Thiem 5-3 in 3e setquote:Op woensdag 5 september 2018 06:30 schreef TennispeRFect het volgende:
Nadal staat 2-1 in sets voor inmiddels, hoe dan
Helaas wel.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:52 schreef Federer-fan het volgende:
Spelen ze nou een TB in de beslissende set op de US Open? Ik vergeet dat werkelijk altijd.
Vind het wel fijn, want deze jongen moet straks naar zen werk.quote:
Dan begin je maar wat later. Tiebreak is zo'n aticlimax.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind het wel fijn, want deze jongen moet straks naar zen werk.
Mja, ik vind het wel tof.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dan begin je maar wat later. Tiebreak is zo'n aticlimax.
Is een grap dit toch? Lekker anders als je niet mag serveren dan.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel tof.
Wisten jullie dat ze vroeger op 9-9 in de TB van de beslissende set op de US Open winnend punt speelden?
Nee, geen grap. Lijkt me zenuwslopend als dat in de finale is.quote:Op woensdag 5 september 2018 06:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Is een grap dit toch? Lekker anders als je niet mag serveren dan.
Ja, klopt, *4-3.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:02 schreef EP3 het volgende:
Stond Thiem aanvankelijk niet n break voor in de 4e set? Ben weer in slaap gevallen.
Ja, bijvoorbeeld tegen Federer op gravel in Hamburg in 2009 ofzo (werd 2-6 6-0 6-2 - was het einde van Nadals ongeslagen reeks van 81 partijen op gravel.)quote:Op woensdag 5 september 2018 07:03 schreef Max23 het volgende:
Heeft Nadal wel eens eerder een bagel tegen gehad trouwens?
Ja. Een paar. De 3e op een slam geloof ik. Eentje was van Federer.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:03 schreef Max23 het volgende:
Heeft Nadal wel eens eerder een bagel tegen gehad trouwens?
en dat er een shot clock isquote:Op woensdag 5 september 2018 07:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik vind het allemaal wel prima. Maar wie maakt die toernooiplanning. Dat halve stadion is inmiddels leeg. En dan hebben ze nog mazzel dat die vrouwenwedstrijd geen 3 sets duurde.
Ja wie had ineens op thiem gerekendquote:Op woensdag 5 september 2018 07:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Nadal een makkelijke loting had
https://www.channelnewsas(...)t-tiebreaks-10684888quote:Op woensdag 5 september 2018 06:52 schreef Federer-fan het volgende:
Spelen ze nou een TB in de beslissende set op de US Open? Ik vergeet dat werkelijk altijd.
quote:
Het is nog niet over. Hij heeft er al twee gered.quote:
Wat is er voorspelbaar? Thiem kan gewoon nog winnen.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat een anticlimax
Maar zo fucking voorspelbaar..
quote:Op woensdag 5 september 2018 07:47 schreef Szura het volgende:
Je moet het punt weer echt zes keer maken he
Ik had wel verwacht dat hij taai zou zijn, of bedoel je omdat het op hardcourt is?quote:
Nee deze game na 0-40quote:Op woensdag 5 september 2018 07:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat hij taai zou zijn, of bedoel je omdat het op hardcourt is?
O, zo. Mja, hij had wel veel breakpoints weggewerkt natuurlijk, maar heel knap. Vaak gaat het opeens snel als ze het eerste van de drie BP's hebben weggewerkt.quote:
Goeiemorgen.quote:
Beflikkert?quote:Op woensdag 5 september 2018 07:53 schreef DeeBee het volgende:
Inb4 Thiem die ons beflikkert in de TB
Tm de 3e set.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goeiemorgen.Ja, zeker.
Heb je PotGod nog gezien?
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Echt geen clue wie dit gaat winnen
PotGodgenot.quote:
Gezellig.quote:Toen in een reclamebreak in slaap gevallen
Ja, heb je hem helemaal gekeken?quote:
Huh?quote:Op woensdag 5 september 2018 07:56 schreef superniger het volgende:
De echte winnaar van deze wedstrijd is Del Potro.
Ben n paar keer in slaap gesukkeld.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb je hem helemaal gekeken?
Minibreak Nadal: *3-2.
Oké, snap ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |