Cadeautje voor Sjeff de Hakkelaar&Dwaalichtje omdat ze zo goed TV maken jaquote:Op maandag 3 september 2018 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze hebben straf, neuken tot je er bij neer valt
Zal die ook stotterend stotenquote:Op maandag 3 september 2018 08:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cadeautje voor Sjeff de Hakkelaar&Dwaalichtje omdat ze zo goed TV maken ja
Pa pa pa, help ik zit in de stront, dan moi je t wief omdroaien mien jongquote:Op maandag 3 september 2018 08:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerder vragen, moettie hierin? of daarin?
He bahquote:Op maandag 3 september 2018 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pa pa pa, help ik zit in de stront, dan moi je t wief omdroaien mien jong
Jup, hebt ik net achter de rug.. na 4x deed 'ie het weerquote:Op maandag 3 september 2018 08:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
Wie weet raad, ik kan sinds gisteravond de streams niet meer opstarten? Log altijd in via m'n
facebook en dit gaat niet meer, ook niet als ik handmatig m'n ww invoer en m'n emailadres. dan
krijg ik dit... oh en zoals jullie zien heb ik wel internetverbinding (anders kon ik hier niet tikken)![]()
[ afbeelding ]
De TimoTeefjes gingen wondersnel overstag gisteravond, dus dat was all in the gamequote:Op maandag 3 september 2018 08:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou leuk tv momentje hoor Jeff, zal wel weer heel anders in beeld woeden gebracht dan het daadwerkelijk gegaan is
Hier nu al van alles geprobeert, laptop opnieuw opstarten, browser opnieuw. Maakt allemaalquote:Op maandag 3 september 2018 08:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, hebt ik net achter de rug.. na 4x deed 'ie het weer
Welke brouwser?quote:Op maandag 3 september 2018 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier nu al van alles geprobeert, laptop opnieuw opstarten, browser opnieuw. Maakt allemaal
niet uit.....
ach mooi 'n reden om af te kicken
bij mij doet ie het gewoon, zit wel op safariquote:Op maandag 3 september 2018 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier nu al van alles geprobeert, laptop opnieuw opstarten, browser opnieuw. Maakt allemaal
niet uit.....
ach mooi 'n reden om af te kicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |