Hoef je er nog niet de hele dag mee rond te lopen?quote:Op maandag 3 september 2018 09:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
oh oops doe ik ook, maar is ook het enige wat ik drink op koffie na.en als je alleen maar water drinkt, dan is water uit de kraan alleen maar lekker als je het meteen opdrinkt, als dat even staat zit er altijd een doods smaakje aan, in een flesje blijft goed smaken.
Ja, dat moet je Sanne vragen dat weet ik ook nietquote:Op maandag 3 september 2018 09:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sanne: waarom vind ik de ene dag Joa leuk en kan ik de andere dag wel om hem Kotsen.
Waarom zulke taal?
Blijf me verbazen over wat er de hele dag daar naar binnen wordt gewerkt. Zal wel aan mij liggen maar ik ben dan ook nog steeds niet dichtgegroeid.quote:
Vind haar samen met die Brenda de meest asiciale mokkels die haar zittenquote:Op maandag 3 september 2018 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou niet te maken willen hebben met dat asociale mokkel
ehm gaat mee de auto in, dan een flesje in mijn tas voor op mijn werk, maar heb het niet de hele dag in mijn hand Hahaquote:Op maandag 3 september 2018 09:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoef je er nog niet de hele dag mee rond te lopen?
Hun taalgebruik zou inderdaad wel wat minder kunnen en is nou niet echt wat je van een vrouw verwacht, behalve als ze in de bouw werkt misschien.quote:Op maandag 3 september 2018 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar samen met die Brenda de meest asiciale mokkels die haar zitten
Brenda bijna nog erger dan Sanne
Ik zit je maar te plagen hoor.quote:Op maandag 3 september 2018 09:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ehm gaat mee de auto in, dan een flesje in mijn tas voor op mijn werk, maar heb het niet de hele dag in mijn hand Haha
Lange SL?
On Sanne loopt
😁quote:
en eetquote:Op maandag 3 september 2018 09:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lekker je haar kammen waar iedereen slaapt
weet je nooit met ze, zal dan wel 11:00 worden en dan weer uitgesteld naar dinsdag en daarna weer woensdag ofzoquote:
Dat zie ik iedereen doen daar. Ga dat dan ff buiten doen denk ik dan.quote:Op maandag 3 september 2018 09:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lekker je haar kammen waar iedereen slaapt
Helemaal mee eens. Ik vind Brenda denk ik de meest erge persoon. Altijd negatief ook. Sanne is ook erg maar die maakt nog wel tv.quote:Op maandag 3 september 2018 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar samen met die Brenda de meest asiciale mokkels die haar zitten
Brenda bijna nog erger dan Sanne
Sanne is het zich erg bewust dat de camera's er zijn en is daardoor erg druk. Daarom komt er zoveel poep uit die mond want ze kan niks fatsoenlijk zeggen.quote:Op maandag 3 september 2018 09:30 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind Brenda denk ik de meest erge persoon. Altijd negatief ook. Sanne is ook erg maar die maakt nog wel tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |