets kleins noemen, wel een leiderstype dus snap de keuze wel. Speelt dit seizoen iig ijzersterk
pi_181716954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Tagliafico nu aanvoerder van Argentini. Al deze kleine dingen kan de transferwaarde opwaarderen.
Wtf?

Hij speelt net een paar maanden interlands.
Oh.
pi_181716963
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Aanvoerder van Argentinie zou ik ook niet iets kleins noemen, wel een leiderstype dus snap de keuze wel. Speelt dit seizoen iig ijzersterk
Nee het zegt zeker wat. Ik bedoel meer te zeggen dat ook deze factoren meespelen.
AFCA!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 september 2018 @ 23:11:51 #112
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_181717313
Tagliafico aanvoerder Argentini, +10 miljoen genot *O*

Spuit18 genot.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 5 september 2018 @ 23:14:05 #113
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181717400
Ook weg volgend seizoen godverdomme
RED ONS HENNIEGOD
pi_181717444
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook weg volgend seizoen godverdomme
Niet altijd zo pessimistisch, PL.

Voor deze transferperiode dacht je ook dat De Ligt, Frenkie, Neres, Ziyech allemaal zouden vertrekken.
Oh.
  woensdag 5 september 2018 @ 23:16:47 #115
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181717500
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet altijd zo pessimistisch, PL.

Voor deze transferperiode dacht je ook dat De Ligt, Frenkie, Neres, Ziyech allemaal zouden vertrekken.
Frenkie en Neres niet uit dat rijtje . Maar dat soort 'accolades' geven hem wel nog meer status .
RED ONS HENNIEGOD
pi_181717928
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Frenkie en Neres niet uit dat rijtje . Maar dat soort 'accolades' geven hem wel nog meer status .
Tja hij heeft gewoon nog een doorlopend contract en als Ajax dit jaar goed presteert kan hij misschien ook nog bijtekenen in de euforie :) Tenzij een club echt een groot bedrag voor hem wil neertellen maar dan moet de scouting een vervanger zien te vinden.
Oh.
  woensdag 5 september 2018 @ 23:38:30 #117
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181718021
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja hij heeft gewoon nog een doorlopend contract en als Ajax dit jaar goed presteert kan hij misschien ook nog bijtekenen in de euforie :) Tenzij een club echt een groot bedrag voor hem wil neertellen maar dan moet de scouting een vervanger zien te vinden.
Meestal worden ze ziek van Excelsior , VVV en PEC-uit als Ajax goed presteert. Kan me wel voorstellen dat die Ajax ziet als een soort opstapje voor subtop Spanje/top Itali en dat die clubs wel het nodige voor hem willen betalen daar.
RED ONS HENNIEGOD
pi_181718056
Denk dat ik even een Tagliafico shirt van DH Gate trek

Argentini natuurlijk :)
pi_181718135
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Meestal worden ze ziek van Excelsior , VVV en PEC-uit als Ajax goed presteert. Kan me wel voorstellen dat die Ajax ziet als een soort opstapje voor subtop Spanje/top Itali en dat die clubs wel het nodige voor hem willen betalen daar.
Als Ajax een goed Europees jaar heeft zal dat wel meevallen, dan zullen ze daar wel op willen focussen en dan maakt het niet zoveel uit dat je soms naar De Koel of Woudestein moet. Zeker als Ajax ook gewoon goede salarissen gaat betalen.

Natuurlijk zal hij ook wel willen gaan als Inter of Atltico zich meldt maar dan moeten die ook maar voldoen aan de vraagprijs van Ajax, en die zal ook wel meer dan 20 miljoen zijn.
Oh.
  woensdag 5 september 2018 @ 23:47:28 #120
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181718224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Ajax een goed Europees jaar heeft zal dat wel meevallen, dan zullen ze daar wel op willen focussen en dan maakt het niet zoveel uit dat je soms naar De Koel of Woudestein moet. Zeker als Ajax ook gewoon goede salarissen gaat betalen.

Natuurlijk zal hij ook wel willen gaan als Inter of Atltico zich meldt maar dan moeten die ook maar voldoen aan de vraagprijs van Ajax, en die zal ook wel meer dan 20 miljoen zijn.
Denk dat het eerder een verschil gaat worden tussen 1ste en 2de plaats . Bij een kampioenschap voelen ze meestal dat ze 'klaar zijn' hier en willen ze zich graag laten zien op een hoger niveau .En ze hebben wel degelijk de pest aan VVV en PEC met dat aidskunstgras .
Daar ligt ook gelijk het probleem , dat is Ajax niet maar al die stront eronder waardoor je op een gegeven moment niet beter kan worden.

Die vraagprijs gaat denk ik geen 20 miljoen zijn voor een back , denk eerder rond de 15 miljoen ofzo
RED ONS HENNIEGOD
pi_181718238
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Ajax een goed Europees jaar heeft zal dat wel meevallen, dan zullen ze daar wel op willen focussen en dan maakt het niet zoveel uit dat je soms naar De Koel of Woudestein moet. Zeker als Ajax ook gewoon goede salarissen gaat betalen.

Natuurlijk zal hij ook wel willen gaan als Inter of Atltico zich meldt maar dan moeten die ook maar voldoen aan de vraagprijs van Ajax, en die zal ook wel meer dan 20 miljoen zijn.
20? Minimaal 30 anders maar niet
AFCA!
pi_181718271
Gewoon heerlijk hoge bedragen vragen voor alle spelers
AFCA!
pi_181718288
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Denk dat het eerder een verschil gaat worden tussen 1ste en 2de plaats . Bij een kampioenschap voelen ze meestal dat ze 'klaar zijn' hier en willen ze zich graag laten zien op een hoger niveau .En ze hebben wel degelijk de pest aan VVV en PEC met dat aidskunstgras .
Daar ligt ook gelijk het probleem , dat is Ajax niet maar al die stront eronder waardoor je op een gegeven moment niet beter kan worden.

Die vraagprijs gaat denk ik geen 20 miljoen zijn voor een back , denk eerder rond de 15 miljoen ofzo

Natuurlijk wel, gewoon een hoog bedrag vragen. Zeker als hij daadwerkelijk de aanvoerder van Argentini is en nog lang vastligt.

Waarom zou je genoegen nemen met minder als je meer kan krijgen?
Oh.
  woensdag 5 september 2018 @ 23:50:59 #124
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181718303
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wtf?

Hij speelt net een paar maanden interlands.
Talgiafico heeft na Funes Mori en Pavn de meeste interlands gespeeld van de elf die zaterdag aan de aftrap staan.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 5 september 2018 @ 23:51:07 #125
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181718306
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, gewoon een hoog bedrag vragen. Zeker als hij daadwerkelijk de aanvoerder van Argentini is en nog lang vastligt.

Waarom zou je genoegen nemen met minder als je meer kan krijgen?
Gewoon slijten aan een PL club zoals Newcastle dan , kan je gelijk 30 miljoen vragen ofzo
RED ONS HENNIEGOD
pi_181718396
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Talgiafico heeft na Funes Mori en Pavn de meeste interlands gespeeld van de elf die zaterdag aan de aftrap staan.
Maar hij maakte toch pas vorig jaar zijn debuut?
Oh.
pi_181718415
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar hij maakte toch pas vorig jaar zijn debuut?
Gewoon een eindbaas. Zo doen we dat in Amsterdam. De arrogantie komt weer heerlijk omhoog bij mij.
AFCA!
  woensdag 5 september 2018 @ 23:57:30 #128
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181718432
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar hij maakte toch pas vorig jaar zijn debuut?
Dan weet je zo ongeveer wel wie er nog meer gaan spelen(hint : niet de grote kanonnen uit Europa)
RED ONS HENNIEGOD
pi_181718445
Stelling: met tagliafico als captain had argentinie het WK gewonnen
pi_181718449
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:56 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Gewoon een eindbaas. Zo doen we dat in Amsterdam. De arrogantie komt weer heerlijk omhoog bij mij.
Gezonde bluf en branie h ;)
Oh.
  woensdag 5 september 2018 @ 23:58:52 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181718466
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:58 schreef skysherrif het volgende:
Stelling: met tagliafico als captain had argentinie het WK gewonnen
Die aanvoerder die ze nu hadden kon er inderdaad niks van.
pi_181718470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gezonde bluf en branie h ;)
Het mag weer. Totdat wij weer keihard onderuit gaan tegen een Excelsior.
AFCA!
pi_181718472
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dan weet je zo ongeveer wel wie er nog meer gaan spelen(hint : niet de grote kanonnen uit Europa)
Tagliafico gaat nu als aanvoerder gewoon Pvon overtuigen dat hij naar Ajax moet komen in de winter.
Oh.
  woensdag 5 september 2018 @ 23:59:16 #134
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181718476
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar hij maakte toch pas vorig jaar zijn debuut?
VBL / Oefenwedstrijden/interlands #9

Argentini is aan het bouwen aan een nieuwe ploeg en alle grote jongens ontbreken. Dan ben je met nog geen tien interlands al gauw een routinier.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181718493
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:58 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Het mag weer. Totdat wij weer keihard onderuit gaan tegen een Excelsior.
We moeten naar Woudestein na een uitwedstrijd in Lissabon dus ik heb daar al puntverlies ingecalculeerd.
Oh.
pi_181718513
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We moeten naar Woudestein na een uitwedstrijd in Lissabon dus ik heb daar al puntverlies ingecalculeerd.
Zou leuk zijn als ajax nou eens op vrijdagavond in woudestein moet spelen, dan kan ik de wedstrijd gewoon zien vanaf het hoogste gebouw op de erasmus campus
pi_181718516
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

VBL / Oefenwedstrijden/interlands #9

Argentini is aan het bouwen aan een nieuwe ploeg en alle grote jongens ontbreken. Dan ben je met nog geen tien interlands al gauw een routinier.
En terecht die grote schoonmaak daar, hopelijk komt er daar wat meer balans in het elftal.
Oh.
pi_181718522
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als ajax nou eens op vrijdagavond in woudestein moet spelen, dan kan ik de wedstrijd gewoon zien vanaf het hoogste gebouw op de erasmus campus
Dan ga je maar op zondagmiddag daarheen.
Oh.
pi_181718529
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We moeten naar Woudestein na een uitwedstrijd in Lissabon dus ik heb daar al puntverlies ingecalculeerd.
Scheelt wel dat wij nu spelers als Tadic en Blind hebben die met hun ervaring de spelers op scherp kunnen zetten. Al is Daley volgens mij helemaal geen leider
AFCA!
  donderdag 6 september 2018 @ 00:01:36 #140
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181718533
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tagliafico gaat nu als aanvoerder gewoon Pvon overtuigen dat hij naar Ajax moet komen in de winter.
Mag die gelijk Peruzzi en Benedetto meenemen . Gelijk alle pijnpunten uit de selectie verholpen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_181718590
Pollgenot

Poll: Wie van de volgende spelers gaat het meeste geld opleveren?
De Ligt
De Jong
Neres
Ziyech
Tagliafico
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
AFCA!
pi_181718604
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Mag die gelijk Peruzzi en Benedetto meenemen . Gelijk alle pijnpunten uit de selectie verholpen.
Veranderen we de naam gelijk naar Club Atltico de Ajax Amsterdam.
Oh.
pi_181718617
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
Pollgenot

Poll: Wie van de volgende spelers gaat het meeste geld opleveren?
De Ligt
De Jong
Neres
Ziyech
Tagliafico
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lijkt mij duidelijk de ligt
pi_181718627
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:01 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Scheelt wel dat wij nu spelers als Tadic en Blind hebben die met hun ervaring de spelers op scherp kunnen zetten. Al is Daley volgens mij helemaal geen leider
Daley is een ander type leider, eentje die niet de hele tijd op de voorgrond treedt maar aan de verhalen te horen heeft hij wel vaak n op n gesprekken met jongere spelers om over zijn ervaring te vertellen. En hij houdt het tactisch ook wel in de gaten wat er tijdens wedstrijden allemaal gebeurd.

Maar hij is minder iemand als Tadic die applausjes geeft en iedereen echt druk neerzet. Maar we hebben sowieso wel meerdere leiders in het elftal die hun mond open durven te doen.
Oh.
pi_181718639
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
Pollgenot

Poll: Wie van de volgende spelers gaat het meeste geld opleveren?
De Ligt
De Jong
Neres
Ziyech
Tagliafico
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie Dani de Wit.
Oh.
  donderdag 6 september 2018 @ 00:09:27 #146
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181718645
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Veranderen we de naam gelijk naar Club Atltico de Ajax Amsterdam.
Moeten ons ook inschrijven voor de Libertadores
Genot
RED ONS HENNIEGOD
pi_181718659
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:07 schreef JanCees het volgende:

[..]

Lijkt mij duidelijk de ligt
Schatting bij transfer a.s. zomerperiode?
AFCA!
pi_181718667
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:10 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Schatting bij transfer a.s. zomerperiode?
60-70
pi_181718672
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Moeten ons ook inschrijven voor de Libertadores
Genot
Die dan even winnen en dan is Ajax echt uniek qua alle prijzen gewonnen.
Oh.
pi_181718673
Maar sterk afhankelijk van de CL denk ik
pi_181718681
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daley is een ander type leider, eentje die niet de hele tijd op de voorgrond treedt maar aan de verhalen te horen heeft hij wel vaak n op n gesprekken met jongere spelers om over zijn ervaring te vertellen. En hij houdt het tactisch ook wel in de gaten wat er tijdens wedstrijden allemaal gebeurd.

Maar hij is minder iemand als Tadic die applausjes geeft en iedereen echt druk neerzet. Maar we hebben sowieso wel meerdere leiders in het elftal die hun mond open durven te doen.
The Huntee en Lasje ook prima ervaren jongens natuurlijk. Heerlijk die balans tussen oud en talenten.
AFCA!
pi_181718690
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:11 schreef JanCees het volgende:

[..]

60-70
Wel echt sick veel maar bij een sterk seizoen niet onmogelijk.
AFCA!
pi_181718691
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:12 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

The Huntee en Lasje ook prima ervaren jongens natuurlijk. Heerlijk die balans tussen oud en talenten.
Ziyech is onderhand ook wel aardig ervaren.
Oh.
  donderdag 6 september 2018 @ 00:13:20 #154
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181718697
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die dan even winnen en dan is Ajax echt uniek qua alle prijzen gewonnen.
Hohoho eerst even die traangasaanvallen overleven bij clubs als Racing en Boca
RED ONS HENNIEGOD
pi_181718707
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:11 schreef JanCees het volgende:
Maar sterk afhankelijk van de CL denk ik
Als Ajax een goede partij op de mat legt tegen Bayern gaan die ook wel aankloppen, die moeten sowieso gaan verjongen.
Oh.
pi_181718713
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech is onderhand ook wel aardig ervaren.
Heeft nog geen CL gespeeld.
AFCA!
pi_181718718
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hohoho eerst even die traangasaanvallen overleven bij clubs als Racing en Boca
Neres krijgt toch niks in zijn ogen, komt goed.
Oh.
pi_181718727
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:14 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Heeft nog geen CL gespeeld.
Maar wel een EL-finale.
Oh.
pi_181718737
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar wel een EL-finale.
Correct
AFCA!
  donderdag 6 september 2018 @ 00:16:25 #160
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181718746
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Neres krijgt toch niks in zijn ogen, komt goed.
Allemaal een doorgesnoven voorbereiding aub
RED ONS HENNIEGOD
pi_181718752
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:15 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Correct
Dan maakt het ook niet zoveel uit wat voor hymne er vooraf wordt gespeeld denk ik.

Of je nu tegen dat Lyon en Schalke hebt gespeeld, of zo tegen Benfica en AEK moet. Alleen Bayern zal wel anders worden qua niveau, maar goed is niet alsof Huntelaar en Schne met al hun ervaringen die boel daar dan ineens wegtikken.
Oh.
pi_181718753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Ajax een goede partij op de mat legt tegen Bayern gaan die ook wel aankloppen, die moeten sowieso gaan verjongen.
Ik denk ook dat Bayern perfect bij hem past. Spanje denk ik niet, puur mijn gevoel zonder goede onderbouwing.
AFCA!
pi_181718760
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Allemaal een doorgesnoven voorbereiding aub
Wel benieuwd naar die Florida Cup potjes tegen die Braziliaanse clubjes.
Oh.
  donderdag 6 september 2018 @ 00:24:26 #164
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181718862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel benieuwd naar die Florida Cup potjes tegen die Braziliaanse clubjes.
Waarschijnlijk klinken kachellam worden in het uitgaansleven en die NBA potjes veel aantrekkelijker voor ze
RED ONS HENNIEGOD
pi_181718877
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel benieuwd naar die Florida Cup potjes tegen die Braziliaanse clubjes.
Moet je niet zo serieus nemen. Enkel leuk voor naamsbekendheid en publiciteit in die landen.
AFCA!
pi_181718911
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Neres krijgt toch niks in zijn ogen, komt goed.
:D
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_181718941
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Waarschijnlijk klinken kachellam worden in het uitgaansleven en die NBA potjes veel aantrekkelijker voor ze
NBA is geen sport.
Oh.
pi_181718948
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:25 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Moet je niet zo serieus nemen. Enkel leuk voor naamsbekendheid en publiciteit in die landen.
Dan moet je juist goed spelen daar zodat elke Amerikaan voortaan met de hand in de broek inschakelt als Ajax moet spelen.
Oh.
  donderdag 6 september 2018 @ 00:30:45 #169
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181718967
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

NBA is geen sport.
Blijkbaar wel voor veel voetballers
RED ONS HENNIEGOD
pi_181719005
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:30 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Blijkbaar wel voor veel voetballers
Alles onder het mom van "dat moet ik een keer meegemaakt hebben"

(lol)
Oh.
  donderdag 6 september 2018 @ 00:38:05 #171
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181719062
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alles onder het mom van "dat moet ik een keer meegemaakt hebben"

(lol)


Miami Heat gaat het niet worden voor Daley
RED ONS HENNIEGOD
pi_181719431
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
Pollgenot

Poll: Wie van de volgende spelers gaat het meeste geld opleveren?
De Ligt
De Jong
Neres
Ziyech
Tagliafico
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Chucky
pi_181719469
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 01:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Chucky
Duur collectorsitem dan voor die poppenverzamelaars.
Oh.
pi_181719665
Is het al bekend wanneer de losse kaartverkoop voor de wedstrijd tegen AEK begint?
  donderdag 6 september 2018 @ 06:32:39 #175
80382 manny
30 is best veel
pi_181720175
Op naar glorie !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_181720706
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 02:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het al bekend wanneer de losse kaartverkoop voor de wedstrijd tegen AEK begint?
Volgens mij niet, maar het is handig om Ajaxfancare en ajax op twitter te volgen voor dit soort dingen.
pi_181720816
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daley is een ander type leider, eentje die niet de hele tijd op de voorgrond treedt maar aan de verhalen te horen heeft hij wel vaak n op n gesprekken met jongere spelers om over zijn ervaring te vertellen. En hij houdt het tactisch ook wel in de gaten wat er tijdens wedstrijden allemaal gebeurd.

Maar hij is minder iemand als Tadic die applausjes geeft en iedereen echt druk neerzet. Maar we hebben sowieso wel meerdere leiders in het elftal die hun mond open durven te doen.
Verbindend figuur ook. Echt zo'n groepswerker.
pi_181720876
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:16 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Bayern perfect bij hem past. Spanje denk ik niet, puur mijn gevoel zonder goede onderbouwing.
Maar waar gaat Bayern de 80 miljoen vandaan halen?
pi_181721859
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar waar gaat Bayern de 80 miljoen vandaan halen?
Rare vraag. Dat kunnen ze met gemak neerleggen, alleen doen ze dat vrij zelden.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181722164
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:16 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Bayern perfect bij hem past. Spanje denk ik niet, puur mijn gevoel zonder goede onderbouwing.
Lol, de Duitse competitie begint steeds defensiever te worden op de grote clubs na. Bayern zal zelf ook niet schromen om lange tijd op eigen helft te verdedigen. De Ligt zijn nature is veel meer vooruit verdedigen, pressen, voetballen, bij tijd en wijle als een Pique vooraan chillen terwijl hij net zo goed achteraan had moeten staan. Laat dat nou net facetten zijn waar de Spaanse competitie je dan als gegoten zit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181725460
Deze interland stop :Z
pi_181726266
We moeten echt genieten dit jaar want zo vaak gaan we niet meer zo'n bijzonder team krijgen ben ik bang. (Of we zitten op de brommer, natuurlijk)
pi_181726820
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:32 schreef TheJanitor het volgende:
We moeten echt genieten dit jaar want zo vaak gaan we niet meer zo'n bijzonder team krijgen ben ik bang. (Of we zitten op de brommer, natuurlijk)
Meestal worden we dan tweede omdat we te goed presteren in Europa.
pi_181726866
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Meestal worden we dan tweede omdat we te goed presteren in Europa.
Zou jammer zijn, maar als we een groot aantal geweldige wedstrijden spelen en overwinteren in Europa ben ik tevreden.
pi_181726877
We worden altijd tweede, ongeacht of de selectie goed of slecht is en ongeacht wie er kampioen wordt :P
  donderdag 6 september 2018 @ 14:20:54 #186
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_181726914
Heeft Klaas een ban? Ik las dat ergens.

Wat is er gebeurd?
Ajacied.
pi_181726991
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:20 schreef Liftdeur het volgende:
Heeft Klaas een ban? Ik las dat ergens.

Wat is er gebeurd?
Volgens mij deed hij lollig in dat NWS topic over Jos Brech.
Oh.
pi_181727004
Dat klinkt als death by cop, jammer dat hij er tussenuit knijpt net nu het leuk wordt
-nee-
pi_181727007
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zou jammer zijn, maar als we een groot aantal geweldige wedstrijden spelen en overwinteren in Europa ben ik tevreden.
Ik ben tevreden met: de dubbel & of overwintering CL (en dan maakt het niet uit hoe ver we daarna komen want lastig) of halve finale EL minimaal.
Oh.
pi_181727026
quote:
13s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef Marsenal het volgende:
Dat klinkt als death by cop, jammer dat hij er tussenuit knijpt net nu het leuk wordt
Die knaap had anders weer dit hele topic lopen volbaggeren dat Feyenoord echt wel mee gaat doen om het kampioenschap en dat ze bij Ajax echt niet zo goed zijn als iedereen denkt. Je kent het riedeltje wel.
Oh.
pi_181727030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:20 schreef Liftdeur het volgende:
Heeft Klaas een ban? Ik las dat ergens.

Wat is er gebeurd?
Klaasie klaasie toch.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 6 september 2018 @ 14:32:15 #192
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_181727065
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgens mij deed hij lollig in dat NWS topic over Jos Brech.
Ah oke, wat een verlies.
Ajacied.
pi_181727088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgens mij deed hij lollig in dat NWS topic over Jos Brech.
Hij was VBL gewend waar hij alles maar mocht.
  donderdag 6 september 2018 @ 15:09:08 #194
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181727790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 01:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Chucky
"Chucky" :')

Kansloos infantiel bijnaamgeneuzel.
pi_181727802
Hoop dat het een perma ban is *O*
pi_181728426
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:09 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

"Chucky" :')

Kansloos infantiel bijnaamgeneuzel.
Bedankt Bugno2
Oh.
  donderdag 6 september 2018 @ 15:58:37 #197
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181728442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bedankt Bugno2
Graag gedaan. Kan niet genoeg tegen de infantilisering van de samenleving worden geageerd.
pi_181728475
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:58 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Graag gedaan. Kan niet genoeg tegen de infantilisering van de samenleving worden geageerd.
Volgens mij waren bijnamen vroeger de norm hoor, zeker omdat iedereen Jan of Piet heette.
Oh.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:14:47 #199
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181728708
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgens mij waren bijnamen vroeger de norm hoor, zeker omdat iedereen Jan of Piet heette.
Nu heten mensen JR-Style-93, of Bugno2, of Hirving. Dus opdonderen met die bijnamen.
pi_181728779
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:14 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Nu heten mensen JR-Style-93, of Bugno2, of Hirving. Dus opdonderen met die bijnamen.
Bij ons in het dorp hoort er een bijnaampje bij.
Oh.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:20:17 #201
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181728812
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bij ons in het dorp hoort er een bijnaampje bij.
Jammer.
  donderdag 6 september 2018 @ 19:44:45 #202
80382 manny
30 is best veel
pi_181733232
wel goed extra tijd voor herstel dolberg met die interlands
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_181733366
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgens mij waren bijnamen vroeger de norm hoor, zeker omdat iedereen Jan of Piet heette.
De kromme, de Nees, de tank en het slangenmens, de Beer van de meer, Aad afkoopsom en ga zo maar door. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 6 september 2018 @ 19:56:44 #204
80382 manny
30 is best veel
pi_181733509
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

De kromme, de Nees, de tank en het slangenmens, de Beer van de meer, Aad afkoopsom en ga zo maar door. :P
bijnamen passen zich ook aan:

de beer van de meer
het lek van pec
de bolle van zwolle
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_181733592
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef manny het volgende:

[..]

bijnamen passen zich ook aan:

de beer van de meer
het lek van pec
de bolle van zwolle
Volgens wiki had hij zelfs initieel de bijnaam de corpulente van Twente.
Dat kan de gemiddelde voetbalsupporter vandaag de dag niet eens foutloos spellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 6 september 2018 @ 20:05:04 #206
80382 manny
30 is best veel
pi_181733727
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 20:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens wiki had hij zelfs initieel de bijnaam de corpulente van Twente.
Dat kan de gemiddelde voetbalsupporter vandaag de dag niet eens foutloos spellen.
als dat de norm is dan moeten we het bij bijnamen van 1 lettergreep houden.

toch is wielrennen bijvoorbeeld veel langer in die bijnamen blijven hangen. In voetbal is het toch eigenlijk geschiedenis. Welke bijnamen hebben de spelers nu nog ? ik zou ze zo niet weten is cr7 dan een moderne variant wellicht..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_181733878
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 20:05 schreef manny het volgende:

[..]

als dat de norm is dan moeten we het bij bijnamen van 1 lettergreep houden.

toch is wielrennen bijvoorbeeld veel langer in die bijnamen blijven hangen. In voetbal is het toch eigenlijk geschiedenis. Welke bijnamen hebben de spelers nu nog ? ik zou ze zo niet weten is cr7 dan een moderne variant wellicht..
Leef je uit. :P
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_bijnamen_in_het_voetbal
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 6 september 2018 @ 20:15:46 #208
80382 manny
30 is best veel
pi_181734006
quote:
snel nederland even bekeken. heel veel oud spelers.

leuke wiki !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_181736652
Jhonny van de Burger King _O-

Febo Janssen _O-
pi_181738737
Afgehaakt na de eerste helft bij het Nederlands elftal. Frenkie nog wel een goede invalbeurt in de tweede helft lees ik?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181739203
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:52 schreef Monolith het volgende:
Afgehaakt na de eerste helft bij het Nederlands elftal. Frenkie nog wel een goede invalbeurt in de tweede helft lees ik?
Hij bracht meteen tempo erin en een assist. Echt een verademing die jongen, je kan het niet meer maken om rotzooi als Strootman en Vormer ipv hem op te stellen.
Oh.
pi_181739506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij bracht meteen tempo erin en een assist. Echt een verademing die jongen, je kan het niet meer maken om rotzooi als Strootman en Vormer ipv hem op te stellen.
Ik kon het Nederlands elftal gewoon echt niet meer aanzien. Zoveel middelmaat en anti-voetballers.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181739528
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik kon het Nederlands elftal gewoon echt niet meer aanzien. Zoveel middelmaat en anti-voetballers.
Ja die eerste helft was echt schrijnend :'). Je had je een paar jaar geleden toch niet kunnen voorstellen dat je bij Ajax een hoger niveau zou zien dan bij Oranje _O-
Oh.
  donderdag 6 september 2018 @ 23:26:16 #214
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_181739777
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja die eerste helft was echt schrijnend :'). Je had je een paar jaar geleden toch niet kunnen voorstellen dat je bij Ajax een hoger niveau zou zien dan bij Oranje _O-
Nou ja, ik zag het gat achter de generatie Robben / Sneijder / van Persie wel. Er lijken weer wat lichtpuntjes aan te komen met o.a. de Ligt en Frenkie, maar het blijft karig. Vooral voorin mis je de spelers die echt het verschil maken nog wel. Depay is wel aardig, maar natuurlijk geen Robben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181739895
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, ik zag het gat achter de generatie Robben / Sneijder / van Persie wel. Er lijken weer wat lichtpuntjes aan te komen met o.a. de Ligt en Frenkie, maar het blijft karig. Vooral voorin mis je de spelers die echt het verschil maken nog wel. Depay is wel aardig, maar natuurlijk geen Robben.
Ja iedereen zag dat toen wel :P Masterplan van Louis h.

Ik vind dat je aanvallend nog steeds prima spelers hebt, puur vergeleken met andere Europese subtoplanden dan h. Memphis is gewoon een prima speler voor in de spits en als Promes het leuk doet bij Sevilla is het ook prima, hoeft dan niet allemaal meteen absolute wereldtop te zijn.

Al komt er dus wel wat aan met een Boadu, Stengs, Redan, Zirkzee, Brobbey, Kluivert, Bergwijn.
Oh.
pi_181740078
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja iedereen zag dat toen wel :P Masterplan van Louis h.

Ik vind dat je aanvallend nog steeds prima spelers hebt, puur vergeleken met andere Europese subtoplanden dan h. Memphis is gewoon een prima speler voor in de spits en als Promes het leuk doet bij Sevilla is het ook prima, hoeft dan niet allemaal meteen absolute wereldtop te zijn.

Al komt er dus wel wat aan met een Boadu, Stengs, Redan, Zirkzee, Brobbey, Kluivert, Bergwijn.
Mja, er is wel aardig ondergepresteerd de laatste jaren, maar voor Nederlandse begrippen zitten we toch wel in een heel diep dal. We hadden natuurlijk gouden jaren met de generatie 95/96 aangevuld met spelers als v. Nistelrooy, Cocu, Zenden, Makaay en ga zo maar door gevolgd door een generatie met Robben, Sneijder, van Persie, vd Vaart en nog wat prima subtop. Dan is het op dit moment nog steeds wel heel pover.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181740147
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, er is wel aardig ondergepresteerd de laatste jaren, maar voor Nederlandse begrippen zitten we toch wel in een heel diep dal. We hadden natuurlijk gouden jaren met de generatie 95/96 aangevuld met spelers als v. Nistelrooy, Cocu, Zenden, Makaay en ga zo maar door gevolgd door een generatie met Robben, Sneijder, van Persie, vd Vaart en nog wat prima subtop. Dan is het op dit moment nog steeds wel heel pover.
Dat klopt zeker, maar dat is waarmee we het nu moeten doen en als je dan kijkt naar het elftal zit er wel weer leuk talent aan te komen en zijn de spelers van een best aardig niveau. Goed genoeg om die toernooien te halen en dan is het een kwestie van een goede tactiek en kan je best ver komen. Kroati had verder ook niet al de meest bijzondere wereldtoppers voor in de aanval, maar kwamen toch ver genoeg.

En ik zie Memphis nog wel een keer een stapje omhoog maken eigenlijk, kan een prima spits worden.
Oh.
pi_181740263
Kunnen ze Frenkie ook even een contractje tot 2025 geven? Hij gaat net zo goed worden als Iniesta.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_181740602
Frenkie de Jong beste speler van Nederland
Gino ♥
pi_181741040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:09 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

"Chucky" :')

Kansloos infantiel bijnaamgeneuzel.
Ok Bugy
  vrijdag 7 september 2018 @ 00:34:33 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181741220


_O_
Oh.
pi_181741336
quote:
Geweldige speler zeg ik als Feyenoorder. Mooi ook hoe hij met zijn lichaamsbeweging tegenstanders op een paar meter afstand een kant op laat bewegen om vervolgens de vrije man aan te spelen.
pi_181741623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:52 schreef Monolith het volgende:
Afgehaakt na de eerste helft bij het Nederlands elftal. Frenkie nog wel een goede invalbeurt in de tweede helft lees ik?
Zonde, 2e helft was goed van Nederlands kant.

Propper en de jong erin scheelde echt enorm met strootman en wijnaldum. Daarna viel Promes ook nog aardig in
pi_181741632
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja iedereen zag dat toen wel :P Masterplan van Louis h.

Ik vind dat je aanvallend nog steeds prima spelers hebt, puur vergeleken met andere Europese subtoplanden dan h. Memphis is gewoon een prima speler voor in de spits en als Promes het leuk doet bij Sevilla is het ook prima, hoeft dan niet allemaal meteen absolute wereldtop te zijn.

Al komt er dus wel wat aan met een Boadu, Stengs, Redan, Zirkzee, Brobbey, Kluivert, Bergwijn.
Chong en Malen nog
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:13:51 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181741672
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Chong en Malen nog
Jup.

Zullen vast nog een hoop van falen, maar hopelijk worden in elk geval n of twee wereldtop.
Oh.
pi_181741703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jup.

Zullen vast nog een hoop van falen, maar hopelijk worden in elk geval n of twee wereldtop.
Ja en met Promes die lekker aan het ballen is in de Liga en met Depay die welllicht constanter gaat spelen heb je iig 2 prima wat oudere opties die iig spelen.
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:18:25 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181741738
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja en met Promes die lekker aan het ballen is in de Liga en met Depay die welllicht constanter gaat spelen heb je iig 2 prima wat oudere opties die iig spelen.
Promes moet het eerst allemaal nog maar laten zien in Sevilla en een basisplaats veroveren. Maar aanvallend zie ik het nog wel goed komen.

Ik vrees alleen een beetje voor de aanstormende creatieve middenvelders achter Frenkie, dan zit je al te kijken naar een Unuvar maar dat gaat nog veel te lang duren.
Oh.
pi_181741784
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Promes moet het eerst allemaal nog maar laten zien in Sevilla en een basisplaats veroveren. Maar aanvallend zie ik het nog wel goed komen.

Ik vrees alleen een beetje voor de aanstormende creatieve middenvelders achter Frenkie, dan zit je al te kijken naar een Unuvar maar dat gaat nog veel te lang duren.
Die Ihattaren is toch wel een prima middenvelder van PSV nog.
pi_181741795
En puur creatief is eiting ook wel goed, maar vraag me af of hij het fysiek kan gaan opbrengen
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:23:02 #231
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181741805
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die Ihattaren is toch wel een prima middenvelder van PSV nog.
Die ken ik niet zo goed.
Oh.
pi_181741816
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die ken ik niet zo goed.
Was 1 van de beste spelers ook uit het nederland u17 team die het EK won
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:23:52 #233
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181741821
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:22 schreef skysherrif het volgende:
En puur creatief is eiting ook wel goed, maar vraag me af of hij het fysiek kan gaan opbrengen
Jup ik vind hem qua type wel interessant voor Oranje, maar weet niet of zijn randvoorwaarden dan goed genoeg zijn (ben bang van niet).
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:26:11 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181741854
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Was 1 van de beste spelers ook uit het nederland u17 team die het EK won
Al vind ik het dan nog niet veel keuze voor die rol, je hebt er wel meerdere nodig eigenlijk. Een creatieve spelers zoals Frenkie die meer betrokken is bij de opbouw en dan nog een creatieve speler die meer lijkt op een Sneijder of een Ziyech (ja twee andere types) maar die meer scoort, assists geeft en in de 16 gevaarlijk is.

Kan je niet aankomen met de Guusjes Til van deze wereld.
Oh.
pi_181741867
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Al vind ik het dan nog niet veel keuze voor die rol, je hebt er wel meerdere nodig eigenlijk. Een creatieve spelers zoals Frenkie die meer betrokken is bij de opbouw en dan nog een creatieve speler die meer lijkt op een Sneijder of een Ziyech (ja twee andere types) maar die meer scoort, assists geeft en in de 16 gevaarlijk is.

Kan je niet aankomen met de Guusjes Til van deze wereld.
https://twitter.com/MxZvGx_/status/1033376136171012096

Lekker goaltje nog van hem een week geleden.

Nee maar dit is wel echt een prima middenveldertje, eentje met dat scorend vermogen zegmaar.
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:29:07 #236
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181741887
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

https://twitter.com/MxZvGx_/status/1033376136171012096

Lekker goaltje nog van hem een week geleden.

Nee maar dit is wel echt een prima middenveldertje, eentje met dat scorend vermogen zegmaar.
Hopelijk krijgt hij dan wel op tijd de kans bij PSV dan, want die willen nog wel eens talentjes heel langzaam brengen. Zoals een Obispo ook nu.
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:30:51 #237
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181741908
Ik vergeet Gravenberch trouwens, ook een speler die wel creativiteit heeft en ook nog heerlijke kwaliteiten voor de rest. Die gaat ook in Oranje komen, 100%
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 08:00:52 #238
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181744037
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt hij dan wel op tijd de kans bij PSV dan, want die willen nog wel eens talentjes heel langzaam brengen. Zoals een Obispo ook nu.
Bommel neemt genoeg jeugd mee en gebruikt ze ook. Ik denk dat we misschien wel moeten concluderen dat Obispo gewoon niet zo goed is als Aad denkt.
pi_181744075
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jup.

Zullen vast nog een hoop van falen, maar hopelijk worden in elk geval n of twee wereldtop.
Ja. Brobbey. Die kan er namelijk geen kut van.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:00:31 #240
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181744524
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:05 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ja. Brobbey. Die kan er namelijk geen kut van.
Haha, Brobbey heeft de vriendin van Lange_Lans gedaan.
pi_181744788
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vergeet Gravenberch trouwens, ook een speler die wel creativiteit heeft en ook nog heerlijke kwaliteiten voor de rest. Die gaat ook in Oranje komen, 100%
Laten we het eerst maar een afwachten, het kan ook zo de nieuwe Zeefuik worden. Als die Surinamers eenmaal zitten te vreten, dan gaan ze ermee door tot aan hun dood.
pi_181744806
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:19 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Laten we het eerst maar een afwachten, het kan ook zo de nieuwe Zeefuik worden. Als die Surinamers eenmaal zitten te vreten, dan gaan ze ermee door tot aan hun dood.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:23:44 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181744842
Brobbey heeft een behoorlijk fysiek voor zijn leeftijd, dan is techniek vaak minder. Beetje niveau Che Nunnely zou ik zeggen. Niet dat daar iets mis mee is
pi_181744845
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:21 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wie is dat?
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:32:35 #245
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181744971
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:23 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Wie is dat?
die heeft wel de top gehaald
pi_181744984
Die Frenkie gaat een fenomeen worden, de klasse druipt er vanaf,Je ziet het meteen..Hard scherp en zuiver. Eindelijk eentje die de lijnen uit kan zetten in Oranje
pi_181745011
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

die heeft wel de top gehaald
Nu zie ik het, Usain Bolt.
pi_181745022
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:23 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Wie is dat?
Een Surinamer
pi_181745028


Nog een Surinamer
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:37:52 #250
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181745067
Dus omdat er een paar Surinamers met een sixpack zijn is het meteen 'bewijs' dat Zeefuik een uitzondering is?
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:38:48 #251
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181745094
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:21 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die benen. Ik snap nu waar de uitdrukking 'de kabel' vandaan komt. Sodegoden (no homo).
pi_181745096
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:00 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Haha, Brobbey heeft de vriendin van Lange_Lans gedaan.
Als ie mijn vrouw maar niet doet. Mijn vriendinnen mogen gewoon gedaan worden.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:39:38 #253
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181745113
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als ie mijn vrouw maar niet doet. Mijn vriendinnen mogen gewoon gedaan worden.
LansGod. _O_

Stevige comeback. Net zo stevig als de reet van zijn vrouw. _O_
pi_181745115
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
Dus omdat er een paar Surinamers met een sixpack zijn is het meteen 'bewijs' dat Zeefuik een uitzondering is?
Nee, maar het is stom om te zeggen dat Zeefuik de norm is.

Bovendien is "Als die Surinamers eenmaal zitten te vreten, dan gaan ze ermee door tot aan hun dood" nogal generaliserend en feitelijk onjuist.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:40:22 #255
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181745126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:39 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Nee, maar het is stom om te zeggen dat Zeefuik de norm is.

Bovendien is "Als die Surinamers eenmaal zitten te vreten, dan gaan ze ermee door tot aan hun dood" nogal generaliserend en feitelijk onjuist.
Inderdaad. Want juist als je niet eet ga je dood.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:44:42 #256
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181745214
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:39 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Nee, maar het is stom om te zeggen dat Zeefuik de norm is.

Bovendien is "Als die Surinamers eenmaal zitten te vreten, dan gaan ze ermee door tot aan hun dood" nogal generaliserend en feitelijk onjuist.
het zal in % ook niet veel verschillen wat er doorbreekt denk ik of het nu een Surinaamse, Marokkaanse of Hollandse achtergrond heeft
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:50:57 #257
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181745336
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

het zal in % ook niet veel verschillen wat er doorbreekt denk ik of het nu een Surinaamse, Marokkaanse of Hollandse achtergrond heeft
Gelet op de hoeveelheid Marokkaanse toptalenten in de jeugd bij PSV en Ajax de afgelopen jaren en waar die uitgekomen zijn denk ik dat die groep toch echt onderpresteert.
pi_181745372
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gelet op de hoeveelheid Marokkaanse toptalenten in de jeugd bij PSV en Ajax de afgelopen jaren en waar die uitgekomen zijn denk ik dat die groep toch echt onderpresteert.
Klopt, van baklava ga je niet bepaald harder rennen.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:54:27 #259
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181745398
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gelet op de hoeveelheid Marokkaanse toptalenten in de jeugd bij PSV en Ajax de afgelopen jaren en waar die uitgekomen zijn denk ik dat die groep toch echt onderpresteert.
zou kunnen hoor maar het kan ook zijn dat ze een andere ontwikkelingscurve hebben en uiteindelijk toch niet doorbreken ondanks dat ze er dichtbij zaten.

Mijn bewering over het doorbreek% is uiteraard niet wetenschappelijk gestaafd.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:54:52 #260
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181745408
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:53 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Klopt, van baklava ga je niet bepaald harder rennen.
Wat heeft baklava met Marokko te maken?
pi_181745481
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat heeft baklava met Marokko te maken?
Oei, heet dat zoete broodje daar anders? Ik ben de naam kwijt.
pi_181746127
:') wat een niveau weer hier zeg.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_181746196
Typisch interlandperiode, van mij mag Ajax snel weer beginnen :)
pi_181746941
Frenkie is wel echt een geweldenaar zeg. Jammer dat hij destijds niet voor PSV koos :P
pi_181747026
Goed om kunnen gaan met kritiek, er zelfs je voordeel mee doen, is wel een erg belangrijke kwaliteit in het leven. Marokkanen blinken daar niet in uit.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:43:01 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181747371
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bommel neemt genoeg jeugd mee en gebruikt ze ook. Ik denk dat we misschien wel moeten concluderen dat Obispo gewoon niet zo goed is als Aad denkt.
Als hij niet eens goed genoeg is om hoger in de hierarchie te staan dan Isimat of Schwaab moet je gewoon je voetbalschoenen inleveren.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:05 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ja. Brobbey. Die kan er namelijk geen kut van.
Daar heb ik ook niet de hoogste verwachtingen van, maar hij staat toch in het lijstje suspects.

Ik verwacht meer van Boadu.
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:43:26 #267
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181747386
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Goed om kunnen gaan met kritiek, er zelfs je voordeel mee doen, is wel een erg belangrijke kwaliteit in het leven. Marokkanen blinken daar niet in uit.
ze kunnen wel tegen kritiek maar niet en public, Brazilianen trouwens ook niet, Nederlanders zijn best wel bot, Noord Europees is dat een beetje.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:44:12 #268
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181747396
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:19 schreef tompsv18 het volgende:
Frenkie is wel echt een geweldenaar zeg. Jammer dat hij destijds niet voor PSV koos :P
Is ook wel meer een Ajaxspeler natuurlijk :+
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:45:09 #269
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181747419
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is ook wel meer een Ajaxspeler natuurlijk :+
had onder Cocu waarschijnlijk niet eens gedebuteerd, ook Bosz heeft hem nooit/nauwelijks opgesteld toch?
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:45:11 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181747420
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze kunnen wel tegen kritiek maar niet en public, Brazilianen trouwens ook niet, Nederlanders zijn best wel bot, Noord Europees is dat een beetje.
Buitenlanders schrikken dan van onze directheid, terwijl dat voor ons dan de normale manier van communiceren is (lol)
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:46:04 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181747435
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

had onder Cocu waarschijnlijk niet eens gedebuteerd, ook Bosz heeft hem nooit/nauwelijks opgesteld toch?
Muah jawel hoor, Bosz heeft juist alle spelers als Gudelj en Bazoer weggedaan zodat Frenkie-vd Beek- Nouri de eerste back-up waren. Zeker aan het einde van het seizoen gingen ze toen meer spelen als onderdeel van het roulatiesysteem.
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:47:46 #272
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181747466
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah jawel hoor, Bosz heeft juist alle spelers als Gudelj en Bazoer weggedaan zodat Frenkie-vd Beek- Nouri de eerste back-up waren. Zeker aan het einde van het seizoen gingen ze toen meer spelen als onderdeel van het roulatiesysteem.
echt een leuke speler om naar te kijken, jammer dat we er waarschijnlijk nog maar 1 seizoen bij Ajax van mogen genieten
pi_181747647
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is ook wel meer een Ajaxspeler natuurlijk :+
Klopt, al had Bommel hem echt wel opgesteld ipv Rosario nu en dan had Gutierrez niet gehaald hoeven worden.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:00:55 #274
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181747751
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

echt een leuke speler om naar te kijken, jammer dat we er waarschijnlijk nog maar 1 seizoen bij Ajax van mogen genieten
Ach dat dachten we ook bij Ziyech, we zien wel hoe het loopt. Ik sluit niet uit dat Frenkie vanaf volgend jaar zomer nog een jaar wil blijven als er weer CL-voetbal is, ook met het oog op het EK het jaar erna. Als je dan een jaar gaat bankzitten bij Barcelona helpt dat ook niet mee.
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:01:37 #275
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181747763
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:55 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Klopt, al had Bommel hem echt wel opgesteld ipv Rosario nu en dan had Gutierrez niet gehaald hoeven worden.
Maar de vraag is of Cocu hem in de eerdere seizoenen al genoeg speeltijd had gegeven en of hij daardoor niet al verder achterliep in zijn ontwikkeling dan nu :+
Oh.
pi_181747783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:34 schreef Simmertje het volgende:
Typisch interlandperiode, van mij mag Ajax snel weer beginnen :)
Dit inderdaad. Kan niet wachten om onze vrienden te zien dartelen.
Gino ♥
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:27:41 #277
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181748227
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach dat dachten we ook bij Ziyech, we zien wel hoe het loopt. Ik sluit niet uit dat Frenkie vanaf volgend jaar zomer nog een jaar wil blijven als er weer CL-voetbal is, ook met het oog op het EK het jaar erna. Als je dan een jaar gaat bankzitten bij Barcelona helpt dat ook niet mee.
Europees voetbal loos jaar en een matig wk plus dat hij al rond was met Roma voor het WK en er dus ook gewoon gegadigden zijn afgehaakt.

Die factoren tellen nu allemaal niet
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:39:55 #278
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_181748457
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

had onder Cocu waarschijnlijk niet eens gedebuteerd, ook Bosz heeft hem nooit/nauwelijks opgesteld toch?
Mocht wel invallen in de EL-finale :) Toen hadden we een Frenkie-Donny-Davy middenveld wat wel lekker volks klinkt.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:41:09 #279
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181748486
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:39 schreef Ascorbinezuur het volgende:

[..]

Mocht wel invallen in de EL-finale :) Toen hadden we een Frenkie-Donny-Davy middenveld wat wel lekker volks klinkt.
die wedstrijd is al uit m'n geheugen gewist :)
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:41:42 #280
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181748496
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Europees voetbal loos jaar en een matig wk plus dat hij al rond was met Roma voor het WK en er dus ook gewoon gegadigden zijn afgehaakt.

Die factoren tellen nu allemaal niet
Klopt, maar het is ook de vraag hoeveel Overmars er wil laten gaan volgend jaar zomer. Kan best dat hij maar maximaal drie basisspelers wil verkopen omdat anders het verloop te groot is.
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:45:19 #281
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181748570
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, maar het is ook de vraag hoeveel Overmars er wil laten gaan volgend jaar zomer. Kan best dat hij maar maximaal drie basisspelers wil verkopen omdat anders het verloop te groot is.
zo'n transferzomer als deze zal niet zo snel meer voorkomen, hopelijk weer 2-3 goeie aankopen erbij maar of je De Jong, De Ligt en Ziyech nog een jaar kan houden weet ik niet en ook Neres lijkt me moeilijk.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:47:05 #282
80382 manny
30 is best veel
pi_181748602
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo'n transferzomer als deze zal niet zo snel meer voorkomen, hopelijk weer 2-3 goeie aankopen erbij maar of je De Jong, De Ligt en Ziyech nog een jaar kan houden weet ik niet en ook Neres lijkt me moeilijk.
Dus: prijzen pakken met dit team. En in de wintertransferperiode (drie keer woordwaarde) gewoon de telefoon niet opnemen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:50:19 #283
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181748667
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:47 schreef manny het volgende:

[..]

Dus: prijzen pakken met dit team. En in de wintertransferperiode (drie keer woordwaarde) gewoon de telefoon niet opnemen.
de winter ben ik niet bang voor maar volgend jaar zomer is wat anders
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:50:26 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181748669
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo'n transferzomer als deze zal niet zo snel meer voorkomen, hopelijk weer 2-3 goeie aankopen erbij maar of je De Jong, De Ligt en Ziyech nog een jaar kan houden weet ik niet en ook Neres lijkt me moeilijk.
Ziyech zal sowieso wel vertrekken en De Ligt ook wel ben ik bang. Dan heb je nog een Huntelaar en Schne waar de contracten van aflopen en Onana die misschien verder wil kijken.
Oh.
pi_181748712
Laten we eerst dit seizoen maar eens prijzen pakken.

Inv juni zaten we ook allemaal te paniekeren en kijk wat voor selectie we nu hebben.
Gino ♥
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:53:25 #286
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181748720
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech zal sowieso wel vertrekken en De Ligt ook wel ben ik bang. Dan heb je nog een Huntelaar en Schne waar de contracten van aflopen en Onana die misschien verder wil kijken.
ook nog, het is te hopen dat we Huntelaar niet gaan missen omdat Dolberg er eindelijk staat
pi_181748822
Je zult na dit jaar in ieder geval wel bakken met geld gaan binnen harken waardoor we financieel wel weer terug zijn in de subtop van Europa. Het is dus zaak dat Overmars eigenlijk nu al bezig is met versterkingen voor volgend jaar, waarbij salarissen van 2 miljoen eerder normaal worden dan uitzondering.
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:00:08 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181748860
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

ook nog, het is te hopen dat we Huntelaar niet gaan missen omdat Dolberg er eindelijk staat
Volgend jaar moet er sowieso een nieuwe spits bij komen. Cassierra gaat hem niet meer worden denk ik, Sierhuis is te matig. Dan kan je die Pereira of Brobbey als Jong Ajax spits gebruiken, maar heb je voor het eerste elftal er nog wel eentje nodig.
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:11:47 #289
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181749088
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als hij niet eens goed genoeg is om hoger in de hierarchie te staan dan Isimat of Schwaab moet je gewoon je voetbalschoenen inleveren.

[..]
Schwaab hoort gewoon bij de drie beste cv's in de Eredivisie. Zonder enige twijfel.
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:13:02 #290
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181749109
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Schwaab hoort gewoon bij de drie beste cv's in de Eredivisie. Zonder enige twijfel.
Dat zie ik niet als prestatie, heb je wel eens gezien hoeveel gehandicapten er rondlopen in de verdedigingen in de Eredivisie (lol)
Oh.
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:16:44 #291
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181749178
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zie ik niet als prestatie, heb je wel eens gezien hoeveel gehandicapten er rondlopen in de verdedigingen in de Eredivisie (lol)
Klopt natuurlijk, maar verklaart wel waarom Obispo achter hem staat.

Ik snap sowieso de kritiek op Schwaab niet, die is gewoon echt uitstekend. Echt niet veel minder dan de Ligt, al heeft die natuurlijk 10x meer potentie en uitstraling.
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:23:07 #292
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181749320
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk, maar verklaart wel waarom Obispo achter hem staat.

Ik snap sowieso de kritiek op Schwaab niet, die is gewoon echt uitstekend. Echt niet veel minder dan de Ligt, al heeft die natuurlijk 10x meer potentie en uitstraling.
Schwaab heeft moeite met ruimte in zijn rug, daarom ben ik ook wel nieuwsgierig hoe dat gaat onder Van Bommel want die wil toch verder van de goal afspelen dan Cocu deed
pi_181749850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Schwaab heeft moeite met ruimte in zijn rug, daarom ben ik ook wel nieuwsgierig hoe dat gaat onder Van Bommel want die wil toch verder van de goal afspelen dan Cocu deed
Schwaab speelt niet met heel veel ruimte in de rug. Zou ook niet slim zijn met zijn snelheid.
Dit, dus.
pi_181752490
Wat betreft uitloop voor volgend seizoen, daar kun je dit seizoen de talenten die nu in het eerste zitten speeltijd geven zodat het gat dat weggaat minder groot zal zijn.

Kotarski > Onana
Eiting > Schone (?)
Gravenberg > Ziyech
Aankoop > Dolberg > Huntelaar
Schuurs > De Ligt
Bakker > Tagfliacio
??? > Frenkie

Ik vergeet er nog wel een aantal. Maar dit is even snel uit m'n hoofd.

De vervangers van de doorschuivers van dit seizoen zullen dan weer uit de jeugd volgend seizoen weer naar het eerste moeten doorschuiven. Voor de vervangers die dit seizoen niet zullen doorbreken, moet je aankopen doen. Voor de positie van Frenkie en voor Ziyech verwacht ik dan sowieso aankopen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:09:10 #295
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181757943
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Schwaab speelt niet met heel veel ruimte in de rug. Zou ook niet slim zijn met zijn snelheid.
Klopt, maar op de manier waarop ze nu spelen is hij goud waard. Prima pass in de benen ook.
  vrijdag 7 september 2018 @ 22:27:25 #296
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181760748
Tadic scoort en mist een penalty bij Servi...
  vrijdag 7 september 2018 @ 22:40:49 #297
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_181761043
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:01 schreef marp0 het volgende:
Wat betreft uitloop voor volgend seizoen, daar kun je dit seizoen de talenten die nu in het eerste zitten speeltijd geven zodat het gat dat weggaat minder groot zal zijn.

Kotarski > Onana
Eiting > Schone (?)
Gravenberg > Ziyech
Aankoop > Dolberg > Huntelaar
Schuurs > De Ligt
Bakker > Tagfliacio
??? > Frenkie

Ik vergeet er nog wel een aantal. Maar dit is even snel uit m'n hoofd.

De vervangers van de doorschuivers van dit seizoen zullen dan weer uit de jeugd volgend seizoen weer naar het eerste moeten doorschuiven. Voor de vervangers die dit seizoen niet zullen doorbreken, moet je aankopen doen. Voor de positie van Frenkie en voor Ziyech verwacht ik dan sowieso aankopen.
Gravenberch gaat echt niet de vervanger van Ziyech zijn.
pi_181761141
Tadic een penal gescoord en gemist voor Servi
pi_181768200
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk, maar verklaart wel waarom Obispo achter hem staat.

Ik snap sowieso de kritiek op Schwaab niet, die is gewoon echt uitstekend. Echt niet veel minder dan de Ligt, al heeft die natuurlijk 10x meer potentie en uitstraling.
haha

Prima speler maar 10x minder als ligtgod
pi_181768537
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=337100

Lekker dolkje in de rug van onze Argentijnse vriend :')
pi_181768751
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:02 schreef nickhguitar het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=337100

Lekker dolkje in de rug van onze Argentijnse vriend :')
:D
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')