SPOILER: Kalender 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Niet dusquote:Op zondag 2 september 2018 21:23 schreef Masterminded het volgende:
Wilson 2-0 voor in de semi tegen Suljovic. Benieuwd hoe Wilson het dit keer weggeeft.
Dat kijk ik straks terug. Heb nog de derby van Sevilla aanstaan.quote:
niet te gelovenquote:Op zondag 2 september 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
7-0 met een 130 finish
12 17 17 17 14 10 12 12
8-2 of zo. Als hij maximaal 4 legs verliest verbreekt hij een eigen record.quote:Op zondag 2 september 2018 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
niet te geloven![]()
Voorspelling finale?
M'n post gecensureerd lol, stond niets ergs in. Is dit het viva forum ofzo?quote:Op zondag 2 september 2018 21:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Niet dus![]()
Kutfluiters trouwens in het publiek.
Mensen dood wensen zitten we niet echt op te wachten nee, verdere feedback mag ergens anders dan hierquote:Op zondag 2 september 2018 22:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
M'n post gecensureerd lol, stond niets ergs in. Is dit het viva forum ofzo?
Iedere leg die Wilson pakt is er eentje meer dan ik zou verwachtenquote:Op zondag 2 september 2018 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welkom bij Van Gerwen Sloopwerken BV.
Werkt wanneer hij er zin in heeft.
goede finishquote:Op zondag 2 september 2018 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilson op 16 en dan gooit Mike 118 uit
Nu lijkt het net of ik een specifiek persoon doodwenste, enkel die kutfluiters doelde ik op.quote:Op zondag 2 september 2018 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mensen dood wensen zitten we niet echt op te wachten nee, verdere feedback mag ergens anders dan hier
Zit ik ook niet op te wachten, als ik het volgens jou verkeerd begrepen heb mag je yvonne een DM sturenquote:Op zondag 2 september 2018 22:43 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of ik een specifiek persoon doodwenste, enkel die kutfluiters doelde ik op.
Ja dat ging ook bijna mis tegen Michael Smith toen, toen ie eraan ging denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
25.000.quote:
Waanzin die gast.quote:Op zondag 2 september 2018 23:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
25.000.
Dit is zijn zevende Euro Tour-zege dit jaar (lol).
Met twee eerste ronde-uitschakelingen op TV en twee TV-zeges van Gando staat hij nog steeds eerste in de 2018-ranking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Murschell mag ook naar Maastricht.quote:
Dat is leuk voor mij.quote:Op maandag 3 september 2018 20:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Murschell mag ook naar Maastricht.
En hij mag naar Euro Tour 12 (lol)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |