2007, kampioen vs talentvolle rookie. Spektakel, maar uiteindelijk won de (lachende) 3e.quote:Op zaterdag 8 september 2018 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mjah, maar op deze manier managen ze dus wie er wel of geen kans heeft op de titel, en dat vind ik geen goede zaak. Als er iemand potentie heeft om Hamilton onder druk te zetten of zelfs af te troeven, is dat juist de coureur die je moet willen hebben.
Zelfde als dat ik van de week ergens las dat Benz en Ferrari Max niet zouden willen hebben omdat hun 'numero uno' het dan wel eens lastig zou kunnen krijgen.. Like WTF, willen ze nou kampioen worden of hun breekbare pedaaltrappertjes de hand boven het hoofd houden?
Je moet de 2 snelste coureurs in het veld in je auto hebben, en wie er voor wie finisht, zoeken ze maar effe lekker uit op zondag, zolang ze elkaar maar niet van de baan rossen
In het voetbal schrijven ze ook niet voor wie er wel en wie er niet de bal in het net mag schoppen, het team moet winnen, punt.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst.quote:Op zaterdag 8 september 2018 12:19 schreef Fer het volgende:
[..]
2007, kampioen vs talentvolle rookie. Spektakel, maar uiteindelijk won de (lachende) 3e.
[ afbeelding ]
https://en.m.wikipedia.or(...)e_World_Championship
Natuurlijk en we willen het ook maar al te graag horen over Max maar het is helemaal niet aan de orde, feit is wel dat Mercedes naar hem geïnformeerd heeft voor hij zijn contract bij RBR verlengde.quote:Op zaterdag 8 september 2018 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ecclestone weet heus wel wat hij zegt hoor.. Die lult echt niet zomaar een beetje uit zijn nek. Waar rook is is meestal ook vuur.
Als Max in een rode of zilveren auto zou gaan rijden weet ik zeker dat het huilen wordt voor de numero uno van het desbetreffende team, en dat willen ze dus blijkbaar niet. Als ze om diezelfde reden Ocon die kans niet geven, zijn ze dus blijkbaar bang dat hun potentiële kampioenen niet zo uber goed zijn als het lijkt.
Ik denk trouwens ook dat Ocon beter is dan Bottas, beter dan Raikkonen ook, want die is over the top. Vettel stiekem ook een beetje vind ik.
Ferrari is duidelijk toe aan vers en jong bloedquote:Op zaterdag 8 september 2018 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk en we willen het ook maar al te graag horen over Max maar het is helemaal niet aan de orde, feit is wel dat Mercedes naar hem geïnformeerd heeft voor hij zijn contract bij RBR verlengde.
Ik vind Ocon een goeie coureur, lijkt me ook beter dan Bottas maar het blijft gissen, dat bij Kimi het beste er al een tijdje vanaf is ben ik wel met je eens en Vettel mocht hij geen WK worden moet dan ook maar eens in de spiegel gaan kijken.
Wat een kampioensjaar was datquote:Op zaterdag 8 september 2018 12:19 schreef Fer het volgende:
[..]
2007, kampioen vs talentvolle rookie. Spektakel, maar uiteindelijk won de (lachende) 3e.
[ afbeelding ]
https://en.m.wikipedia.or(...)e_World_Championship
Bottas mag het Hamilton lastig maken. Als Bottas niet lek had gereden, had hij Baku gewonnen en niet Hamilton. Ook vorig jaar is Bottas een paar keer voor Hamilton gefinished. B.v. in Hongerije, waar ze Hamilton eerst voor hebben gelaten om de Ferrari's aan te vallen, maar toen hij er niet langs kwam, moest hij Bottas weer voor laten. Bij Mercedes hebben ze gelijke kansen aan het begin van het seizoen, alleen op het moment dat een van beide uit de race is voor de titel, dan wordt die 2e rijder.quote:Op zaterdag 8 september 2018 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ferrari is duidelijk toe aan vers en jong bloed
En vwb Mercedes zou het goed zijn voor de sport dat er iemand gaat rijden die het Hamilton lastig kan (en mág!) maken. Dan wordt het al veel minder een one-man show daar. Niet meer iemand achter je die je kostbare elitaire billetjes dekt, maar eentje die je er onder schopt als hij erbij kan, en die daar vooral geen toestemming voor nodig heeft.
Geloof je het zelf? Gelijke kansenquote:Op zaterdag 8 september 2018 17:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bottas mag het Hamilton lastig maken. Als Bottas niet lek had gereden, had hij Baku gewonnen en niet Hamilton. Ook vorig jaar is Bottas een paar keer voor Hamilton gefinished. B.v. in Hongerije, waar ze Hamilton eerst voor hebben gelaten om de Ferrari's aan te vallen, maar toen hij er niet langs kwam, moest hij Bottas weer voor laten. Bij Mercedes hebben ze gelijke kansen aan het begin van het seizoen, alleen op het moment dat een van beide uit de race is voor de titel, dan wordt die 2e rijder.
Alleen is Bottas niet goed genoeg om het Hamilton structureel lastig te maken, dus vandaar dat hij tijdens het seizoen op achterstand komt en dan dus de 2e rijder is.
Als dat niet zo is, waarom lieten ze dan Bottas op kop rijden in Baku, met Hamilton in 2e positie? Waarom moest Hamiton dan terug achter Bottas in Hongerije vorig jaar?quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Gelijke kansen![]()
Weg jijquote:Op maandag 10 september 2018 11:30 schreef Smacked_Actor het volgende:
Lekker weer bij Ferrari in de zandloper![]()
Ja, maar dit keer met hamquote:Op maandag 10 september 2018 12:51 schreef JayHovah het volgende:
Staat er voor zondag nog een Ferrari sandwich op het menu bij de start?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |