hoe oud is zij dan?quote:Op maandag 3 september 2018 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Hiske heeft ook best een ouwe vervallen kop voor haar leeftijd
[ afbeelding ]
34quote:
Ja wat heb je nu aan de blote kont van Jeffquote:Op maandag 3 september 2018 07:59 schreef Dotteke het volgende:
Waarom nu weer die bedliggers in beeld, er zijn er genoeg wakker
Verbazend ook dat ze wéér neukvrij hebben gekregen van die andere 3 , móeten ze somsquote:Op maandag 3 september 2018 07:59 schreef Dotteke het volgende:
Waarom nu weer die bedliggers in beeld, er zijn er genoeg wakker
Ja dat gefriemel hoef voor mij niet hoor, laat ze dat maar in de nacht laten zienquote:Op maandag 3 september 2018 08:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja wat heb je nu aan de blote kont van Jeff
Ja ze hebben straf, neuken tot je er bij neer valtquote:Op maandag 3 september 2018 08:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verbazend ook dat ze wéér neukvrij hebben gekregen van die andere 3 , móeten ze soms
Cadeautje voor Sjeff de Hakkelaar&Dwaalichtje omdat ze zo goed TV maken jaquote:Op maandag 3 september 2018 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze hebben straf, neuken tot je er bij neer valt
Zal die ook stotterend stotenquote:Op maandag 3 september 2018 08:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cadeautje voor Sjeff de Hakkelaar&Dwaalichtje omdat ze zo goed TV maken ja
Pa pa pa, help ik zit in de stront, dan moi je t wief omdroaien mien jongquote:Op maandag 3 september 2018 08:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerder vragen, moettie hierin? of daarin?
He bahquote:Op maandag 3 september 2018 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pa pa pa, help ik zit in de stront, dan moi je t wief omdroaien mien jong
Jup, hebt ik net achter de rug.. na 4x deed 'ie het weerquote:Op maandag 3 september 2018 08:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Wie weet raad, ik kan sinds gisteravond de streams niet meer opstarten? Log altijd in via m'n
facebook en dit gaat niet meer, ook niet als ik handmatig m'n ww invoer en m'n emailadres. dan
krijg ik dit... oh en zoals jullie zien heb ik wel internetverbinding (anders kon ik hier niet tikken)![]()
[ afbeelding ]
De TimoTeefjes gingen wondersnel overstag gisteravond, dus dat was all in the gamequote:Op maandag 3 september 2018 08:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou leuk tv momentje hoor Jeff, zal wel weer heel anders in beeld woeden gebracht dan het daadwerkelijk gegaan is
Hier nu al van alles geprobeert, laptop opnieuw opstarten, browser opnieuw. Maakt allemaalquote:Op maandag 3 september 2018 08:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, hebt ik net achter de rug.. na 4x deed 'ie het weer
Welke brouwser?quote:Op maandag 3 september 2018 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier nu al van alles geprobeert, laptop opnieuw opstarten, browser opnieuw. Maakt allemaal
niet uit.....
ach mooi 'n reden om af te kicken
bij mij doet ie het gewoon, zit wel op safariquote:Op maandag 3 september 2018 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier nu al van alles geprobeert, laptop opnieuw opstarten, browser opnieuw. Maakt allemaal
niet uit.....
ach mooi 'n reden om af te kicken
Ik heb geen last, tot nu toe dus ik zit op Edgequote:Op maandag 3 september 2018 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Chrome, heb het ook in Edge geprobeert
ja joh die waren blij met de centjes, moest wel lachen om Joa die 300¤ wilde aftikken, toen 150¤, maar Tim die de vriendschap liet spreken en accord ging met Ger zijn voorstel.quote:Op maandag 3 september 2018 08:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De TimoTeefjes gingen wondersnel overstag gisteravond, dus dat was all in the game
De gebruikelijke oplossing is dan chrome>rechtsboven klikken > instellingen>onderin geavanceerd klikken> helemaal onderin> Resetten en opruimen kiezen... dat zou moeten werkenquote:Op maandag 3 september 2018 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Chrome, heb het ook in Edge geprobeert
Ik denk dat ze van dat kameragezeik af wilde, hun Yurt-Show gaat lopen vanaf woensdagquote:Op maandag 3 september 2018 08:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja joh die waren blij met de centjes, moest wel lachen om Joa die 300¤ wilde aftikken, toen 150¤, maar Tim die de vriendschap liet spreken en accord ging met Ger zijn voorstel.
Jaja Jef is op weg om afgericht te worden als hondje van bitch Jessie.quote:Op maandag 3 september 2018 08:29 schreef formule het volgende:
Jessie ergert zich hoe Jeff zijn brood smeert,daar begint het al
Het connectortje is uitgelubbert, dat repareer je niet makkelijk, laptopjes slopen is klotewerkquote:Op maandag 3 september 2018 08:39 schreef formule het volgende:
Er staat geen spanning op de laptop, of zo iets
Romy.2 dus,Cemal had ook niets in te brengen.quote:Op maandag 3 september 2018 08:36 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Jaja Jef is op weg om afgericht te worden als hondje van bitch Jessie.
Gewoon nieuwe kopen, daar zijn spaarcenten voorquote:Op maandag 3 september 2018 08:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het connectortje is uitgelubbert, dat repareer je niet makkelijk, laptopjes slopen is klotewerk
En nu bedrijfsmiddel, scheelt 21%quote:Op maandag 3 september 2018 08:43 schreef formule het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen, daar zijn spaarcenten voor
dat fixt de echte boekhouder wel zij mogen spelen met de boekhouding.quote:Op maandag 3 september 2018 08:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Een grote zooi die finance ze houden btw in maar ik hoor ze niet over het verekenen van de btw, boek van Manon zit btw teruggave op, frituurpan, etc etc
valt me ook op dat de meeste gewoon weer aangekomen zijn, Sanne wordt weer dikker en dikker, Jessie ook Chris ook, of misschien vertekend het beeld op de stream de laatste dagen.quote:
quote:Op maandag 3 september 2018 08:47 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen allen![]()
![]()
![]()
Ik loop weer een beetje op achter , en wat ik vragen wil hebben ze de telefoon al weer ?
bewegen weinig en eten eenzijdig en de meeste veel.quote:Op maandag 3 september 2018 08:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
valt me ook op dat de meeste gewoon weer aangekomen zijn, Sanne wordt weer dikker en dikker, Jessie ook Chris ook, of misschien vertekend het beeld op de stream de laatste dagen.
Alcohol bedoel je?quote:Op maandag 3 september 2018 08:57 schreef formule het volgende:
Jeff drinkt om 10.00 een drankje, is best vroeg
Dat kind is zo brutaal als de neten. Ik zou d'r mijn bed uitgooien hoor. Zoek je eigen vent zeg!quote:Op maandag 3 september 2018 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Sanne kroop gisteren tussen Jes en Jef en toen zeiden ze we zijn naakt, zegt ze tegen Hiske
O jee, das niet zo best dan. Dus hij is weer aan de alcohol?quote:Op maandag 3 september 2018 09:02 schreef formule het volgende:
[..]
Ging over die kleine flesjes drank
Smaakjes voor in die belachelijke onnodige eiwitdrankjesquote:Op maandag 3 september 2018 09:02 schreef formule het volgende:
[..]
Ging over die kleine flesjes drank
Nee, je bent in de war met Tim zijn drankje, Jeff heeft een Fries drankje met alcoholquote:Op maandag 3 september 2018 09:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Smaakjes voor in die belachelijke onnodige eiwitdrankjes
Ze heeft OF geen opvoeding gehad OF zo streng opgevoed dat ze nu het gevoel heeft dat ze vrij is en alles doet en niets laat. En 'ze is pas 19' gaat er bij mij niet in, 'Er ontbreken wat hersencellen' wel.quote:Op maandag 3 september 2018 09:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kind is zo brutaal als de neten. Ik zou d'r mijn bed uitgooien hoor. Zoek je eigen vent zeg!
Ja klopt, ze ziet er ook een beetje verlept uitquote:Op maandag 3 september 2018 09:04 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
had 'r eerder richting 50 geschat, christel ziet er jonger uit dan haar
Nee, alleen voor Mikequote:
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 3 september 2018 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, ze ziet er ook een beetje verlept uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, geld genoeg hè?quote:Op maandag 3 september 2018 09:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2018 09:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme hiske. Blijft toch een van mijn favorieten die daar zit.
Blijf het vreemd vinden dat die gast daar een alcoholisch drankje kan gaan fabriceren. En het dan ook nog eens een Fries drankje noemen.quote:Op maandag 3 september 2018 09:07 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met Tim zijn drankje, Jeff heeft een Fries drankje met alcohol
waar de jeugd heilig in geloofdquote:Op maandag 3 september 2018 09:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
[..]
Valt toch wel mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zeg dat wel zeg.quote:Op maandag 3 september 2018 09:07 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Ze heeft OF geen opvoeding gehad OF zo streng opgevoed dat ze nu het gevoel heeft dat ze vrij is en alles doet en niets laat. En 'ze is pas 19' gaat er bij mij niet in, 'Er ontbreken wat hersencellen' wel.
10.00 uur, maar is een gokjequote:Op maandag 3 september 2018 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Is er een vergadering vandaag en zo ja weet iemand ook hoelaat ongeveer
Dus omdat die snotneus hem heeft beledigd moeten de anderen daar ook onder lijden?quote:Op maandag 3 september 2018 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, alleen voor Mike
Hij heeft te horen gekregen dat Sanne gezegd zou hebben dat ze nog niet dood in zijn huisjes gevonden wil worden.
John was pist en heeft besloten voor niemand behalve voor Mike te bouwen.
Is allang bekend dat er erg veel wordt tegengehouden.quote:Op maandag 3 september 2018 09:09 schreef UtoStreamer het volgende:
hiske en gerrit boos op febo dat ze niet opschieten met alles ?
[..]
Valt toch wel mee?Jesus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou niet te maken willen hebben met dat asociale mokkelquote:Op maandag 3 september 2018 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Waaroom vind ik Joa de ene dag leuk en de andere dag om te kotsen, vraagt Sanne zich af
Ger zegt dat het een hele goede jongen is. "Echt", zegt Sanne einde gesprek
John moet zich niet overal mee bemoeien!quote:Op maandag 3 september 2018 09:10 schreef formule het volgende:
Jeff gaat zelf kistjes maken, maar moet hij wel de juiste schroeven gebruiken, anders word John boos
Denk ook dat ze het allemaal goed bedoeld maar valt wel enorm op dat zij steeds de goede vrede wil bewaren en er rondloopt als een maatschappelijk werkster.quote:Op maandag 3 september 2018 09:11 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]arme hiske. Blijft toch een van mijn favorieten die daar zit.
Modetrent, net als die godvergeten waterflesjes die ze de hele dag mee lopen te sjouwen.quote:Op maandag 3 september 2018 09:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
waar de jeugd heilig in geloofd
Stoer omdat ze zélf niks voorstelt.quote:Op maandag 3 september 2018 09:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sanne: waarom vind ik de ene dag Joa leuk en kan ik de andere dag wel om hem Kotsen.
Waarom zulke taal?
Zónder dopjes ook hoor.quote:Op maandag 3 september 2018 09:17 schreef PTLe het volgende:
Ik heb dopjes in me oren , en schrik me werkelijk te pletter als Sanne gilt
Die loert steeds op botsingen onderling.quote:Op maandag 3 september 2018 09:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Je was nog op om 23.00
Zegt Mike tegen Adriaan en je was in discussie wat was er aan de hand, Adriaan legt uit dat het met Joa was en hoe laat ie hem wekken moest niks aan de hand.
Mike hoopte op een fitty
oh oops doe ik ook, maar is ook het enige wat ik drink op koffie na.quote:Op maandag 3 september 2018 09:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Modetrent, net als de Godvergeten waterflesjes die ze de hele dag mee lopen te sjouwen.
dat weet ze nog nietquote:
Hoef je er nog niet de hele dag mee rond te lopen?quote:Op maandag 3 september 2018 09:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
oh oops doe ik ook, maar is ook het enige wat ik drink op koffie na.en als je alleen maar water drinkt, dan is water uit de kraan alleen maar lekker als je het meteen opdrinkt, als dat even staat zit er altijd een doods smaakje aan, in een flesje blijft goed smaken.
Ja, dat moet je Sanne vragen dat weet ik ook nietquote:Op maandag 3 september 2018 09:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sanne: waarom vind ik de ene dag Joa leuk en kan ik de andere dag wel om hem Kotsen.
Waarom zulke taal?
Blijf me verbazen over wat er de hele dag daar naar binnen wordt gewerkt. Zal wel aan mij liggen maar ik ben dan ook nog steeds niet dichtgegroeid.quote:
Vind haar samen met die Brenda de meest asiciale mokkels die haar zittenquote:Op maandag 3 september 2018 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou niet te maken willen hebben met dat asociale mokkel
ehm gaat mee de auto in, dan een flesje in mijn tas voor op mijn werk, maar heb het niet de hele dag in mijn hand Hahaquote:Op maandag 3 september 2018 09:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoef je er nog niet de hele dag mee rond te lopen?
Hun taalgebruik zou inderdaad wel wat minder kunnen en is nou niet echt wat je van een vrouw verwacht, behalve als ze in de bouw werkt misschien.quote:Op maandag 3 september 2018 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar samen met die Brenda de meest asiciale mokkels die haar zitten
Brenda bijna nog erger dan Sanne
Ik zit je maar te plagen hoor.quote:Op maandag 3 september 2018 09:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ehm gaat mee de auto in, dan een flesje in mijn tas voor op mijn werk, maar heb het niet de hele dag in mijn hand Haha
Lange SL?
On Sanne loopt
😁quote:
en eetquote:Op maandag 3 september 2018 09:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lekker je haar kammen waar iedereen slaapt
weet je nooit met ze, zal dan wel 11:00 worden en dan weer uitgesteld naar dinsdag en daarna weer woensdag ofzoquote:
Dat zie ik iedereen doen daar. Ga dat dan ff buiten doen denk ik dan.quote:Op maandag 3 september 2018 09:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lekker je haar kammen waar iedereen slaapt
Helemaal mee eens. Ik vind Brenda denk ik de meest erge persoon. Altijd negatief ook. Sanne is ook erg maar die maakt nog wel tv.quote:Op maandag 3 september 2018 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar samen met die Brenda de meest asiciale mokkels die haar zitten
Brenda bijna nog erger dan Sanne
Sanne is het zich erg bewust dat de camera's er zijn en is daardoor erg druk. Daarom komt er zoveel poep uit die mond want ze kan niks fatsoenlijk zeggen.quote:Op maandag 3 september 2018 09:30 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind Brenda denk ik de meest erge persoon. Altijd negatief ook. Sanne is ook erg maar die maakt nog wel tv.
A la Ruud Utopia1?quote:Op maandag 3 september 2018 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet er eigenlijk gewoon om lachen zoals die gasten er bij lopen alsof ze 2 meter breed zijn.
quote:Op maandag 3 september 2018 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet er eigenlijk gewoon om lachen zoals die gasten er bij lopen alsof ze 2 meter breed zijn.
[ afbeelding ]
Haha, zoiets ja. Die stond ook zo voor lul voor die spiegel.quote:
Ze verandert steeds dus tegen de tijd dat er gestemd gaat worden kan het zomaar weer iemand anders zijn.quote:
Precies.quote:Op maandag 3 september 2018 09:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze verandert steeds dus tegen de tijd dat er gestemd gaat worden kan het zomaar weer iemand anders zijn.
Zijn batterijen gaan inderdaad niet erg lang mee.quote:Op maandag 3 september 2018 09:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kijk niet constant, maar als ik kijk staat die Brandon stil. Die wacht tot hij vanzelf breder wordt?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 september 2018 09:46 schreef Chea49 het volgende:
Kleding van alle tentbewoners moet toch harstikke vochtig zijn inmiddels?
Nou, das niet vochtig maar zeiknat!quote:
Dat verkleden bedoel je? Begrijp ook het nut er niet van.quote:Op maandag 3 september 2018 09:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat hebben ze vast niet zelf bedacht
Die speelt Brandonquote:Op maandag 3 september 2018 09:57 schreef Chea49 het volgende:
Brenda nu ook met een bandana op het voorhoofd.
Ik dacht Manon met staart op hoofd. Ze heeft ook die trui aan.quote:
Ik kan er naast zitten, zet hem net aanquote:Op maandag 3 september 2018 09:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht Manon met staart op hoofd. Ze heeft ook die trui aan.
ranzige mensen....inddquote:Op maandag 3 september 2018 09:54 schreef Chea49 het volgende:
Mensen die zich wassen zijn nooit in beeld. Ook nu wordt er gewoon aangekleed zonder een natte washand over het lijf of de tanden gepoetst.![]()
Broek te klein bij Sanne, ja meid, je groeit echt dicht.
Gerrie.quote:Op maandag 3 september 2018 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Hiske, Chris, Sanne en ?? waren ook al het switchen met kleding.
Mijn bloemetjesjurk doet dienst als Mongoolse tent. Zitten jullie droog met de vergadering meetingquote:Op maandag 3 september 2018 10:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ranzige mensen....indd
Com Cos
Meeting , in elkaars kleding
Ik denk promotie voor die toneelstukjes dat ze een utopia ervaring moeten naspelen en het liefst dan met de personen omgewisseld. Event van Hiske en Chris.quote:Op maandag 3 september 2018 09:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat verkleden bedoel je? Begrijp ook het nut er niet van.
Ja, denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 3 september 2018 10:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk promotie voor die toneelstukjes dat ze een utopia ervaring moeten naspelen en het liefst dan met de personen omgewisseld. Event van Hiske en Chris.
op fb de volgende opties:quote:
idd... ze heeft best een pretty face maar verder familie van de Kardashian'squote:Op maandag 3 september 2018 10:01 schreef Chea49 het volgende:
Nu is goed te zien hoe stevig Manon eigenlijk is.
quote:Op maandag 3 september 2018 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mijn bloemetjesjurk doet dienst als Mongoolse tent. Zitten jullie droog met de vergadering meeting
Zijn nog wel meer opties maar de meest logische is dat de Febo er iets mee van doen heeft en hen straks een betere/nieuwere gaat schenken.quote:Op maandag 3 september 2018 10:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
op fb de volgende opties:
adriaan heeft hem verstopt , doosje onder de caravan
shel en sanne onder de dekens
tim in de tent
Keek er ook ff van op.quote:Op maandag 3 september 2018 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Wat raar. Ze zijn verkleed en hebben lol om zo in de vergadering te zitten...ik ben ff weg en ineens heeft iedereen zijn eigen kleding weer aan en kijken ze bedrukt.
![]()
Was er een streamslot ofzo?quote:Op maandag 3 september 2018 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Keek er ook ff van op.![]()
Jamsessie bijna 90 euro winst.
en als John weggaat heeft Mike het huisje alleen.quote:Op maandag 3 september 2018 10:17 schreef Chea49 het volgende:
Mike en John wachten op hout voor een onderkomen voor hen.
quote:Op maandag 3 september 2018 10:18 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
en als John weggaat heeft Mike het huisje alleen.
Toen was hij al de hele dag kwijtquote:Op maandag 3 september 2018 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die foon kan ook door een Sjamsessie bezoeker zijn meegenomen... al dan niet per ongeluk.
Maar dat komt niet in ze op?
quote:Op maandag 3 september 2018 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die foon kan ook door een Sjamsessie bezoeker zijn meegenomen... al dan niet per ongeluk.
Bezoekers worden half uitgekleed bij binnenkomst en als ze weer weggaan dus dat is niet mogelijk lijkt mij.quote:Op maandag 3 september 2018 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ook bij t weggaan ?quote:Op maandag 3 september 2018 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bezoekers worden half uitgekleed bij binnenkomst en als ze weer weggaan dus dat is niet mogelijk lijkt mij.
Dat zegt niets....quote:Op maandag 3 september 2018 10:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Toen was hij al de hele dag kwijt
ze (o.a. tim) heeft allang van de febo gehint gekregen dat hij nog op het terrein ligt.quote:Op maandag 3 september 2018 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja zo kan het welquote:Op maandag 3 september 2018 10:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zegt niets....
Kan verloren zijn en gevonden op de grond door een bezoeker...
en nog 15 scenario's.
akelaquote:Op maandag 3 september 2018 10:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mute ff Hits...
mn koffie komt steeds omhoog
oja EN hij was toen al hele dag kwijt (waardoor brenda niet kon bellen om geluid te regelen)quote:Op maandag 3 september 2018 10:24 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
ze (o.a. tim) heeft allang van de febo gehint gekregen dat hij nog op het terrein ligt.
febomolenquote:Op maandag 3 september 2018 10:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betonmolen of korenmolen?
droogmolenquote:Op maandag 3 september 2018 10:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
De MOLENquote:Op maandag 3 september 2018 10:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Windmolen.quote:Op maandag 3 september 2018 10:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
waf wafquote:Op maandag 3 september 2018 09:55 schreef Chea49 het volgende:
Jessie heeft trek in thee en Jeff meteen opstaan om een pot thee voor haar te maken.
Is dat nou echte liefde?![]()
sommig zeker nietquote:Op maandag 3 september 2018 10:29 schreef lonneberga het volgende:
Lijkt mij dat je als bezoeker zo'n telefoon best kan meenemen,al is het in je pendex.
Daar zullen ze neem ik aan niet in kijken.
Ik dacht dat er een event kwam waarbij de schuimpjes verkleed als hun favoriete utopiaan konden komen. Zoiets.quote:Op maandag 3 september 2018 10:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk promotie voor die toneelstukjes dat ze een utopia ervaring moeten naspelen en het liefst dan met de personen omgewisseld. Event van Hiske en Chris.
quote:Op maandag 3 september 2018 10:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Sanne zit weer de zuurstof van een ander in te ademen
is in 1 ook al eens gedaan. ze kunnen ook niks nieuws bedenkenquote:Op maandag 3 september 2018 10:31 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een event kwam waarbij de schuimpjes verkleed als hun favoriete utopiaan konden komen. Zoiets.
zit alleen sjon er niet bij ?quote:Op maandag 3 september 2018 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Mike er alweer bij.... bezig maatjes te worden voor als die ouwe zeiklende weg gaat
Die zal het wel weer druk hebbenquote:
geen belasting betalenquote:Op maandag 3 september 2018 10:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeff vraagt
mee vertellen ..geld maken
knakkers 100% BV???
Tim ; ja ..
verder over de roosjeskrans..speksteen invest
B & B ..eigen bv tj eigen belasting
Jeff ; j M J doet investern is afgesproken
wat als jullie
Tim ; Knoert wrd wellness centrum
we staan altijd op nu we investeren dooor
Jeff ; wanneer je winst ehhh
maar eh dus eh .. jullie doen hetzelfde
lkkr voor jezelf lkkr investeren .. met winst gaan jullie investeren ??
Joa ; ja .. tis nu ff kut
maar als er geld komt gaat het ook de bv in
Meik ;ze doen het precis hetzelfde als jmj steeds ibvest
en al er stroom nodig is . handug voor huisje die daar komen
100 Dagen event?quote:Op maandag 3 september 2018 10:31 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een event kwam waarbij de schuimpjes verkleed als hun favoriete utopiaan konden komen. Zoiets.
Dat is begonnen doordat kamp zuur plots met de laptop ging slepen....quote:Op maandag 3 september 2018 10:35 schreef DKUp het volgende:
Wie hep de laptop gesloopt?
Wat een baas of bazin of domme kut.
Ja die heeft iets heel raars in zijn blik zitten.quote:Op maandag 3 september 2018 10:34 schreef lonneberga het volgende:
[..]
chagrijnig jong die Jeffrey, kijkt altijd alsof hij poep ruikt.
Karmaquote:Op maandag 3 september 2018 10:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is begonnen doordat kamp zuur plots met de laptop ging slepen....
Die hadden ze gewoon vast op één plek moeten laten staan.
quote:Op maandag 3 september 2018 10:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
krijg nou tieten,zie nu ineens dat je blauw bent.
quote:Op maandag 3 september 2018 10:36 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja die heeft iets heel raars in zijn blik zitten.
Niemand neem ik aan net als het verdwijnen van de foon.quote:Op maandag 3 september 2018 10:35 schreef DKUp het volgende:
Wie hep de laptop gesloopt?
Wat een baas of bazin of domme kut.
echt he, alsof ie op ontploffen staatquote:Op maandag 3 september 2018 10:36 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja die heeft iets heel raars in zijn blik zitten.
Ben je on zomerslaap geweest?quote:Op maandag 3 september 2018 10:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
krijg nou tieten,zie nu ineens dat je blauw bent.
die moet echt movenquote:Op maandag 3 september 2018 10:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ach, Sjonnie doet ook weer niet mee.
En Mike is zo trots, dat lukt mensen buiten vast niet.quote:Op maandag 3 september 2018 10:36 schreef DKUp het volgende:
100 dagen zeiken, steuken, fistfucken, op bed liggen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |